Skocz do zawartości

Co zamiast STI MY15


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

18 minut temu, Ygrek napisał:

Mogę tylko porównać Macana GTS do Stelvio Veloce, więc to nie lvl Stelvio Q, no i to moja subiektywna ocena, ale tak. Zrobiłem autem ponad 40k km, a kupując przetestowałem większość małych SUV'ów na rynku. Poza prowadzeniem, wyborem wersji itd itp, to żaden samochód na rynku (w podobnym budżecie), nie ma takiej jakości wykonanina i materiałów jak Prosie. Jedyne do czego można się przyczepić, to dodatki multimedialne, bardzo zachowawczo podchodzą do tematu ;)

Poza tym, co do prowadzenia się Macana, to jest też opinia większości gazet, portali i dziennikarzy motoryzacyjnych.

Ja tez o malo Macana nie kupilem i absolutnie sie zgadzam wykonanie i prowadzenie jest wrecz rewlacyjne zwlaszcza jezeli zerknie sie na wage. Wybralem RS4 bo bardzie cichociemne no i dla mnie GTS rozczarowujace byly troche osiogi i sam silnik troche starej daty zreszta potwierdzilo to samo Porsche wycofujac go z produkcji. To co dotatkowo dla mnie na ogromy PLus to pozycja za kierownica , jak w aucie osobowym czy nawet sportowym. Da sie siedziec na podlodze. To dla na przyglad jeden z ogromnych minusow Stelvio. Fatalne polozenie kierownicy i wysoka pozycja fotela i kierownicy. Ma sie wrazenie ze sidzi sie nad deska i fotelem a nie w. Wybiytnie ne sportowa. 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, NonPhixion napisał:

Jak spojrzałem teraz na profil Ferrari Polska na FB to te demówki Romy w takiej ilości, że nawet pod ASO Skody tyle aut do objeżdżania nie stoi :-P

 

=> 126612133_4680851171986596_3083745490679

 

EDIT: Srebrne i czarne idealne dla szybkiego handlowca. Może w końcu Skody nie będą najszybsze :-)

Mysle ze nie jedne at dwa salony tyle demowek nie maja :biglol: BTW ciezko nie widziec z czym to auto ma konurowac ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Ygrek napisał:

Mogę tylko porównać Macana GTS do Stelvio Veloce, więc to nie lvl Stelvio Q, no i to moja subiektywna ocena, ale tak. Zrobiłem autem ponad 40k km, a kupując przetestowałem większość małych SUV'ów na rynku. Poza prowadzeniem, wyborem wersji itd itp, to żaden samochód na rynku (w podobnym budżecie), nie ma takiej jakości wykonanina i materiałów jak Prosie. Jedyne do czego można się przyczepić, to dodatki multimedialne, bardzo zachowawczo podchodzą do tematu ;)

Poza tym, co do prowadzenia się Macana, to jest też opinia większości gazet, portali i dziennikarzy motoryzacyjnych.

 

4 godziny temu, Tsunetomo napisał:

Lepiej niż Stelvio QV?

Doug z filmiku który załączył turdziGT twierdzi coś innego w 9 minucie filmu "nothing drives beter then this car..  i dalej jest coś tam o Porshe ;). No ale może mu wiecej zapłacili. 

 

Taka ocena jest mocno subiektywna. Ja nie jeździłem w życiu Porshe, nawet w Porshe nie siedziałem wiec się nie będę wypowiadał.

Mogę tylko powiedzieć że Stelvio Q prowadzi się genialnie, brzmi genialnie i daje nie tylko mnie ale większosci użytkowników z którymi mam kontakt  nieprawdopodobną radość, znacznie większą niż oczekiwałem przed zakupem.   Natomiast  chętnie bym się przejechał takim Macanem Turbo żeby je porównać, na pewni Porshe lepiej wykonane i znacznie droższe po doposażeniu.    

 

Ale wracając do Twojego porówania  czy to nie jest tak że Veloce to raczej pólka mocowa i cenowa bardziej zwykłego Macana niż GTS ? ja jeździlem Stelvio Veloce i w porównaniu z Quadrifoglio to jest przepaść , to są dwa róźne samochody w tej samej budzie.  

