Jump to content

ziom

Użytkownik
  • Content Count

    97
  • Joined

  • Last visited

About ziom

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna

Recent Profile Visitors

539 profile views
  1. Mam nadzieje , że z poliftowego H6 Europa do mojego przedliftowego H6 usa będzie pasował ten licznik i nie będzie robił żadnych przekłamań i kłopotów.
  2. Dokładnie , Europa i H6 , cena faktycznie OK i oby zadziałało bez potrzeby używania lutownicy bo mi się nie będzie chciało lutować Jak będziesz potrzebował jakieś zdjęcia kostek albo cokolwiek co pomoże Ci w Twoim dłubaniu to pisz śmiało !
  3. Za 150 PLN z OLX , sprzedający z Zabrza , licznik i kilka innych drobnych części na 101 % z europejczyka , więc śmiem twierdzić , że wiązkę też miał z europejczka. Zacznę z tym walczyć to zdam relację Na wiązce będzie jakaś karteczka z numerem części to poszukam w necie czy jest LHD.
  4. Ja też próbuje ogarnąć temat tych liczników , ale poszedłem chyba na łatwiznę i kupiłem licznik z wiązką. Ciekawe czy podejdzie bez przeróbek ?
  5. Średnio mi się podoba kolor złoty na felgach a srebrny to taki uniwersalny kolor , więc ...
  6. Piaskowanie ... Malowanie ... Zakup nowych opon ... Och ach
  7. ziom

    Audio w subaru

    Prośba o pomoc. Legacy 2001 rok z USA. Miałem radio McIntosh PF-2343i-A , które z tyłu oprócz zwykłej kostki Subaru ma takie gniazdo umieszczone na przewodzie wychodzącym z tyłu radia : Przewód ten idzie pod siedzenie pasażera do wzmacniacza (?) McIntosh EF-1080i-D , do którego również doprowadzona jest taka zielona prostokątna wtyczka : Wymieniłem radio na takie , które nie ma tego okrągłego gniazda i teraz we wszystkich głośnikach słychać buczenie. Kiedy wypnę zieloną prostokątną kostkę ze wzmacniacza to buczenie ustępuje , ale przestają grać przednie głośniki. Ktoś z Was ma pomysł jak to wszystko poskładać do kupy żeby grało jak trzeba na niefabrycznym sprzęcie ? Pzdr
  8. Jest plan żeby pojawić się u forumowicza Carfit jak tylko ustalimy jakiś termin.
  9. Tak sobie pomyślałem , że skoro w nowym shortblocku panewka odezwała się tak szybko to może ktoś poskładał ten shortblock nie tak jak trzeba i stąd moje pytanie. Też tego nie rozumie , że po dziesięciu tysiącach przebiegu od naprawy jest kłopot z panewką w nowym silniku. Koszmar ....
  10. Pytam w imieniu kolegi. Subaru diesel 2009 rok produkcji , przy 180000 km przebiegu uszkodzony silnik podczas wakacji ( czerwiec 2016 rok ) poza granicami Polski i tam naprawiony "chyba" jako "gest handlowy Subaru" / "gest dobrej woli Subaru" "Chyba" , ponieważ w książce serwisowej jest nazwa serwisu , ale nie jest to serwis Subaru a przynajmniej nie wynika to z pieczątki w książce serwisowej i nie wynika to z faktury wystawionej do tej naprawy. Data odbioru samochodu październik 2016. Trzy miesiące oczekiwania na odbiór samochodu. Na fakturze jest dopisane w języku angielskim : change of short block on warranty + ... i tutaj są wymienione inne części za , które zapłacono dodatkowo , i które są ujęte na tej fakturze. Właściciel samochodu nie został obciążony kosztami nowego short blocku co mogłoby wskazywać na "gest handlowy Subaru" / "gest dobrej woli Subaru" Po około 10000 km ( dziesięć tysięcy kilometrów ) od w/w naprawy , ASO Subaru w Polsce stwierdza uszkodzenie panewki. Czy w takim przypadku pozostaje tylko odpłatna naprawa tego samochodu czy może jakiś Polski serwis Subaru będzie mógł pomóc i zastosować "gest handlowy Subaru" / "gest dobrej woli Subaru" ? Pozdrawiam.
  11. Zastanawiam się czy ASO wkłada gotową część , w tym wypadku 10103AC200 , która do nich przypłynęła z fabryki Subaru bez jej rozkręcania czy przed włożeniem jej do auta , rozbierają taki shortblock na części i wszystko składają ponownie wg. serwisówki ? Z czystej ciekawości , co podejrzewasz ?
  12. Forester SH 2009 Po dłuższej rozmowie okazało się , że przebieg po wymianie silnika to .... 10000 km i pojawiło się stukanie w silniku.
  13. Jeżeli mnie pytasz to rocznik 2009.
  14. Oczywiście , że wizyta w serwisie jest już umawiana i nikt tu nie liczy na diagnozą typu "wróżenie z fusów" lub "odczyt błędów ze szklanej kuli" Chodziło o wymianę poglądów / doświadczeń przy takiej usterce ... chyba po to jest forum żeby prowadzić dialog ?! Dział techniczny będzie miał zero wpisów jeżeli każdy by odpowiadał jak Ty : "jedź do serwisu na diagnostykę" Swoją drogą też zadawałeś pytania na forum ! Nie prościej było "jechać do serwisu na diagnostykę" ... ?
  15. Znajomy ma pytanie czy jego diesel też się skończył .... drugi raz .... bo już raz wymieniali mu silnik w ASO i teraz znów po kilkudziesięciu tysiącach kilometrów przebiegu od tej wymiany , jak się auto nagrzeje to zaczyna coś stukać w silniku ? Gdy silnik jest zimny to nie ma takich "atrakcji" i można "spokojnie" przejechać kilka kilometrów.
×
×
  • Create New...