Skocz do zawartości

Ile fabryka dała...??


kukiluki

Rekomendowane odpowiedzi

Niżej dostępna moc/moment.

 

Dokładnie, poza tym lepsza reakcja na gaz.

Pierwsze dodatkowe konie (+/- 40) są bardzo tanie, kolejne spooro droższe. Stąd moja propozycja że by kukiluki zrobił najpierw tzw. stage 1. Właściwie to musi dokupić tylko pompę i wystroić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 94
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Niżej dostępna moc/moment.

 

Dokładnie, poza tym lepsza reakcja na gaz.

Pierwsze dodatkowe konie (+/- 40) są bardzo tanie, kolejne spooro droższe. Stąd moja propozycja że by kukiluki zrobił najpierw tzw. stage 1. Właściwie to musi dokupić tylko pompę i wystroić.

ale to przypadłość tych maptekowych zestawów tylko, tak? Bo przecież chyba da się wystroić samochód na 360 tak żeby się przyjemnie jeździło? Pytam bo sam mam ochotę sobie coś dłubnąć czasem ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Azrael: wchodzisz na temat sportu wyczynowego A grupa N-ki wszystko pieknie, ale czy nasz forumowicz bedzie startowal w tych klasach ?? zeby bylo to tak niezbedne ?

 

 

Pytałeś czy to rzecz na 1/4 mili więc piszę że nie. 10 litrowy zbiornik w 500 konnym Cossim wiem że starcza na ~ dwa okrażenia Nuerburingu.

 

Czy takie "uwodnienie" nie spowoduje przy okazji, że para będzie łączyła się z powstającymi w procesie spalania związkami siarki tworząc kwas siarkowy i powodując bardzo szybkie zużycie tłoków itd? Oczywiście olej o dobrej zasadowości i dobre paliwo powinny być stosowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy takie "uwodnienie" nie spowoduje przy okazji, że para będzie łączyła się z powstającymi w procesie spalania związkami siarki tworząc kwas siarkowy i powodując bardzo szybkie zużycie tłoków itd?

 

Nic mi o tym nie wiadomo, gdyby coś takiego następowało wspomniany samochód by nie był w stanie zrobić 30 tys km na silniku ładujacym 2.6 bar?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to, tylko w Erze. Albo bi-turbo, ewentualnie - kompresor+turbo.

biturbo to mnie nie zachwyciło jakoś, nie wiem... teoretycznie fajny setup, ale w praktyce więcej komplikacji niż z tego efektu :-|

 

A ile z grubsza "da się wyciągnąć" z zestawu EJ20 + TD04L + 2.5" przelot + wallbro 255 + wkladka filtra K&N + MBC ustawione na 1.0 ? I czy turbina bedzie czynnikiem ograniczajacym, czy na przyklad po drodze jeszcze cos trzeba wymienic? I czy mozna (zakladajac ze AFR i EGT beda ok) na seryjnych gratach tak sobie kombinowac?

 

Teraz mi dmucha 0.8 i sie zastanawiam co by mi dalo podkrecenie :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Parafrazując mojego kolegę bawiącego się kotkiem koleżanki: "...a ile może kosztować taki nowy kotek", zapytam się a ile może kosztować taki "nowy" stary silnik do "antyka"? :mrgreen:

Podkręcaj i nie peniaj :mrgreen: tak do 1.1/1.3 w piku.

Łatwo mi było to napisać, bo w swoim samochodzie nie mam takich przeróbek, ale pewnie nie długo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...