Amstaff23 Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 Nie wiem, czy już ktoś wrzucał, nie znalazłem, więc daję, bo Pan Dyrektor ciekawie mówi o ciekawych tematach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BW. Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 (edytowane) pytanie czy zobaczymy coś ciekawszego niż nową imprezę, której w polsce i tak pewnie nie będzie. Technikalia oczywiście na plus Edytowane 28 Lutego 2017 przez BW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 Ja w aso oststnio słyszałem, że pod koniec roku ma wejść na nasz rynek zarówno impreza oraz wrx:). WRX ponoć wejdzie w cenie porywnywalnej do levorga... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 3 minuty temu, frisco napisał: Ja w aso oststnio słyszałem, że pod koniec roku ma wejść na nasz rynek zarówno impreza oraz wrx:). WRX ponoć wejdzie w cenie porywnywalnej do levorga... Oby to była prawda... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 28 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 Dyrekcja coś może zdradzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ratinal Opublikowano 1 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 Raczej nie sądzę, żeby cena oscylowała w okolicach Levorga... Niemniej jednak chętnie wymieniłbym obecnego Lanosa na WRX'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 1 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 Fajny materiał, ciekawe jak będzie z dostępnością nowych modeli w PLWysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Houdini Opublikowano 1 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 17 godzin temu, frisco napisał: Ja w aso oststnio słyszałem, że pod koniec roku ma wejść na nasz rynek zarówno impreza oraz wrx:). WRX ponoć wejdzie w cenie porywnywalnej do levorga... Wrx by mi pasował, pod koniec roku kończy mi się aktualny leasing. Pytanie tylko na ile możliwe jest wejście Wrx na rynek EU, bo cena zbliżona do Levorga chyba nierealna. Obstawiałbym raczej coś pomiędzy Levorgiem a STI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 1 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 17 godzin temu, frisco napisał: WRX ponoć wejdzie w cenie porywnywalnej do levorga... Obie będą miały jedynkę z przodu 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giresse Opublikowano 1 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 17 godzin temu, frisco napisał: Ja w aso oststnio słyszałem, że pod koniec roku ma wejść na nasz rynek zarówno impreza oraz wrx:). WRX ponoć wejdzie w cenie porywnywalnej do levorga... Zależy, co znaczy "porównywalnej". Na amerykańskiej stronie Subaru różnica w cenie pomiędzy Imprezą, a WRX-em, to prawie 9 000 $. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stagraczynski Opublikowano 1 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 17 minut temu, Giresse napisał: Zależy, co znaczy "porównywalnej". Na amerykańskiej stronie Subaru różnica w cenie pomiędzy Imprezą, a WRX-em, to prawie 9 000 $. czyli "na polskie" wychodziło by 9 tyś zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 1 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 jak dadzą na nasz rynek wrx'a to pewnie z 1,6 dit pod maska... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ratinal Opublikowano 1 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 10 minut temu, Karas napisał: jak dadzą na nasz rynek wrx'a to pewnie z 1,6 dit pod maska... Nie strasz Jestem jednak bardzo ciekawy czy Impreza w ogóle trafi do Europy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 1 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 Ech, ten mały ryneczek europejski. Człowiek chciałby kupić nowy model, a tymczasem nawet nie można się zapisać na listę oczekujących Człowiek głupi, uparł się na Subaru. Taki na przykład Forester STI z kierownicą po prawej - każda ilość by się rozeszła. Albo "zwykły" XT z amerykańskimi dodatkami, albo chociaż z Nordyckimi. Ale, trzeba brać co jest, bo nadchodzi kastracja mocy - takie mam przeczucie. Cała nadzieja w tym, że będą mieli plany sprzedaży 1,5 mln rocznie i przychylnym okiem spojrzą na Europę. p.s. żeby nie było: przez 10 lat jeździłem Yamahą - to taki producent motocykli z Japonii Jak zaczęli modzić to od razu BMW przejęło rynek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 1 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 5 godzin temu, Karas napisał: jak dadzą na nasz rynek wrx'a to pewnie z 1,6 dit pod maska... Jakby go podkręcili na jakieś 200 KM to dla mnie by starczyło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gamsiu Opublikowano 1 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 4 minuty temu, GREGG napisał: Jakby go podkręcili na jakieś 200 KM to dla mnie by starczyło... Na 200KM to któryś salon Subaru w Szwajcarii kręci i udziela gwarancji. W Polsce musiałby SiP na własną rękę taką usługę zaoferować bo w polskich warunkach znacząco podniosłoby cenę. Trzeba trzymać kciuki, żeby 1.6 trafiło w końcu do Imprezy i do XV bo tam takiego silnika brakuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giresse Opublikowano 1 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 27 minut temu, GREGG napisał: Jakby go podkręcili na jakieś 200 KM to dla mnie by starczyło... 