Skocz do zawartości

Co zamiast STI MY15


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

Nie da , taka moda kazdy ma teraz taki tablecik.Szkada ze nie jest to rozwiazanie jak w A6 ze sie chowa ale w praktycze i tak nikt z tego nie kazystal wiec po co pakowac pieniadza i wage w bardzo skomplikowane rozwiazanie.Po czesci ich romiumie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, Paweł_P napisał:

Ja aktualnie zakochany jestem po uszy w GLC 63s

Nie dziwię się szczerze mówiąc, wg mnie najzgrabniejszy kompaktowy SUV na rynku, byłem pasażerem wersji 43 i bardzo mi się jazda podobała :)

 

RS4 świetne.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Paweł_P napisał:

P.S. Ja aktualnie zakochany jestem po uszy w GLC 63s i trzeba chyba wprowadzać plany do realizacji kosztem innych samochodów chodzących mi po głowie (np. odłożyć w czasie budowę Proto) :)

 

To prawda ale cena GLC 63 u mnie kosmos.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Zelazny napisał:

Już widzę, ze nawet zdjecie profilowe po tylu latach zmienione... ;)

No tak A4 kuz nie ma wiec moge zamawiac nawet dzis niestety otworza ksiazki zamowien dopiero w grudniu :( 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GLC w porównaniu do poprzednika czyli GLK to niebo, a ziemia :-) Także uważam, że GLC 63s to najładniejszy SUV. Jedynie Merc mógłby sobie podarować budę GLC Coupe, ale rozumiem, że musi być konkurencja do X4.

 

https://www.mercedes-benz.com/en/mercedes-benz/vehicles/passenger-cars/glc/mercedes-amg-glc-63-s-4matic-and-glc-63-s-4matic-coupe/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, subleo napisał:

 

W wg mnie właśnie GLC Coupe jest najładniejszym SUV-em na rynku :) ... choć na pewno nie najpraktyczniejszym. X4 nie ma nawet co porównywać.

 

Każdy ma swój gust :-) Mam świadomość, że mnogość modeli w różnych markach uzupełnia różne nisze, ale jak dla mnie SUV-y Coupe zaczynając od X6 mogłyby nie istnieć ^^

 

Trochę tęsknie za czasami gdzie segment auta można było łatwo określić i np. na drodze z daleka było widać czy jedzie np. A4 lub A8 :-)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczyna robić sie ciekawie bo zaczynaja byc przydzielane ilości produkcyjne na dealera na RS4.Na szczesćie jestem nr.1 na liście w przeciwnym razie czas oczekiwania moze byc długi.

Niewykluczone ze będę mogl zamówić juz w październiku i wtedy auto do odbiory na początku stycznia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, turdziGT napisał:

Zaczyna robić sie ciekawie bo zaczynaja byc przydzielane ilości produkcyjne na dealera na RS4. Na szczesćie jestem nr.1 na liście 

 

Niedługo talony na RS4-kę wprowadzą, prawie jak w PRL-u :rolleyes: !

 

18 minut temu, turdziGT napisał:

Niewykluczone ze będę mogl zamówić juz w październiku i wtedy auto do odbiory na początku stycznia.

 

Specyfikacja już ustalona?

Edytowane przez subleo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze nie aż tak ;) ale w pierwszych miesiącach produkcji na kazdy kraj jest przydzielona określona liczba sztuk , potem kazdy dealer dostaje przydzielone miejsca i ilośc egzemplarzy w kolejce.

w No jest jeden Autoryzowany dealer Audi Sport i oni niestety maja pierwszeństwo.

ja biorę auto z innego salonu ktory paradoksalnie sprzedaje wiecej RS6 niz ten oficjalny Sport dealer no ale taka polityka wewnętrzna wiec trzeba uzbroić sie w cierpliwość.

