Skocz do zawartości

Co zamiast STI MY15


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

Co do Volvo... pisałem już o swoich wrażeniach z kilku dni z V90CC. Miałem Top wersje D5 "ze wszystkim". Po dobrym rabacie flotowym cena jakieś 340k zł. Niby wszystko fajnie, wygodnie, cicho (choć na zewnątrz diesel klekocze jak trzeba :)), audio robi wrażenie! Silnik niby dynamiczny i daje radę (choć 3.0 w Mercedesie przy nieco wyższej mocy to jednak inna bajka). Spalanie w Warszawskich korkach około 14 (!), w trasie około 8-9. Trochę nieporęczny w mieście (wydaje się ze przez długa maskę), ale ogólnie całkiem fajne auto. Nawet przez chwile myślałem czy nie zastąpi OBK. Oddałem, wsiadłem w OBK i... niby moc mniejsza, gorzej wyciszony, H&K gra słabiej, ale... jak dla mnie przyjemność z jazdy dużo większa. I za polowe ceny. To wszystko subiektywne oczywiście, ale do mnie jakoś te nowe Volvo nie "gadają". Moze za bardzo "izolują" od otoczenia i nie czuję drogi? Nie wiem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki @matros1 , no nie powalają na kolana napewno ;) , ale trzeba zobaczyć na żywo , można je jakoś rozjaśnić ? bo mam wrażenie że te białe cyferki to szare , jak by były mocno białe byłoby chyba lepiej , albo dać więcej kontrastu jeśli jest taka opcja . 

zobacz jak jest u mnie , nie wspomnę jaki jest VC w nowych Audi czy VW

 

 

IMG_2791.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest regulacja jasności. Cyfry są białe. Na fotce wyszły szaro, chyba pod słońce jechałem i telefon jakieś refleksy łapał.

Generalnie wszystko jest bardzo czytelne, jednak trzeba lubić taki minimalistyczny styl.

Mi to odpowiada, do tego pasuje do całego stylu wnętrza nowych Volvo. Jednak uważam że z VC możnaby wycisnąć trochę więcej i dać to jako opcję do wyboru.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, carfit napisał:

Dzięki @matros1 , no nie powalają na kolana napewno ;) , ale trzeba zobaczyć na żywo , można je jakoś rozjaśnić ? bo mam wrażenie że te białe cyferki to szare , jak by były mocno białe byłoby chyba lepiej , albo dać więcej kontrastu jeśli jest taka opcja . 

zobacz jak jest u mnie , nie wspomnę jaki jest VC w nowych Audi czy VW

 

 

IMG_2791.jpg

Carfit bo wiele można zarzucić Audi ale akurat grafikę zegarów ma bardzo ładna.

 

Jak już wspomniałeś o zegarach to siedziałem na wyjeździe w nowym A7 z tymi  touch screenami i tu się nie pomyliłem że ja Audi się za to zabierze to będzie miazga.I jest.Wyobrazcie sobie że pod ekranem coś jest wbudowane i w miejscu gdzie dotyka się przycisku czuje się mechaniczne mrowienie jak by się poruszało analogowy przelacznik.Szok a poza tym super wnetrze więc jak ktoś się czai na nowe A6 to nic tylko się cieszyć.

20180312_215443.jpg

20180312_215618.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ciekawości,  ogladając ten test RS4 , wszedłem na stronę audi i skonfigurowałem RS4 , do tej pory zbieram szczękę z podłogi ........ Nie upychałem go w nie wiadomo co , i cena 582 300 :o . Ale z ciekawosci zaznaczyłem wszystkie opcje możliwe i cena UWAGA ! ........................... 757 194 TYS. !!!!!!1 :o:biglol:

Ja w tamtym roku w styczniu dałem za swojego 580 tys. , upchanego na maksa , fakt że z 22% rabatem . Aż nie chce myśleć ile będzie nowy RS6 kosztować ......... :angry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Carfit bo wiele można zarzucić Audi ale akurat grafikę zegarów ma bardzo ładna.

