Jump to content

Milo WRX STI

Użytkownik
  • Content Count

    155
  • Joined

  • Last visited

About Milo WRX STI

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 02/09/1980

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Impreza WRX STI Prodrive 2002

Recent Profile Visitors

314 profile views
  1. no własnie o dziwo kielichy zdrowe ! - są ilości rdzy ale raczej do wyczyszczenia, aby wymienić ten kawałek blachy chyba by trzeba ćwiartkę wycinać aby się tam dostać ... @chudy__ no właśnie wyjątkowo pasuje to dobrze, brak czasu mnie denerwuje ale w tym tyg chce definitywnie zakończyć etap wstawiania, konserwawania i zabezpieczania epoksydem
  2. ja właśnie jestem na etapie ... wstawiania tych reperaturek nadkoli, też zastanawiałem się czy wersja standardowa jest taka jak WRX / STI ale jak na razie wszystko pasuje ... mam nadziej że czas będzie dla mnie łaskawszy i niebawem wrzucę to co urzeźbiłem ... u mnie na tą chwile tak to wygląda ...
  3. no własnie oglądałem jakis filmik w którym gość powiększał odwodnienie w tylnej części progu - czyli np tam gdzie u mnie właśnie zgniło ... drugim pomysłem jest też "wygładzenie" zminimalizowanie miejsca gdzie gromadzi się błoto - czyli dolna część tylnego nadkola - koniec progu ...
  4. hej. Nie masz jakiś zdjęć podczas prac itp ? jak na tą chwile jutro mam mieć reperaturkę nadkola (prawy tył), zamówiłem tylko 1szt aby sprawdzić jak to podejdzie do STI. Nie za bardzo wiem jak to ciąć; z jednej strony chciałbym zostawić trochę (jak najwięcej) oryginalnej blachy na przyszłość... z drugiej wyciąć jak najwięcej aby dostać się do zewnętrznej ściany kielicha ... co do zabezpieczenia nadkoli i progów to mam pomysł na tak - antykorozyjny epoksyd (Novol classic car), potem we wnęki wosk valvoline tectyl, mastyki sikaflex (najpierw palcem wcisnąć potem ozdobna z pistoletu) no i potem jakaś baza ... ew emailia ozdobna Novol classic car (polycoat protect 5:1) i na to sam nie wiem - albo cobra albo cos o czym pisał Dirkdiggler w kolorze sam nie wiem ...
  5. hej, dzięki za informacje, nawet jak wiem o co chodzi to zawsze coś wyłapię z takich odpowiedzi jak Twoja. W wolnej chwili zapraszam do mojego wątku - będe wdzięczny za sugestie, podpowiedzi itp. Bardziej miałem na myśli elementy - czy kupować reperaturki, czy zlecać komuś do wykonania (komu?) czy ktoś używał i wie że ta jest lepsza ... tamta gorsza itp.
  6. ... podstawy jakieś tam mam ale nie za duże. Co do fachowców we Wrocławiu, nie jest tak łatwo. Ci którzy są faktycznie dobrzy terminy mają za 1 czy 1,5roku - to zdecydowanie za długo.
  7. ooooo !!! faktycznie! czy ktoś zamawiał ... "montował" itp ? jak z jakością dopasowania ?? no to teraz pozostał temat jeszcze nadkoli wewnętrznych ... - ktoś coś ??
  8. Hej, nadszedł czas kiedy trzeba wziąć się za "budę" - chciałbym to zrobić możliwie najlepiej i najtrwalej. Wybrać możliwie najlepsze opcje pod względem techniki oraz materiałów. Czy ktoś chciałby się podzielić swoją opinią po takich zabiegach ?? oddanie auta nawet do fachowca niestety nie jest reguła potwierdzająca jakość wykonania. - nadkola - czy oddać do dorobienia czy szukać używanych ?? może macie kogoś kto potrafi to dorobić i przesłać ? (główny problem to rdza na połączeniach oraz wyjedzone dziury - nadkola i początkowa faza kielichów. - progi - czy ktoś ma sprawdzone źródło zamienników ? czy też szukać używanych do odnowy ? w wolnej chwili osoby zainteresowane tematem, proszę o "wypowiedzio-podpowiedzi"
  9. hejka! ze względów estetycznych - instalacja klaksonów Hella + Perrin wspornika postanowiłem przenieść "chłodniczkę" oleju wspomagania kierownicy niżej. W dolną kratkę zderzaka. Jakie przewody należy kupić ? pomyślałem sobie aby od razu coś zbajerować - może ładny i mocny przewód w oplocie ?
  10. hejka, dzięki za podpowiedź - jak na razie kilka dni codziennej jazdy bez klimy i się zastanawiam czy nie założyć jednak ...
  11. hej, jak na tą chwilę szukam kilku elementów do montażu chłodnicy klimatyzacji wiec chciałbym jakiś czas przejeździć bez klimy. Co należy zrobić aby ją właściwie odłączyć ? bez awarii czegoś itp. Czy na jakiś czas mogę po prostu odkręcić chłodnicę oraz przewód od sprężarki oraz ten drugi od chłodnicy ? czy trzeba to jakoś zaślepić itp aby czegoś nie "skopać" ??
  12. a ja właśnie jestem na etapie poszukiwań - "fajnego zegarka w klimacie" już myślałem że to będzie to ale nie udało się - czekałem na coś w czarnej obudowie, akcentami STI, ciemnym blatem i "sylikonowym" czy "gumowym" paskiem. Tym razem się nie udało ... jednak ten nowy zegarek ciekawy!
  13. Milo WRX STI

    detailing

    Nie odpowiem niestety konkretnie, ale zwróć uwagę na skok - ja mam Shinemaster S21 i wydaje mi się że za duży ... może 15mm by był optymalny ?? Wydaje mi się że do dużych powierzchni by był OK ale zazwyczaj do średniej wielkości auta z przetłoczeniami chyba by się przydała z trochę mniejszym. Poza tym z mniejszym chyba zawsze łatwiej przy szybach itp nawet jak obkleisz oczywiście plastiki / uszczelki. - mam rację ?? Z drugiej strony jak się zastosuje przedłużkę i np pad 35 czy 50mm to lepszy będzie mniejszy skok ??
  14. hej, ja właśnie pod choinkę kupiłem sobie VGATE ICAR2 na Wi-FI - wybrałem ten bo chyba jest wszechstronny i czytałem że wi-fi jest szybszy Na dniach będe coś tam sobie testował ... trochę szkoda że jest taki mały w GD jak włożę do protu to potem trzeba się ostro nagimnastykować aby wyciągnąć - chyba jakoś taśmą podkleję itp. w zestawie mam SDPROG i chyba poszykam Torque PRO
  15. Witam Panowie, czas zrobić sobie jakiś pożyteczny prezent na święta, trochę czasu już minęło a na rynku widzę że pojawiło się kilka interfejsów OBD2 głownie chce używać do STI GD, telefon na Androidzie, ew tablet z WIN, i mam kilka pytań: - czy ktoś coś testuje z nowszych modeli ? - co lepiej wybrać - WI-FI czy BlueTooth ?? na runku wybrałem wstępnie kilka modeli: icar2 icar3 ew na necie w UK takie ciekawie wyglądające interfejsy ale raczej odpuszczam. możecie coś wspomóc ???
×
×
  • Create New...