Skocz do zawartości

Co zamiast STI MY15


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

No I jam tam Edwin warte coś te włoskie rumaki czy moze zaniemówiłem z wrażenia :mrgreen:

Jutro postaram się coś więcej napisać , będę miał czas na lotnisku w Kopenhadze , bo dziś było naprawdę sporo wrażeń a muszę wstać o 4.30 :(
Generalnie mega impreza , 50 osób z całej Europy , mój przyjaciel , ja i gość z wawy , reszta Włosi , Hiszpanie , Niemcy , Czesi . Organizacja , hotel , jedzenie , cała otoczka , szczeka opada .....
Co do auta , to jutro , chyba ze nie będę mógł zasnąć ;) to coś skrobnę :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Organizator zadbał również o kamery 360 st. gdzie widać drogę i kierowcę , oraz wręczył nam karty , wiec jak zgram to pokaże Wam moje kaleczenie za kółkiem , choć kilka aut udało się wyprzedzić :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brzmi mega.A co to wogle za impreza tzn mozna sobie cos takiego wykupić czy trzeba najpierw Ferrari pod domed postawic ?:facepalm:

To są imprezy niestety zamknięte , nie można ich wykupić , są za free łącznie z hotelem 5* , bankietem itp.
To są eventy dla klientów Ferrari , i przyszłych klientów na zaproszenie


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Brzmi mega.A co to wogle za impreza tzn mozna sobie cos takiego wykupić czy trzeba najpierw Ferrari pod domed postawic ?:facepalm:

To są imprezy niestety zamknięte , nie można ich wykupić , są za free łącznie z hotelem 5* , bankietem itp.
To są eventy dla klientów Ferrari , i przyszłych klientów na zaproszenie


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyżby zmiany w stajni się szykowały?

Nie nie , to naprawdę za daleko idące wnioski :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, carfit napisał:


To są imprezy niestety zamknięte , nie można ich wykupić , są za free łącznie z hotelem 5* , bankietem itp.
To są eventy dla klientów Ferrari , i przyszłych klientów na zaproszenie


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
To są imprezy niestety zamknięte , nie można ich wykupić , są za free łącznie z hotelem 5* , bankietem itp.
To są eventy dla klientów Ferrari , i przyszłych klientów na zaproszenie


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

I see.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, rombu napisał:

Carfit sobie zamówił TAKI  pojazd marki Ferrari, tylko się w firmie Ferrari system pomylił i wysłał mu to zaproszenie.

 

https://store.ferrari.com/en-pl/item_cod6200568457259748.html

 

sądzę że jak takim by wyjechał na ulicę to wywołałby większe poruszenie, pewnie nie tylko w naszym kraju, niż gdyby codziennie wyjeżdżał innym modelem tej marki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś skrobnę o samym Portofino .

Auto jest  przepiekne !!! i to w wersji z otwartym dachem jaki i zamknietym . Materiały naprawdę górna półka szczególnie z elementami z carbonu( prawdziwego ).

Jest to zastępca modelu California , z tym że tu bardzo dużo zmian , szczególnie w konstrukcji ramy , kokpitu wykonanej w całości z aluminium , silnik 3.8 twin turbo , twin scroll , przekładnia elektryczna , 7 stopniowa ultra szybka skrzynia dwusprzegłowa , silnik roku 2016 i 2017  i wcale sie nie dziwie .

Odczucia są takie , że auto nie ma laga , jedzie w całym zakresie obrotów , skrzynia poezja !!! ale tylko w trybie sport i race , są takie tąpniecia w fotel , jak w dobrej rajdówce , coś pięknego !!! łopatki bardzo długie , więc w zakretach spokojnie można zmieniać biegi , przyzwyczajenia wymagają kierunkowskazy , gdzie nie ma manetki po lewej stronie , tylko dwa przyciski po obu stronach kierownicy , dla mnie patent super ! bo wymaga od kierowcy trzymania rąk "za piętnaście trzecia " i bardzo szybko można sie tego nauczyć .

Auto generalnie jest fantastyczne,  jako trzecie , czwarte w domu , naprawdę w trybie comfort może służyć jak daily car , świetnie zestrojone zawieszenie , wybiera nierówności moim zdaniem lepiej jak w RS6 też w trybie comfort.

