Skocz do zawartości

ziom

Użytkownik
  • Zawartość

    89
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O ziom

  • Tytuł
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna

Ostatnie wizyty

414 wyświetleń profilu
  1. Kolejny diesel się skończył

    Jest plan żeby pojawić się u forumowicza Carfit jak tylko ustalimy jakiś termin.
  2. Kolejny diesel się skończył

    Tak sobie pomyślałem , że skoro w nowym shortblocku panewka odezwała się tak szybko to może ktoś poskładał ten shortblock nie tak jak trzeba i stąd moje pytanie. Też tego nie rozumie , że po dziesięciu tysiącach przebiegu od naprawy jest kłopot z panewką w nowym silniku. Koszmar ....
  3. Boxer diesel

    Pytam w imieniu kolegi. Subaru diesel 2009 rok produkcji , przy 180000 km przebiegu uszkodzony silnik podczas wakacji ( czerwiec 2016 rok ) poza granicami Polski i tam naprawiony "chyba" jako "gest handlowy Subaru" / "gest dobrej woli Subaru" "Chyba" , ponieważ w książce serwisowej jest nazwa serwisu , ale nie jest to serwis Subaru a przynajmniej nie wynika to z pieczątki w książce serwisowej i nie wynika to z faktury wystawionej do tej naprawy. Data odbioru samochodu październik 2016. Trzy miesiące oczekiwania na odbiór samochodu. Na fakturze jest dopisane w języku angielskim : change of short block on warranty + ... i tutaj są wymienione inne części za , które zapłacono dodatkowo , i które są ujęte na tej fakturze. Właściciel samochodu nie został obciążony kosztami nowego short blocku co mogłoby wskazywać na "gest handlowy Subaru" / "gest dobrej woli Subaru" Po około 10000 km ( dziesięć tysięcy kilometrów ) od w/w naprawy , ASO Subaru w Polsce stwierdza uszkodzenie panewki. Czy w takim przypadku pozostaje tylko odpłatna naprawa tego samochodu czy może jakiś Polski serwis Subaru będzie mógł pomóc i zastosować "gest handlowy Subaru" / "gest dobrej woli Subaru" ? Pozdrawiam.
  4. Kolejny diesel się skończył

    Zastanawiam się czy ASO wkłada gotową część , w tym wypadku 10103AC200 , która do nich przypłynęła z fabryki Subaru bez jej rozkręcania czy przed włożeniem jej do auta , rozbierają taki shortblock na części i wszystko składają ponownie wg. serwisówki ? Z czystej ciekawości , co podejrzewasz ?
  5. Kolejny diesel się skończył

    Forester SH 2009 Po dłuższej rozmowie okazało się , że przebieg po wymianie silnika to .... 10000 km i pojawiło się stukanie w silniku.
  6. Kolejny diesel się skończył

    Jeżeli mnie pytasz to rocznik 2009.
  7. Kolejny diesel się skończył

    Oczywiście , że wizyta w serwisie jest już umawiana i nikt tu nie liczy na diagnozą typu "wróżenie z fusów" lub "odczyt błędów ze szklanej kuli" Chodziło o wymianę poglądów / doświadczeń przy takiej usterce ... chyba po to jest forum żeby prowadzić dialog ?! Dział techniczny będzie miał zero wpisów jeżeli każdy by odpowiadał jak Ty : "jedź do serwisu na diagnostykę" Swoją drogą też zadawałeś pytania na forum ! Nie prościej było "jechać do serwisu na diagnostykę" ... ?
  8. Kolejny diesel się skończył

    Znajomy ma pytanie czy jego diesel też się skończył .... drugi raz .... bo już raz wymieniali mu silnik w ASO i teraz znów po kilkudziesięciu tysiącach kilometrów przebiegu od tej wymiany , jak się auto nagrzeje to zaczyna coś stukać w silniku ? Gdy silnik jest zimny to nie ma takich "atrakcji" i można "spokojnie" przejechać kilka kilometrów.
  9. Instalacja lpg outback h6

    Czy jest koniecznie ? I tak i nie , ale wiercenie wybiera 99% monterów. Alternatywnie możesz zastosować podkładki pod wtryskiwacze benzynowe, ale czy robią takie pod wtryski dla Subaru ? Tego nie wiem. Wygląda to tak :
  10. Instalacja lpg outback h6

