Skocz do zawartości

ziom

Użytkownik
  • Zawartość

    81
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O ziom

  • Tytuł
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna

Ostatnie wizyty

327 wyświetleń profilu
  1. Instalacja lpg outback h6

    Czy jest koniecznie ? I tak i nie , ale wiercenie wybiera 99% monterów. Alternatywnie możesz zastosować podkładki pod wtryskiwacze benzynowe, ale czy robią takie pod wtryski dla Subaru ? Tego nie wiem. Wygląda to tak :
  2. Instalacja lpg outback h6

    Do kolektora ssącego musi się jakoś dostać gaz z wtryskiwaczy gazowych , więc trzeba w kolektorze wywiercić otwory pod wkrętki / dysze. Jak będzie wiercił otwory to wióra polecą do wewnątrz w stronę zaworów. Po wierceniu czas na gwintowanie i znów powstaną wióra. Może tak się zdarzyć , że wióra te uszkodzą gniazdo lub gniazda zaworowe i wtedy grubsza robota Cię czeka. "Inżynierowie" BRC zalecali montaż z moczeniem wiertła / gwintownika w oleju żeby wióra się "przyklejały" , ale jakoś nie przemawia do mnie ta metoda. Trzeba być zalogowanym na forum LPG żeby wyświetlił się ten link. Ty kiedyś wstawiałeś zdjęcia z Twojego montażu . Może masz gdzieś w swojej galerii ?
  3. Instalacja lpg outback h6

    Elektronika Zenit OK. Ja wybrałem Stag bo mam z nią do czynienia i troch się jej nauczyłem. Wydaje mi się , że więcej gazowników ogarnie Staga niż Zenita , ale jak będziesz non stop serwisował u tego , który Ci zakłada cała instalacje to nie ma problemu z Zenitem. Wtryski baracuda albo herkules. Ja wybrałem baracude. Ten reduktor ... jakiś taki ... nieznany. Ja bym popytał o coś sprawdzonego np. KME Silver ( 2 szt ?) , KME Gold , AC STAG TWIN R-02 , Stag AC R01 250 KM , którym akurat mam w takim samym H6 jak twój i nie narzekam na niego. Przewód miedziany 8 mm od butli do reduktora , filtr fazy lotnej z wkładem z włókna szklanego i powinno być OK o ile monter nie &^$#* roboty Przewód faro 8 mm nie do końca jest odpowiednikiem miedzi. Zwęża się na złączkach a jak wiadomo przewód jest tak szeroki jak jego najwęższe miejsce czyli w tym wypadku gorzej wypada faro niż miedź. Można o tym dużo poczytać w necie. I upieraj się przy tym , że ma zdemontować kolektor ssący do wiercenia wkrętek i niech Ci zrobi zdjęcia po demontażu. Z ciekawości ile ma Cię kosztować ta instalacja ?
  4. Instalacja lpg outback h6

    Ja mam założoną instalację STAG Q-MAX z reduktorem AC R01 250 KM , pojedyncze wtryskiwacze baracuda 130 , butla w koło 47 litrów ( wchodzi 41-42 ) i nie mam teraz żadnych problemów , ale fakt , że przejechałem około 2000 km , więc jest to niewiele. Dobrze Ci piszą koledzy żebyś poszukał dobrego fachowca bo to jest najważniejsze i ważne jest żeby wymontował kolektor ssący do wykonania nawiertów.
  5. Legacy 2001 sedan tylne lampy

    Twój problem może być większy bo kupno niepopękanej blendy do kombi 98-03 nie jest łatwe i nie jest tanie a do tego Ty szukasz amerykańskiej. Ja zdecydowałem się na zakup tylnych lamp i w pierwszej kolejności chce je nareszcie podmienić. Jak już będę miał w rękach te amerykańskie to spróbuje je otworzyć i zobaczyć jaki będzie efekt tego otwierania. Mam na myśli głównie klej , którym poskładali / uszczelnili klosz z obudową oraz czy zareaguje on na gorące powietrze z opalarki i .......... puści ?! Jeżeli amerykańskie się otworzą to wezmę się później za europejskie i postaram się je poprawić na wzór amerykańskich.
  6. Legacy 2001 sedan tylne lampy

    Dzięki za fotkę. Muszę przemyśleć sprawę tej ewentualnej modyfikacji.
  7. Legacy 2001 sedan tylne lampy

    Spoko poczekam cierpliwie. Mnie się bardzo nie podoba ten pomarańcz w kierunkowskazie i chciałbym takie europejskie z białym kierunkiem. Tak , to mój jest na OLX i innych portalach ogłoszeniowych za ... 14500 PLN od wczoraj Wcześniej było faktycznie 16000 PLN Sprzedałbym bo kusi mnie 4 generacja z mocą 245 KM i tym razem chciałbym kombi, bardziej praktyczne.
  8. Legacy 2001 sedan tylne lampy

