Dzixd Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Pytanie jak w temacie, czy możliwe jest przełożenie subaru spec b h6 z anglii do budy od diesel'a europejskiej. mam prawie cały spec b (może zawieszenie byłoby trafione) silnik skrzynia i wiazka kompletne. Spec b rozbitek po dachowaniu ale normalnie odpala i skrzynia też normalnie chodzi. nawet jeździ Możliwa taka operacja w sensownych pieniądzach i czy w ogóle ma to sens? Buda od diesla to koszt około 8 - 12 tys zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 (edytowane) Możliwe i wykonalne, ktoś to już nawet na Forum (albo i kilku ktosiów) zrobił. Ale to w praktyce wszystko przeszczepiasz, z całą wiązką i wydechem włącznie. Ostaje się goła buda Edytowane 24 Sierpnia 2016 przez BelegUS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzixd Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 tego jestem świadom tylko myślę czy przełożyć czy rozbitka rozebrać i rozprzedać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Przeszczep jak najbardziej możliwy. Musisz dokupić przekładnię kierowniczą z przewodami od wspomagania od H6 LHD, bo od diesla nie podejdzie i po prostu wymieniasz budę w angliku. Tak zrobiłem i jestem zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzixd Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 przewody z tego co wiem to ogarnięty zakład z wężami hydraulicznymi może dorobić Jak się nie sprzeda wrak to będę myśleć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limesiak Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Hej I co wymysliles? Udalo sie? pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzixd Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Update tematu.Jednak brat zdecydował się na swap i dopadłem gacka diesla z 2009 za 4500 zł Zabierać się za to będę za tydzień Może 2. Będzie relacja zdjęciowa.Wysłane z mojego mądrego telefonu A oto biorcaWysłane z mojego mądrego telefonu 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek1 Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2018 No to powodzenia. czekamy na fotorelacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
euyot Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Czekam z niecierpliwoscią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemowrc Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Tak więc opisuj, fotografuj ku uciesze zainteresowanych. Jakbyś zrobił jakieś zestawienie kosztów, to było by już idealnie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Szczepanek Opublikowano 23 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2018 Podepnę sie pod temat. Chcę zrobic to samo ale z gacka 2004rok 2.0 138km Mam wszystko do budy z outbacka diesel 2008. Wiem ze h6 to zupełnie inny silnik ale jestem ciekaw co może zostac z diesla (pewnie bardzo nic) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamul Opublikowano 23 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2018 @Adrian713 przerzucał H6 do budy z Diesla, tu jest temat : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ManoLEE Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Powodzenia w projekcie, ja miał bym smak na wersję STI, WRX, GT z chęcią poczytam o przebiegu prac . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzixd Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Powodzenia w projekcie, ja miał bym smak na wersję STI, WRX, GT z chęcią poczytam o przebiegu prac . Nie ten budżet Wysłane z mojego mądrego telefonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemowrc Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 Coś w temacie ruszyło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzixd Opublikowano 13 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 Narazie zdemontowany dolot z diesla. Dużo pracy mam i nie mam kiedy przy aucie robić.Wysłane z mojego mądrego telefonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzixd Opublikowano 11 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2019 po więcej info i fotek zapraszam tutaj: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzixd Opublikowano 18 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2019 Jakby komuś było to potrzebne to środkowy wydech od tłumika środkowego aż do tłumików jest taki sam w h6 i w dieslu. Po lewej wydech od h6 po prawej od diesla Wysłane z mojego mądrego telefonu Post poprawiony... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 18 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2019 Czy mi się wydaje czy ten po prawej jest grubszy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzixd Opublikowano 18 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2019 Czy mi się wydaje czy ten po prawej jest grubszy? Z ciekawości pomierze jutro. Napewno flansza od strony silnika w dieslu jest większa Wysłane z mojego mądrego telefonuPoprawka. Od tłumika środkowego do rozwidlenia rury mają takie same średnice ( zaznaczone na czerwono. Do tłumika środkowego w dieslu rura idąca od strony silnika ma o około 7mm większą średnicę zewnętrzną niż w przypadku h6. (60mm vs 53,8mm) Czyli bez przeróbek nie podejdzie p&p. Wysłane z mojego mądrego telefonu Różnica w wielkości hamulców. Po lewej legacy diesel 2009 Po prawej spec B h6 2004Wysłane z mojego mądrego telefonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się