Skocz do zawartości

Co zamiast STI MY15


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

11 godzin temu, carfit napisał:

lipa jak ..... gdzie jest dzwięk przy zmianach biegów ? :o 3,4 sek. to robi w testach RS6 C7 Performance na pniu ...... 

Zjebali niestety :( 

http://autowizja.pl/2016/05/audi-rs6-performance-605-km-pomiary/

 

Jak by to robilo jakas roznice :D

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, radekk napisał:

osiągi może niekoniecznie, mógłbym przełknąć osiągi obecnego, ale dźwięk już robiłby mi różnicę;)

sorry , ale kupując auto za 500k grubo plus , niestety każdy szczegół jest ważny , dla mnie dżwięk silnika , wydechu to z 30% , bo to jest coś co się kupuję emocjami , inaczej mogę sobie kupić szybszą Teslę . tylko po co ...:)(

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, carfit napisał:

sorry , ale kupując auto za 500k grubo plus , niestety każdy szczegół jest ważny , dla mnie dżwięk silnika , wydechu to z 30% , bo to jest coś co się kupuję emocjami , inaczej mogę sobie kupić szybszą Teslę . tylko po co ...:)(

dlatego też piszę że jeszcze porównywalne osiągi mógłbym przełknąć, bo i tak uważam że są wystarczające w samochodzie na co dzień i nie robiłoby mi różnicy czy 0-200 zrobię bliżej 12 sek, czy nawet 15. Jednak dźwięku, a raczej jego braku, już bym nie przebolał, bo tak jak piszesz wydając taką kasę oczekiwałbym czegoś co również pod względem akustycznym wywoływałoby u mnie uśmiech. Więc obecnie poszedłbym raczej po jakieś AMG niż po to. Chyba że da radę to w prosty sposób poprawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Kukson napisał:

Przez kolejne głupie przepisy UE auta wyjeżdżające z salonów tak będą brzmiały. AMG również już przystosowuje się do nich i dlatego nowe A45 też nie brzmi.

Niestety nie na samym cięciu brzmienia może się skończyć

https://www.google.pl/amp/s/www.motor1.com/news/388849/mercedes-amg-models-in-danger/amp/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, radekk napisał:

dlatego też piszę że jeszcze porównywalne osiągi mógłbym przełknąć, bo i tak uważam że są wystarczające w samochodzie na co dzień i nie robiłoby mi różnicy czy 0-200 zrobię bliżej 12 sek, czy nawet 15. Jednak dźwięku, a raczej jego braku, już bym nie przebolał, bo tak jak piszesz wydając taką kasę oczekiwałbym czegoś co również pod względem akustycznym wywoływałoby u mnie uśmiech. Więc obecnie poszedłbym raczej po jakieś AMG niż po to. Chyba że da radę to w prosty sposób poprawić.

No ale to nie wina samochodu czy producenta tylko przepisow. Niestety ale RS6 C7 z Akrapovic z salong juz sie nie zdarzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.12.2019 o 10:39, Kukson napisał:

Przez kolejne głupie przepisy UE auta wyjeżdżające z salonów tak będą brzmiały. AMG również już przystosowuje się do nich i dlatego nowe A45 też nie brzmi.

No właśnie .... AMG też będzie ciche , o ile A45 z wydechem AMG brzmiało naprawdę dobrze , tak te nowe już podobno dużo gorzej, sa dwie opcje , trzeba przeczekać aż coś wykombinują bo klienci będą oczekiwać czegoś innego , lepszego  , albo czekać na coustom wydechy ( catback) z innych firm , a producent będzie to po "cichu akceptował z gwarancją " jak Akrapovic w RS6.  Pytanie jest , czy GPF nie ograniczy zbytnio prędkości spalin , bo wtedy lipa . 

Edytowane przez carfit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, carfit napisał:

No właśnie .... AMG też będzie ciche , o ile A45 z wydechem AMG brzmiało naprawdę dobrze , tak te nowe już podobno dużo gorzej, sa dwie opcje , trzeba przeczekać aż coś wykombinują bo klienci będą oczekiwać czegoś innego , lepszego  , albo czekać na coustom wydechy ( catback) z innych firm , a producent będzie to po "cichu akceptował z gwarancją " jak Akrapovic w RS6.  Pytanie jest , czy GPF nie ograniczy zbytnio prędkości spalin , bo wtedy lipa . 