 

Edytowane przez jaszyn
  • Super! 1
  • Lajk 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, turdziGT napisał:

Fatalne polozenie kierownicy i wysoka pozycja fotela i kierownicy. Ma sie wrazenie ze sidzi sie nad deska i fotelem a nie w. Wybiytnie ne sportowa. 

 

na pocieszenie można dodac że jest znazcnie lepiej niż w forku XT.   Ja jeżdżę na fotelu max, obniżonym a mam 178 cm i faktycznie nie siedzi się na podłodze, mogłoby być troszke niżej , chociaż przy moim wzroście mógłbym nie widzieć drogi :D bo widoczność w alfie nie jest najlepsza. Ogólnie dla mnie jest do zaakceptowania po przesiadce z forka, no i nie wiem ale może być róźnica w pozycji w zależnosci od foteli-ja mam sparco a jak siedziałem w salonie na tych zwykłych to to są troszke inne odczucia. A Ty jeździłeś z fotelami sparco ? 

Edytowane przez jaszyn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W supercars przy określonym przebiegu wybrane podzespoły są wymieniane obligatoryjnie zgodnie z wytycznymi producenta. Prawie jak w samolotach ;) Tzw. "duży" serwis Aventadora 100 kPLN, bodajże obowiązkowy po 3 latach.

 

A serwis Porsche? Odnosząc koszt serwisu (%) do ceny zakupu, to chyba jedna z najtańszych w serwisowaniu marek ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, turdziGT napisał:

BTW ciezko nie widziec z czym to auto ma konurowac ....

 

jak dla mnie kopia Astona db11 ... ale domyślam się że chodziło ci o prosie 911

 

btw wszedłem sobie na stronę ferrari polska żeby sprawdzić co to jest ta roma i lekko się zdziwiłem. Czy tylko mi strona startowa wydaje się dziwna? https://ferrariwarszawa.com/nowe

 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, beben napisał:

 

jak dla mnie kopia Astona db11 ... ale domyślam się że chodziło ci o prosie 911

 

btw wszedłem sobie na stronę ferrari polska żeby sprawdzić co to jest ta roma i lekko się zdziwiłem. Czy tylko mi strona startowa wydaje się dziwna? https://ferrariwarszawa.com/nowe

 

Bardziej myślałem o tym 

 

 

IMG_8557.JPG

IMG_8558.JPG.92c81e0f17de1e4ec97171bb34b2ab6b.JPG

Edytowane przez turdziGT
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem ten nowe Ferrari jakos kompletnie do mnie nie gadają. Jak to sie ładnie mowi w obcym języku " couldn't give a damn "

 

Ja sie zatrzymałem na F40 , F355 a ostatnio chodzi za mna 328 :biglol: 

O zapomiałem jeszcze o 550 Maranello.

Edytowane przez turdziGT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, jaszyn napisał:

 

Ale wracając do Twojego porówania  czy to nie jest tak że Veloce to raczej pólka mocowa i cenowa bardziej zwykłego Macana niż GTS ? ja jeździlem Stelvio Veloce i w porównaniu z Quadrifoglio to jest przepaść , to są dwa róźne samochody w tej samej budzie.  

 

 

Mogę porównać do GTSa i do wersji podstawowej 2.0, nie zmienia to faktu, że zawieszenie to samo, materiały w środku te same, jakość wykonania ta sama, itd itd. 

Tak jak @turdziGT napisał, pozycja za kierownicą, dopasowanie fotela (Stelvio ma strasznie krótkie siedzisko), zachowanie na każdej nawierzchni, niby nic, a robi róznicę.

Setvio Q można porównac jedynie z Macanem Turbo, ale nadal zabraknie kilkadziesią KM w Prosiaku. Na bank Macan będzie dużo droższy, marketing i znaczek z Zuffenhausen robi swoje. Te auta niewiarygodnie trzymają cenę. Ja przez 4 lata starciłem na Prosiaku 30%, a kończynka tyle traci w rok...

Powiem Ci tak, kocham Alfa Romeo, zrobiłem 159ką ponad 90k km i poza przeglądami, nie miałem z nią żadnych problemów. Ale... W zeszłym roku szukałem dupowozu z ikrą, na liście była GiuliaQ, poza genialnym dźwiękiem i wyglądem, niestety nic więcej :( Tam nawet LEDów się nie da zamówić, poważnie... ? Stanęło na dresowozie, bo mam tam wszystko czego dusza zapragnie, zapier.... strasznie, no i materiały i jakość wykonania top.

