piotr13 Opublikowano 9 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2020 nie wiem, czy nie wolalbym zyc dalej w nieswiadomosci https://www.sound-booster.com/en/sets/finder.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 9 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2020 no tak, ale do forestera to jest tuning, a nie seryjny wydech 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 9 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2020 1 godzinę temu, krist napisał: no tak, ale do forestera to jest tuning, a nie seryjny wydech co nie zmienia faktu że kiedyś tuning oznaczał zupełnie co innego, a w przypadku subaru takie wynalazki były raczej zbędne. Poprawę brzemienia dokonywaliśmy zmianą wydechu a nie koniecznością włożenia głośników Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 9 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2020 Przecież dalej można to zrobić. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 9 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2020 Alez ten Merc chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 9 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2020 53 minuty temu, aflinta napisał: Przecież dalej można to zrobić. oczywiście że nadal można w e-boxerze, ale po co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 10 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2020 No i jest sensowna hybryda. Nowe STI mając 300PS z silnika benzynowego + 100PS z elektryka mogłaby zejść w okolice 4s... jak znajdą sensowną skrzynie Przedstawiamy BMW 545e xDrive - limuzynę, którą napędza synchroniczny silnik elektryczny (109 KM) połączony z 6-cylindrowym rzędowym silnikiem benzynowym (BMW TwinPower Turbo), co daje łączną moc 394 KM - która przenoszona jest przez 8-stopniową skrzynię Steptronic i rozdzielana adaptacyjnie na wszystkie koła przez inteligentny napęd BMW xDrive. Prędkość maksymalna wynosi 250 km/h, a w trybie wyłącznie elektrycznym 140 km/h. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje tylko 4,7 sek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz22 Opublikowano 10 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2020 Łał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 10 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2020 A co ma byc w tym Wow ? X5 jeździ juz w tym wydaniu od ponad roku i to całkiem przyzwoita propozycja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nosek kreseczka Opublikowano 10 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2020 3 godziny temu, chojny napisał: Nowe STI mając 300PS z silnika benzynowego + 100PS z elektryka mogłaby zejść w okolice 4s... jak znajdą sensowną skrzynie Ostrzyłem niedawno zęby na STI MY15+ ale chyba poczekam i będzie w leasingu ten nowy(hybrydowy) z 2021r. Oby tylko sprzedawali go w Europie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 10 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2020 1 minutę temu, Nosek kreseczka napisał: Ostrzyłem niedawno zęby na STI MY15+ ale chyba poczekam i będzie w leasingu ten nowy(hybrydowy) z 2021r. Oby tylko sprzedawali go w Europie... Zobaczymy, najważniejsze jakie to auto ostatecznie będzie i czy u nas będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFF Opublikowano 11 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2020 18 godzin temu, chojny napisał: Przedstawiamy BMW 545e xDrive - limuzynę, którą napędza synchroniczny silnik elektryczny (109 KM) połączony z 6-cylindrowym rzędowym silnikiem benzynowym (BMW TwinPower Turbo), co daje łączną moc 394 KM - która przenoszona jest przez 8-stopniową skrzynię Steptronic i rozdzielana adaptacyjnie na wszystkie koła przez inteligentny napęd BMW xDrive. Prędkość maksymalna wynosi 250 km/h, a w trybie wyłącznie elektrycznym 140 km/h. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje tylko 4,7 sek. Chyba wolałbym iść w Audi A6 e-TFSI - 367koni - 252 z benzyny 2.0 + elektryk. Jednak idea takiego auta czyli ekologia bardziej pasuje do 2 litrów niż do rzędowej szóstki (w litry?) - koszt ubezpieczenia etc też niższe. Do setki 5.6 zamiast 4.7 ale to chyba już nie ma znaczenia. Chociaż ogólnie bardzo fajnie beemka wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 11 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2020 2 godziny temu, STIFF napisał: Chyba wolałbym iść w Audi A6 e-TFSI - 367koni - 252 z benzyny 2.0 + elektryk. Jednak idea takiego auta czyli ekologia bardziej pasuje do 2 litrów niż do rzędowej szóstki (w litry?) - koszt ubezpieczenia etc też niższe. Do setki 5.6 zamiast 4.7 ale to chyba już nie ma znaczenia. Chociaż ogólnie bardzo fajnie beemka wygląda. To masz wtedy do wyboru model niżej 530e, 2,0L i moc systemową 292PS. Audi jest więc ze swoim modelem pomiędzy 530e a 540e. