Skocz do zawartości

Kolejny diesel się skończył


kamilxus

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, polak900 napisał:

2009 legacy IV czy V

Forester SH 2009

6 godzin temu, ziom napisał:

Znajomy ma pytanie czy jego diesel też się skończył .... drugi raz .... bo już raz wymieniali mu silnik w ASO i teraz znów po kilkudziesięciu tysiącach kilometrów przebiegu od tej wymiany , jak się auto nagrzeje to zaczyna coś stukać w silniku ?

Gdy silnik jest zimny to nie ma takich "atrakcji" i można "spokojnie" przejechać kilka kilometrów.

 

Po dłuższej rozmowie okazało się , że przebieg po wymianie silnika to .... 10000 km i pojawiło się stukanie w silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Po dłuższej rozmowie okazało się , że przebieg po wymianie silnika to .... 10000 km i pojawiło się stukanie w silniku.
Jeżeli zrobili w ASO to zapewne zgodnie ze sztuką, dlatego wątpię czy to powtórka.

Podejrzewam inny rodzaj usterki, ale to trzeba zdiagnozować.

Ciekawi mnie, co to się okaże.

Daj znać, jak będzie wiadomo.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Perun napisał:

Jeżeli zrobili w ASO to zapewne zgodnie ze sztuką, dlatego wątpię czy to powtórka.

Podejrzewam inny rodzaj usterki, ale to trzeba zdiagnozować.

Ciekawi mnie, co to się okaże.

Daj znać, jak będzie wiadomo.

 

Zastanawiam się czy ASO wkłada gotową część , w tym wypadku 10103AC200  , która do nich przypłynęła z fabryki Subaru bez jej rozkręcania czy przed włożeniem jej do auta , rozbierają taki shortblock na części i wszystko składają ponownie  wg. serwisówki ?

Z czystej ciekawości , co podejrzewasz ?

Edytowane przez ziom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

 

Zastanawiam się czy ASO wkłada gotową część , w tym wypadku 10103AC200  , która do nich przypłynęła z fabryki Subaru bez jej rozkręcania czy przed włożeniem jej do auta , rozbierają taki shortblock na części i wszystko składają ponownie  wg. serwisówki ?

Z czystej ciekawości , co podejrzewasz ?

 

Nie pamiętam, w którym ASO mi to mówili, ale short block traktują jak część nierozbieralną, gotową do instalacji. Dlatego mocują głowice i osprzęt bez ingerencji tę część.

 

Natomiast wiadomo mi, że niejeden raz były robione naprawy polegające na wymianie piękniętego wału w komplecie z panewkami. Warunkiem było, by short block nie był uszkodzony (zwylke podpory wału). Wiem to z serwisów nie ASO.

 

Generalnie nie jest to najlepszy pomysł, ponieważ ostatecznie wada konstrukcji tkwi jednak w bloku - nieoficjalnie...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, ziom napisał:

 

Zastanawiam się czy ASO wkłada gotową część , w tym wypadku 10103AC200  , która do nich przypłynęła z fabryki Subaru bez jej rozkręcania czy przed włożeniem jej do auta , rozbierają taki shortblock na części i wszystko składają ponownie  wg. serwisówki ?

Z czystej ciekawości , co podejrzewasz ?

Oczywiscie że nikt nie rozbiera shortblocku , bo niby po co ? Natomiast trudno mi pojąć aby nowy po 10 tys. był kolejnym do wymiany .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, carfit napisał:

Oczywiscie że nikt nie rozbiera shortblocku , bo niby po co ? Natomiast trudno mi pojąć aby nowy po 10 tys. był kolejnym do wymiany .

 

Tak sobie pomyślałem , że skoro w nowym shortblocku  panewka odezwała się tak szybko to może ktoś poskładał ten shortblock nie tak jak trzeba i stąd moje pytanie.

Też tego nie rozumie , że po dziesięciu tysiącach przebiegu od naprawy jest kłopot z panewką w nowym silniku.

Koszmar ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.10.2017 o 10:38, Andrzej Koper napisał:

 

nie sądzę :) a przy okazji , w obecnych warunkach zdecydowanie wybrałbym Outback  D niż Outback H6 , mówie o MY 08.... :)  . proponuję filtrować wypowiadane tu opinie bo sporo tu bzdur...:)

2 dni temu taki właśnie kupiłem 2.0 Diesel z 2008, mechanik, który go "przetrzepał" przed zakupem, kilka razy pytał czy jestem pewien, że chce ten silnik, naturalnie właściciel mówił, że wezwania załatwiły te problemy, mógłbyś napisać albo zlinkować na czym polegał fabryczny defekt i jak to zostało naprawione na wezwaniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Pfunk napisał:

2 dni temu taki właśnie kupiłem 2.0 Diesel z 2008, mechanik, który go "przetrzepał" przed zakupem, kilka razy pytał czy jestem pewien, że chce ten silnik, naturalnie właściciel mówił, że wezwania załatwiły te problemy, mógłbyś napisać albo zlinkować na czym polegał fabryczny defekt i jak to zostało naprawione na wezwaniu?

Przecież Subaru nie ma fabrycznych defektów. :D

To tylko źli kierowcy/użytkownicy nie stawiają SBD w garażu i nie czekają cierpliwie, aż nabierze wartości, tylko chcą jeździć.

Nie słyszałem, by były akcje serwisowe, na których wymieniane są silniki...

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu ‎2017‎-‎10‎-‎19 o 09:54, subleo napisał:

 

Jest tylko jeden szkopuł, o którym nie wolno zapominać. W razie "w" takie ponad kilkudziesięcioletnie auta składają się jak pudełko na zapałki. Technika projektowania poszło w przeciągu ostatnich 20 lat b. mocno do przodu.

 

 

Sądzę że zadbane i nie zgnite BMW e34 ma duże szanse przetrwania i przezycia dla pasażerów przy zderzeniu nawet z najnowszą Toyotą Aygo czy Fiatem 500...

Roznica mas robi swoje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę o poradę - co zrobić, aby mój siedmioletni sbd obk padł. Przewiózł mnie po ponad 260 tys. km dróg. Po wymianie sprzęgła, dwumasy, dpf i gumy w zawieszeniu przeżywa drugą młodość. Przeglądy ciągle w aso...

Trochę na przekór, ale pomyślałem, że trochę optymizmu w tym ponurym wątku nie zaszkodzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...