Każdy kupuje co mu pasuje i na co go stać, dlatego są klienci którzy kupują Dacie Duster i są tacy, którzy kupują Urusa. Ja lubię mieć wybór i z niego korzystam, jak widzę Ty również ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, beben napisał:

 

jak dla mnie kopia Astona db11 ... ale domyślam się że chodziło ci o prosie 911

 

btw wszedłem sobie na stronę ferrari polska żeby sprawdzić co to jest ta roma i lekko się zdziwiłem. Czy tylko mi strona startowa wydaje się dziwna? https://ferrariwarszawa.com/nowe

 

Hmm, u mnie jest OK, poza tym że Pietrzak musi popracować nad stroną i tak, bo szału nie ma ;)

Jedno co jest pewne, eventy maja najlepsze w Polsce :ph34r:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Ygrek napisał:

Hmm, u mnie jest OK, poza tym że Pietrzak musi popracować nad stroną i tak, bo szału nie ma ;)

Jedno co jest pewne, eventy maja najlepsze w Polsce :ph34r:

Albo szybko się zorientowali albo losowo wrzuca oferty bo jeszcze chwilę temu na stronie głównej była oferta sprzedaży lambo ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, skwaro napisał:

Albo szybko się zorientowali albo losowo wrzuca oferty bo jeszcze chwilę temu na stronie głównej była oferta sprzedaży lambo ;) 

 

Tak może być, bo mają w używkach ofertę na odkupione Performante, ale faktycznie lipa jak na głownej stronie Ferrki oferta sprzedaży Lambo :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, jaszyn napisał:

Doug z filmiku który załączył turdziGT twierdzi coś innego w 9 minucie filmu "nothing drives beter then this car..  i dalej jest coś tam o Porshe ;). No ale może mu wiecej zapłacili. 

A następnie w kategorii „Handling” przyznał 6 pkt, czyli tyle, ile większości innych ;)

Taka to logika jutuberów 

 

D6D5D3E7-95D6-4337-8FB9-4AF29F23DCA4.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, Ygrek napisał:

Każdy kupuje co mu pasuje i na co go stać, dlatego są klienci którzy kupują Dacie Duster i są tacy, którzy kupują Urusa. Ja lubię mieć wybór i z niego korzystam, jak widzę Ty również ;)

Masz 100 % racji, ale chyba troche źle odbierasz to co napisałem,

Nie chodzło mi o utrate wartości,  ledy, czy jakość  materiałów  tylko jak Stelvio Q jeździ na tle konkurencji.

 

Nikogo na siłę do Stelvio ani Alfy nie przekonuje, tym bardziej że mam ją krótko i nie mam wielkiego  porównania . Jestem za to ciekawy jak  Stelvio Q, wypada na tle konkurencji jeśli chodzi o jazdę , w oczach ludzi którzy mają większe porównanie.  A co do potrzeb  to wiadomo każdy ma inne... tez uwazam że  ledy  by się przydały i lepsza kamera cofania.   Z  kolei  fotele sparco są dla mnie idealne,  wnętrze mi sie badziej podoba stylistycznie w Alfie niż  w BMW i Mercedesach czy Audi  ale to są dla mnie duperele

Edytowane przez jaszyn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Zyzol napisał:

A następnie w kategorii „Handling” przyznał 6 pkt, czyli tyle, ile większości innych ;)

Taka to logika jutuberów 

 

D6D5D3E7-95D6-4337-8FB9-4AF29F23DCA4.jpeg

 wiadomo, że to należy z przymróżeniem oka traktować ;) ale konkurencja  raczej z wysokiej  półki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, jaszyn napisał:

Masz 100 % racji, ale chyba troche źle odbierasz to co napisałem,

Nie chodzło mi o utrate wartości,  ledy, czy jakość  materiałów  tylko jak Stelvio Q jeździ na tle konkurencji.