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 11 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2020 6 godzin temu, STIFF napisał: Chyba wolałbym iść w Audi A6 e-TFSI - 367koni - 252 z benzyny 2.0 + elektryk. Jednak idea takiego auta czyli ekologia bardziej pasuje do 2 litrów niż do rzędowej szóstki (w litry?) - koszt ubezpieczenia etc też niższe. Do setki 5.6 zamiast 4.7 ale to chyba już nie ma znaczenia. Chociaż ogólnie bardzo fajnie beemka wygląda. Ten napęd z R6 jest na prawde super. U mnie zbierał super opinie w każdym teście. Poza tym jest znaczna roznica w odbiorze X5 czy 5 tki albo A6 z silnikiem 6 a 4 cylindrowym. Dla mnie powinienem byc zakaz R4 w tej klasie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFF Opublikowano 12 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2020 18 godzin temu, turdziGT napisał: Ten napęd z R6 jest na prawde super. U mnie zbierał super opinie w każdym teście. Poza tym jest znaczna roznica w odbiorze X5 czy 5 tki albo A6 z silnikiem 6 a 4 cylindrowym. Dla mnie powinienem byc zakaz R4 w tej klasie. Nie no - wszystko prawda ale ja odbieram wciąż elektryki jako ekologiczną fanaberię a w tym zestawieniu 2.0 jest zdrowsze dla środowiska a potencjalny ekolog chyba nie ma ciśnienia na sprinty spod świateł. Zaznaczam, że to moje odczucie i jak miałbym wybierać elektryka to tylko pod kątem ekologii lub sporego zysku w postaci dopłat. Dopłaty u nas są w zasadzie żadne a w zysk ekologiczny z produkcji i utylizacji akumulatorów nie wierzę. Do tego ciężar skutecznie niweczy osiągi - to pisze przez pryzmat np. Lexa GS300h czy 450h. Te opisywane BMW i Audi może są lepiej skrojone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 12 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2020 18 godzin temu, turdziGT napisał: Ten napęd z R6 jest na prawde super. U mnie zbierał super opinie w każdym teście. Poza tym jest znaczna roznica w odbiorze X5 czy 5 tki albo A6 z silnikiem 6 a 4 cylindrowym. Dla mnie powinienem byc zakaz R4 w tej klasie. To możesz sobie taki zakaz sam dla siebie wprowadzić Co Cię obchodzi, jakie silniki i auta wybierają inni? Producent taki oferuje, wiec chyba nie każdy ma takie potrzeby jak Ty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 12 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2020 5 godzin temu, Tsunetomo napisał: To możesz sobie taki zakaz sam dla siebie wprowadzić Co Cię obchodzi, jakie silniki i auta wybierają inni? Producent taki oferuje, wiec chyba nie każdy ma takie potrzeby jak Ty. Brzmi jak odpowiedź osoby która nie miała wyboru No i powiedz mi teraz jezeli mógł byś dostać w tej samej cenie BMW 5 albo 2.0 D albo z 3.0D R6 to który bys wybrał ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 12 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2020 12 minut temu, turdziGT napisał: Brzmi jak odpowiedź osoby która nie miała wyboru No i powiedz mi teraz jezeli mógł byś dostać w tej samej cenie BMW 5 albo 2.0 D albo z 3.0D R6 to który bys wybrał ? Oczywiście, że wybrałbym 3.0 vs 2.0. Bez wahania. Gdyby kosztowały tyle samo lub nieznacznie drożej :). Jednakże, stając przed wyborem fajnego auta z akceptowalnymi osiągami silnika 2,0 za 30% niższą cenę, wybór przestaje być taki oczywisty. Cieszę się, że Ciebie bez zastanowienia stać na 3,0, bez złośliwości. Tak się jednak składa, że spora część ludzi nie potrzebuje na codzień osiągów RS4 czy RS6. Ba, nawet "zwykłej" 6-ki. 245 koni z 2,0 im wystarcza. Sporo osób na "6-ki" nie stać ze względu na cenę, w PL dodatkowo podbitą akcyzą. Pisanie zatem, że "sprzedaż takich aut z silnikiem R4 powinno być zakazane" dla mnie trąci arogancją i zapędami w stylu Szefa Korei. Wiesz której. Bez urazy. I właśnie o ten wybór chodzi - Ty weźmiesz sobie "szóstkę", biedaki mojego pokroju muszą się zadowolić "4-kami". Dobrze, że mogą Dziękujemy szefom BMW, Audi i Mercedesa, że dają nam taką szansę, choć żeśmy niegodni Szerokości i radości z jazdy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 12 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2020 53 minuty temu, Tsunetomo napisał: Oczywiście, że wybrałbym 3.0 vs 2.0. Bez wahania. Gdyby kosztowały tyle samo lub nieznacznie drożej :). gdyby nie nasza akcyza to można by powiedzieć że kosztowałby nieznacznie drożej. Taka A6 2.0 vs 3.0 w DE to różnica rzędu 5500 euro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 