Skocz do zawartości

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Haze

Rekomendowane odpowiedzi

19 godzin temu, Max 84 napisał:

Przecież tam jest rozdarcie na wskroś.
Może siatka do łączenia płyt GK owinąć i wtedy tym butylem zaciągać ? emoji16.pngemoji16.pngemoji16.png

Ja rozumiem można czasem coś zdrutować, na szybko, na chwilę, ale niektórych rzeczy po prostu się nie da uratować, ludzie.

Z tym butylem to przesada, może mała jakaś mała nieszczelność to by zdało egzamin. Bardziej mi chodziło o dołożenie kawałka rury/przewodu gumowego by zastąpić ten uszkodzony odcinek. Próbowałem wyjąć bez zdjęcia kolektora (tylko poluzowałem śruby) ale nie da rady, trzeba zdjąć tak jak pisał użytkownik mirasek. Zamówiłem nową/używaną rurę, ale przyszła troszkę inna, ja potrzebuję do SG a przyszła chyba od S-Turbo, trzeba troszkę przerobić...

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, Awariall napisał:

Kolega chce kupić ode mnie te progi, jaka jest ich uczciwa dla obu stron wartość?

IMG-20211114-WA0002.jpg

Ja wystawiłem za 500 a finalnie sprzedałem za 250 

Edytowane przez pininfarin01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak bym chciał mieć pełna inwigilację za pomocą o takiego zegara:

ZEGAR DEPO WBL 60mm - 4w1 Oil Press, Volt, Oil Temp, Water Te

to skomplikowany jest montaż tego ?

jeśli już uprę się na typ 4 w 1  to jaki najlepiej , ten powyżej czy ten poniżej?

ZEGAR DEPO WA 60mm - 4w1 Turbo, Volt, Oil Press, Oil Temp

 

 

 

najbardziej zależy mi na temperaturze oleju

 

 

 

Edytowane przez ipsx82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, ipsx82 napisał:

Jak bym chciał mieć pełna inwigilację za pomocą o takiego zegara:

ZEGAR DEPO WBL 60mm - 4w1 Oil Press, Volt, Oil Temp, Water Te

to skomplikowany jest montaż tego ?

jeśli już uprę się na typ 4 w 1  to jaki najlepiej , ten powyżej czy ten poniżej?

ZEGAR DEPO WA 60mm - 4w1 Turbo, Volt, Oil Press, Oil Temp

Mam typ 4w1 w Forku z czarną tarczą i białym podświetleniem (kolor podświetlenia chyba można zmienić, nie próbowałem). Wada jest taka, że przy mocnym słońcu słabo widać podświetlenie temp. oleju. Ogólnie działa bez zarzutu. Montował mi to Carfit wraz z innymi usprawnieniami przed Subariadą w Albanii- sierpień.

Powiem tak, bez tego pewnie przegrzałbym Forka na podjazdach przy +46st. W ciężkiej eksploatacji wskaźnik temperatury oleju to rzecz "must have". Z kolei w zimie wiesz kiedy  silnik osiągnął właściwą temp. i możesz depnąć. Temperatura wody niewiele mówi o rozgrzaniu silnika po porannym odpaleniu;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, ipsx82 napisał:

Dużo Carfit policzył za montaż tego ?

Nie pamiętam. Wiele rzeczy wtedy robiłem w NS.

 

To budżetowy zegar, ale spełnia swoją rolę. W sumie to polecam;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pamiętam. Wiele rzeczy wtedy robiłem w NS.
 
To budżetowy zegar, ale spełnia swoją rolę. W sumie to polecam
Budżetowy? Depo? To chyba nie chcę wiedzieć ile kosztują zegary z półki wyżej

Wysłane z mojego ONEPLUS A6000 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.12.2021 o 14:19, Daniel Janus napisał:

wskaźnik temperatury oleju to rzecz "must have". Z kolei w zimie wiesz kiedy  silnik osiągnął właściwą temp.

Idzie w Torq'u ustawić wskaźnik temp. oleju? 

