marhof Opublikowano 3 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2016 (edytowane) Chciałbym w przyszłości spełnić jedno ze swoich motoryzacyjnych marzeń i kupić auto bez dachu (kwestia mocy, napędu nie jest aż tak istotna, sama jazda bez dachu daje frajdę ). Ktoś by pomyślał, że zagadnienie proste i zależy od upodobań do danej marki. Okazuje się, że to proste wcale nie jest, jak się ma >190 cm wzrostu Naturalnym i najlepszym wyborem byłaby Mazda MX-5 - genialnie się prowadzi i daje masę radochy z jazdy. Niestety nie mieszczę sie w niej, tzn. po zajęciu dobrej pozycji za kierownicą (nie dresiarsko-lansiarskiej-pół-leżącej) krawedź przedniej szyby mam na wysokości oczu, a przy zamkniętym dachu czubkiem głowy dotykam jakiegoś elementu składanego dachu - było to w wersji NB, w innej nie miałem okazji siedzieć. W Hondzie S2000 nie mam z kolei miejsca na nogi :/ W Nissanie 350Z (coupe, w cabrio pewnie jest gorzej) dotykam głową podsufitki i czułem się jak w niemieckim bunkrze. Dzisiaj oglądałem Alfę Romeo - Brerę (też coupe) i nie dość że głową dotykałem podsufitki, to miałem wrażenie, że siedzę w foteliku dziecięcym - zagłówek zaczynał się już na wysokości karku Ktoś by pomyślał, że jestem jakimś nieproporcjonalnym mutantem, ale o dziwo we wszelkiej maści Subaru siedzi mi się bardzo wygodnie, a w swoim Forku, nawet mimo wersji z szyberdachem (niżej poprowadzona podsufitka) mam nad łbem kilka cm wolnego miejsca. Również fotele STI'owe które mam leżą idealnie.... Czy komuś przychodzi do głowy jakieś inne ciekawe i jednocześnie przystępne auto bez dachu nad głową? Fiat Barchetta? Bo jak tak myślę sobie gdzie jeszcze jest nadzieja, (po wykreśleniu francuskiej i niemieckiej myśli technicznej - dorwanie jakiegoś bwm bez dachu używanego to chyba jak granie w lotto ) to jedyne co przychodzi do głowy to jakiś Ford Mustang albo budżetowy Chrysler Sebring - wszak Amerykanie to 'duży' naród Edytowane 3 Września 2016 przez marhof Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 3 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2016 (edytowane) Sprawdź Saaba 93. Super auto, świetnie wykonane, dla wielu kultowe i wg mnie bardzo ładne. Do tego płucienny składany dach. Saabem 93 turbo w wersji kabrio jeździłem na Krecie. Jeśli chcesz jeszcze silniejszego to jest wersja Aero. Jeśli ma być oszczędny to jest diesel. Polecam Wysłano z Xperia Z3 Edytowane 3 Września 2016 przez mechanik 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boorek Opublikowano 3 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2016 Tak jest... Saab 93. Moj znajomy ma ponad 2 metry i jezdzi megane cc, no ale do francuzow nie mam zamiaru nikogo przekonywac... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 3 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2016 Slk 350 5,5 sekundy do setki, twardy dach i solidne auto 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajac_am Opublikowano 3 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2016 Moj kolega przy 188 cm wzrostu, 4 lata jezdzil S2000 i dawalo mu to sporo frajdy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 3 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2016 (edytowane) Slk 350 5,5 sekundy do setki, twardy dach i solidne auto Co do osiągów 350 Z nie ma dyskusji. Jednak jeśli chodzi o kabriolet, to koniecznie płucienny dach. Wysłano z Xperia Edytowane 3 Września 2016 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chefofrats Opublikowano 3 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2016 Ja mam od ponad 5 lat Mustanga coupe z 2006 r. i nie mogę o nim złego słowa powiedzieć - tzn. toporne to strasznie ale daje dużo frajdy. Warto więc pewnie sprawdzić cabrio, tyle że raczej nie z czeluści otwartego internetu lecz np. z forum Mustang Klub Polska. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 3 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2016 tyle że raczej nie z czeluści otwartego internetu Moj kolega akurat dorze trafił, kupił Mustanga z 2007 (Otomoto). 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 Mercedes SL R129 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 Audi 80 b4 cabrio z v6 pod maską Jest też wersja z 5 garowym silnikiem. Jak i również tdi. Plusy + ocynk + szmaciany dach + v-ka pod maska + mnóstwo części pasujących z zwykłej 80 + dźwięk silnika Wady - wiek - spalanie - wnętrze dosyć proste i toporne - wysokie ceny zadbanych modeli 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NonPhixion Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 (edytowane) Volvo c70 II, ale przedliftowe z 2.4 170KM. Edytowane 4 Września 2016 przez NonPhixion 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QbaqBA Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 Jaki budżet? