PawelLuc Opublikowano 6 Czerwca Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 19 minut temu, Kiwi 4ester napisał(a): Masz to co u mnie, natomiast pasuje też i błędu nie wywala z końcówką 521, to jest z polifta. A jakie Ampery ma bo Ty chłopaki pisali że ma mieć 90A. A u mnie jeszcze gaz siedzi. I właśnie dzisiaj „gazownik” przy przeglądzie gazu jak się kompem wpiął to powiedział że ładowania nie ma. Później już cały czas było ale z wąchaniem od 13,7 do 12v. Chociaż te 12v to raz tylko wyskoczyło. Najczęstsze skoki to między 13,7 do 13,5v. I przy testach włączania klimy też był chwilowy spadek. Ktoś podpowie co? Pasek wydaje się być naciągnięty ok. Ugina się tak na oko około 2-3 mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 6 Czerwca Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca (edytowane) Patrz na numery producenta nie Subaru... https://www.finditparts.com/products/2441320/mitsubishi-a2tg0391 czyli min 90A wtyk-gniazdo LSC/CSL (zalezy jak patrzeć) A3tg0491 (Subaru 23700AA521) z polifta będzie 110A np: https://as-pl.com/en/p/A5060 Zapewne inne modele też pasują... Edytowane 6 Czerwca przez artaa 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelLuc Opublikowano 6 Czerwca Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 23 minuty temu, artaa napisał(a): Patrz na numery producenta nie Subaru... https://www.finditparts.com/products/2441320/mitsubishi-a2tg0391 czyli min 90A wtyk-gniazdo LSC/CSL (zalezy jak patrzeć) A3tg0491 (Subaru 23700AA521) z polifta będzie 110A np: https://as-pl.com/en/p/A5060 Zapewne inne modele też pasują... Masz jakieś linki na allegro? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 6 Czerwca Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca Przecież pełno np tych z polifta https://allegro.pl/kategoria/alternatory-alternatory-kompletne-261054?string=A3TG0491 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 7 Czerwca Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca "problem" z ładowaniem alternatorów jest taki, że one są sprzężone z komputerem i komputer podaje sygnał jakim napięciem ma być ładowany alternator. Zauważyłem, że u mnie rano alternator ładuje bardzo ładnie (okolice 14,2 V). Po przejechaniu pewnego dystansu napięcie podawane przez alternator potrafi spaść nawet do 13,4V. I teraz najlepsze... Tak ma być. Miałem z tym rozkminę, bo obecnie mam wsadzony nowy zamiennik WAI 11058N (90A). Baaa, po reklamacji dostałem nawet nowy alternator, który ładował tak samo jak ten sprzed reklamacji. I co? I nic. Alternator po podpięciu na stole będzie pokazywał dobre ładowanie przez to, że nie jest połączony z komputerem. Tak więc TTTM. Powyżej jest błąd, bo zamiast SL90 też ma być CSL 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 7 Czerwca Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca Ja bym używki nie kupował tylko dał swój do regeneracji. Tylko do kogoś, kto ma o tym pojęcie i jest w stanie zweryfikować stan elektroniki, szczególnie regulatora napięcia, który potrafi się rozsypać. Taki alternator podziała znacznie dłużej niż jakaś używka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 7 Czerwca Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 22 minuty temu, skwaro napisał(a): Ja bym używki nie kupował tylko dał swój do regeneracji. Tylko do kogoś, kto ma o tym pojęcie i jest w stanie zweryfikować stan elektroniki, szczególnie regulatora napięcia, który potrafi się rozsypać. Taki alternator podziała znacznie dłużej niż jakaś używka. I tak i nie. Z każdym, u którego byłem w sprawie regeneracji, też dzwoniłem do kilku, wszyscy stwierdzili, że problemem jest brak dobrych regulatorów napięcia do tych modeli. Być może tak mówili, bo wiedzą jak te alternatory działają, a być może hasło "robione przez Chińczyka" ma zdjąć z nich decyzję czy robić regenerację czy nie. Z używkami fakt - loteria, ale może się trafić sztuka, że będzie działać jeszcze długo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 7 Czerwca Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2 minuty temu, Kiwi 4ester napisał(a): I tak i nie. Z każdym, u którego byłem w sprawie regeneracji, też dzwoniłem do kilku, wszyscy stwierdzili, że problemem jest brak dobrych regulatorów napięcia do tych modeli. Być może tak mówili, bo wiedzą jak te alternatory działają, a być może hasło "robione przez Chińczyka" ma zdjąć z nich decyzję czy robić regenerację czy nie. Z używkami fakt - loteria, ale może się trafić sztuka, że będzie działać jeszcze długo. Mi gość mówił że mało kto potrafi w nim elektronikę ogarnąć, dlatego opowiadają różne bajki że się nie da, ale nie wiem czy to prawda. W każdym razie robiłem u niego chyba z pięć różnych i wszystkie działają jak trzeba do tej pory. Facet się tym zajmuje chyba ze 20 lat i wszyscy go polecają. