Mateusz22 Opublikowano 26 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2016 Mijają +/- dwa miesiące od zakupu WRX'a. Od zakupu rzejechałem 3200 km, w tym 2000 km od pierwszej wymiany oleju. Właśnie wróciłem z wieczornej wizyty w garażu, która na celu miała ponowne sprawdzenie poziomu oleju - nie ubywa go w ogóle Mam natomiast mały problem z klimatyzacją, który polega na słabym chłodzeniu oraz pojawiającym się dźwięku "psssst" po uruchomieniu klimatyzacji. Zastanawiam się czy to zawór rozprężny, oring przy kompresorze czy po prostu brak czynnika - miał ktoś z Was taki problem? Ładny Myślę że w przypadku klimy serwis za ok 200zł rozwiąże problemy opisane Chociaż u mnie "psssst" przy włączaniu klimy pozostało, a wszystko hula i chłodzi jak należy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milo WRX STI Opublikowano 30 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2016 Mam natomiast mały problem z klimatyzacją, który polega na słabym chłodzeniu oraz pojawiającym się dźwięku "psssst" po uruchomieniu klimatyzacji. Zastanawiam się czy to zawór rozprężny, oring przy kompresorze czy po prostu brak czynnika - miał ktoś z Was taki problem? No właśnie u mnie też się to pojawiło ... za kilka dni jadę na serwis klimy wiec dam znać jak to wyszło po "naprawie" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dorsz914 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 (edytowane) Mam natomiast mały problem z klimatyzacją, który polega na słabym chłodzeniu oraz pojawiającym się dźwięku "psssst" po uruchomieniu klimatyzacji. Zastanawiam się czy to zawór rozprężny, oring przy kompresorze czy po prostu brak czynnika - miał ktoś z Was taki problem? Fajny blobik . Chorowałem na podobnego, ale ostatecznie skończyło się na Hawku Co do klimy to u mnie było podobnie i przyczyną okazała się nieszczelność. Po poprawnym uszczelnieniu wszystko było ok. Edytowane 3 Sierpnia 2016 przez Dorsz914 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Dzięki. Muszę w końcu się umówić na ten serwis, ostatnio WRX mało jeździ, bo jestem cały czas w jakichś rozjazdach U Ciebie co było odpowiedzialne za tą nieszczelność? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dorsz914 Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 U Mnie jeden z tych niebieskich koreczków na aluminiowych rurkach od klimy był nieszczelny. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roberto555 Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 U mnie tak samo Wymiana banalna i dość tania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 1 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2016 Czy kojarzycie czy jest jakaś racjonalna opcja upgrade'u tylnych hebli w WRX? Coś a'la wymiana przednich na złote Brembo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 1 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2016 (edytowane) Moim zdaniem przejście na złote brembo z tyłu w twoim wypadku jeśli masz zacisk 2 tłoczkowy to wiele nie zmieni, trzeba też zastosować adapter. No chyba że masz zacisk jednotłoczkowy. Można zawsze wymienić na 4 tłoczek apracing ale tylko wtedy jeśli z przodu masz 6 tłoczek Edytowane 1 Września 2016 przez Herostrates Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 1 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2016 Pytam, bo zastanawiam się czy brak upgrade'u tyłu powoduje to, że przy mocnym hamowaniu z wyższej prędkości tył staje się trochę "nerwowy"? Mam wrażenie, że przód działa świetnie, natomiast tył nie do końca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 1 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2016 Pytam, bo zastanawiam się czy brak upgrade'u tyłu powoduje to, że przy mocnym hamowaniu z wyższej prędkości tył staje się trochę "nerwowy"? Mam wrażenie, że przód działa świetnie, natomiast tył nie do końca. No koniecznie zweryfikuj stan tylnych hamulców. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 1 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2016 (edytowane) DziękI! Sprawdzę i w pierwszej kolejności wymienię płyn na Motul RBF 660, bo 17.09 wybieram się na pojeżdżawkę w Borsku. Edytowane 1 Września 2016 przez Qóba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 30 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2016 (edytowane) Z pojedżawki w Borsku nic nie wyszło - notoryczny brak czasu, ale płyn zakupiony: Ciekawe czy jego wymiana spowoduje, że hamulce nie "zmiękną" tak jak na tej jednej jedynej pojeżdżawce na której byłem - wystarczyły 2 kółka na autodromie i pedał stawał się miękki. WRXem od 21/05 przejechałem 4600 km, jestem pod pozytywnym wrażeniem spalania - średnie mam 12.16 L / 100 km, a maksymalne jakie udało mi się dotychczas osiągnąć to 14.26 L / 100 km, uwzględniając w tym 8 km po torze. Edytowane 