 

Nikogo na siłę do Stelvio ani Alfy nie przekonuje, tym bardziej że mam ją krótko i nie mam wielkiego  porównania . Jestem za to ciekawy jak  Stelvio Q, wypada na tle konkurencji jeśli chodzi o jazdę , w oczach ludzi którzy mają większe porównanie.  A co do potrzeb  to wiadomo każdy ma inne... tez uwazam że  Ledy  by się przydały i lepsza kamera cofania.   Z  kolei  fotele sparco są dla mnie idealne,  wnętrze mi sie badziej podoba stylistycznie w alfie niż  w BMW i Mercedesach czy Audi  ale to są dla mnie duperele

 

Nie jeździłem Stelvio Q, z tego samego powodu dla którego nawet nie myślałem o Macanie Turbo, bo to miał być głównie żonowóz :D

Jeździłem za to Macanem 2.0/S/GTS, Mercem GLC250, BMW X3 3.0, Discovery Sportem i Evoq'iem, Jagiem F-Pace no i Stelvio Veloce. Wybór padł bezdyskusyjnie na Macana, nic się tak nie prowadziło jak Prosie i w żadnym innym aucie nie czułem sie tak bezpiecznie na drodze. Robił to co chciałem, nie było żadnych nerwowych zachowań, zakręty brałem z prędkościami szybkiego sedana, a ten dziad nawet nie zapiszczał. Fotele z 18 pozycyjną regulacją pozwalały na dowolne ustawienia. Ja wybrałem Prosie i nie żałuję decyzji, ale wiadomo, każdemu według potrzeb.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, ja z kolei kupowałem dla siebie, miałbyć najszybszy i najbardziej sportowy  w zakładanym budżecie. Na Porsche też patrzyłem ale Macan Turbo był znacznie droższy, to samo Mercdedes GLC AMG 63 a ten baby AMG już nie dawał takich doznań.  

No i na słuchałem sie o cenach przeglądów Porsche ;).

Trafiła się koniczynka taką jaką chciałem, w dobrej cenie to  wzialem i mam na nadzieje że przez ten rabat wstępny aż tak źle nie bedzie z utratą wartości ale się zobaczy. 

A w przyszłości mam nadzieje że kiedyś będzie też jakieś szybkie  Porsche  

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, jaszyn napisał:

Rozumiem, ja z kolei kupowałem dla siebie, miałbyć najszybszy i najbardziej sportowy  w zakładanym budżecie. Na Porsche też patrzyłem ale Macan Turbo był znacznie droższy, to samo Mercdedes GLC AMG 63 a ten baby AMG już nie dawał takich doznań.  

No i na słuchałem sie o cenach przeglądów Porsche ;).

Trafiła się koniczynka taką jaką chciałem, w dobrej cenie to  wzialem i mam na nadzieje że przez ten rabat wstępny aż tak źle nie bedzie z utratą wartości ale się zobaczy. 

A w przyszłości mam nadzieje że kiedyś będzie też jakieś szybkie  Porsche  

Kazdy wybiera wedle swich kryteriów upodobań czy sytuacji na ryku.

Ktos tam mowi ze nie będzie jeździł Audi , BMW czy MB bo pełno tego na każdym  kroku. Tam gdzie jezdzi i mieszka i ja to rozumie.

Zdrugiej strony ja jestem szczęśliwym posiadaczem jednej z 15 sztuk ktora została przeznaczona na 5 milionowy rynek i dla mnie to wszystkie Porsche,  Astony czy nawet Masa i Ferrari to auta dla ludu ktorych widzę po klikadziesiet dziennie,  zwłaszcza Porsche. RS4 nigdy bo taka jest specyfikacja rynku. To samo takie Stelvio QV ktorego prawie nie uswisdczysz bo ma jakąś chora cenę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, GrYzLy napisał:

A co sadzicie o kupnie Porsche  w programie Approved? Jakie sa konkretne koszty serwisowania 2.0 benz ?

Co to za Porsche z 2.0 benz ? Zapytal  bym o koszt serwisu w salonie VW :biglol: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- to zart oczywiscie - 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, turdziGT napisał:

Co to za Porsche z 2.0 benz ? Zapytal  bym o koszt serwisu w salonie VW :biglol: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- to zart oczywiscie - 

Oczywiście w Macanie masz silnik pochodzący z VW, ale wiem czy by sobie poradzili z silnikiem z 718, też 2.0 benzyna ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...