Skiper Opublikowano 19 Stycznia Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia Teraz dopiero patrze i czytam o czym piszecie. Nie jestem jeszcze za bardzo biegly w temacie. Forka mam moze od kilku miesiecy z czego 4 stal u mechanikow Taka szpera plytkowa tylna wzmocniona adekwatnie do wiskotycznej bedzie robila duzo lepiej? Chociaz nie wiem czy taka plytkowa mozna tak mocno spiac. Patrze, widze to wszystko i juz kusi by kupic taka szpere na przod a reszte zostawic jak jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skiper Opublikowano 27 Stycznia Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia Wpadly jeszcze oslony pod skrzynie i dyfer plus zrobiony kolektor wydechowy roznoodleglosciowy dla bulgotu. Koncowy dla wyciszenia tematu bo glosno gada teraz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skiper Opublikowano 19 Lutego Udostępnij Opublikowano 19 Lutego (edytowane) Koledzy. Zgiął mi sie przedni amor wiec musze go uzbroic na nowo. Co byscie polecili fajnego do jazdy w terenie? Mam podkladki 5cm z przodu. Zamiast nich jakis lift od ironmana? Edytowane 19 Lutego przez Skiper Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 19 Lutego Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 11 minut temu, Skiper napisał(a): Koledzy. Zgiął mi sie przedni amor z przodu wiec musze go uzbroic na nowo. Co byscie polecili fajnego do jazdy w terenie? Mam podkladki 5cm z przodu. Zamiast nich jakis lift od ironmana? Mam taki używany komplet sprężyn Ironman z amorkami, dwa lata mają przednie amorki i sprężyny, a rok tylne amorki. Może Cię zainteresuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 19 Lutego Udostępnij Opublikowano 19 Lutego Pamiętam że użytkownicy Ironmana opisywali te zestawy jako „twarde” względem oryginału.Ja z tyłu założyłem Kayabę i grubsza sprężynę bodajże 13mm. Do tego podkładki 20mm.Z przodu jeszcze mam oryginał i jak będę zmieniał to też pewnie na Kayabe, ponieważ mają bardzo przyjemna charakterystykę.Można śmiało przejeżdżać przez śpiących policjantów na 3 biegu, co podejrzewam w przypadku Ironmana, wiązało by się z wyrwaniem amortyzatora z budy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 19 Lutego Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 1 minutę temu, Max 84 napisał(a): Pamiętam że użytkownicy Ironmana opisywali te zestawy jako „twarde” względem oryginału. Ja z tyłu założyłem Kayabę i grubsza sprężynę bodajże 13mm. Do tego podkładki 20mm. Z przodu jeszcze mam oryginał i jak będę zmieniał to też pewnie na Kayabe, ponieważ mają bardzo przyjemna charakterystykę. Można śmiało przejeżdżać przez śpiących policjantów na 3 biegu, co podejrzewam w przypadku Ironmana, wiązało by się z wyrwaniem amortyzatora z budy Trzeba mieć kielichy Bardziej twardo jest ale wystarczy LPG i już sprawa załagodzona. Ironman nie siada jak wszystko inne po załadowaniu kilku gratów do bagażnika. Można zrobić5 cm liftu i po załadowaniu auta na wyjazd okazuje sie że liftu zostało 1 cm. 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 19 Lutego Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2 godziny temu, Max 84 napisał(a): Pamiętam że użytkownicy Ironmana opisywali te zestawy jako „twarde” względem oryginału. Ja z tyłu założyłem Kayabę i grubsza sprężynę bodajże 13mm. Do tego podkładki 20mm. Z przodu jeszcze mam oryginał i jak będę zmieniał to też pewnie na Kayabe, ponieważ mają bardzo przyjemna charakterystykę. Można śmiało przejeżdżać przez śpiących policjantów na 3 biegu, co podejrzewam w przypadku Ironmana, wiązało by się z wyrwaniem amortyzatora z budy @arkadio użytkuje Ironman w SG dość długo plus bfg at czyli dość twarde opony, może się wypowie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkadio Opublikowano 19 Lutego Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 58 minut temu, Oktan napisał(a): @arkadio użytkuje Ironman w SG dość długo plus bfg at czyli dość twarde opony, może się wypowie.. Ironmany faktycznie są "sztywniejsze", "twardsze" od serii ale to chyba nikogo nie zaskoczy. W połączeniu z dość twardymi AT`ekami faktycznie przejazd przez "śpiących policjantów", zwłaszcza tych krótkich, przy większej prędkości czuć w kręgosłupie. Za to po załadowaniu tyłu, jak pisał @koziolek, dupa nie siada. Teraz może bym rozważył na tył Ironmany a na przód coś bardziej miękkiego. Ponadto Ironman zazwyczaj robi zestawy o dwóch twardościach (nie pamiętam czy do SF, SG dostępne są takie opcje). I można by np. na przód dać "miętko" a na tył "twardo". Co kto, do czego potrzebuje. Jak kto mawiają, każde rozwiązanie ma plusy dodatnie i plusy ujemne... Ja do jazdy w terenie, zwłaszcza tej wyprawowej przy pełnym obciążeniu, śmiało mogę polecić Ironman`y oczywiście o ile kielichy są zdrowe 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się