Bagażnik , wiem nie powinno sie pisać , ale dla mnie ważne dwie walizki ( podreczne wejdą ) przy rozłożym dachu , + jakieś reklamówki na mini siedzeniach tylnych . Max. rozmiar pasażera na tylnych mini siedzeniach to 150cm , ale i tak nie radze . Generalnie można powiedzieć że tylnych siedzeni prawie nie ma .

Auto waży ok 1660 kg , więc to wielki plus na tle California , moc 600KM i 750 Nm , na papierze ma 3.5 sek. do 100, 10.5 sek. do 200 , hamuje rewelacyjnie , oczywiście tarcze ceramiczne na wszystkich kołach w standarcie .

To tyle takiej teori , pierwszy dzień to jazdy w warunkach drogowych , i naprawdę byłem zachwycony jego lekkością , jeździliśmy po górskich , krętych drogach , trafiłem na szczęście na super instruktora na prawym , który jest Funem Roberta Kubicy , więc mieliśmy wspólny język , i też chyba zobaczył u mnie że bezpiecznie możemy ciut więcej pocisnąć ;) . To trochę odkręciłem manętkę :) , było dobrze ale tylko dobrze , a nie zachwycająco bo ....................... brakowało mi dzwięku ... i to chyba największa bolączka tego auta mimo przełączenia w tryby sportowe. Potwierdziło sie to na torze dzień później , byliśmy na Ascari Circut koło Malagi , świetny tor , prawie 5.5 km długości , 12m. szerokości , niezwykle techniczny , max co na prostej wyciągnołem to 219 km/h więc dość mało .

Na torze auto ok , ale bez szału , sporo zależało od kogoś kto siedział na prawym ( niestety nie ten wczorajszy instruktor  ) , w pierwszej sesji zapoznawczej instruktor to jakiś cykor i lama , nie pozwalał na wiele , mimo ze znałem tor z onbordów które ogladałem przez kilka dni :) . Natomiast potem poprosiłem o instruktora z wczoraj , i wtedy się działo !!!! W drugiej sesji pozwolił mi pocisnąć grubiej w trybie sport ( wszyscy jeździli w trybie comfort ) i naprawdę trzęsły mi się ręce jak wysiadłem z auta , mimo że to tylko 4 okrążenia na sesję czyli ok 20km. , Potem ostatnia sesja ten sam instruktor i tryb race , bez kontroli trakcji !!! I to bylo to !!!! wysiadłem z auta , mokry , spocony i mega szczęśliwy !!!! Na szczęście auto całe , nie bylo oberka , choć niewiele brakowało ;) i największą radością były gratulacje od instruktora , że " jeździsz bardzo dobrze " i nie bałem się :)

Podsumowując , odlotowy wyjazd , podziękowania dla Ferrari , organizacja level ekspert ;) , Portofino nie kupię , ze względu na dwie rzeczy , słaby dzwięk i mały bagażnik , ale Ferrari GTC4 Lusso z silnikiem V12 680 KM to jest coś , co chodzi mi po głowie :)

Pozdrówki dla Was , jak coś pytajcie ;)

Sorry za możliwą chaotyczność , ale jestem cholernie zmęczony podróżą :(

6057f4c4faf9e07403673872574b02bc.jpg
78f06048606378c9664b126767c29db4.jpg
b6efe6120aa9d2e0b000ffe0f6f143b5.jpg
491a154cbc8dc8d527d4bfb265c99ce9.jpg
958325cf434040e653229ca0542200e2.jpg



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Super! 7
  • Lajk 10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratki, fajny wyjazd. Życzę Ci więcej takich:) I realizacji planów z następnym samochodem. Choć do mnie Lusso nie do końca przemawia, chyba bym wolał i tak Panamerę na dalsze wyjazdy z rodziną, a jakieś inne Ferrari jako drugie na co dzień;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratki, fajny wyjazd. Życzę Ci więcej takich I realizacji planów z następnym samochodem. Choć do mnie Lusso nie do końca przemawia, chyba bym wolał i tak Panamerę na dalsze wyjazdy z rodziną, a jakieś inne Ferrari jako drugie na co dzień

[mention=3666]radek[/mention] tez bym wolał , ale trzeba mierzyć siły na zamiary , zawsze marzyłem o Porsche 911 turbo , ale to już tak marze z 10 lat i dalej go nie mam default_smile.png

Takie Portofino z chęcią bym przytulił , ale nie stać mnie na dwa auta tupu RS6 czy panamera + plus 911 czy Ferrari . Dlatego myślałem o Lusso w kontekście zamiany z RS6 , ale to jeszcze chyba długa droga .....

