Skocz do zawartości

ziom

Użytkownik
  • Zawartość

    61
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O ziom

  • Tytuł
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna

Ostatnie wizyty

297 wyświetleń profilu
  1. Legacy 2001 sedan tylne lampy

    Dzięki za fotkę. Muszę przemyśleć sprawę tej ewentualnej modyfikacji.
  2. Legacy 2001 sedan tylne lampy

    Spoko poczekam cierpliwie. Mnie się bardzo nie podoba ten pomarańcz w kierunkowskazie i chciałbym takie europejskie z białym kierunkiem. Tak , to mój jest na OLX i innych portalach ogłoszeniowych za ... 14500 PLN od wczoraj Wcześniej było faktycznie 16000 PLN Sprzedałbym bo kusi mnie 4 generacja z mocą 245 KM i tym razem chciałbym kombi, bardziej praktyczne.
  3. Legacy 2001 sedan tylne lampy

    Dzięki za szybką reakcję. W Twojej blendzie światła jakby są wąskie , albo w lampach szersze niż u mnie , nie są w linii idealnie. Nie podoba mi się taki efekt jak u Ciebie , bez urazy Czy jesteś w stanie zrobić dodatkową fotkę z takiego kąta jak na moim zdjęciu ? To rozwieje moje wątpliwość na 100 %
  4. Witam. Zastanawiam się na wymianą tylnych lamp z wersji USA na wersje EU. Bardzo podoba mi się to jak świecą tylne lampy USA a nie wiem jak to jest w wersji EU. Nikt w mojej okolicy nie posiada Legacy sedan z lat 1998 - 2003 dlatego proszę o pomoc na forum żeby ktoś zrobił zdjęcie ( najlepiej pod wieczór ) swojemu Legacy EU , zanim zainwestuje w tą zachciankę U mnie wygląda to tak :
  5. regeneracja konwertera AT sg 2006

    Miskę odkręcili i w opinii mechanika filtr wewnętrzny został tylko oczyszczony bo jest to filtr siatkowy i również w opinii mechanika, tego filtra wewnętrznego się nie wymienia jeżeli nie widać uszkodzeń lub innych niepokojących objawów. Nie wiem w jakim stanie jest obecnie założony konwerter , ale mechanik nie miał zastrzeżeń do pracy samochodu z tym konwerterem. Mam na stole poprzedni konwerter , który mogę wysłać do regeneracji jak namierzę jakiś konkretny zakład. Starą skrzynię mam całą rozkręconą i jak znajdę trochę czasu to sprawdzę gdzie jest / było to feralne łożysko "poprzeczne". Jeżeli nie napadnie mnie chęć zakupu nowszej H6 245KM i koniecznie w kombi ( obecnie mam sedana ) to na 100 % zostawię sobie całą elektronikę z tej skrzyni.
  6. regeneracja konwertera AT sg 2006

    Nie regenerowałem konwertera , użyłem tego , który przyszedł ze skrzynią , więc on był już wypełniony olejem. Założyli skrzynię używaną , która nie była rozbierana do weryfikacji bo straciłbym gwarancje.
  7. Hak holowniczy do Tribeki

    Nic więcej nie stwierdził , tylko uszkodzenie łożyska i nie wchodził w szczegóły. W ogóle to ciężki z gościem kontakt bo traktuje klientów z góry i to może zrazić do niego. Mi nie dużo brakło i zabrałbym auto od niego. Twierdzi , że ma 30 letnie doświadczenie i tego nie podważam , ale jak mu powiedziałem , że chce zalać swoją skrzynie olejem Millers Olis to spytał co to jest i gdzie to "przelewają" bo w życiu nie słyszał o czymś takim. Gość wierzy tylko w firmę Castrol. Wracając do tematu , skrzynie namierzyłem na aledrogo i z uwagi , że były tylko dwie skrzynie o tym numerze to zdecydował .......... rzut monetą bo opis , kontakt ze sprzedającym i gwarancja były taki same.
  8. Hak holowniczy do Tribeki

    U mnie temat rozwiązany poprzez ........... wymianę skrzyni biegów. Naprawę zleciłem firmie Liptak z Białki Tatrzańskiej. Okazało się , że problemem u mnie było "poprzeczne" łożysko chociaż nie mam pojęcia co mechanik miał ma myśli. Mechanik stwierdził , że przez to uszkodziło się kilka "elementów" w skrzyni i trzeba wymienić skrzynię na inną bo koszt remontu będzie kosmiczny i ciężko odszukać potrzebne części. Koszt używanej skrzyni z konwerterem 1350 z wysyłką + 1000 pln za wyjęcie skrzyni , rozebranie do weryfikacji , włożenie , wymiana dynamiczna oleju i przy okazji wymiana osłony przegubu + 2 litry oleju do dyfra. Legacy znów jedzie jak powinno a mi pozostała skrzynia rozkręcona w drobny mak i kieszeń lżejsza o 2350 PLN.
  9. regeneracja konwertera AT sg 2006

