Jump to content

limesiak

Użytkownik
  • Content Count

    143
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About limesiak

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    NKE
  • Auto
    H6 LPG

Recent Profile Visitors

304 profile views
  1. limesiak

    Drgania nadwozia

    Było sporo wątków na ten temat, chociażby jak ten: W moim przypadku drgania z powodu umierających krzyżaków na wale występowały w zakresie 20-40km/h. Pozdrawiam
  2. Wygląda na to, że powstanie o tym za jakiś czas poradnik na chwilę obecną mogę ująć to tak: usunąłem zgniłą piątkę a boli czasami czwórka niemniej ciągle brnę w kierunku aby mieć zdrowe zęby nie wstawiać protezy Pozdrawiam
  3. Szukając tego elektrozaworu okazuje się, że jest to dość stara konstrukcja i części zamienne są poukrywane gdzieś po magazynach w Europie i trzeba nieco poczekać na część, ale jak wspomniałeś WOJO, warto bo całość jest nieporównywalnie droższa. Pozdrawiam
  4. Hej Panowie WOJO oraz lutek34 dzięki za cenne uwagi. W moim przypadku za błędy P0758 oraz C0045, P0700 po dość długiej drodze poszukiwań jaką musiałem przejść dzięki braku doświadczenia oraz wiedzy w tej materii oraz dodatkowo nie całkiem przejrzystemu uszkodzeniu tej części winnym, okazał się elektrozawór (opisywany na schematach w internecie jako TransferSolenoid): Zamontowany w aucie wskazywał podwyższoną rezystancję, lecz po wymontowaniu go, puknięciu zaczął działać i rezystancja spadła do poziomu <1<2 Ohm. Niemniej żeby nie robić ponownie roboty zdecydowałem się na jego wymianę i po przejechaniu w sumie około 300km nic się nie dzieje, skrzynia działa raczej jak przed jego wymianą zmienia biegi, żadne błędy do dnia dzisiejszego się nie pojawiły. PS. Teraz pozostaje czekać na śmierć pozostałych... Pozdrawiam
  5. Tak właśnie jest:) dzięki za sugestię, namierzyłem dziada Wysłane z mojego TA-1053 przy użyciu Tapatalka
  6. Teraz dokładnie nie pamiętam, ale coś około tego
  7. WOJO Dzięki za odpowiedź. Zacząłem od MY2005 jaki posiadam, ale niestety po fizycznym sprawdzeniu okazało się, że bardziej adekwatny (pod katęm ilości komponentów jest ten z 2004) mam w skrzyni dwie kostki przyłączeniowe (opisane zgodnie z manualem 04). Niemniej przejrzę go jutro, ten który podesłałeś.
  8. Macie jakieś pomysły co mogę jeszcze sprawdzić? Ewentualnie czy znacie kogoś?
  9. No to czarne po środku. Opór wiekszy jest na 303421 (z żółtymi przewodami) Wysłane z mojego TA-1053 przy użyciu Tapatalka
  10. Hej A więc sprawdzam dalej i zatrzymałem się na złączu T5 i pinie 8, gdzie nie mam żadnego sygnału. Krok 5 jest ok, wskazanie oporności na poziomie 5Ohm. Wyjąłem cały zestaw zaworów na stół i teraz tak to wygląda: Przewód z pinu 8 w złączce T5 jest ok, nie jest uszkodzony więc trafiam do takiego czarnego czegoś:) gdzie najprawdopodobniej jest problem. Aczkolwiek nNa jednym z zaworów jest większa rezystancja (300 Ohm), na pozostałych poniżej 1, tak powinno być? Zasadnicze pytanie czy, problemy z błędu P0758 mogą powodować dodatkowe P0700 oraz C0045? Dzięki za pomoc.
  11. Dzięki, jadę dalej:) Wysłane z mojego TA-1053 przy użyciu Tapatalka
  12. Heja Jadę z pomiarami przewodów wg manuala i mam pytanie: W punkcie drugim uzyskuję na jednym ze styków wartości w Ohm zamiast w MOhm, ma to jakiś znaczenie? Dzięki za pomoc.
  13. Na dzień dzisiejszy rozwiązania brak. Panowie (pasjonaci marki z Bydgoszczy), na tyle na ile byli w stanie czasowo mi pomogli usuwając kilkukrotnie błędy ze sterownika. Po ich usunięciu brak powtarzalności występowania zjawiska. Na pewno najpierw generują się błędy zaczynające się od P, później dochodził błąd z C, który wymuszał przejście skrzyni w tryb awaryjny:/ na dzień dzisiejszy przejechałem około 100 km i żaden błąd się nie wygenerował, przez co wierzę i trzymam kciuki że problem związany jest z luzami na jakiejś poduszce, co powoduje chwilowy brak ciągłości. Zamierzam się tym zająć w najbliższych dniach Wysłane z mojego TA-1053 przy użyciu Tapatalka
  14. Stał całą noc, błędy pamięta Wysłane z mojego TA-1053 przy użyciu Tapatalka
  15. A czy wspomniana metoda wyklikania błędów nie jest jeszcze lepsza? Rozumiem, że reset tylko przy użyciu zewnętrznego interfejsu? Metody parkingowej niet? Wysłane z mojego TA-1053 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...