 

Jak już wspomniałeś o zegarach to siedziałem na wyjeździe w nowym A7 z tymi  touch screenami i tu się nie pomyliłem że ja Audi się za to zabierze to będzie miazga.I jest.Wyobrazcie sobie że pod ekranem coś jest wbudowane i w miejscu gdzie dotyka się przycisku czuje się mechaniczne mrowienie jak by się poruszało analogowy przelacznik.Szok a poza tym super wnetrze więc jak ktoś się czai na nowe A6 to nic tylko się cieszyć.

20180312_215443.thumb.jpg.4ecad841fb4dbc7ce96c9bcb5c62c6e4.jpg

20180312_215618.thumb.jpg.0d9f2aa102f85010f964be76335cf776.jpg

Tylko weź to obsłuż bezwzrokowo.. Nie ma szans..

Rozumiem postęp technologiczny. Ale w nowych autach ilość informacji która atakuje z ekranów staje się przytłaczająca.

Z drugiej strony jak patrzy się na transmisję WRC w tv ilość informacji jaka mają tam kierowcy jest znikoma.

Gdzieś przeczytałem że w nowym Audi system multimedialny ma 5 tys!! "stron"

 

 

Ja tam marzę o przycisku night panel z Saaba..

To jednak tylko kwestia gustu.

Zegary w Volvo mi nie pasują - w stosunku do obudowy są zwyczajnie za małe.

 

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Piskoor napisał:

Tylko weź to obsłuż bezwzrokowo.. Nie ma szans..

 

No właśnie , czasem sie zastanawiam czy to już nie jest przerost formy nad treścią :( , mi zaczynają pomału przeszkadzać te wszelkie wyświetlacze , panele dotykowe itd. , może to fajny bajer ale za grosz ergonomi i jak słusznie zauważyłeś , nie ma szans na obsługę bez odrywania wzroku .

8 godzin temu, turdziGT napisał:

Zobaczymy ile im zejdzie z załatwianiem problemu

 

Miałem ten sam problem w RS4 ale po przejechaniu 15tys. km , w ASO w Polsce mnie olali i powiedzieli że amory są na gwarancji do pół roku ...... lub 10 tys. km , miałem chyba 12,5 kkm , pojechałem do Popradu na Słowację do ASO , wymienili od ręki dwa amory przednie + pompę rozdzielająca ciśnienie . Da się ? Da ....

U mnie w RS6 rano , przez dosłownie minutę też słychać stuki z amorów przednich , potem sie uspokaja wszystko  .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, carfit napisał:

No właśnie , czasem sie zastanawiam czy to już nie jest przerost formy nad treścią :(

 

Bo teraz produkty tracą swoje pierwotne przeznaczenie.

Ważne, żeby były bajeranckie i gadżeciarskie.

Np. "telefon komórkowy".  Czy to jest jeszcze telefon, czy urządzenie z dodatkiem/aplikacją "telefon" ?

Producenci samochodów inwestują, projektują dodatkowe systemy bezpieczeństwa, jednocześnie komplikując obsługę, przez co rozpraszają kierowcę.

Nie jeździłem jeszcze pojazdem bez realnych "wskazówek", ale nie wiem czy zaakceptuję ich brak.

Tyle, że za chwilę może nie być wyboru.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Tsunetomo napisał:

No właśnie... co zamiast STI 2015?

STI 2018!! :)

 

 

Obecnie jak bym miał robić garaż marzeń bez zbędnego wydziwiania to bym wybrał tak :

Auto na trasy rodzinne : RS6 lub Lamborghini Urus

Auto na trasę solo : Porsche 911 Turbo

Auto na miasto i niedalekie trasy po górkach : A45AMG , RS3 sportback

Auto do zabawy : GT TypeR , jdm ,   280 KM , STI MY15-18 po remapie ;)

Auto na dojazdy do pracy : Nissan Leaf ( mam 1 km z domu do pracy ) w linii prostej 500m :)

Edytowane przez carfit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, carfit napisał:

 

Obecnie jak bym miał robić garaż marzeń bez zbędnego wydziwiania to bym wybrał tak :