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 7 Czerwca Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca (edytowane) Ja kupiłem używkę A3TG0491 za 100PLN i zrobiłem na niej 100kkm ;-) Edytowane 7 Czerwca przez artaa 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Atom Opublikowano 7 Czerwca Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca Szybkie pytanie;) - jakie polecacie sprężyny na tył do zwykłych amorów, Forek SG XT. Ktoś wymienił same amory i tył brzydko siedzi. Z przodu wysokość fabryczna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel Janus Opublikowano 8 Czerwca Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 16 godzin temu, Atom napisał(a): Szybkie pytanie;) - jakie polecacie sprężyny na tył do zwykłych amorów, Forek SG XT. Ktoś wymienił same amory i tył brzydko siedzi. Z przodu wysokość fabryczna. Peddersa polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelLuc Opublikowano 8 Czerwca Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca Postał dobę i dzisiaj po odpaleniu znowu pokazywało 14,2v i po jakiejś pół godzince spadło do 13,7v. Już głupi jestem. Może faktycznie ten komp reguluje sobie ile chce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mattipk Opublikowano 8 Czerwca Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 23 godziny temu, Atom napisał(a): Szybkie pytanie;) - jakie polecacie sprężyny na tył do zwykłych amorów, Forek SG XT. Ktoś wymienił same amory i tył brzydko siedzi. Z przodu wysokość fabryczna. 7 godzin temu, Daniel Janus napisał(a): Peddersa polecam. A ja polecam budżetowo kayaba albo na grubo Ironman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Atom Opublikowano 8 Czerwca Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 24 minuty temu, mattipk napisał(a): A ja polecam budżetowo kayaba albo na grubo Ironman No wlasnie mechanik zaproponował kayabe z amerykanskich wersji. Mam nadzieje, ze wysokosc bedzie odpowiednia (rowno z przodem). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mattipk Opublikowano 8 Czerwca Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca Teraz, Atom napisał(a): Mam nadzieje, ze wysokosc bedzie odpowiednia (rowno z przodem). Co do tego nie mogę potwierdzić ale z mojego (niewielkiego bądź co bądź) doświadczenia kayaba wydaje się najlepszym wyborem. W moim błękitnym forku wymieniłem amory razem z amorami kayaba+ kayaba i mimo obciążeń przez 5lat nie zauważyłem aby tył mi siadł przy zapakowanym aucie. W turboforka skusiłem się na lesjoforsa (podobno grubsza średnica zwoju i miało nie 'siadac'... A niestety przy pierwszym wyjeździe widocznie tył poszedł w dół... Może ktoś ma inne/lepsze doświadczenie to moze coś napisze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 14 Czerwca Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca Dziś robiłem przegląd Forysia i na przeglądzie wyszło że lewa strona hamowania słabsza od prawej o prawie 20% oraz dodatkowo tył słabo. Czy to wina złego odpowietrzenia układu po wymianie płynu które robiłem na początku maja ? Bo z przodu zaciski , klocki i tarcze nowe A z tyłu nowe klocki, regeneracja zacisków i nowe przewody w oplocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal666 Opublikowano 15 Czerwca Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca Witam, kogo polecicie do remapu ecu forester 2003 xt po kilku przerobkach : ic, turbo, wydech. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 15 Czerwca Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 7 godzin temu, michal666 napisał(a): Witam, kogo polecicie do remapu ecu forester 2003 xt po kilku przerobkach : ic, turbo, wydech. Pozdrawiam https://www.google.com/search?safe=active&client=ms-android-orange-pl-revc&cds=2&cs=0&hl=pl-PL&v=12.22.8.23.arm64&sxsrf=ALeKk03wpArd-_O0IsidXJqmAj7hP82nwA:1624432251241&q=Motom+Chiptuning+elektronika+samochodowa&ludocid=8363972286557913290&ibp=gwp;0,7&gsas=1&lsig=AB86z5XVRcGd2J4ik9HTnojGtSo0&kgs=4154feac32405d72&shndl=-1&source=sh/x/kp/local&entrypoint=sh/x/kp/local 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 19 Czerwca Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca W dniu 14.06.2024 o 12:29, Henryk82 napisał(a): Czy to wina złego odpowietrzenia układu po wymianie płynu Objawy są po wymianie tylko płynu ,czy też zacisków ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 19 Czerwca Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 24 minuty temu, respect napisał(a): Objawy są po wymianie tylko płynu ,czy też zacisków ? Z przodu wymieniane zaciski na nowe z tyłu regenerowałem sam zaciski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 19 Czerwca Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca (edytowane) 7 minut temu, Henryk82 napisał(a): Z przodu wymieniane zaciski na nowe z tyłu regenerowałem sam zaciski Ale czy wymianę płynu i zacisków robiłeś w jednym czasie ,czy objawy zauważyłeś np. tylko po wymianie płynu , a zaciski wymieniałeś póżniej ? (a może odwrotnie) Edytowane 19 Czerwca przez respect Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 19 Czerwca Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca W jednym czasie było to robione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano Czwartek o 21:22 Udostępnij Opublikowano Czwartek o 21:22 Jeśli mało przejechałeś to pojeździj ,żeby dotrzeć klocki. Jeśli nie to to powtórz odpowietrzenie , bo przy abs wymagana inna kolejność co do kół. Nieraz pomaga też włączanie zapłonu przy odpowietrzaniu. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano Piątek o 12:30 Udostępnij Opublikowano Piątek o 12:30 Czy w SJ oparcie kanapy jest regulowane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sartek Opublikowano Piątek o 12:36 Udostępnij Opublikowano Piątek o 12:36 4 minuty temu, Aga napisał(a): Czy w SJ oparcie kanapy jest regulowane? Jest. A dlaczego pytasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się