 

Edit: Jest taka możliwość.

Edit 2: u mnie niestety nieaktywne

Edytowane przez yaroz
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, radek_shin napisał:

Budżetowy? Depo? To chyba nie chcę wiedzieć ile kosztują zegary z półki wyżej emoji848.png

Wysłane z mojego ONEPLUS A6000 przy użyciu Tapatalka
 

Raczej tak skoro tu masz 4w1 w cenie jednego markowego.

9 minut temu, yaroz napisał:

Idzie w Torq'u ustawić wskaźnik temp. oleju? 

Nie mam pojęcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Kiwi 4ester napisał:

Czy ktoś już może próbował o własnych siłach ściągać koło pasowe pompy wspomagania?

IMG_20211219_015745.thumb.jpg.92a2ea2d4f9d4f4a1826092cf716b952.jpg

 

Czytałem, że to jakiś ściągacz by trzeba było, ale jaki to nie za bardzo wiem.

Spróbuj takim najzwyklejszym ściągaczem z trzema łapami, wsadzisz je w te otwory w kole, a śruba ściągająca zaprze się w otworze trzpienia. Wcześniej zanurz całe koło pasowe  w jakimś WD 40 albo w fosol'u na cały dzień niech rdza puści, jak nie to palnik gazowy i podgrzewaj (wystarczy taki na kartusze do kuchenek turystycznych)

  • Dzięki! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, yaroz napisał:

Spróbuj takim najzwyklejszym ściągaczem z trzema łapami, wsadzisz je w te otwory w kole, a śruba ściągająca zaprze się w otworze trzpienia. Wcześniej zanurz całe koło pasowe  w jakimś WD 40 albo w fosol'u na cały dzień niech rdza puści, jak nie to palnik gazowy i podgrzewaj (wystarczy taki na kartusze do kuchenek turystycznych)

To ściągacz, a później jak to nabić? Mam w planie wypiaskować i dać kółko do ocynku. Szkoda by było poobijać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, SubaruLPG napisał:

wpierw zobacz czy śruba puści. u mnie 2 ampule poległy.

Jeśli uda Ci się odkręcić śrubę to koło pasowe nie siedzi na wałku mocno (zdejmowałem je bez ściągacza) pewnie zależy to od egzemplarza

Ale na zdjęciu już śruby nie ma?, Chyba że to inbus, to dobra nasadka, lub klucz imbusowy z przedłużka np z rurki, popsikać do środka popijać i powinno puścić.

Edytowane przez yaroz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, SubaruLPG napisał:

wpierw zobacz czy śruba puści. u mnie 2 ampule poległy.

Jeśli uda Ci się odkręcić śrubę to koło pasowe nie siedzi na wałku mocno (zdejmowałem je bez ściągacza) pewnie zależy to od egzemplarza

Tyle, że wygląda na to, że tu się nic nie odkręca, tylko koło jest wciśnięte na wałek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, Kiwi 4ester napisał:

Tyle, że wygląda na to, że tu się nic nie odkręca, tylko koło jest wciśnięte na wałek.

IMG_20211219_150534.thumb.jpg.2452192d626a96c50b5dcbb852d1dcbe.jpg

 

Powinno być u Ciebie podobnie (choć mogę się mylić) klucz ampul 8 z tego co pamiętam pasuje.

Przez korozje na pierwszy rzut oka nie będzie widać wpustu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, SubaruLPG napisał:

IMG_20211219_150534.thumb.jpg.2452192d626a96c50b5dcbb852d1dcbe.jpg

 

Powinno być u Ciebie podobnie (choć mogę się mylić) klucz ampul 8 z tego co pamiętam pasuje.

Przez korozje na pierwszy rzut oka nie będzie widać wpustu

Też mi się tak wydawało, ale to w środku to nie jest wkręcona śruba tylko ośka pompy, a kółko jest wprasowane. Się pytam, po co tak kombinować? Byłoby przykręcone na śrubie i by nie było rozkminy, a tak to weź i kombinuj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...