Jump to content

limesiak

Użytkownik
  • Content Count

    156
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About limesiak

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    NKE
  • Auto
    H6 LPG

Recent Profile Visitors

345 profile views
  1. limesiak

    Przekladnia

    Spróbuj wymrugać błędy
  2. Ilu użytkowników tyle opinii. Naczytałem się kiedyś (w necie jest dużo materiałów na ten temat) i doszedłem do wniosku, że warto kupić olej z przeznaczeniem do LPG, a najlepiej taki zasadowy o wskaźniku TBN > 10. Wymieniam co ~12 kkm Wysłane z mojego TA-1053 przy użyciu Tapatalka
  3. Nie zdążyłem jeszcze opisać swojego rozwiązania przy błędzie P0758, ale ostatecznie wymieniłem elektrozawór za niego odpowiedzialny. Niestety dopiero po wyjęciu całego zestawu elektrozaworów byłem w stanie odczytać numer części... Pozdrawiam Marcin Wysłane z mojego TA-1053 przy użyciu Tapatalka
  4. Jak dla mnie, jeżeli stukanie pojawia się tylko przy wciśniętym sprzęgle to nie panewka, ale może warto poradzić się innego mechanika? Pozdrawiam
  5. limesiak

    Klekot H6

    Heja Posłusznie melduję, że według moich wyliczeń do dzisiaj wymieniłem 2xolej z filtrem oraz dolałem około 4 litrów na przejechany dystans 24000 km od remontu bez oszczędzania gazu pod nogą co pewnie też ma wpływ na jego konsumpcję. Nie chciałem się wówczas nad całością rozwodzić najwidoczniej z różnych powodów (głównie że jest to oficjalne forum SIP:)) Ale skoro prosisz, to wymieniłem: - tłok na używany, ponieważ nie można kupić jednego nowego tylko cały zestaw - pierścień zabezpieczający na wale do skrzyni oraz uszczelnienie - jedną uszczelkę pod głowicą bez jej planowania z racji rozbiórki tylko jednej strony silnika - dodatkowo kupiłem jakieś tam o-ringi w motoryzacyjnym najbardziej podobne do oryginalnych oraz silikon przez co cały koszt był jak powyżej nie wliczając mojego czasu itp. Śruby z tego co pamiętam nie są konieczne do wymiany (wg serwisówki) dlatego ich nie wymieniałem. Ogólnie temat dla kogoś kto to lubi samemu bez chęci zarobkowych do zaakceptowania, dla kogoś kto udziela gwarancji i zarobkowych nie do dopuszczenia:) Pozdrawiam
  6. Użyłeś stetoskopu? Jeżeli tak to wiesz, że problem jest w konkretnym miejscu i nie ma co szukać po całym silniku, osłonach itp. PS. Ja po raz pierwszy nie użyłem, bo nie wiedziałem o takiej metodzie i wyjąłem silnik na ślepo, wymieniłem dogorywający wówczas napinacz hydrauliczny (co stukania oczywiście nie usunęło a takie były podejrzenia także z forum) dopiero po tym zaopatrzyłem się w słuchawkę i precyzyjnie namierzyłem winowajcę Łańcuch nie Także będzie musiał zdjąć a może i jeszcze dalej pójść... Pozdrawiam
  7. Spróbuj na stronach US? Ale skoro Pan Andrzej napisał, że dotyczy tylko 2,0 to powinno rozwiać twe wątpliwości, musisz zdjąć te pokrywy, koszt niewielki 2x55 PLN o ile w ogóle trzeba je zmienić. Pozdrawiam
  8. Panewka raczej będzie pukać cały czas i mocniej po dodaniu gazu, ja się nie znam nie jestem mechanikiem z zawodu a raczej ciekawski:) Napisałeś, że za pomocą stetoskopu zlokalizowałeś, że to zawory wydechowe, a panewki są w centrum silnika. Zdjęcie pokryw zaworów możesz zrobić w garażu bez konieczności wyciągania silnika (tak robiłem w H6, więc podejrzewam, że także dasz radę). Sprawa się trochę bardziej skomplikuje gdybyś musiał zdejmować wałki itd. wówczas najpewniej konieczne będzie wydłubanie silnika na stół, ale pewnie znajdą się tacy co zrobili to bez wyciągania? Przeczytałeś cały mój wątek, który zacytowałem powyżej? Masz LPG? u mnie stuka wtryskiwacz Pozdrawiam
  9. https://www.subaru.pl/akcja.html Tylko jak go wciągnąć w kampanię w Polsce kiedy przyjechał/przypłynął do naszego kraju?
  10. Sam diagnozujesz i próbujesz coś zrobić? Jeżeli tak to poszukaj serwisówki, może tutaj: https://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru Przerabiałem taki temat swego czasu: Nadal jeździ:)
  11. Ciekawe, że cichnie po rozgrzaniu i stetoskop dość precyzyjnie powiedział co, trzeba zdjąć pokrywy i sprawdzić luzy?
  12. limesiak

    Drgania nadwozia

    Było sporo wątków na ten temat, chociażby jak ten: W moim przypadku drgania z powodu umierających krzyżaków na wale występowały w zakresie 20-40km/h. Pozdrawiam
  13. Wygląda na to, że powstanie o tym za jakiś czas poradnik na chwilę obecną mogę ująć to tak: usunąłem zgniłą piątkę a boli czasami czwórka niemniej ciągle brnę w kierunku aby mieć zdrowe zęby nie wstawiać protezy Pozdrawiam
×
×
  • Create New...