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 S2000 MX-5 BMW Z3 Klasyczne 911 I generalnie na tym bym poprzestał w sprawie Cabrio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 Szukasz cabrio czy roadster? To zasadnicza roznica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhof Opublikowano 4 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 (edytowane) S2000 MX-5 BMW Z3 Klasyczne 911 I generalnie na tym bym poprzestał w sprawie Cabrio. W S2000 i MX5 się nie mieszczę - sprawdzone osobiście :/ Przy maksymalnie obniżonym fotelu, przesuniętym w tył i pełnym oparciu pleców o fotel (tyłek + łopatki) dotykam głową sufitu, co może nie byłoby problemem latem bez dachu, gdyby nie krawędź przedniej szyby którą mam na linii wzroku Mazda i Honda to były moje pewniaki, dopóki nie miałem okazji się tymi autami przejechać Z3 nie próbowałem, może jest nadzieja. Budżet jaki zakładam w tym momencie to ok 40000 zł, więc pewnie żadne Porsche się nie załapie... Po obejrzeniu Alfy trochę zwątpiłem, bo auto wydawało się dość duże z zewnątrz. Wygląda na to, że do realizacji tego celu muszę najpierw znaleźć kompatybilne auto, a później dopasować do niego budżet Szkoda że BRZ nie ma w wersji bez dachu... Nie musi być roadster, choć napęd na tył to dodatkowy + Edytowane 4 Września 2016 przez marhof Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 (edytowane) Tylko, ze BRZ nie kupilbys za 40kpln, no chyba, ze skladanego z dwoch Ja mam 183cm i na luzie mieszcze sie w mx5 (nb). Wiem, ze mx5 jezdza z powodzeniem osoby, ktore maja nawet ponad 190cm wzrostu. Jest nawet topic na forum: http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4725 Moze wersja NA, w ktorej jest najwiecej miejsca? Jest obecnie ladna czerwona do wziecia, ale niestety z najslabszym 90KM silnikiem Edytowane 4 Września 2016 przez KamilP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 5 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 Slk 350 5,5 sekundy do setki, twardy dach i solidne auto Co do osiągów 350 Z nie ma dyskusji. Jednak jeśli chodzi o kabriolet, to koniecznie płucienny dach. Wysłano z Xperia Nie pisałem o 350Z tylko o Mercedesie SLK 350, a twardy dach ma swoje zalety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 5 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 Volvo C70 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QbaqBA Opublikowano 5 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 Boxstera powinno Ci się udać znaleźć do 40k PLN. Poszukaj, czasem na forum.porscheclub.pl trafiają się forumowe egzemplarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 5 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 Honda Cr-x del Sol. Tania 2 drzwiowa targa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NonPhixion Opublikowano 5 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 Opel Astra H z 2.0T 200KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 5 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 S2000 MX-5 BMW Z3 Klasyczne 911 I generalnie na tym bym poprzestał w sprawie Cabrio. W S2000 i MX5 się nie mieszczę - sprawdzone osobiście :/ Przy maksymalnie obniżonym fotelu, przesuniętym w tył i pełnym oparciu pleców o fotel (tyłek + łopatki) dotykam głową sufitu, co może nie byłoby problemem latem bez dachu, gdyby nie krawędź przedniej szyby którą mam na linii wzroku Mazda i Honda to były moje pewniaki, dopóki nie miałem okazji się tymi autami przejechać Z3 nie próbowałem, może jest nadzieja. Budżet jaki zakładam w tym momencie to ok 40000 zł, więc pewnie żadne Porsche się nie załapie... Po obejrzeniu Alfy trochę zwątpiłem, bo auto wydawało się dość duże z zewnątrz. Wygląda na to, że do realizacji tego celu muszę najpierw znaleźć kompatybilne auto, a później dopasować do niego budżet Szkoda że BRZ nie ma w wersji bez dachu... Nie musi być roadster, choć napęd na tył to dodatkowy + Jeszcze zapomniałem o jednym albo Wrangler: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojo02 Opublikowano 5 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 Jeszcze zapomniałem o jednym Terenówki są najfajniejsze, tanio (w utrzymaniu) nie będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 5 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 Boxstera 2,7 miał mój brat, genialne auto jeżeli chodzi o prowadzenie, jeździło mi sie nim lepiej niz 911. Prowadził sie super, chociaz nie był to jakiś demon prędkości czy przyspieszenia. Sama przyjemność jazdy plus dźwięk wystarczały. Jedynie co mi przeszkadzało to brak regulacji wysokości położenia kierownicy, miałem ją na udach i to było słabe. SL 500 R129 jest fajny, ale sprawił u mnie wrażenie takiego topornego, mechanicznego. Jak sie lubi motoryzację lat 80-tych to jest to wręcz plusem. Nie jest to wyścigówka ale bardzo przyjemne auto do dostojnego crusingu A z ciekawostek to żona ma Smarta Roadstera i jak wsiadam do niego to mam jeszcze z 10 cm nad głową ( mam 185cm) ale siedzi sie na ziemi 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 5 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 Jak to możliwe, że jeszcze nikt nie zaproponował najseksowniejszego samochodu cabrio jaki kiedykolwiek został wyprodukowany 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się