12 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2020 7 minut temu, radekk napisał: gdyby nie nasza akcyza to można by powiedzieć że kosztowałby nieznacznie drożej. Taka A6 2.0 vs 3.0 w DE to różnica rzędu 5500 euro I to jest "justified". Niestety, w PL ta akcyza bije w cenę całego auta. Konfigurowałem Mercedesa E-klasę All Terrain. Z licznymi dodatkami, które chciałbym mieć, cena 220d jest do przyjęcia, na 350d mnie absolutnie nie stać. Pewnie, że osiągi trudno porównać (nawet z moim starym 3,0 V6 258 koni, a co dopiero z tą nową rzędową 6-ką), tym niemniej jeżdżąc niemal od roku V90 z 2,0 dochodzę do wniosku, że w zasadzie nigdy jeszcze mi mocy nie brakowało. Inna sprawa, że auto nie prowokuje do szybkiej jazdy (szczególnie po przesiadce z STI wydaje się, że buja się jak statek na falach) i robi za wygodny połykacz kilometrów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 12 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2020 2 godziny temu, Tsunetomo napisał: Oczywiście, że wybrałbym 3.0 vs 2.0. Bez wahania. Gdyby kosztowały tyle samo lub nieznacznie drożej :). Jednakże, stając przed wyborem fajnego auta z akceptowalnymi osiągami silnika 2,0 za 30% niższą cenę, wybór przestaje być taki oczywisty. Cieszę się, że Ciebie bez zastanowienia stać na 3,0, bez złośliwości. Tak się jednak składa, że spora część ludzi nie potrzebuje na codzień osiągów RS4 czy RS6. Ba, nawet "zwykłej" 6-ki. 245 koni z 2,0 im wystarcza. Sporo osób na "6-ki" nie stać ze względu na cenę, w PL dodatkowo podbitą akcyzą. Pisanie zatem, że "sprzedaż takich aut z silnikiem R4 powinno być zakazane" dla mnie trąci arogancją i zapędami w stylu Szefa Korei. Wiesz której. Bez urazy. I właśnie o ten wybór chodzi - Ty weźmiesz sobie "szóstkę", biedaki mojego pokroju muszą się zadowolić "4-kami". Dobrze, że mogą Dziękujemy szefom BMW, Audi i Mercedesa, że dają nam taką szansę, choć żeśmy niegodni Szerokości i radości z jazdy. @Tsunetomo myślę że trochę to źle odebrałeś. Ja nie miałem zamiaru cie w żaden sposób urazić a jeżeli tak to odebrałeś to nie miałem takiego zamiaru. Ja zdaje sobie sprawę że A6 czy 5 piątka to nie tylko sam silnik i tu masz pelna rację. Nie chodzi mnie tez o same osiągi bo te auta nawat z 2.0 litrowymi silnikami jeżdżą bardzo dobrze. Mnie chodzi tylko o dopelnie całości i wyrafinowanie którego niestety na razie silnik R4 nie jest wstanie dać. Jednym to przeszkadza innym tak jak np: tobie zupełnie nie i OK bo jesteśmy różni i kady lubi co innego i ma inne potrzeby. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 12 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2020 1 minutę temu, turdziGT napisał: @Tsunetomo myślę że trochę to źle odebrałeś. Ja nie miałem zamiaru cie w żaden sposób urazić a jeżeli tak to odebrałeś to nie miałem takiego zamiaru. Ja zdaje sobie sprawę że A6 czy 5 piątka to nie tylko sam silnik i tu masz pelna rację. Nie chodzi mnie tez o same osiągi bo te auta nawat z 2.0 litrowymi silnikami jeżdżą bardzo dobrze. Mnie chodzi tylko o dopelnie całości i wyrafinowanie którego niestety na razie silnik R4 nie jest wstanie dać. Jednym to przeszkadza innym tak jak np: tobie zupełnie nie i OK bo jesteśmy różni i kady lubi co innego i ma inne potrzeby. Nie uraziłeś, spokojnie. Raczej bawi mnie takie zero-jedynkowe podejście i teksty "powinno być zakazane". Fajnie, że świat jest kolorowy i różnorodny. Jeszcze... Radości z jazdy autem z wyrafinowanym silnikiem życzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 12 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2020 Godzinę temu, Tsunetomo napisał: Nie uraziłeś, spokojnie. Raczej bawi mnie takie zero-jedynkowe podejście i teksty "powinno być zakazane". Fajnie, że świat jest kolorowy i różnorodny. Jeszcze... Radości z jazdy autem z wyrafinowanym silnikiem życzę. Hehe ja jestem niestety zero-jedynkowym człowiekiem Go hard or go home , dla nie wszystko jest czarne albo biele i nie ma środka albo bardzo rzadko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 12 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2020 20 minut temu, turdziGT napisał: Hehe ja jestem niestety zero-jedynkowym człowiekiem Go hard or go home , dla nie wszystko jest czarne albo biele i nie ma środka albo bardzo rzadko. Go hard i jeździsz RS4 w kombi...? Jak widać kwestia definicji. 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nosek kreseczka Opublikowano 12 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2020 poradnik jak grzecznie zaorać by Tsunetomo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się