30 Września 2016 przez Qóba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 10 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 (edytowane) Dzisiaj wstawiłem nowy akumulator Bosch S4, bo poprzedni rozładował się do zera. Na początku lutego jestem umówiony na wymianę oleju Millers CFS 5w40, filtra i płynu hamulcowego, którego nie zdążyłem wymienić od poprzedniego posta Generalnie z auta jestem baaaardzo zadowolony, średnie spalanie to 12 L, w trasie 10-11 L, a WRX daje niesamowitą frajdę i TFU TFU się nie psuje. Od poprzedniej wymiany oleju przejechałem ok. 7700 km, dolałem łącznie około 0.9-1 L, a więc na 1000 km zużywa średnio 110-120 ml, chyba w normie. Edytowane 11 Stycznia 2017 przez Qóba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 28 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 Już po drugiej wymianie oleju i filtra Co by nudno nie było, zdjęcie WRX'a w doborowym towarzystwie: i boczek, ale nie WRX'em Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 25 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2017 Z nowości, założyłem dziś nowy backbox - zamiast Devil'a wpadł Blitz Nur Spec. Zmiana dźwięku jest nie do opisania Z facetami z warsztatu gęby nam się cieszyły jak dzieciom jak po wymianie odpaliliśmy WRX'a, jest grubo... Zdjęcie z wymiany (sorry za brudne auto ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uxon Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 Wydech w naszych wozach to podstawa. Sam ostatnio sprawilem sobie glosniejszego backboxa - w koncu czuje ze jezdze Subaru 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaro Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Dnia 25.03.2017 o 10:49, Qóba napisał: zamiast Devil'a wpadł Blitz Nur Spec. mówiłem,że będziesz zadowolony z vortexa też byś był heee do zobaczenia na mieście 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faza20 Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Wydech w naszych wozach to podstawa. Sam ostatnio sprawilem sobie glosniejszego backboxa - w koncu czuje ze jezdze Subaru Jestem dokładnie tego samego zdania.Ostatnio odkrylem, że jak nie zasłonię rolety od bagażnika to dźwięk w środku jest jeszcze lepszy :-) (jest to kolejna zaleta nadwozia typu HB). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldii_M Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Jeszcze lepiej położyć tylne fotele, miło zaskakuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Dzisiaj WRX odwiedził Carguard w celu umycia ręcznego, woskowania, odkurzenia wnętrzna, konserwacji opon i felg itd. Poniżej kilka zdjęć i obiecany filmik po wymianie wydechu na Blitz'a - co prawda ze środka, ale coś tam słychać Nagrywany oczywiście po rozgrzaniu auta W okolicach majówki wymieniam komplet rozrządu i pasek wielorowkowy. Obecny przebieg to blisko 149 tys. km, z czego 11.5 tys. km moje po 11 miesiącach użytkowania Średnie spalanie z tego okresu to 12.31 L / 100 km, najwyższe 15.08 L / 100 km po wymianie wydechu (zbieg okoliczności z krótkimi dystansami, 100% miasto). Filmik: https://youtu.be/RPRcATg0LhA Zdjęcia poniżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miketyson Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2017 sliczny, ehhh ja niestety mam problem z namowa dziewczyny zeby sie zgodzila na subre... bedzie ciezko u mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irektob Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2017 1 minutę temu, miketyson napisał: sliczny, ehhh ja niestety mam problem z namowa dziewczyny zeby sie zgodzila na subre... bedzie ciezko u mnie skoro już teraz masz problem namówić dziewczynę żeby pozwoliła kupić Subarke to potem będzie tylko gorzej...po prostu kupuj! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Albo zmień dziewczynę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2017 U mnie jest niezadowolenie z uwagi na zmianę wydechu na Blitz'a , ale oprócz tego złego słowa nie mogę powiedzieć. No i czasem też sama śmiga WRXem.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 3 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2017 (edytowane) Wczoraj odebrałem WRX'a z serwisu. Przy przebiegu 149 900 km wymieniono: - kmp. rozrząd z pompą wody (ponoć nie trzeba było, ale na wszelki wypadek chciałem). Wymiana z uwagi na upływ 7 lat, - płyn chłodzący, - jakiś o-ring w układzie klimatyzacji, który odpowiadał za nieszczelność + nabicie klimatyzacji, - naciągnięcie paska wielorowkowego, - wymiana uszczelki termostatu. Na lipiec umówiłem się na wymianę hamulców z tyłu Oby WRX służył dalej jak służy teraz. Przy okazji pozdrowienia dla właścicieli wszystkich Subaru, które widziałem na znanej gdańskiej górce serwisowej Edytowane 3 Czerwca 2017 przez Qóba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się