Skocz do zawartości

Co zamiast STI MY15


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 30.11.2022 o 15:53, Bosman napisał(a):

W pierwszej chwili pomyślałem dokładnie to samo, ale z drugiej strony tylko taką wersją da się jeździć po polskich drogach nie urywając zderzaka co 2 dni.

Tak powinny wyglądać wszystkie supersamochody na rynki wschodnioeuropejskie :):):)

 

 

To nie nasze drogi, jestem przekonany że 90% z tych co będą używane a nie pod kocem trtafi na Bliski Wschód. I powiem więcej 911 Dakar i Huracan Sterrato dadzą mnóstwo radości tym, których na nie stać, ja zazdroszczę, żadne to świętokradztwo, Porsche wiele razy wygrywało Safari a nawet Dakar, powtarzam, ZAZDROSZCZĘ!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

 

Nowe C63S 

 

 

Mnie niestety ten napęd kompletnie nie przekonuje a największym problemem jest utrata bagażnika i praktyczności. Przecież po to tak na prawdę sie to auto kupuję. 

 

I taka ciekawostka. Przez lata RS zawsze był najcięższym autem w porównaniu z konkurencją a tym czasem obecnie jest najlżejszym i to ze sporym zapasem. 

 

Screenshot_20221214-205336_YouTube.thumb.jpg.4e5e3d20a875e7fc6a07bc4261eed7fb.jpg

 

W tej chwili na dzień dzisiejszy i przy cenach tych samochodów biorę RS4 Competition Plus bo jest najtansze a z pewnego źródła wiem ze mega daje rade a niedobór mocy mozna sobie pierdnąć za grosze stagem 0,5.  

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, radekk napisał(a):

nie wiem ale dla mnie większość pojazdów które wychodzi spod ręki Zagato jest paskudna<_<

Na pewno są oryginalne i zapadają w pamięć, niektóre mnie się osobiście podobają mozna powiedzieć że są tak brzydkie że aż piękne :D kochasz albo nienawidzisz Ale ta powyżej to tak średnio na szczęście nie będę miał dylematu bo już pewnie wykupione ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.12.2022 o 21:02, turdziGT napisał(a):

 

Nowe C63S 

 

 

Mnie niestety ten napęd kompletnie nie przekonuje a największym problemem jest utrata bagażnika i praktyczności. Przecież po to tak na prawdę sie to auto kupuję. 

 

I taka ciekawostka. Przez lata RS zawsze był najcięższym autem w porównaniu z konkurencją a tym czasem obecnie jest najlżejszym i to ze sporym zapasem. 

 

Screenshot_20221214-205336_YouTube.thumb.jpg.4e5e3d20a875e7fc6a07bc4261eed7fb.jpg

 

W tej chwili na dzień dzisiejszy i przy cenach tych samochodów biorę RS4 Competition Plus bo jest najtansze a z pewnego źródła wiem ze mega daje rade a niedobór mocy mozna sobie pierdnąć za grosze stagem 0,5.  

 

 

na pewno najtańsze? BMW na wejsciu daje ~15% na nowe M3/4 , a zdarza się i 18% , nie wiem jakie audi daje rabaty, ale podejrzewam że nie tak atrakcyjne. Co ciekawe np w USA nie daja żadnych rabatów, a delearzy czesto sobie każa płacic ponad cene katalogową za auta na miejscu. 

Edytowane przez viggen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak teraz to wygląda, bo jednak trochę się pozmieniało na przestrzeni ery odcovidowej, ale krótko przed w Audi na wejściu mówiąc że jest się zainteresowanym zakupem dawali koło 15% od katalogu, a ponad 20% dawało się przekroczyć na samochody do produkcji, w przypadku S/RS było można nawet więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszytko zależy od konkretnego rynku. U mnie RS4 jest zdecydowanie tańsze niz M3 Touring a tego AMG można skreślić bo ta technika mnie kompletnie nie przekonuję a zwłaszcza ta bateria w bagażniku co tak na prawdę podważ sens kupna tego auta całkowicie. Z założenia C klasę kupuje sie ze względu na ilość miejsca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, viggen napisał(a):

na pewno najtańsze? BMW na wejsciu daje ~15% na nowe M3/4 , a zdarza się i 18%

Dealer, który na auto do produkcji niedawno proponował 18, powiedział, że teraz może dać maks 7. Czyli na emki pewnie jeszcze mniej.

Jeśli znasz takiego, który się zawiesił w starej rzeczywistości, to nie kasuj kontaktu :) 

Edytowane przez Zyzol
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Zyzol napisał(a):

Dealer, który na auto do produkcji niedawno proponował 18, powiedział, że teraz może dać maks 7. Czyli na emki pewnie jeszcze mniej.

Jeśli znasz takiego, który się zawiesił w starej rzeczywistości, to nie kasuj kontaktu :) 

Hmm jestem na kilku grupkach M'kowych ludzie obecnie piszą o rabatach na poziomie nawet 18% na M3/4 jak zamawiali swoje sztuki. Przed covidem ponad 20 szło ugrać. Giulie quadrifoglio nowe na stocku obecnie też mają rabaty na poziomie grubo ponad 20% 

Edytowane przez viggen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ja nie mam zdolności negocjacyjnych i chęci do negocjowania ceny w pierdylionie salonów ale w moim przypadku skończyło się na 13% (M3 comp. Xdrive) - rozmawiałem też w tych salonach, które rzekomo dają 15 "na wejściu". Konfiguracja jaką chciałem - bez dodawania zbędnych rzeczy i ich rabatowania. Zamówienie z sierpnia 2022, mogłem mieć auto jeszcze w tym roku ale wolałem na wiosnę.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, viggen napisał(a):

Hmm jestem na kilku grupkach M'kowych ludzie obecnie piszą o rabatach na poziomie nawet 18% na M3/4 jak zamawiali swoje sztuki.

W internetach zawsze można było wyczytać ciekawe rzeczy ;) Kombinacji pewnie można odstawiać sporo i być może u jakiegoś dealera w odpowiednim czasie lub przy znajomościach jest to nadal możliwe.

Ostatnio widziałem, że ze stocku łatwiej dorwać emkę, niż jakiegoś zwyklaka. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.12.2022 o 17:47, jaszyn napisał(a):

Zagato , mam mieszane odczucia tył jak Aston  , środek jak moje Stevio, cena podobno 1.8mln UWAGA  eurasów :D, aż się wierzyć nie chce ale tak czytałem na forum alfy

 

Czy tylko ja widzę nową Suprę po wieś tuningu z przodu, a z tyłu KIA EV6?

Edytowane przez NonPhixion
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, mrusz napisał(a):

Może ja nie mam zdolności negocjacyjnych i chęci do negocjowania ceny w pierdylionie salonów ale w moim przypadku skończyło się na 13% (M3 comp. Xdrive) - rozmawiałem też w tych salonach, które rzekomo dają 15 "na wejściu". Konfiguracja jaką chciałem - bez dodawania zbędnych rzeczy i ich rabatowania. Zamówienie z sierpnia 2022, mogłem mieć auto jeszcze w tym roku ale wolałem na wiosnę.

Gratki fajnie auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie rabaty "to se ne vrati", przed pandemią w zależności od modelu udało mi się uzyskać max. na RS3 i RS4 20.5% z konfiguratora, przez kolegę który ma chyba maksymalne możliwe rabaty.

Ze stocku jedno RS3 bylo z upustem 27%.

Teraz można o tym pomarzyć...

Dużo zależy też od finansowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...