    Do kolektora ssącego musi się jakoś dostać gaz z wtryskiwaczy gazowych , więc trzeba w kolektorze wywiercić otwory pod wkrętki / dysze. Jak będzie wiercił otwory to wióra polecą do wewnątrz w stronę zaworów. Po wierceniu czas na gwintowanie i znów powstaną wióra. Może tak się zdarzyć , że wióra te uszkodzą gniazdo lub gniazda zaworowe i wtedy grubsza robota Cię czeka. "Inżynierowie" BRC zalecali montaż z moczeniem wiertła / gwintownika w oleju żeby wióra się "przyklejały" , ale jakoś nie przemawia do mnie ta metoda. Trzeba być zalogowanym na forum LPG żeby wyświetlił się ten link. Ty kiedyś wstawiałeś zdjęcia z Twojego montażu . Może masz gdzieś w swojej galerii ?
  11. Instalacja lpg outback h6

    Elektronika Zenit OK. Ja wybrałem Stag bo mam z nią do czynienia i troch się jej nauczyłem. Wydaje mi się , że więcej gazowników ogarnie Staga niż Zenita , ale jak będziesz non stop serwisował u tego , który Ci zakłada cała instalacje to nie ma problemu z Zenitem. Wtryski baracuda albo herkules. Ja wybrałem baracude. Ten reduktor ... jakiś taki ... nieznany. Ja bym popytał o coś sprawdzonego np. KME Silver ( 2 szt ?) , KME Gold , AC STAG TWIN R-02 , Stag AC R01 250 KM , którym akurat mam w takim samym H6 jak twój i nie narzekam na niego. Przewód miedziany 8 mm od butli do reduktora , filtr fazy lotnej z wkładem z włókna szklanego i powinno być OK o ile monter nie &^$#* roboty Przewód faro 8 mm nie do końca jest odpowiednikiem miedzi. Zwęża się na złączkach a jak wiadomo przewód jest tak szeroki jak jego najwęższe miejsce czyli w tym wypadku gorzej wypada faro niż miedź. Można o tym dużo poczytać w necie. I upieraj się przy tym , że ma zdemontować kolektor ssący do wiercenia wkrętek i niech Ci zrobi zdjęcia po demontażu. Z ciekawości ile ma Cię kosztować ta instalacja ?
  12. Instalacja lpg outback h6

    Ja mam założoną instalację STAG Q-MAX z reduktorem AC R01 250 KM , pojedyncze wtryskiwacze baracuda 130 , butla w koło 47 litrów ( wchodzi 41-42 ) i nie mam teraz żadnych problemów , ale fakt , że przejechałem około 2000 km , więc jest to niewiele. Dobrze Ci piszą koledzy żebyś poszukał dobrego fachowca bo to jest najważniejsze i ważne jest żeby wymontował kolektor ssący do wykonania nawiertów.
  13. Legacy 2001 sedan tylne lampy

    Twój problem może być większy bo kupno niepopękanej blendy do kombi 98-03 nie jest łatwe i nie jest tanie a do tego Ty szukasz amerykańskiej. Ja zdecydowałem się na zakup tylnych lamp i w pierwszej kolejności chce je nareszcie podmienić. Jak już będę miał w rękach te amerykańskie to spróbuje je otworzyć i zobaczyć jaki będzie efekt tego otwierania. Mam na myśli głównie klej , którym poskładali / uszczelnili klosz z obudową oraz czy zareaguje on na gorące powietrze z opalarki i .......... puści ?! Jeżeli amerykańskie się otworzą to wezmę się później za europejskie i postaram się je poprawić na wzór amerykańskich.
  14. Legacy 2001 sedan tylne lampy

    Dzięki za fotkę. Muszę przemyśleć sprawę tej ewentualnej modyfikacji.
  15. Legacy 2001 sedan tylne lampy

    Spoko poczekam cierpliwie. Mnie się bardzo nie podoba ten pomarańcz w kierunkowskazie i chciałbym takie europejskie z białym kierunkiem. Tak , to mój jest na OLX i innych portalach ogłoszeniowych za ... 14500 PLN od wczoraj Wcześniej było faktycznie 16000 PLN Sprzedałbym bo kusi mnie 4 generacja z mocą 245 KM i tym razem chciałbym kombi, bardziej praktyczne.
×