Skocz do zawartości

Co zamiast STI MY15


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

40 minut temu, matros1 napisał:

 

Też nie rozumiem komu to potrzebne. Jak dla mnie to jest zwyczajnie nieczytelne. 

 

W M4RS tryb race jest jak dla mnie zupełnie z d….

 

 

C7FDB821-390B-471E-9D40-DD89315A037B.jpeg

D35B71F7-AB7B-4B0A-8D62-DB5BC9772316.jpeg

 

Jak dla mnie to jest efekt "gender" w stylistyce i projektowaniu. A tak serio, to polityka korporacyjna wynikająca z ogólnoekonomicznego trendu dziągłego wzrostu i nieustannych, coraz szybszych zmian - wszystko to ma byc wyznacznikiem wartości spółki - jęsli tego nie ma to znaczy, że spółka się nie rozwija i jej wartość spada. Zdanie specjalistów od ergonomii, estetyki jest bez znaczenia to kupujący maja rację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś wymysla takie trendy i później wszyscy w to ida.

To tak jak z SUVami. Jeżeli mam porównać M3 do tego X3M to nie ma bawet czego porównać poza tym ze silnik I skrzynia jest ta sama. Wszytko jest gorsze od pozycji za kierownicą,  przez większą wage ktora czujesz , gorsze prowadzenie bo środek ciezksci i masa większa no ale jak widac ludzią to nie przeszkadza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.08.2022 o 23:40, turdziGT napisał:

Ktoś wymysla takie trendy i później wszyscy w to ida.

To tak jak z SUVami. Jeżeli mam porównać M3 do tego X3M to nie ma bawet czego porównać poza tym ze silnik I skrzynia jest ta sama. Wszytko jest gorsze od pozycji za kierownicą,  przez większą wage ktora czujesz , gorsze prowadzenie bo środek ciezksci i masa większa no ale jak widac ludzią to nie przeszkadza.

No niestety ja byłem "skazany" na  Stelvio troszkę, z  braku  opcji 4x4 w Julce. A  masz może porównanie  własne wersji Q Stelvio i Julki Q? ciekawi mnie  czy też jest taka przepaść i wszystko jest gorsze poza pozycją za kierownicą,   bo ja Julką Q nie jeździłem niestety...? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, jaszyn napisał:

No niestety ja byłem "skazany" na  Stelvio troszkę, z  braku  opcji 4x4 w Julce. A  masz może porównanie  własne wersji Q Stelvio i Julki Q? ciekawi mnie  czy też jest taka przepaść i wszystko jest gorsze poza pozycją za kierownicą,   bo ja Julką Q nie jeździłem niestety...? 

Wiesz w tym segmencie ja to rozumiem bo jest ograniczony wybór i trzeba iść na kompromis jezeli chce sie AWD czy hak ( na przyklad M3 nie dostaniesz z hskiem wiec musisz kupic X3M ) wiec ja z tym nie mam problemu. Ale jeżeli postawisz obok siebie na przykład A6 a juz niech będzie Allroad jak ktoś potrzebuje prześwit i Q7 to Allroad jest lepszy pod doslownie każdym względem.

Ma tyle samo miejsca , lepszy komfort,  mniej pali bo mniejsze opory I o wiele lepiej się prowadzi. 

Wjedzie tez tam gdzie Q7 bo nigdzie indziej przecietne Q7 nie jezdzi jak po szutrowej drodze jeżeli wogole kiedyś szuter zobaczy. Jedyne argument przemawiający za Q7 to jak ktoś ma problem z pecami,  bo wyżej sie siedzi przez co łatwiej sie wsiada wiec tu nie bede się upierał.

 

Jedyny SUV tak na prawdę który ma zalety konwencjonalnego nadwozia to Macane w którym pozycja za kierownicą jest jak w sedanie i prowadzi się rewelacyjnie ale za to jest tez ciężki I ciasny ale biorąc pod uwagę ze jest to stare Q5 to jest to prawdziwy pokaz doskonalej inżynierii.

 

Niestety Giulia QV  nie jeździłem ale za to pamiętam ze Stelvio jeździ sie jak baletnica bo jest mega lekkie i to czuć i na pewno lepiej skręca niż X3M ale za to ma jeszcze gorsza pozycje za kierownicą niz X3 bo siedzisz wysoko i nad kierownicą ktora zawsze masz masz położona jak w autobusie. Tu Macane bije wszystko bo siedzi sie w nim jak w sportowym aucie co z kolei mija się trochę z koncepcja SUVa.