 

Odnosnie speca to prawie wszystko dobrane na bazie RS5.bedzie na pewno Glacier white z czarna optyką , DRC , sportowy dyfer i wydech.Oczywiscie Navi plus , virtualny kokpit i asystenci.Bez ceramiki i dynamic steering ktore jest mega drętwie.

niewiadoma sa fegi 20 cali jak na razie  i możliwość dokupienia podsufitki w alkantarze.Reszta raczej dograna.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, turdziGT napisał:

Odnosnie speca to prawie wszystko dobrane na bazie RS5.bedzie na pewno Glacier white z czarna optyką , DRC , sportowy dyfer i wydech.Oczywiscie Navi plus , virtualny kokpit i asystenci.Bez ceramiki i dynamic steering ktore jest mega drętwie.

niewiadoma sa fegi 20 cali jak na razie  i możliwość dokupienia podsufitki w alkantarze.Reszta raczej dograna.

Dlaczego virtualny kokpit wybrales? Nie wolisz tradycyjnych zegarow?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.

11 minut temu, Paweł_P napisał:

A jak jest z ceramiką Panowie? Dobre to jest? 

To zalezezy.Jezeli bedziesz jezdzil regularnie na jakies trackdaye i upadał to napewno maja większa odporność na grzanie natomiast do codziennej jazdy przy i tak dobrych stalowych ja nie jestem w stanie obronić dopłaty prawie 40K.

3 minuty temu, Korton napisał:

Dlaczego virtualny kokpit wybrales? Nie wolisz tradycyjnych zegarow?

Wiesz co na początku chciałem tradycyjne zegary ale jak pojezdziem troche A4 , S4 i RS5  to stwierdziłem ze tradycyjne zegary to troche juz przeżytek.Raz ze nie ma w nich wielu przydatnych info. Jak temperatura oleju itp. a dwa ze kiedys to auto bedzie trzeba sprzedać a to opcja która większośc chce.Dodatkowo dopłata wo nich w RS jest wręcz symboliczna bo cos koło 1500 zł wiec zdecydowałem ze wezmę.Dodatkowo fajny ten centralny wyświetlacz no i grafika mi sie tez bardzo podoba.

Edytowane przez turdziGT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ceramika fajna ? Na pewno droga, szczególnie w zakupie. Utrzymanie cieżko mi powiedzieć. Mam do wymiany teraz klocki P i ich koszt wraz z czujnikami to ok 3000 zł ale tarcze powinny wytrzymać do ok 150-200 tys km wiec tragedii nie ma.
Ceramika robi robotę ale przy dailycarze chyba bym jej nie odhaczył podczas konfiguracji, zakładając oczywiście ze budżet jest jakoś tam ograniczony i wydanie 40-50 tys to nie jest mrugnięcie oka. W cywilu nie potrzebujemy powtarzalności przy 30 hamowaniu z rzędu.
Co innego gdy kupuje się używkę. W tej sytuacji różnica w cenie jest już sporo mniejsza i warto poszukać szt z ceramiką


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, QbaqBA napisał:

m3 e90/92/93 super auto! Moim zdaniem idealny daily driver :) Trzeba się jedynie pogodzić z tym że panewki należy wymieniać jako część eksploatacyjną i będzie git. Ciężko o niebitą sztukę, no i ogólnie zdrowe dobrze trzymają cenę.

czyli da się tym jeździć na co dzień? do pracy i po bułki... dzięki za info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, beben napisał:

Czy ceramika fajna ? Na pewno droga, szczególnie w zakupie. Utrzymanie cieżko mi powiedzieć. Mam do wymiany teraz klocki P i ich koszt wraz z czujnikami to ok 3000 zł ale tarcze powinny wytrzymać do ok 150-200 tys km wiec tragedii nie ma.
Ceramika robi robotę ale przy dailycarze chyba bym jej nie odhaczył podczas konfiguracji, zakładając oczywiście ze budżet jest jakoś tam ograniczony i wydanie 40-50 tys to nie jest mrugnięcie oka. W cywilu nie potrzebujemy powtarzalności przy 30 hamowaniu z rzędu.
Co innego gdy kupuje się używkę. W tej sytuacji różnica w cenie jest już sporo mniejsza i warto poszukać szt z ceramiką


