Skocz do zawartości

limesiak

Użytkownik
  • Postów

    183
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    NKE
  • Auto
    H6 LPG

Ostatnie wizyty

735 wyświetleń profilu

Osiągnięcia limesiak

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

9

Reputacja

  1. No i mam jak zwykle bywa w moim subim, nie lada zagwozdkę... otóż od około 2 tygodni miałem ciągle ktywny błąd czujnika w lewym tylnem kole. Przeszedłem ścieżkę po kablach od złączki do czujnika i ciągłość jest, więc wszystko wskazuje na czujnik... zacząłem takowego szukać już nieomal go kupiłem, ale dzisiaj wsiadłem do auta i błąd się nie pojawił na desce podczas uruchamiania auta, nie pojawił się także po przejechaniu kilku kilometrów (ABS i trakcja działają). Ktoś wie jak go sprawdzić poza oscyloskopem jak mówi serwisówka? PS. Oczywiście czyściłem go i wygląda dobrze, nie widać na nim mechanicznych uszkodzeń, był normalnie zabrudzony. Całego poza auto go nie wyciągałem bo śruby od tych wsporników na wahaczu są w fatalnym stanie i znając życie poukręcają się, zresztą tak jak ta mocująca go w zwrotnicy. Wyjąć mogę go na aucie i sprawdzić, tylko jakich wartości szukać na ten czas? PS. 1. Chyba, że to chrzani się cały moduł ABS?
  2. To jest fajna myśl, dzięki za pomysł. Informacyjnie, nowe to jakieś nieporozumienie cenowe...
  3. Tak, tak, sprawdzałem. Bardziej zależy mi na zdaniu kogoś kto to może robił
  4. No tak właśnie podejrzewam i nie chcę ryzykować w zabawy odsyłania itd. Sądziłem, że może ktoś temat przerabiał
  5. limesiak

    Czujnik ABS Outback 05

    Witajcie Czy czujnik 27540AG050 można zastąpić czujnikiem z diesla bodajże o numerach 27540AG130, niestety po zdjęciach wyglądają bardzo podobnie i ciężko jest mi to ocenić a aukcje mówią różnie Ktoś coś podpowie? Dzięki z góry
  6. limesiak

    Interfejs diagnostyczny

    Nie bardzo rozumiem. Mam taki kabel i łączę się za jego pomocą zarówno z ECU jak i centralką LPG, kwestia odnalezienia jak piszesz pinów Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
  7. limesiak

    Interfejs diagnostyczny

    Może takie coś https://viaken.pl/pl/kabel-z-wtykiem-piny.html Do tego adapter na USB i komputer z oprogramowaniem do Subaru, bodajże SSM Lub coś na elm327 i torque przez bluetooth na telefon, tylko iPhone nie wiem co będzie odpowiednie, np. vgate jest jakiś specjalny dla tych telefonów Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
  8. @Dzixd sądzę, że masz wystarczającą wiedzę aby poradzić sobie bez pomocy, ale podpowiem jak to robiłem ja Możesz pewnie zamówić odpowiednie popychacze w ASO na podstawie podanych w serwisówce numerków, ale ja podszedłem jak większość... Pomierzyłem wartości luzu zanim to wszystko pozdejmowałem, opisałem poszczególne części a następnie zdemontowałem i zmierzyłem mikrometrem grubość tych "podpór" (czy jak to zwał). Te które mogę zamienić miejscami aby wartości były odpowiednie pozamieniałem a resztę do szlifu o niezbędne wartości. Odnośnie zapisów w serwisówce to jest to ustawianie czytelne i z tego co pamiętam to jak ustawiasz poszczególny cylinder to pozycja nie jest prosta do pomyłki Po za tym serwisówka mówi o dość szerokim błędzie 23 stopnie +/- 30 ?:) PS. Nie szlifowałbym poniżej 2mm grubości tych "podpór"
  9. Cześć Jeżeli na desce świecą się jakieś nadprogramowe ikonki, spróbuj wymrugać błędy np. tą metodą Pozdrawiam
  10. Zdaję sobie z tego sprawę, że tarcze działają w obie strony poprawiając jedne parametry ale pogarszając nieco inne, dlatego zastanawiam się, czy rzeczywiście klocki szczytnie sprzedawane jako klocki do takowych tarcz rzeczywiście warte są dodatkowej kasy. Wdzięczny byłbym za opinie osób, które może już to przetestowały lub mają więdzę szerszą wiedzę w tej materii. Pozdrawiam
  11. Hej 3 lata temu wymieniłem klocki z przodu w Outbacku H6 '05 na EBC (nie pamiętam dokładnie które, kosztowały około 400 złociszy) no i nastał ich koniec po przejechaniu niespełna 40 kkm przy nacinanych i nawiercanych tarczach. Na razie patrzę na dwa modele BREMBO: Brembo P 78 017X oraz Brembo P 78 017 Ale ogólnie mam wątpliwości czy warto grzebać i szukać jakiś klocków do tarcz nacinanych/nawiercanych czy zwykłe klocki, które są przeciętnie 2x tańsze wystarczą: do normalnej codziennej jazdy, nie sportowych wyczynów zazwyczaj jest to około 20-30 % ponad dopuszczalne ich żywotność będzie rzeczywiście relatywnie wyższa od zwykłych klocków?
  12. Kurcze, z tego co widzę przejechałeś nim dopiero około 10000 km, współczucia. Mój gratek dobija 270 kkm i na razie cisza w temacie... Pozdrawiam
  13. Potrzebny jest silniczek z płaskim na jakimś tam odcinku wałkiem. Kupiłem swego czasu woreczek (20 szt.) na ali, lecz chińczyki jak to bywa na aukcjach wysyłają nie to co oferują na zdjęciach, więc mam kilkanaście z rolką o średnicy bodajże 2mm, którą należy zeszlifować do 1,4mm o ile dobrze pamiętam i oczywiście pobawić się przy konektorach, bo są inne niż te na zdjęciu od @czekker. Ogólnie do ogarnięcia, gdybyś chciał kilka odkupić i się pobawić to takowe posiadam
  14. limesiak

    Cykanie silnika

    Polecam, jeżeli chcesz coś więcej usłyszeć stetoskop Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...