    U mnie temat rozwiązany poprzez ........... wymianę skrzyni biegów. Naprawę zleciłem firmie Liptak z Białki Tatrzańskiej. Okazało się , że problemem u mnie było "poprzeczne" łożysko chociaż nie mam pojęcia co mechanik miał ma myśli. Mechanik stwierdził , że przez to uszkodziło się kilka "elementów" w skrzyni i trzeba wymienić skrzynię na inną bo koszt remontu będzie kosmiczny i ciężko odszukać potrzebne części. Koszt używanej skrzyni z konwerterem 1350 z wysyłką + 1000 pln za wyjęcie skrzyni , rozebranie do weryfikacji , włożenie , wymiana dynamiczna oleju i przy okazji wymiana osłony przegubu + 2 litry oleju do dyfra. Legacy znów jedzie jak powinno a mi pozostała skrzynia rozkręcona w drobny mak i kieszeń lżejsza o 2350 PLN.
  10. Zegary JDM/Optitron/BFM do Legacy III BE/BH EU-Spec

    Dokładnie tak , forum SLi Ciekawe ile to u niego kosztowało bo widziałem , że nawet na płytce PCB był jego nick i adres forum SLi, więc raczej robił to pod sprzedaż.
  11. Zegary JDM/Optitron/BFM do Legacy III BE/BH EU-Spec

    Na obcojęizycznym forum widziałem gotową płytkę do takiej operacji zmiany zegarów. W pierwszej wersji była tylko płytka a v2 miała gotowe gniazda p&p Wróce do domu to poszukam a może jakieś info Ci się przyda z tego forum. Ogólnie to szacun za już wykonaną prace Też przymiarki robie do takiego zabiegu w moim h6 :-) Tapatalk / Telefon
  12. regeneracja konwertera AT sg 2006

    Cena 700 - 1000 to cena samej regeneracji. Tego jeszcze nie ustaliłem bo szukałem przede wszystkim kogokolwiek kto zajmuje się automatami w mojej okolicy, ale jak tylko będę miał konkretną wycenę to dam znać.
  13. regeneracja konwertera AT sg 2006

    Obecnie przerabiam temat regeneracji konwertera skrzyni automatycznej w OBK H6 2001 i jest to koszt od 700 do 1000 PLN wg. mojego lokalnego mechanika od automatów. Pytałem w firmie Midparts z Krakowa i u nich około 800 PLN , ale mocno się do nich zraziłem jak po zakupie u nich w sklepie ( internet ) , dostałem filtr wewnętrzny pokryty rdzą. Mały OT Odpowiedź Pana z Midparts : " Oczywiście ten nalot na filtrze może razić, filtry z reguły są konserwowane tłustą substancją, ale widocznie konserwacja „wyparowała”. Podejrzewam, że to nie jest rdza, która odpada i zaśmieca olej, tylko nalot trudno usuwalny, który nie opuści tego filtra do następnej wymiany oleju. Wg mnie ten nalot nie będzie miał znaczenia, ale oczywiście wg zasady sprzedaży internetowej produkty można zwrócić. " Dodatkowo zgodnie z opisem na ich stronie miał to być filtr oryginalny skoro był opisany OEM 31728AA050 a dostałem filtr na , którym perfidnie jest napisane ... Made in China.
  14. Hak holowniczy do Tribeki

    Wczoraj sprawdziłem poziom oleju w skrzyni i jest w normie. Jest zabrudzony czarnym nalotem. Tak samo sprawdziłem poziom oleju w przednim dyferencjale i też jest w normie , ale jest czyściejszy. Odpaliłem samochód i na początku znów mocno szumiało z okolicy łączenia silnika ze skrzynią. Po kilku minutach pracującego silnika szumienie ustąpiło , więc postanowiłem zrobić test i wrzucić jakiś bieg. Wrzuciłem wszystkie kolejno i samochód nie zgasł. Tylko po wrzuceniu na D lekko jakby przysiadł ( wcześniej tego nie było ) , ale bez szarpnięcia i nie zgasł. Postanowiłem zrobić małą trasę i sprawdzić co i jak. Przy powolnej jeździe słychać takie lekkie strzały porównywalne do odgłosu wydechu, który się studzi. Zrezygnowałem z dalszej jazdy i odstawiłem samochód. Teraz pora na wizytę w warsztacie ...
  15. Hak holowniczy do Tribeki

    Szarpnięcie lekkie i auto zgasło. Na R nie próbowałem jeszcze , ale dziś mam w planie poświęcić mu trochę czasu i sprawdzić co się da. Olej nie był wymieniany od zakupu auta czyli ok. 6 miesięcy a kiedy wymieniał go poprzedni właściciel też nie wiem.
×