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Dźwięk tej V12 zabija , jak stare silniki F1 ;)

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, carfit napisał:

@radek tez bym wolał , ale trzeba mierzyć siły na zamiary , zawsze marzyłem o Porsche 911 turbo , ale to już tak marze z 10 lat i dalej go nie mam :)
Takie Portofino z chęcią bym przytulił , ale nie stać mnie na dwa auta tupu RS6 czy panamera + plus 911 czy Ferrari . Dlatego myślałem o Lusso w kontekście zamiany z RS6 , ale to jeszcze chyba długa droga .....


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

 

 


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

 

Kazdy jak widac ma tam jakiś swoj plan i upodobania.Szczerze mówiąc do mnie Lusso tez kompletnie nie przemawia.Chyba bym poszedł w 488 albo 812 Superfast ale jak najbardzej rozumie problematykę przetransportowania rodziny na weekendowy wyjazd bez dużej ilości bagażu jak sie nie ma drugiego dużego i fajnego auta typu RS6.Ja niestety tez mam sporo takich jazd i taki użyteczny rząd siedzeń rozwiązuje problem.

Chris miał kiedyś fajny review

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie 488 jest bajka ! tylko kompletnie nie praktycznie , zero bagażnika , Portofino to w porównaniu z nim to Suv ;) superfasta od tak nie kupisz ( nowego ) trzeba być członkiem klubu i mieć historie klienta :)
Dlatego do mnie lusso przemawia , o ile rodzinne auto mamy , to często zdarza mi się z kolegami , przyjaciółmi gdzieś jechać , choćby na lotnisko i już problem co z dwoma walizkami podręcznymi ....


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://www.otomoto.pl/oferta/ferrari-portofino-fabrycznie-nowe-dostepne-od-reki-od-budrolpol-oplacona-akcyza-fv23-ID6Blq0P.html 
Troche ciekawych wózków mają w ofercie, tylko ciekawe jak wygląda ten zakup w praktyce

Budrolpol ma ceny z d...... już ich zaobserwowałem
taniej kupisz w Ferrari Polska :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

I jeszcze masz pakiet serwisowy na 7 lat


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, carfit napisał:

Takie Portofino z chęcią bym przytulił , ale nie stać mnie na dwa auta tupu RS6 czy panamera + plus 911 czy Ferrari . Dlatego myślałem o Lusso w kontekście zamiany z RS6 , ale to jeszcze chyba długa droga .....

wiesz, dzisiaj RS6 nie zmieniasz, nie wiem ile planujesz je jeszcze mieć, więc do tego czasu kto wie, ja tam życzę Ci żebyś mógł zrealizować te życzenia.

Ale fakt jak posłuchałem Lusso to faktycznie dźwięk extra, ale mimo wszystko jakoś średnio mi się widzi ten samochód w kontekście jazdy w więcej niż 2 osoby, choćby ze względu tylko na dwoje drzwi i upierdliwość z tego powodu, a też jednak nie jest to pełnowymiarowe 4 osobowe auto. Kiedy taka Panamera już na dłuższy wyjazd w 4 osoby naprawdę się sprawdza, a przecież można jeszcze wybrać wersję wydłużoną. I do tego 911 turbo, bądź jakieś Ferrari, chyba byś przebolał jednak inny znaczek;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, to są cudowne auta, marzenie niejednego kierowcy ... tylko, żeby korzystać z nich w 100% trzeba by się przeprowadzić na południe. U nas to pewno auto na zimę do garażu. I nie myślę jedynie o trakcji (choć znalezienie sensownych opon zimowych w takich rozmiarach nie jest łatwe) ale też o prześwicie. Dodatkow najczęściej w takich autach 4x4 to jest napęd z mocną preferencją tylnej osi. Porsche 911 "4" to jest takie "ugrzecznione" RWD ... ale do typowego 4x4 to brakuje. Nie wiem, ale w Ferrari może być podobnie.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...