Skocz do zawartości

Jak to jest z przegladami??


Niedźwiedź

Rekomendowane odpowiedzi

Żeby wiskozę zagotować ten test musiałby trwać tydzień :)

To dlaczego instrukcja zabrania holowania samochodu z jedna osia na drodze, lub zaleca uzywanie dojazdowki do minimum i jesli to mozliwe to tylko na przedniej osi gdzie (poza STi) nie ma wiskozy?

 

No właśnie dlatego, że trwa to dłużej i prędkość większa. Tutaj wjedziesz na rolki, koła zakręcą się z prędkością 5km/h, wciśniesz haulec do "zatrzymania" i tyle. Koniec testu. Jak dla mnie to operacja bezpieczna dla AWD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przecież juz ktoś o tym pisał na forum , lepsze rolki maja opcje 4x4 i wystarczy kręcić kołami jednej osi w róznych kierunkach.

kurczę, weź sobie kiedyś samochód na podnośnik (na luz i bez hamulca zaciągniętego) taki warsztatowy i zakręć tylnym kołem. Ile kół się kręci? Jeśli masz otwarty dyfer z tyłu, to pewnie będzie się kręcić któreś z przodu i tył w drugą stronę, jeśli masz z tyłu wiskozę, to oba z tyłu w tą samą stronę i któreś z przednich, jeśli z przodu też masz jakąś szperę, to wszystkie 4 w tym samym kierunku.

 

Co ma do oszczędzania różnego rodzaju LSD (zwłaszcza centralnych) kręcenie kołami w różne strony to nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cytat z instrukcji do urządzenia M-tronic stary z 2000 roku "Każda para rolek hamulcowych może być uruchamiana osobno i w odwrotnym kierunku, co umożliwia badanie hamulców w pojazdach z napędem 4x4. " no ale wiecie lepiej to juz się nie wysilam z tłumaczeniem.

Robimy eksperyment :?: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cytat z instrukcji do urządzenia M-tronic stary z 2000 roku "Każda para rolek hamulcowych może być uruchamiana osobno i w odwrotnym kierunku, co umożliwia badanie hamulców w pojazdach z napędem 4x4. " no ale wiecie lepiej to juz się nie wysilam z tłumaczeniem.

Robimy eksperyment :?: :mrgreen:

 

 

kilknascie wieków temu w chinach juz był myślisz że coś się zmieniło ?

w chinach bo prawdopodobnie tam mechanizm róznicowy pojawił się po raz pierwszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 8 miesięcy temu...
A nie lepiej po prostu przewieźć diagnostę?
:lol: owoc na prezydenta :!:

 

ja tak zrobilem :)) tzn sam to zrobil jak zobaczyl subarak to odrazu powiedzial ze sprawdzamy tylko swiatla zawias nrvin i glosnosc tlumika:))) Po czy zaczely sie dyskusje o AT ze ponoc idzie odlaczyc i miec tylko FWD, a on na to ponoc dyfer tez jest drogi , wziol klucze na parking i w palnik i hamowanie tak z 2 razy i koniec badania :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie lepiej po prostu przewieźć diagnostę?
:lol: owoc na prezydenta :!:

 

ja tak zrobilem :)) tzn sam to zrobil jak zobaczyl subarak to odrazu powiedzial ze sprawdzamy tylko swiatla zawias nrvin i glosnosc tlumika:))) Po czy zaczely sie dyskusje o AT ze ponoc idzie odlaczyc i miec tylko FWD, a on na to ponoc dyfer tez jest drogi , wziol klucze na parking i w palnik i hamowanie tak z 2 razy i koniec badania :))

 

to zes odgrzebal watek z poczatku roku....

a jak ci badali glosnosc wydechu, bo jestem ciekaw?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...