Edytowane przez turdziGT
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, turdziGT napisał:

Wiesz w tym segmencie ja to rozumiem bo jest ograniczony wybór i trzeba iść na kompromis jezeli chce sie AWD czy hak ( na przyklad M3 nie dostaniesz z hskiem wiec musisz kupic X3M ) wiec ja z tym nie mam problemu. Ale jeżeli postawisz obok siebie na przykład A6 a juz niech będzie Allroad jak ktoś potrzebuje prześwit i Q7 to Allroad jest lepszy pod doslownie każdym względem.

Ma tyle samo miejsca , lepszy komfort,  mniej pali bo mniejsze opory I o wiele lepiej się prowadzi. 

Wjedzie tez tam gdzie Q7 bo nigdzie indziej przecietne Q7 nie jezdzi jak po szutrowej drodze jeżeli wogole kiedyś szuter zobaczy. Jedyne argument przemawiający za Q7 to jak ktoś ma problem z pecami,  bo wyżej sie siedzi przez co łatwiej sie wsiada wiec tu nie bede się upierał.

 

Jedyny SUV tak na prawdę który ma zalety konwencjonalnego nadwozia to Macane w którym pozycja za kierownicą jest jak w sedanie i prowadzi się rewelacyjnie ale za to jest tez ciężki I ciasny ale biorąc pod uwagę ze jest to stare Q5 to jest to prawdziwy pokaz doskonalej inżynierii.

 

Niestety Giulia QV  nie jeździłem ale za to pamiętam ze Stelvio jeździ sie jak baletnica bo jest mega lekkie i to czuć i na pewno lepiej skręca niż X3M ale za to ma jeszcze gorsza pozycje za kierownicą niz X3 bo siedzisz wysoko i nad kierownicą ktora zawsze masz masz położona jak w autobusie. Tu Macane bije wszystko bo siedzi sie w nim jak w sportowym aucie co z kolei mija się trochę z koncepcja SUVa.

Szkoda, ja też nie jeździłem, chyba sobie wypożyczę kiedys  na weekend. Kumpel co ma M3 poprzedniej generacji  jak sie przjejechach moim Stelvio to był w lekkim szoku że SUV tak jeździ, ale ja mam ochote na "normalne" auto znowu.  Jak sie skończy leasing to bede miał ból głowy, zeby coś fajnego w rozsądnych pieniądzach wsiąść 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, jaszyn napisał:

Szkoda, ja też nie jeździłem, chyba sobie wypożyczę kiedys  na weekend. Kumpel co ma M3 poprzedniej generacji  jak sie przjejechach moim Stelvio to był w lekkim szoku że SUV tak jeździ, ale ja mam ochote na "normalne" auto znowu.  Jak sie skończy leasing to bede miał ból głowy, zeby coś fajnego w rozsądnych pieniądzach wsiąść 

Jak sie nadąży okazja to się chętnie przejadę.

No niestety w tej klasie nic w rozsądnych pieniądzach nie niestety nie ma. Ja mol bym zejść o klasę nizej d RS3 czy M2 ale niestety potrzebuje w miarę duże auto wie te odpadają. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.08.2022 o 23:40, turdziGT napisał:

Ktoś wymysla takie trendy i później wszyscy w to ida.

To tak jak z SUVami. Jeżeli mam porównać M3 do tego X3M to nie ma bawet czego porównać poza tym ze silnik I skrzynia jest ta sama. Wszytko jest gorsze od pozycji za kierownicą,  przez większą wage ktora czujesz , gorsze prowadzenie bo środek ciezksci i masa większa no ale jak widac ludzią to nie przeszkadza.

Nie przeszkadza bo klienci X3M zwyczajnie nie porównują tego auta z M3 tylko innymi szybkim Suv'ami.

Jak ktoś w ogóle nie zamierza odwiedzać torów czy autodromów to zakup mniej komfortowego M3 też jest pozbawione sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, Tommo napisał:

Nie przeszkadza bo klienci X3M zwyczajnie nie porównują tego auta z M3 tylko innymi szybkim Suv'ami.

 

Słuszna uwaga ale mysle ze jak ktoś  chce Giulia QV ale musi miec AWD to mimo wszystko patrzy na Stelvio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, Tommo napisał:

 

Jak ktoś w ogóle nie zamierza odwiedzać torów czy autodromów to zakup mniej komfortowego M3 też jest pozbawione sensu.

