Skocz do zawartości

szach00

Nowy
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia szach00

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. U znajomego Pomaga mi, ale de facto już się tym nie zajmuje zawodowo
  2. No też ten brak błędów mnie zaskoczył. Regulację udało się zrobić bez wyciągania silnika, ale i tak praktycznie wszystko trzeba był rozebrać. Świece niedawno wymienione, więc może cewka. Dzięki za odpowiedź
  3. Panowie i Panie potrzebna pomoc Pacjent Forek 2.5XT 2006 polift, instalacja LPG. W aucie zostały wyregulowane zawory, wymieniony rozrząd i usunięta mechanicznie pompa powietrza zwrotnego + założone zaślepki. Błędy od pompy się nie wyświetliły, więc może ktoś wcześniej już to wyprogramował. Wszystko było super - chodził równo jak nigdy dopóki mu nie depnąłem przy wyprzedzaniu. Po depnięciu odpuściłem gaz i nagle stracił moc. Pojawiła się kontrolka ESP, check i tempomat. Zaczęło nim mega bujać jakby silnik chodził na 3 gary. Stanąłem, otworzyłem maskę no i był dymek z okolicy downpipe. Dojechałem do domu kilka kilometrów z prędkością 50km/h i podłączyłem OBD. P0304 + to co widać na zdjęciach. Usunąłem P0304. Samochód odstał noc i nagle wszystko było znowu w porządku aż znowu mu nie depnąłem. Skutki były tego mniejsze niż ostatnio - błędy te same ale znikały i się pojawiały, dymek mniejszy. Wyłączenie LPG i jazda na benzynie nie pomaga. No i teraz pytanie. Czy winowajcą jest niewyprogramowana pompa czy zapchany katalizator czy jeszcze coś innego. Pomożecie? video-1650616504.mp4
  4. Cześć wszystkim, Czym zabezpieczacie kielichy w SG przed nałożeniem maty wygłuszającej?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...