marcinJ Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Niżej dostępna moc/moment. Dokładnie, poza tym lepsza reakcja na gaz. Pierwsze dodatkowe konie (+/- 40) są bardzo tanie, kolejne spooro droższe. Stąd moja propozycja że by kukiluki zrobił najpierw tzw. stage 1. Właściwie to musi dokupić tylko pompę i wystroić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akarso Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Niżej dostępna moc/moment. Dokładnie, poza tym lepsza reakcja na gaz. Pierwsze dodatkowe konie (+/- 40) są bardzo tanie, kolejne spooro droższe. Stąd moja propozycja że by kukiluki zrobił najpierw tzw. stage 1. Właściwie to musi dokupić tylko pompę i wystroić. ale to przypadłość tych maptekowych zestawów tylko, tak? Bo przecież chyba da się wystroić samochód na 360 tak żeby się przyjemnie jeździło? Pytam bo sam mam ochotę sobie coś dłubnąć czasem ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 To znaczy chciałbyś żeby 2 litry z dużym turbo ciągnęło z dołu tak samo jak z małym turbo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 chciałbyś żeby 2 litry z dużym turbo ciągnęło z dołu tak samo jak z małym turbo? no chyba tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akarso Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 To znaczy chciałbyś żeby 2 litry z dużym turbo ciągnęło z dołu tak samo jak z małym turbo? a, w tym problem? :-| ale chcieć bym chciał, czemu nie? :-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 To przypadłość obowiązujących zasad fizyki a nie maptekowych zestawów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 To znaczy chciałbyś żeby 2 litry z dużym turbo ciągnęło z dołu tak samo jak z małym turbo? a, w tym problem? :-| ale chcieć bym chciał, czemu nie? :-D Tak to, tylko w Erze. Albo bi-turbo, ewentualnie - kompresor+turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Azrael: wchodzisz na temat sportu wyczynowego A grupa N-ki wszystko pieknie, ale czy nasz forumowicz bedzie startowal w tych klasach ?? zeby bylo to tak niezbedne ? Pytałeś czy to rzecz na 1/4 mili więc piszę że nie. 10 litrowy zbiornik w 500 konnym Cossim wiem że starcza na ~ dwa okrażenia Nuerburingu. Czy takie "uwodnienie" nie spowoduje przy okazji, że para będzie łączyła się z powstającymi w procesie spalania związkami siarki tworząc kwas siarkowy i powodując bardzo szybkie zużycie tłoków itd? Oczywiście olej o dobrej zasadowości i dobre paliwo powinny być stosowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Czy takie "uwodnienie" nie spowoduje przy okazji, że para będzie łączyła się z powstającymi w procesie spalania związkami siarki tworząc kwas siarkowy i powodując bardzo szybkie zużycie tłoków itd? Nic mi o tym nie wiadomo, gdyby coś takiego następowało wspomniany samochód by nie był w stanie zrobić 30 tys km na silniku ładujacym 2.6 bar? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasztan Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 przecież bez wtrysku wody w spalinach też jest sporo pary wodnej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akarso Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Tak to, tylko w Erze. Albo bi-turbo, ewentualnie - kompresor+turbo. biturbo to mnie nie zachwyciło jakoś, nie wiem... teoretycznie fajny setup, ale w praktyce więcej komplikacji niż z tego efektu :-| A ile z grubsza "da się wyciągnąć" z zestawu EJ20 + TD04L + 2.5" przelot + wallbro 255 + wkladka filtra K&N + MBC ustawione na 1.0 ? I czy turbina bedzie czynnikiem ograniczajacym, czy na przyklad po drodze jeszcze cos trzeba wymienic? I czy mozna (zakladajac ze AFR i EGT beda ok) na seryjnych gratach tak sobie kombinowac? Teraz mi dmucha 0.8 i sie zastanawiam co by mi dalo podkrecenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Parafrazując mojego kolegę bawiącego się kotkiem koleżanki: "...a ile może kosztować taki nowy kotek", zapytam się a ile może kosztować taki "nowy" stary silnik do "antyka"? Podkręcaj i nie peniaj tak do 1.1/1.3 w piku. Łatwo mi było to napisać, bo w swoim samochodzie nie mam takich przeróbek, ale pewnie nie długo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gazik Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 bawiącego się kotkiem koleżanki Fajne zabawy. Chętnie poznam koleżankę Akarso, mnie Szczepan ustawił na 1,0 z pozwoleniem na podniesienie do 1,2 na krótkie upalania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Podkręcaj i nie peniaj tak do 1.1/1.3 w piku. Nooooooooooooooooo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akarso Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Akarso, mnie Szczepan ustawił na 1,0 z pozwoleniem na podniesienie do 1,2 na krótkie upalania. no to chyba mnie przekonaliscie koledzy :-D tylko musze znalezc jakis warsztat na tym zadupiu zeby sobie na wszelki sluczaj to AFR pomierzyc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 przy 1,2 bedziesz mial ok 250 KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 tylko musze znalezc jakis warsztat na tym zadupiu zeby sobie na wszelki sluczaj to AFR pomierzyc... Zapraszamy do Wafki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukiluki Opublikowano 14 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 Dobra, bedzie tak - wymieniam turbinke, mysle ze na TD05-20G, pompa walbro 255 i strojenie kompa. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 15 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2007 O, mam takie turbo do sprzedania, bo kupiłem sobie ale zrezygnowałem na razie z montażu. Nówkę oczywiście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart Opublikowano 15 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2007 O, mam takie turbo do sprzedania, bo kupiłem sobie ale zrezygnowałem na razie z montażu. Nówkę oczywiście. Marcin, czy wysyłałeś jakieś PW do kukiluki z sugestiami :wink: A turbo całkiem fajne - jak Marcin ma to bierz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi