Skocz do zawartości

swap ze spec b h6 2005 UK do subaru 2.0 diesel 2008 EU czy możliwy?


Dzixd

Rekomendowane odpowiedzi

Pytanie jak w temacie, czy możliwe jest przełożenie subaru spec b h6 z anglii do budy od diesel'a europejskiej.

mam prawie cały spec b (może zawieszenie byłoby trafione) silnik skrzynia i wiazka kompletne. Spec b rozbitek po dachowaniu ale normalnie odpala i skrzynia też normalnie chodzi. nawet jeździ  :biglol:

 

Możliwa taka operacja w sensownych pieniądzach i czy w ogóle ma to sens?  :P

Buda od diesla to koszt około 8 - 12 tys zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe i wykonalne, ktoś to już nawet na Forum (albo i kilku ktosiów) zrobił. Ale to w praktyce wszystko przeszczepiasz, z całą wiązką i wydechem włącznie. Ostaje się goła buda :P

Edytowane przez BelegUS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tego jestem świadom tylko myślę czy przełożyć czy rozbitka rozebrać i rozprzedać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeszczep jak najbardziej możliwy. Musisz dokupić przekładnię kierowniczą z przewodami od wspomagania od H6 LHD, bo od diesla nie podejdzie i po prostu wymieniasz budę w angliku.

Tak zrobiłem i jestem zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przewody z tego co wiem to ogarnięty zakład z wężami hydraulicznymi może dorobić  :yahoo:

Jak się nie sprzeda wrak to będę myśleć  :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
  • 1 rok później...

Update tematu.
Jednak brat zdecydował się na swap i dopadłem gacka diesla z 2009 za 4500 zł :D
Zabierać się za to będę za tydzień Może 2.
Będzie relacja zdjęciowa.

Wysłane z mojego mądrego telefonu

A oto biorca55bf18e6956b73ee5ac9f4bebf971730.jpg

Wysłane z mojego mądrego telefonu

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powodzenia w projekcie, ja miał bym smak na wersję STI, WRX, GT z chęcią poczytam o przebiegu prac .
Nie ten budżet :D

Wysłane z mojego mądrego telefonu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Narazie zdemontowany dolot z diesla.
Dużo pracy mam i nie mam kiedy przy aucie robić.

Wysłane z mojego mądrego telefonu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Jakby komuś było to potrzebne to środkowy wydech od tłumika środkowego aż do tłumików jest taki sam w h6 i w dieslu.

Po lewej wydech od h6 po prawej od diesla5824b5c69f9a94b16afaca369be2ca94.jpg&key=d6c36104ba94de2c26e33921b0dd791d602d80115f5dc6edd746d1745353b18e

 

Wysłane z mojego mądrego telefonu

 

Post poprawiony...

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy mi się wydaje czy ten po prawej jest grubszy?
Z ciekawości pomierze jutro. Napewno flansza od strony silnika w dieslu jest większa

Wysłane z mojego mądrego telefonu

Poprawka. Od tłumika środkowego do rozwidlenia rury mają takie same średnice ( zaznaczone na czerwono. Do tłumika środkowego w dieslu rura idąca od strony silnika ma o około 7mm większą średnicę zewnętrzną niż w przypadku h6. (60mm vs 53,8mm)

Czyli bez przeróbek nie podejdzie p&p. 722297fedba4a22b4a4eb0e91b09fc03.jpg

Wysłane z mojego mądrego telefonu

Różnica w wielkości hamulców.
Po lewej legacy diesel 2009 Po prawej spec B h6 2004f22ddf78ef0d41af73f8dd56449eb9d9.jpg9d918fc7280978683e26395e614d20a3.jpg55d0af1696b3d898e72adcdc5753e510.jpg

Wysłane z mojego mądrego telefonu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...