Jump to content

swap ze spec b h6 2005 UK do subaru 2.0 diesel 2008 EU czy możliwy?


Dzixd
 Share

Recommended Posts

Pytanie jak w temacie, czy możliwe jest przełożenie subaru spec b h6 z anglii do budy od diesel'a europejskiej.

mam prawie cały spec b (może zawieszenie byłoby trafione) silnik skrzynia i wiazka kompletne. Spec b rozbitek po dachowaniu ale normalnie odpala i skrzynia też normalnie chodzi. nawet jeździ  :biglol:

 

Możliwa taka operacja w sensownych pieniądzach i czy w ogóle ma to sens?  :P

Buda od diesla to koszt około 8 - 12 tys zł.

Link to comment
Share on other sites

Możliwe i wykonalne, ktoś to już nawet na Forum (albo i kilku ktosiów) zrobił. Ale to w praktyce wszystko przeszczepiasz, z całą wiązką i wydechem włącznie. Ostaje się goła buda :P

Edited by BelegUS
Link to comment
Share on other sites

tego jestem świadom tylko myślę czy przełożyć czy rozbitka rozebrać i rozprzedać

Link to comment
Share on other sites

Przeszczep jak najbardziej możliwy. Musisz dokupić przekładnię kierowniczą z przewodami od wspomagania od H6 LHD, bo od diesla nie podejdzie i po prostu wymieniasz budę w angliku.

Tak zrobiłem i jestem zadowolony.

Link to comment
Share on other sites

przewody z tego co wiem to ogarnięty zakład z wężami hydraulicznymi może dorobić  :yahoo:

Jak się nie sprzeda wrak to będę myśleć  :biglol:

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 1 year later...

Update tematu.
Jednak brat zdecydował się na swap i dopadłem gacka diesla z 2009 za 4500 zł :D
Zabierać się za to będę za tydzień Może 2.
Będzie relacja zdjęciowa.

Wysłane z mojego mądrego telefonu

A oto biorca55bf18e6956b73ee5ac9f4bebf971730.jpg

Wysłane z mojego mądrego telefonu

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Powodzenia w projekcie, ja miał bym smak na wersję STI, WRX, GT z chęcią poczytam o przebiegu prac .
Nie ten budżet :D

Wysłane z mojego mądrego telefonu

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Narazie zdemontowany dolot z diesla.
Dużo pracy mam i nie mam kiedy przy aucie robić.

Wysłane z mojego mądrego telefonu

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

po więcej info i fotek zapraszam tutaj:

 

Link to comment
Share on other sites

Jakby komuś było to potrzebne to środkowy wydech od tłumika środkowego aż do tłumików jest taki sam w h6 i w dieslu.

Po lewej wydech od h6 po prawej od diesla5824b5c69f9a94b16afaca369be2ca94.jpg&key=d6c36104ba94de2c26e33921b0dd791d602d80115f5dc6edd746d1745353b18e

 

Wysłane z mojego mądrego telefonu

 

Post poprawiony...

 

 

Link to comment
Share on other sites

Czy mi się wydaje czy ten po prawej jest grubszy?
Z ciekawości pomierze jutro. Napewno flansza od strony silnika w dieslu jest większa

Wysłane z mojego mądrego telefonu

Poprawka. Od tłumika środkowego do rozwidlenia rury mają takie same średnice ( zaznaczone na czerwono. Do tłumika środkowego w dieslu rura idąca od strony silnika ma o około 7mm większą średnicę zewnętrzną niż w przypadku h6. (60mm vs 53,8mm)

Czyli bez przeróbek nie podejdzie p&p. 722297fedba4a22b4a4eb0e91b09fc03.jpg

Wysłane z mojego mądrego telefonu

Różnica w wielkości hamulców.
Po lewej legacy diesel 2009 Po prawej spec B h6 2004f22ddf78ef0d41af73f8dd56449eb9d9.jpg9d918fc7280978683e26395e614d20a3.jpg55d0af1696b3d898e72adcdc5753e510.jpg

Wysłane z mojego mądrego telefonu

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...