Skocz do zawartości

limesiak

Nowy
  • Zawartość

    96
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O limesiak

  • Tytuł
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    NKE
  • Auto
    H6 LPG

Ostatnie wizyty

225 wyświetleń profilu
  1. Robi się coraz ciekawiej Mogę podłączyć ten kabelek Niech się kontaktuje na PW, nie jestem mechanikiem z zawodu, posiadam kabelek, komputer działający na baterii jakąś godzinę więc może coś się uda zrobić... chyba nie bawiłem się programem o którym piszesz więc pewnie potrzebna będzie dodatkowa pomoc z Twojej strony jeżeli już?
  2. mogę udostępnić kabelek
  3. limesiak

    dojazdówka do 17

    A szukał w internetowych? Pierwszy z brzegu link https://www.wheel-size.com/calc/
  4. Opisz to w odpowiednim dziale dotyczącym danego ASO, wówczas jest szansa, że: 1. Otrzymasz odpowiedź 2. Nikt tego nie przeczyta poza tobą i danym ASO;)
  5. No tak bo zajdą pyłem od wewnątrz
  6. limesiak

    Czas na zmiane - Outback III

    To dobry wybór, ale jak zawsze ryzyko zakupu leży po Twojej stronie Z regulacją luzu zaworowego w przypadku H6 jest temat, że trzeba wyjąć silnik i wydłubać rozrząd itp. dużo roboty, natomiast do ogarnięcia. Jakby nie liczyć przy poprawnie działającej instalacji LPG oraz dobrze ustawionym luzie zaworowym LPG się opłaci, w moim przypadku spalanie LPG to ~14,5 oraz na każde 100km dochodzi lekko ponad litr Pb
  7. Może masz rację, nie sprawdzałem tych danych tylko wyciąłem z manuala jakiego kiedyś pobrałem i który działa w moim przypadku (dane w nim zawarte są w miarę podobne do rzeczywistości:))
  8. Wg specyfikacji jakie znalazłem w manualu Dodam, że w moim przypadku pełny zbiornik Pb ora LPG tył lekko osiada (mniej niż cm pewnie w stosunku do przodu oceniając wizualnie)
  9. Pokochać i nie sprzedawać Może masz pękniętą uszczelkę przy tym przednim słupku? Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  10. limesiak

    Brak mocy

    Chociażby tutaj: https://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Legacy_Outback/1999/Service Manual/ Jeżeli musisz regulować luzy tak często jak piszesz to coś jest nie tak, najpewniej z instalacją, która zje Ci zawory
  11. W cytowanym powyżej przeze mnie rozruszniku niestety nie jest tak kolorowo ponieważ przód rozrusznika jest zamknięty więc aby wydobyć przednią tulejkę trzeba porzeźbić, najlepiej posiadając gwintownik 12 lub wykrętak... Także trudność zależy co tam siedzi przy silniku
  12. limesiak

    Brak mocy

    A dlaczego tak często?
  13. O ile dobrze widzę, znasz już odpowiedź
×
×
  • Dodaj nową pozycję...