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

 

Wiesz pomińmy cenę choć trwałość jak słyszałem jest ogromna w porównaniu do stalówek, nikt też myślę szybkiego auta nie kupuje na 10 lat (chyba że kolekcjonuje), trudno też powiedzieć czy przy odsprzedaży będzie to wada czy zaleta - z jednej strony ktoś może obawiać się kupować takiej używki i wkładać 30 k w hamulce (w sensie w wymianę zużytych) a z drugiej strony za 4-5 lat to może być standard w takich autach 400-500 KM + i mało kto będzie chciał kupić takie używane auto bez ceramiki.

 

Chodzi mi bardziej o używanie na co dzień czyli czy są tępe na zimno, czy trzeba rozgrzewać, jak z modulacją, jak z wpadnięciem z rozgrzanymi hamulcami w kałuże, czy trzeba chłodzić po upalaniu itd.

 

Edytowane przez Paweł_P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Paweł_P napisał:

Chodzi mi bardziej o używanie na co dzień czyli czy są tępe na zimno, czy trzeba rozgrzewać, jak z modulacją, jak z wpadnięciem z rozgrzanymi hamulcami w kałuże, czy trzeba chłodzić po upalaniu itd.

 

W dwóch autach miałem ceramikę , w RS4 B7 zrobiłem 90 tys. , o rancie czy zużyciu nawet nie wspomnę , one wytrzymują min. 200 tys. Na zimno pracują normalnie ale bez szału , po rozgrzaniu , wręcz przypaleniu klocków jest o wiele lepiej , kałuże im nie straszne , o krzywieniu tarcz można zapomnieć . W RS6 jest jeszcze lepiej , bo tarcza ma średnice 420mm z przodu I 385 z tyłu , więc jest naprawdę bajka .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem ostatnio z Wackiem Kosteckim (SJS). Testowali hamulce na przykładzie identycznych modeli Mercedesa. Jeden zwykły, drugi z ceramiką. Różnica skuteczności hamowania była bardzo duża. Zarówno na zimnych, jak i dogrzarzanych. Oczywiście na korzyść ceramiki. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, l3wy napisał:

jak jest z ceramika w ulewe jak pada i sa kaluze dalej hamuja?

 

Gdzieś słyszałem, że z ceramiką dodają funkcję "osuszania" hamulców że bez wiedzy kierowcy klocki co jakiś czas stykają się z tarczami ściągając wodę.

 

3 godziny temu, ALEX napisał:

Rozmawiałem ostatnio z Wackiem Kosteckim (SJS). Testowali hamulce na przykładzie identycznych modeli Mercedesa. Jeden zwykły, drugi z ceramiką. Różnica skuteczności hamowania była bardzo duża. Zarówno na zimnych, jak i dogrzarzanych. Oczywiście na korzyść ceramiki. :)

 

Ooo to bardzo ciekawe info, nie wiesz czasem czy jest gdzieś jakiś film lub artykuł ?

 

3 godziny temu, carfit napisał:

 

W dwóch autach miałem ceramikę , w RS4 B7 zrobiłem 90 tys. , o rancie czy zużyciu nawet nie wspomnę , one wytrzymują min. 200 tys. Na zimno pracują normalnie ale bez szału , po rozgrzaniu , wręcz przypaleniu klocków jest o wiele lepiej , kałuże im nie straszne , o krzywieniu tarcz można zapomnieć . W RS6 jest jeszcze lepiej , bo tarcza ma średnice 420mm z przodu I 385 z tyłu , więc jest naprawdę bajka .

 

Dzięki za info, czyli Twoim zdaniem warto do szybkich i czasem ciężkich aut mieć ceramikę? Nie oddałbyś ich ze swojego RS6 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...