200 KM niedługo zrobią z litra (może już nawet zrobili), więc z tym nie będzie problemu, problem może być z trwałością. Niedawno dałbym sobie rękę uciąć, że Japońce nie poddadzą się downsizing-owi, no niestety, nawet Honda z kultowych dwu litrówek zeszła do 1, 1,5l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 1 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 12 minut temu, Gamsiu napisał: Na 200KM to któryś salon Subaru w Szwajcarii kręci i udziela gwarancji. W Polsce musiałby SiP na własną rękę taką usługę zaoferować bo w polskich warunkach znacząco podniosłoby cenę. Trzeba trzymać kciuki, żeby 1.6 trafiło w końcu do Imprezy i do XV bo tam takiego silnika brakuje. Zakładam, że FHI od razu zrobiłoby wzmocnioną wersję... Zresztą kiedyś już tak bywało (WRX 265) 12 minut temu, Giresse napisał: 200 KM niedługo zrobią z litra (może już nawet zrobili), więc z tym nie będzie problemu, problem może być z trwałością. Niedawno dałbym sobie rękę uciąć, że Japońce nie poddadzą się downsizing-owi, no niestety, nawet Honda z kultowych dwu litrówek zeszła do 1, 1,5l Teraz nowych aut się nie kupuje, tylko wynajmuje, więc trwałość stała się poniekąd kwestią drugorzędną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 1 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 (edytowane) Dnia 28.02.2017 o 21:31, frisco napisał: WRX ponoć wejdzie w cenie porywnywalnej do levorga... 7 godzin temu, Giresse napisał: Zależy, co znaczy "porównywalnej". Na amerykańskiej stronie Subaru różnica w cenie pomiędzy Imprezą, a WRX-em, to prawie 9 000 $. ceny z subaru.de Levorg 1.6 Comfort 32.750,- € Impreza 2.0i CVT Comfort 25.350,- € 7400,- € różnicy -> c.a. 7800 $ Edytowane 1 Marca 2017 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 Levorg u nas to ok 130k, STI jakies 180? Taki forek XT SIP wycenia na ok 145k, więc zakładając cenę WRX na poziomie ok140k byłaby to bardzo dobra propozycja dla szukających nowego Subaru z mocniejszym piecem, ale jednak do bardziej cywilnej jazdy niż STI. Między levorgiem i wrx mamy w takiej sytuacji może kilkanascie tyś róznicy, więc cena jest jak najbardziej porównywalna. No chyba ze przy okazji spadłaby cena Levorga... Swoją drogą to jest po prostu smutne, że Subaru traktuje nasz rynek (zasadniczo EU) tak marginalnie. Rozumiem, ze to nie USA etc ale akurat w Europie, gdzie Subaru kojarzone jest z WRC i generalnie z mocnymi autami, nie jest oferowany żaden mocniejszy model poza BRZ i STI Tu się aż prosi o więcej modeli z 2.0 DIT i H6 i mam ogromną nadzieję, że coś się w tej kwestii w końcu zmieni... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giresse Opublikowano 1 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 Ketivv myślę, że WRX jest droższy od Imprezy 2.0i, więc, Twoje porównanie w kontekście info od @frisconic nie wnosi do tematu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 1 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 43 minuty temu, Giresse napisał: Ketivv myślę, że WRX jest droższy od Imprezy 2.0i, więc, Twoje porównanie w kontekście info od @frisconic nie wnosi do tematu. tak samo jak Levorg, który też jest od Imprezy znacząco droższy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 1 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 1 godzinę temu, Giresse napisał: nawet Honda z kultowych dwu litrówek zeszła do 1, 1,5 akurat Honda jeżeli chodzi o silniki 1,5l ma bardzo duże doswiadczenie i już w Civicach V generacji od 1991roku ( a może nawet i wczesniej ) montowała silniki 1,5 o mocy 130koni o oznaczeniu d15b . Za turbo benzyne w wrx trzeba bedzie słono zapłacic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giresse Opublikowano 1 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 7 minut temu, Karas napisał: Za turbo benzyne w wrx trzeba bedzie słono zapłacic. Dlaczego nie mamy takich cen jak w stanach? WRX w zależności od wersji kosztuje bez rabatów 105 - 125 tyś PLN. 9 minut temu, Karas napisał: akurat Honda jeżeli chodzi o silniki 1,5l ma bardzo duże doswiadczenie i już w Civicach V generacji od 1991roku ( a może nawet i wczesniej ) montowała silniki 1,5 o mocy 130koni o oznaczeniu d15b Nie jestem, aż takim znawcą Hondy, ale myślę, że to nie jest ten silnik, inaczej nowa jednostka oparta na silniku, o którym piszesz, tylko zdownsizing-owane 2.0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 1 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 1 godzinę temu, frisco napisał: Swoją drogą to jest po prostu smutne, że Subaru traktuje nasz rynek (zasadniczo EU) tak marginalnie. Popatrz na to z innej strony: 1) Brak mocy produkcyjnych. 2) USA i JP to robi większość sprzedaży przy minimalnych kosztach dystrybucji, szkolenia i ogólnie wprowadzenia modelu na rynek. Postaw to w kontekście przygotowania auta do sprzedaży w kilkunastu krajach UE. 3) Tak długo jak Subaru nie będzie miało nadmiaru mocy produkcyjnych to nie liczyłbym by chcieli się pochylić nieco bardziej nad trudnym rynkiem UE, może jak pojawi się hybryda to coś się ruszy. 6 minut temu, Giresse napisał: Dlaczego nie mamy takich cen jak w stanach? WRX w zależności od wersji kosztuje bez rabatów 105 - 125 tyś PLN. Cło, akcyza, VAT. W USA do ceny zazwyczaj dochodzi jeszcze podatek stanowy. Czasem są też różnice w wyposażeniu wersji US vs EU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się