Auto na trasy rodzinne : RS6 lub Lamborghini Urus

Auto na trasę solo : Porsche 911 Turbo

Auto na miasto i niedalekie trasy po górkach : A45AMG , RS3 sportback

Auto do zabawy : GT TypeR , jdm ,   280 KM , STI MY15-18 po remapie ;)

Auto na dojazdy do pracy : Nissan Leaf ( mam 1 km z domu do pracy ) w linii prostej 500m :)

To 911 Turbo to ze szmacianym dachem? Jeśli tak to pełna zgoda :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, carfit napisał:

 

No właśnie , czasem sie zastanawiam czy to już nie jest przerost formy nad treścią :( , mi zaczynają pomału przeszkadzać te wszelkie wyświetlacze , panele dotykowe itd. , może to fajny bajer ale za grosz ergonomi i jak słusznie zauważyłeś , nie ma szans na obsługę bez odrywania wzroku .

 

Miałem ten sam problem w RS4 ale po przejechaniu 15tys. km , w ASO w Polsce mnie olali i powiedzieli że amory są na gwarancji do pół roku ...... lub 10 tys. km , miałem chyba 12,5 kkm , pojechałem do Popradu na Słowację do ASO , wymienili od ręki dwa amory przednie + pompę rozdzielająca ciśnienie . Da się ? Da ....

U mnie w RS6 rano , przez dosłownie minutę też słychać stuki z amorów przednich , potem sie uspokaja wszystko  .

Podobno dostali pismo z Audi Sport informujace o problemie wiec zobaczymy.

Na tyle na ile mi wiedza techniczna pozwala zgłębić problem to przypuszczam ze problemem jest zakres pracy amortyzatory.Przeskok z komfort na sport jest olbrzymi i za pewne cos tam przez to pracuje za luźno.

 

Odnosnie twojego RS4 to nie za bardzo rozumie przeciez masz gwarancje 100 tys na całe autem a ni 10 tys na to czy 15 na cos innego.Jedyne co nie podlega gwarancji to hamulce i naturalne ich zużycie.Jak słowo daje jak czytam te historie o polskich serwisach Audi to nie dziwie sie ze sie ludziom odniechciewa.

 

Jezeli chodzi o nowe RS4 to tez uwazam ze w PL cena jest chora ależ drugiej strony M3 i C63 tej nie sa tanie.Ogolnie ta klasa aut odjechała ostatnio z cenami.

U mnie to troche inaczej wyglada bo cena spadła o 1/3 w porownaniu do poprzednika tak ze ja kupiłem RS4 za cenę S4 z przed 2 lat. nie powiem bo troche łatwiej to przełknąć mimo ze to i tak kupę $$$ jak za auto tej klasy no ale z drugiej strony wyposażyć RS3 czy M2 pod 400K tez żaden problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Tsunetomo napisał:

To 911 Turbo to ze szmacianym dachem? Jeśli tak to pełna zgoda :)

Niestety nie :) nigdy nie myślałem o cabrio , z jednego względu ,  zawsze sie gorzej prowadzi , a ja wole performance od szpanu :);)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, Piskoor napisał:

Tylko weź to obsłuż bezwzrokowo.. Nie ma szans..

Rozumiem postęp technologiczny. Ale w nowych autach ilość informacji która atakuje z ekranów staje się przytłaczająca.

Z drugiej strony jak patrzy się na transmisję WRC w tv ilość informacji jaka mają tam kierowcy jest znikoma.

Gdzieś przeczytałem że w nowym Audi system multimedialny ma 5 tys!! "stron"

 

 

Ja tam marzę o przycisku night panel z Saaba..

To jednak tylko kwestia gustu.

Zegary w Volvo mi nie pasują - w stosunku do obudowy są zwyczajnie za małe.