Mysle ze producenci maja powiązane ręce jezeli juzto bedzie sie trzeba samemu ratować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyna jest formalna. Od 1 lipca 2020 każde auto w UE ma emitować hałas nie większy niż 70 dB. Wyjątkiem są auta sportowe (>270 KM, <4 miejsc) które mają limit 74 dB.

 

Być może producenci będą oferować aktywne układy na inne rynki a w UE będzie tylko z software'owa blokada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak to ma się właśnie do aktywnych wydechów, to jest badane w każdym trybie, czy podstawowym. Norma dotyczy najgłośniejszego trybu, czy nie jest to określone, po prostu że ma być max 70 dB przy takich obrotach i to wszystko?

Przecież takie zużycie paliwa raczej nie mierzą ile jest w trybie Eco, comfort, sport, itp. Więc jak tu jest na tej samej zasadzie to wówczas nie powinno być z tym większych problemów, przynajmniej pomijając GPF który sprawia że ten wydech i tak jest cichszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli ogólnie dupa, liczyć można raczej na rodzimych tunerów od wydechów, bo na typowo dedykowane czy od „fabrycznych tunerów” raczej nie ma co liczyć, skoro np w Niemczech zmiana wydechu musi być potwierdzona badaniem technicznym, wiec i tak będzie musiał mieścić się w tych normach. Chyba że znajda jakiś sposób na ominięcie tego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja co prawda nie mam GPF (na szczęście) w swoim C43, ale jak wywaliłem rezonator z wydechu, to teraz brzmi naprawdę fajnie i głośno na S+, a na C jest komfort :) 

Może to coś równiez da w autach z GPF, oczywiście nie wpływa to w żaden sposób na gwarancję...

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Dottoree napisał:

Ja co prawda nie mam GPF (na szczęście) w swoim C43, ale jak wywaliłem rezonator z wydechu, to teraz brzmi naprawdę fajnie i głośno na S+, a na C jest komfort :) 

Może to coś równiez da w autach z GPF, oczywiście nie wpływa to w żaden sposób na gwarancję...

No tak ale jak masz auto leasingu to juz takich modow nie zrobisz chyba ze wrócisz do oryginału przed zwrotem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.12.2019 o 18:43, turdziGT napisał:

No tak ale jak masz auto leasingu to juz takich modow nie zrobisz chyba ze wrócisz do oryginału przed zwrotem.

Będę zapewne robił wykup. Z resztą tak jak mówisz, żaden problem to wspawac ponownie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest jakaś opcja.

 

Tymczasem może ta elektryczność nie taka straszna. Zaprzyjaźniony mechanik  Audi Sport wysłał mi parę filmików jego zabaw Etronem zdał bardzo pozytywna relację z jazdy.Moze ten kloc nie taki zły.

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@turdziGT ja dalej jest sceptykiem dla takich aut, mając full elektryka ! A w Norwegi czy skandynawi już szczególnie . Chodzi o zasięg ..... w zimie tak spada diametralnie że szok , to że Ci pisze np. 400 km , to uwierz mi można to wsadzić między bajki . Mój Smart ma teoretyczny zasięg WLTP ok 150 km , nigdy oczywiście tego nie osiągnęłem , to jasne , teraz w zimie , gdzie o 16 jest ciemno , właczają sie z automatu światła drogowe ( ola Boga zwykłe H4 ) + doświetlanie zakretów chyba na h11 , włączasz ogrzewanie na full, podgrzewarz kierownicę , fotele , radio , zasięg spada do mniej więcej 50 km ! i rezerwa . Teoretycznie biorąc 30 % z deklarowanych WLTP . Czyli w takim Audi myśle że max 150 km , używając wszystkiego i nie oszczędzając . Dla mnie dalej ten zasięg w zimie 50km jest ok , bo zamiast raz w tygodniu , "tankuję " w firmie 3 x i jest ok . Ale to Smart , do miasta , jakbym miał mieć takie auto , mimo super ilości stacji doładowań , chyba bym się mocno wk. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gorzej jak podjeżdżasz pod stację a tam wszystko zajęte.....Będziesz czekał 2h aż się zwolni stanowisko + twój czas ładowania...

Jedyna zaleta elektryków będzie to że cała EU się na nie przerzuci i może Araby obniżą ceny PB.....i wrócimy do V8.

Edytowane przez 4mamut
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników

×
×
  • Dodaj nową pozycję...