turdziGT Opublikowano 13 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2017 Nie da , taka moda kazdy ma teraz taki tablecik.Szkada ze nie jest to rozwiazanie jak w A6 ze sie chowa ale w praktycze i tak nikt z tego nie kazystal wiec po co pakowac pieniadza i wage w bardzo skomplikowane rozwiazanie.Po czesci ich romiumie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 13 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2017 54 minuty temu, Paweł_P napisał: Ja aktualnie zakochany jestem po uszy w GLC 63s Nie dziwię się szczerze mówiąc, wg mnie najzgrabniejszy kompaktowy SUV na rynku, byłem pasażerem wersji 43 i bardzo mi się jazda podobała RS4 świetne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 13 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2017 4 godziny temu, Paweł_P napisał: P.S. Ja aktualnie zakochany jestem po uszy w GLC 63s i trzeba chyba wprowadzać plany do realizacji kosztem innych samochodów chodzących mi po głowie (np. odłożyć w czasie budowę Proto) To prawda ale cena GLC 63 u mnie kosmos. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 13 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2017 Już widzę, ze nawet zdjecie profilowe po tylu latach zmienione... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 13 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2017 A to już rok temu prawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 13 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2017 3 godziny temu, Zelazny napisał: Już widzę, ze nawet zdjecie profilowe po tylu latach zmienione... No tak A4 kuz nie ma wiec moge zamawiac nawet dzis niestety otworza ksiazki zamowien dopiero w grudniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NonPhixion Opublikowano 13 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2017 GLC w porównaniu do poprzednika czyli GLK to niebo, a ziemia :-) Także uważam, że GLC 63s to najładniejszy SUV. Jedynie Merc mógłby sobie podarować budę GLC Coupe, ale rozumiem, że musi być konkurencja do X4. https://www.mercedes-benz.com/en/mercedes-benz/vehicles/passenger-cars/glc/mercedes-amg-glc-63-s-4matic-and-glc-63-s-4matic-coupe/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 13 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2017 55 minut temu, NonPhixion napisał: Jedynie Merc mógłby sobie podarować budę GLC Coupe W wg mnie właśnie GLC Coupe jest najładniejszym SUV-em na rynku ... choć na pewno nie najpraktyczniejszym. X4 nie ma nawet co porównywać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 13 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2017 No i to chodzi, żeby klienci mieli wybór Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NonPhixion Opublikowano 13 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2017 50 minut temu, subleo napisał: W wg mnie właśnie GLC Coupe jest najładniejszym SUV-em na rynku ... choć na pewno nie najpraktyczniejszym. X4 nie ma nawet co porównywać. Każdy ma swój gust :-) Mam świadomość, że mnogość modeli w różnych markach uzupełnia różne nisze, ale jak dla mnie SUV-y Coupe zaczynając od X6 mogłyby nie istnieć ^^ Trochę tęsknie za czasami gdzie segment auta można było łatwo określić i np. na drodze z daleka było widać czy jedzie np. A4 lub A8 :-) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 13 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2017 Zaczyna robić sie ciekawie bo zaczynaja byc przydzielane ilości produkcyjne na dealera na RS4.Na szczesćie jestem nr.1 na liście w przeciwnym razie czas oczekiwania moze byc długi. Niewykluczone ze będę mogl zamówić juz w październiku i wtedy auto do odbiory na początku stycznia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 13 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2017 (edytowane) 18 minut temu, turdziGT napisał: Zaczyna robić sie ciekawie bo zaczynaja byc przydzielane ilości produkcyjne na dealera na RS4. Na szczesćie jestem nr.1 na liście Niedługo talony na RS4-kę wprowadzą, prawie jak w PRL-u ! 