 

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Słuszna uwaga.W jedzie nie próbowałem ale mysle ze wlasnie dlatego wsadzili tam jakies mechanikę zeby czuć było co naciskasz.Ciekawe jak to sie sprawdza w jedzie w kadym razie plusem jest ze wnętrze nadal jest jak w zwykłym samochodzie w przeciwieństwie do np: tesli gdzie przykleili tego kretynskiego Ipada do deski samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, turdziGT napisał:

Odnosnie twojego RS4 to nie za bardzo rozumie przeciez masz gwarancje 100 tys na całe autem a ni 10 tys na to czy 15 na cos innego.Jedyne co nie podlega gwarancji to hamulce i naturalne ich zużycie.Jak słowo daje jak czytam te historie o polskich serwisach Audi to nie dziwie sie ze sie ludziom odniechciewa.

 

W tych czasach co miałem RS4 , przedstawicielem AUDI/VW na Polskę był importer Kulczyk-Tradex , potem sie to zmieniło i jest oficjalny importer , podobno jest lepiej , ale nie mam Ci jak potwierdzić bo nic nie zgłaszałem na gwarancji .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, turdziGT napisał:

Kup sobie lepiej rower na zdrowie ci przynajmniej wyjdzie ;)

Rower mam , też elektryczny :biglol:

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, carfit napisał:

 

W tych czasach co miałem RS4 , przedstawicielem AUDI/VW na Polskę był importer Kulczyk-Tradex , potem sie to zmieniło i jest oficjalny importer , podobno jest lepiej , ale nie mam Ci jak potwierdzić bo nic nie zgłaszałem na gwarancji .

Tylko sie cieszyć bo ja rozne kwiatki słyszę od czasu do czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, carfit napisał:

Niestety nie :) nigdy nie myślałem o cabrio , z jednego względu ,  zawsze sie gorzej prowadzi , a ja wole performance od szpanu :);)

Porsche samo w sobie to nie szpan? Proszę Cię ;)

Jazda bez dachu to nie szpan, to przyjemność :) ale rozumiem, ze nie lubisz i szanuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, rombu napisał:

 

Bo teraz produkty tracą swoje pierwotne przeznaczenie.

Ważne, żeby były bajeranckie i gadżeciarskie.

Np. "telefon komórkowy".  Czy to jest jeszcze telefon, czy urządzenie z dodatkiem/aplikacją "telefon" ?

Producenci samochodów inwestują, projektują dodatkowe systemy bezpieczeństwa, jednocześnie komplikując obsługę, przez co rozpraszają kierowcę.

Nie jeździłem jeszcze pojazdem bez realnych "wskazówek", ale nie wiem czy zaakceptuję ich brak.

Tyle, że za chwilę może nie być wyboru.

 

To prawda oj jeszcze zatesknimy za takim wnętrzem 

image.jpg

 

 

 

14 minut temu, carfit napisał:

Niestety nie :) nigdy nie myślałem o cabrio , z jednego względu ,  zawsze sie gorzej prowadzi , a ja wole performance od szpanu :);)

 

Haha ja dlatego nawet nie mam szklanego dachu :) 

Edytowane przez turdziGT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie dużo sterowania jest w kierownicy ... a resztą można sterować glosowo ;) ... i na panel dotykowym nie będzie paluchów ;)

https://youtu.be/9m_lz8U3-vI?t=7m59s

 

 

 

 

Zachar już zgłębiał technologie dotykowe Audi:

https://www.youtube.com/watch?v=CZqMt1Llkl8

Edytowane przez subleo
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, carfit napisał:

 

Obecnie jak bym miał robić garaż marzeń bez zbędnego wydziwiania to bym wybrał tak :

Auto na trasy rodzinne : RS6 lub Lamborghini Urus

Auto na trasę solo : Porsche 911 Turbo

Auto na miasto i niedalekie trasy po górkach : A45AMG , RS3 sportback

Auto do zabawy : GT TypeR , jdm ,   280 KM , STI MY15-18 po remapie ;)

Auto na dojazdy do pracy : Nissan Leaf ( mam 1 km z domu do pracy ) w linii prostej 500m :)

 Ciekawe co z tego Ursusa wyszło.Z wyglądu wyglada fajnie - Jak Lambo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...