Skocz do zawartości

WRX STI MY 2018


basura

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień Dobry wszystkim forumowiczom, jeżeli źle napisałem / zaadresowałem informacje to przepraszam, ale kompletnie się pogubiłem i nie znalazłem odpowiedniego wątku, proszę o ewentualnie sugestie gdzie mam poruszyć poniżej opisany problem.

Ponieważ mój znajomy jest załamany i wściekły zaistniałą sytuacją, postanowiłem rozeznać temat..., a wygląda to tak...

Kolega kupił Subaru WRX STI 2018, pochwalił się i przyznaję samochód robi wrażenie, ale zauważył pewien problem, samochód krzywo jeździ, to znaczy na prostej drodze (zostało to przetestowane na różnych nawierzchniach i placach) ściąga na jedną stronę, wrażenie jest takie że strach tym samochodem  jeździć... Dla porównania sprawdziliśmy inne nowe samochody ( fiat punto, kia, skoda rapid, skoda oktavia ), wszystkie na tych samych drogach zachowywały się bezproblemowo - jechały prosto i nie ściągały w żadną stronę. Czy to normalne, że nowy sti ściąga w którąś stronę?, mój kolega chce wytoczyć najcięższe działa przeciwko subaru i dealerowi (w przygotowaniach). Jak relacjonował dealer niby widział problem, ale jakoś nie był skory do profesjonalnego zwweryfikowania tematu, sprawdził samochód i twierdził, że zamienił strony kół przednich i teraz jest ok ( ale to ,że jest ok twierdzi dealer ), a mój kolega cały czas sygnalizuje, że teraz ściaga w drugą stronę CZY TO NORMALNE CZY KOLEJNY DELER SPRZEDAJE NIESPRAWNY SAMOCHÓD I PRÓBUJE SIĘ WYKPIĆ Z CAŁEJ SYTUACJI - SŁYNNE SUBARU POLSKA DYMAMY KLIENTÓW (  celowo nie podaję lokalizacji ), ( dotarły do mnie informacje, że sip to naciągacze, ale możliwe, że to plotki i opinie konkurencji), dopuszczam możliwość, że SUBARU WRX STI to generalnie przereklamowany SZAJS w który dał się wkręcić kolega. Żal mi kolegi dlatego pokusiłem się o napisanie tej informacji bo krew mnie zalewa jak widzę jak facet przeżywa i się męczy. Czy wszystkie STI to takie badziewie i naciągactwo? Rozumiem! samochód sportowy to zupełnie inna bajka... - ale aż tak?  Zauważyłem również, że samochód podczas cofania wyje z układu napędowego... - czy to też normalne dla tych modeli, nigdzie indziej tego nie słyszałem.

Kolega zrelacjonował mi, że kontaktował sie z kims z Japoni i uzyskał zapewnienie, że samochód nie ma prawa jeździć krzywo i prawdopodobnie to jakieś oszustwo, ale aż mi się nie chce w to wierzyć...

Bardzo proszę o jakieś opinie, informacje, sugestie. Czy to polska specyfika SUBARU Polska - sprzedawać towar niepełnowartościowy? Z mojego punktu widzenia - użytkownika skody octavia 2017 to SUBARU STI to jakieś totalne nieporozumienie i szajs, a tzw legenda sti to na siłę podtrzymywany mit, ale nie mam doświadczenia z takimi samochodami i jeżeli wszyscy stwierdzą, że tak ma być to nie będę dyskutował i przyjmę jako fakt, że taki samochód w Polsce musi być wadliwy ( bo dla mnie to normalne nie jest). Oczywiście liczę na konstruktywne i rzeczowe sugestie. Z niecierpliwością czekam na odpowiedzi. Pozdrawiam Wszystkich.

  • Haha 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 99% są wadliwe opony , niestety miałem taki przypadek z oponami zimowymi marki Pirelli . Niech ASO zmieni koła na chwile i będzie po sprawie .

8 minut temu, basura napisał:

Zauważyłem również, że samochód podczas cofania wyje z układu napędowego... -

Tak , może tak być w nowym aucie , bo jest DCCD , torsen , i to jest prawidłowe działanie , wystarczy na próbę włączyć tryp manual i dać go na open i zobaczyć czy przestaje wyć/mniej spinać .

A najlepiej nie pisać za kolegę , tylko niech kolega sie zapisze na forum , a wiele uzyska odpowiedzi , na dręczące go pytania :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedawno miałem podobnie - nowy komplet opon (rzekomo klasy premium) Conti Sport Contact 5 a samochód bardzo mocno ściągało przy przyspieszaniu (co ciekawe przy stałej prędkości i przy hamowaniu auto jechało prosto jak po sznurku). Okazało się, że po jednej stronie miałem opony wyprodukowane w fabryce Continentala w Czechach a po drugiej stronie pochodzące z Rumunii (data produkcji była taka sama). Po przełożeniu kół tak żeby na każdej osi była jedna fabryka problem ustąpił całkowicie. Więc sugestia żeby sprawdzić DOT każdej opony (pierwsze dwa znaki) a nuż będzie podobna sytuacja i być może wystarczy tylko zamienić ze sobą dwa koła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.10.2017 o 20:23, basura napisał:

dotarły do mnie informacje, że sip to naciągacze, ale możliwe, że to plotki

Wygłaszanie bezpodstawnych opinii nawet w sieci nie jest anonimowe i można za nie zostać pociągnięty do odpowiedzialności ;)  

 

W dniu 7.10.2017 o 20:23, basura napisał:

- SŁYNNE SUBARU POLSKA DYMAMY KLIENTÓW

Co to za słownictwo :czerwona:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...