 

Z tym w tej chwili nie ma problemu bo nowe M3 jest mega komfortowe jak chcesz. Paradoksalnie to X3M ma o wiele sztywniejsxy zawias w comfort za co dostało sporo krytyki. Ponoć na 2022 poprawili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, turdziGT napisał:

 

Słuszna uwaga ale mysle ze jak ktoś  chce Giulia QV ale musi miec AWD to mimo wszystko patrzy na Stelvio.

u mnie dokładnie tak był, tera` już wydaje mi się że bym Julke wziął ..ale z kolei mam dwóch kumpli jeden ma Mustanga drugi i M3 i teraz chcą coś z AWD bo mówią ze troszkę upierdliwe przy takich mocach i gorszej pogodzie RWD na codzień

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, jaszyn napisał:

u mnie dokładnie tak był, tera` już wydaje mi się że bym Julke wziął ..ale z kolei mam dwóch kumpli jeden ma Mustanga drugi i M3 i teraz chcą coś z AWD bo mówią ze troszkę upierdliwe przy takich mocach i gorszej pogodzie RWD na codzień

Dokladnie. Wszystko jest na prawde fajnie jak chcesz sie pobawic tu czy tam a niestety przyjdzie jechac gdzis w deszczu i tak na prawde mas do uzytku 150KM z tych 500. 

Takie moce nie nadaja sie do uzytku codzinnego do samochodu rodzinnego ktory ma tylko RWD. To jest fajne w GT3 RS czy inne zabawce ale nie jak chcesz sie szybko i bezstresowo przemieszczac z rodzina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.08.2022 o 15:52, jaszyn napisał:

u mnie dokładnie tak był, tera` już wydaje mi się że bym Julke wziął ..ale z kolei mam dwóch kumpli jeden ma Mustanga drugi i M3 i teraz chcą coś z AWD bo mówią ze troszkę upierdliwe przy takich mocach i gorszej pogodzie RWD na codzień

Giulia QV jest obłednie droga w konfiguratorze, poza tym z tego co wiem zrezygnowali z carbonowego dachu zupelnie. To jest świetne auto, ale trzeba być naprawdę fanem marki zeby wziąć nowa QV z salonu zamiast M3. Inaczej sytuacja wygląda przy kupowaniu auta z drugiej ręki 200k za 4-5letni egzemlarz to świetna cena

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, viggen napisał:

Giulia QV jest obłednie droga w konfiguratorze, poza tym z tego co wiem zrezygnowali z carbonowego dachu zupelnie. To jest świetne auto, ale trzeba być naprawdę fanem marki zeby wziąć nowa QV z salonu zamiast M3. Inaczej sytuacja wygląda przy kupowaniu auta z drugiej ręki 200k za 4-5letni egzemlarz to świetna cena

Ale trzeba pamietac ze porownujemy 6 letenie auto z rocznym, a tak na prawde trzeba Giulie porownac z F80. To samo dotyczy RS4. Te samochody nie maja w tej chwili szans bo tek tak poszedl do przodu. 6 lat temu bral bym prawdopodobnie Giulie zamiast F80 i RS4 jak potrzeba AWD bo nie bylo innej alternatywy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, turdziGT napisał:

Ale trzeba pamietac ze porownujemy 6 letenie auto z rocznym, a tak na prawde trzeba Giulie porownac z F80. To samo dotyczy RS4. Te samochody nie maja w tej chwili szans bo tek tak poszedl do przodu. 6 lat temu bral bym prawdopodobnie Giulie zamiast F80 i RS4 jak potrzeba AWD bo nie bylo innej alternatywy. 

zgadzam się, też bym wolal giulie QV raczej niż f80, ale obecnie technologicznie M3 to dużo lepsze auto. No i nie zanosi sie ze Alfa szybko wypuści nową Giulie QV jedynie lift drobny - upadate deski i swiateł 

Edytowane przez viggen
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, viggen napisał:

zgadzam się, też bym wolal giulie QV raczej niż f80, ale obecnie technologicznie M3 to dużo lepsze auto. No i nie zanosi sie ze Alfa szybko wypuści nową Giulie QV jedynie lift drobny - upadate deski i swiateł 

W na dzien dzisiajszy nowe M3 to najlepsze auto w klasie bez dwoch zdan. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, viggen napisał:

Giulia QV jest obłednie droga w konfiguratorze, poza tym z tego co wiem zrezygnowali z carbonowego dachu zupelnie. To jest świetne auto, ale trzeba być naprawdę fanem marki zeby wziąć nowa QV z salonu zamiast M3. Inaczej sytuacja wygląda przy kupowaniu auta z drugiej ręki 200k za 4-5letni egzemlarz to świetna cena

nie wiem jak teraz ale ja swoje Stelvio dobrze skonfigurowane z karbonowymi fotelami Sparco kupiłem za nie paietam dokałdnie ale około 300 kPLN , z 30% rabatem z tego co pamietam konfuigurecja była na około 450  - taka była polityka sprzedaży że  realna ceny były niższe niż katalogowe.  Konkurancyjnae samochody były znacznie droższe mam na myśli niemieckie w tym  Porshe. Nie wiem jak teraz. bo sie sytuacja zmieniła, co do używek to z tego co wiem zadbane/bezwypadkowe  Gulie Q trzymają cenę i łatwo się sprzedaja bo jest ich mało, natomiast powypadkowe czy amerykanskie pewnie sa atrakcyjne. 

 Trzymam kciuki że Alfa wypuści nowa Julke ale szanse poza liftingiem sa chyba małe, nie chciałbym zmieniać marki bo jestem z Alfy bardzo zadowolony i uwielbiam  ten samochód. Natomiast obecne Julka to wiadomo przestarzała się zaczyna robić i za taką samą cenę wybór byłby pewnie  oczywisty - jakoś bym przebolał tego bobra albo zderzak wymienił .. 

  • Super! 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, jaszyn napisał:

nie wiem jak teraz ale ja swoje Stelvio dobrze skonfigurowane z karbonowymi fotelami Sparco kupiłem za nie paietam dokałdnie ale około 300 kPLN , z 30% rabatem z tego co pamietam konfuigurecja była na około 450  - taka była polityka sprzedaży że  realna ceny były niższe niż katalogowe.  Konkurancyjnae samochody były znacznie droższe mam na myśli niemieckie w tym  Porshe. Nie wiem jak teraz. bo sie sytuacja zmieniła, co do używek to z tego co wiem zadbane/bezwypadkowe  Gulie Q trzymają cenę i łatwo się sprzedaja bo jest ich mało, natomiast powypadkowe czy amerykanskie pewnie sa atrakcyjne. 

 Trzymam kciuki że Alfa wypuści nowa Julke ale szanse poza liftingiem sa chyba małe, nie chciałbym zmieniać marki bo jestem z Alfy bardzo zadowolony i uwielbiam  ten samochód. Natomiast obecne Julka to wiadomo przestarzała się zaczyna robić i za taką samą cenę wybór byłby pewnie  oczywisty - jakoś bym przebolał tego bobra albo zderzak wymienił .. 

300 paki za nowe Stelvio QV ? :blink: To okazja stulecia ......

 

U mnie niestety dokladnie odwrotnie , Stelvio bylo sporo drozsze niz doslownie wszyztko nawet Macane Turbo z Performace pack . Kosztowalo chyba 1,6 mil koron podczas gdy Macane kosztowalo 1,4 a moje RS4 troche ponizej 1,3. 

Edytowane przez turdziGT
  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, turdziGT napisał:

300 paki za nowe Stelvio QV ? :blink: To okazja stulecia ......

 

U mnie niestety dokladnie odwrotnie , Stelvio bylo sporo drozsze niz doslownie wszyztko nawet Macane Turbo z Performace pack . Kosztowalo chyba 1,6 mil koron podczas gdy Macane kosztowalo 1,4 a moje RS4 troche ponizej 1,3. 

A no widzisz co kraj to obyczaj  ja jak bym miał do wyboru wtedy Rs4 lub Macana turbo w tej cenie to pewnie bym nimi jeździł, chociaż  Alfa miała bardzo dobre oponie w sensie przyjemności z jazdy itd. ale pewnei bym sie zdecydował na bardziej renomowaną na rynku markę. Ale taraz z perspektywny czasu nie żałuje. Nie pamietam dokładnie ale około 320 -330 dałem bo jeszcze dokupiłem gwarancje na 5 lat (teraz jest już w cenie)  kupiłem rocznik 2019 w 2020 r z placu, z wyprzedaży i był zrabatowany z ceny katologowiej około 450. W niek†órych salonach nie chcieli w ogóle dać rabatu a w innych z miejsca nawet na skonfugorowane samochody obiecywali ze 15-20% spokojnie .  A jak konfigurowałem Rs4  czy Macana czy AMC C63, czy M3 to wszystko znacznie drożej wychodziło...mogłem miec S4, C43, 3M w tej cenie  ale nie RS, C63 czy M3   a że alfa mi się podobała  i miała wtedy dobre opinie to wziąłem i nie załuje  

Edytowane przez jaszyn
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...