18 minut temu, turdziGT napisał: Niewykluczone ze będę mogl zamówić juz w październiku i wtedy auto do odbiory na początku stycznia. Specyfikacja już ustalona? Edytowane 13 Września 2017 przez subleo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 13 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2017 Moze nie aż tak ale w pierwszych miesiącach produkcji na kazdy kraj jest przydzielona określona liczba sztuk , potem kazdy dealer dostaje przydzielone miejsca i ilośc egzemplarzy w kolejce. w No jest jeden Autoryzowany dealer Audi Sport i oni niestety maja pierwszeństwo. ja biorę auto z innego salonu ktory paradoksalnie sprzedaje wiecej RS6 niz ten oficjalny Sport dealer no ale taka polityka wewnętrzna wiec trzeba uzbroić sie w cierpliwość. Odnosnie speca to prawie wszystko dobrane na bazie RS5.bedzie na pewno Glacier white z czarna optyką , DRC , sportowy dyfer i wydech.Oczywiscie Navi plus , virtualny kokpit i asystenci.Bez ceramiki i dynamic steering ktore jest mega drętwie. niewiadoma sa fegi 20 cali jak na razie i możliwość dokupienia podsufitki w alkantarze.Reszta raczej dograna. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 13 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2017 A jak jest z ceramiką Panowie? Dobre to jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 13 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2017 42 minuty temu, turdziGT napisał: Odnosnie speca to prawie wszystko dobrane na bazie RS5.bedzie na pewno Glacier white z czarna optyką , DRC , sportowy dyfer i wydech.Oczywiscie Navi plus , virtualny kokpit i asystenci.Bez ceramiki i dynamic steering ktore jest mega drętwie. niewiadoma sa fegi 20 cali jak na razie i możliwość dokupienia podsufitki w alkantarze.Reszta raczej dograna. Dlaczego virtualny kokpit wybrales? Nie wolisz tradycyjnych zegarow? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 13 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2017 (edytowane) . 11 minut temu, Paweł_P napisał: A jak jest z ceramiką Panowie? Dobre to jest? To zalezezy.Jezeli bedziesz jezdzil regularnie na jakies trackdaye i upadał to napewno maja większa odporność na grzanie natomiast do codziennej jazdy przy i tak dobrych stalowych ja nie jestem w stanie obronić dopłaty prawie 40K. 3 minuty temu, Korton napisał: Dlaczego virtualny kokpit wybrales? Nie wolisz tradycyjnych zegarow? Wiesz co na początku chciałem tradycyjne zegary ale jak pojezdziem troche A4 , S4 i RS5 to stwierdziłem ze tradycyjne zegary to troche juz przeżytek.Raz ze nie ma w nich wielu przydatnych info. Jak temperatura oleju itp. a dwa ze kiedys to auto bedzie trzeba sprzedać a to opcja która większośc chce.Dodatkowo dopłata wo nich w RS jest wręcz symboliczna bo cos koło 1500 zł wiec zdecydowałem ze wezmę.Dodatkowo fajny ten centralny wyświetlacz no i grafika mi sie tez bardzo podoba. Edytowane 13 Września 2017 przez turdziGT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QbaqBA Opublikowano 14 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2017 m3 e90/92/93 super auto! Moim zdaniem idealny daily driver Trzeba się jedynie pogodzić z tym że panewki należy wymieniać jako część eksploatacyjną i będzie git. Ciężko o niebitą sztukę, no i ogólnie zdrowe dobrze trzymają cenę. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 14 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2017 Czy ceramika fajna ? Na pewno droga, szczególnie w zakupie. Utrzymanie cieżko mi powiedzieć. Mam do wymiany teraz klocki P i ich koszt wraz z czujnikami to ok 3000 zł ale tarcze powinny wytrzymać do ok 150-200 tys km wiec tragedii nie ma. Ceramika robi robotę ale przy dailycarze chyba bym jej nie odhaczył podczas konfiguracji, zakładając oczywiście ze budżet jest jakoś tam ograniczony i wydanie 40-50 tys to nie jest mrugnięcie oka. W cywilu nie potrzebujemy powtarzalności przy 30 hamowaniu z rzędu. Co innego gdy kupuje się używkę. W tej sytuacji różnica w cenie jest już sporo mniejsza i warto poszukać szt z ceramikąWysłane z iPad za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fulcrum Opublikowano 15 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 12 godzin temu, QbaqBA napisał: m3 e90/92/93 super auto! Moim zdaniem idealny daily driver Trzeba się jedynie pogodzić z tym że panewki należy wymieniać jako część eksploatacyjną i będzie git. Ciężko o niebitą sztukę, no i ogólnie zdrowe dobrze trzymają cenę. czyli da się tym jeździć na co dzień? do pracy i po bułki... dzięki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 15 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 (edytowane) 15 godzin temu, beben napisał: Czy ceramika fajna ? Na pewno droga, szczególnie w zakupie. Utrzymanie cieżko mi