    Dzięki za szybką reakcję. W Twojej blendzie światła jakby są wąskie , albo w lampach szersze niż u mnie , nie są w linii idealnie. Nie podoba mi się taki efekt jak u Ciebie , bez urazy Czy jesteś w stanie zrobić dodatkową fotkę z takiego kąta jak na moim zdjęciu ? To rozwieje moje wątpliwość na 100 %
  9. Witam. Zastanawiam się na wymianą tylnych lamp z wersji USA na wersje EU. Bardzo podoba mi się to jak świecą tylne lampy USA a nie wiem jak to jest w wersji EU. Nikt w mojej okolicy nie posiada Legacy sedan z lat 1998 - 2003 dlatego proszę o pomoc na forum żeby ktoś zrobił zdjęcie ( najlepiej pod wieczór ) swojemu Legacy EU , zanim zainwestuje w tą zachciankę U mnie wygląda to tak :
  10. regeneracja konwertera AT sg 2006

    Miskę odkręcili i w opinii mechanika filtr wewnętrzny został tylko oczyszczony bo jest to filtr siatkowy i również w opinii mechanika, tego filtra wewnętrznego się nie wymienia jeżeli nie widać uszkodzeń lub innych niepokojących objawów. Nie wiem w jakim stanie jest obecnie założony konwerter , ale mechanik nie miał zastrzeżeń do pracy samochodu z tym konwerterem. Mam na stole poprzedni konwerter , który mogę wysłać do regeneracji jak namierzę jakiś konkretny zakład. Starą skrzynię mam całą rozkręconą i jak znajdę trochę czasu to sprawdzę gdzie jest / było to feralne łożysko "poprzeczne". Jeżeli nie napadnie mnie chęć zakupu nowszej H6 245KM i koniecznie w kombi ( obecnie mam sedana ) to na 100 % zostawię sobie całą elektronikę z tej skrzyni.
  11. regeneracja konwertera AT sg 2006

    Nie regenerowałem konwertera , użyłem tego , który przyszedł ze skrzynią , więc on był już wypełniony olejem. Założyli skrzynię używaną , która nie była rozbierana do weryfikacji bo straciłbym gwarancje.
  12. Hak holowniczy do Tribeki

    Nic więcej nie stwierdził , tylko uszkodzenie łożyska i nie wchodził w szczegóły. W ogóle to ciężki z gościem kontakt bo traktuje klientów z góry i to może zrazić do niego. Mi nie dużo brakło i zabrałbym auto od niego. Twierdzi , że ma 30 letnie doświadczenie i tego nie podważam , ale jak mu powiedziałem , że chce zalać swoją skrzynie olejem Millers Olis to spytał co to jest i gdzie to "przelewają" bo w życiu nie słyszał o czymś takim. Gość wierzy tylko w firmę Castrol. Wracając do tematu , skrzynie namierzyłem na aledrogo i z uwagi , że były tylko dwie skrzynie o tym numerze to zdecydował .......... rzut monetą bo opis , kontakt ze sprzedającym i gwarancja były taki same.
  13. Hak holowniczy do Tribeki

    U mnie temat rozwiązany poprzez ........... wymianę skrzyni biegów. Naprawę zleciłem firmie Liptak z Białki Tatrzańskiej. Okazało się , że problemem u mnie było "poprzeczne" łożysko chociaż nie mam pojęcia co mechanik miał ma myśli. Mechanik stwierdził , że przez to uszkodziło się kilka "elementów" w skrzyni i trzeba wymienić skrzynię na inną bo koszt remontu będzie kosmiczny i ciężko odszukać potrzebne części. Koszt używanej skrzyni z konwerterem 1350 z wysyłką + 1000 pln za wyjęcie skrzyni , rozebranie do weryfikacji , włożenie , wymiana dynamiczna oleju i przy okazji wymiana osłony przegubu + 2 litry oleju do dyfra. Legacy znów jedzie jak powinno a mi pozostała skrzynia rozkręcona w drobny mak i kieszeń lżejsza o 2350 PLN.
  14. regeneracja konwertera AT sg 2006

    U mnie temat rozwiązany poprzez ........... wymianę skrzyni biegów. Naprawę zleciłem firmie Liptak z Białki Tatrzańskiej. Okazało się , że problemem u mnie było "poprzeczne" łożysko chociaż nie mam pojęcia co mechanik miał ma myśli. Mechanik stwierdził , że przez to uszkodziło się kilka "elementów" w skrzyni i trzeba wymienić skrzynię na inną bo koszt remontu będzie kosmiczny i ciężko odszukać potrzebne części. Koszt używanej skrzyni z konwerterem 1350 z wysyłką + 1000 pln za wyjęcie skrzyni , rozebranie do weryfikacji , włożenie , wymiana dynamiczna oleju i przy okazji wymiana osłony przegubu + 2 litry oleju do dyfra. Legacy znów jedzie jak powinno a mi pozostała skrzynia rozkręcona w drobny mak i kieszeń lżejsza o 2350 PLN.
  15. Zegary JDM/Optitron/BFM do Legacy III BE/BH EU-Spec

    Dokładnie tak , forum SLi Ciekawe ile to u niego kosztowało bo widziałem , że nawet na płytce PCB był jego nick i adres forum SLi, więc raczej robił to pod sprzedaż.
×