powiedzieć. Mam do wymiany teraz klocki P i ich koszt wraz z czujnikami to ok 3000 zł ale tarcze powinny wytrzymać do ok 150-200 tys km wiec tragedii nie ma. Ceramika robi robotę ale przy dailycarze chyba bym jej nie odhaczył podczas konfiguracji, zakładając oczywiście ze budżet jest jakoś tam ograniczony i wydanie 40-50 tys to nie jest mrugnięcie oka. W cywilu nie potrzebujemy powtarzalności przy 30 hamowaniu z rzędu. Co innego gdy kupuje się używkę. W tej sytuacji różnica w cenie jest już sporo mniejsza i warto poszukać szt z ceramiką Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Wiesz pomińmy cenę choć trwałość jak słyszałem jest ogromna w porównaniu do stalówek, nikt też myślę szybkiego auta nie kupuje na 10 lat (chyba że kolekcjonuje), trudno też powiedzieć czy przy odsprzedaży będzie to wada czy zaleta - z jednej strony ktoś może obawiać się kupować takiej używki i wkładać 30 k w hamulce (w sensie w wymianę zużytych) a z drugiej strony za 4-5 lat to może być standard w takich autach 400-500 KM + i mało kto będzie chciał kupić takie używane auto bez ceramiki. Chodzi mi bardziej o używanie na co dzień czyli czy są tępe na zimno, czy trzeba rozgrzewać, jak z modulacją, jak z wpadnięciem z rozgrzanymi hamulcami w kałuże, czy trzeba chłodzić po upalaniu itd. Edytowane 15 Września 2017 przez Paweł_P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 15 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 1 minutę temu, Paweł_P napisał: Chodzi mi bardziej o używanie na co dzień czyli czy są tępe na zimno, czy trzeba rozgrzewać, jak z modulacją, jak z wpadnięciem z rozgrzanymi hamulcami w kałuże, czy trzeba chłodzić po upalaniu itd. W dwóch autach miałem ceramikę , w RS4 B7 zrobiłem 90 tys. , o rancie czy zużyciu nawet nie wspomnę , one wytrzymują min. 200 tys. Na zimno pracują normalnie ale bez szału , po rozgrzaniu , wręcz przypaleniu klocków jest o wiele lepiej , kałuże im nie straszne , o krzywieniu tarcz można zapomnieć . W RS6 jest jeszcze lepiej , bo tarcza ma średnice 420mm z przodu I 385 z tyłu , więc jest naprawdę bajka . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 15 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 Rozmawiałem ostatnio z Wackiem Kosteckim (SJS). Testowali hamulce na przykładzie identycznych modeli Mercedesa. Jeden zwykły, drugi z ceramiką. Różnica skuteczności hamowania była bardzo duża. Zarówno na zimnych, jak i dogrzarzanych. Oczywiście na korzyść ceramiki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QbaqBA Opublikowano 15 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 8 godzin temu, fulcrum napisał: czyli da się tym jeździć na co dzień? do pracy i po bułki... dzięki za info Jeśli nie mieszkasz w górach gdzie nikt za bardzo nie odśnieża, plus masz dobre zimówki i głowę na karku to tak - da się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
l3wy Opublikowano 15 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 jak jest z ceramika w ulewe jak pada i sa kaluze dalej hamuja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 15 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 1 godzinę temu, l3wy napisał: jak jest z ceramika w ulewe jak pada i sa kaluze dalej hamuja? Gdzieś słyszałem, że z ceramiką dodają funkcję "osuszania" hamulców że bez wiedzy kierowcy klocki co jakiś czas stykają się z tarczami ściągając wodę. 3 godziny temu, ALEX napisał: Rozmawiałem ostatnio z Wackiem Kosteckim (SJS). Testowali hamulce na przykładzie identycznych modeli Mercedesa. Jeden zwykły, drugi z ceramiką. Różnica skuteczności hamowania była bardzo duża. Zarówno na zimnych, jak i dogrzarzanych. Oczywiście na korzyść ceramiki. Ooo to bardzo ciekawe info, nie wiesz czasem czy jest gdzieś jakiś film lub artykuł ? 3 godziny temu, carfit napisał: W dwóch autach miałem ceramikę , w RS4 B7 zrobiłem 90 tys. , o rancie czy zużyciu nawet nie wspomnę , one wytrzymują min. 200 tys. Na zimno pracują normalnie ale bez szału , po rozgrzaniu , wręcz przypaleniu klocków jest o wiele lepiej , kałuże im nie straszne , o krzywieniu tarcz można zapomnieć . W RS6 jest jeszcze lepiej , bo tarcza ma średnice 420mm z przodu I 385 z tyłu , więc jest naprawdę bajka . Dzięki za info, czyli Twoim zdaniem warto do szybkich i czasem ciężkich aut mieć ceramikę? Nie oddałbyś ich ze swojego RS6 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się