Skocz do zawartości

Co kupiłem dzisiaj do swojej subary ? Bez foty też się liczy !


Juras K

Rekomendowane odpowiedzi

29 minut temu, VEC napisał:

ładne te streetrallye;) to 17"?

Tak, to 17". była myśl żeby założyć 18, ale wziąłem pod uwagę jakość dróg, sporadycznie trochę szutra itd - ostatecznie padło na 17", chyba w tym przedziale cenowym większy wybór w felgach szprychowych i wieloramiennych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, czy zrobiłem , czy kupiłem, ale chyba kupiłem.....

drugi pilot-klucz do systemu KeyLess dla mojej Imprezy. Gdyby ktoś potrzebował to pilota i kodowanie nabyłem u firmie Wadex w Wejherowie. Sprowadzenie pilota trwa ok 10 dni a samo zestrojenie i wycięcie grota ok kwadransa. Polecam

słowa klucze: trójmiasto, Impreza 156KM MY2018 USA Kanada

Okazuje się, ze system KeyLess pochodzi od Toyoty.

 

 

 

Edytowane przez ferszta
uzupełnienie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, czy zrobiłem , czy kupiłem, ale chyba kupiłem.....
drugi pilot-klucz do systemu KeyLess dla mojej Imprezy. Gdyby ktoś potrzebował to pilota i kodowanie nabyłem u firmie Wadex w Wejherowie. Sprowadzenie pilota trwa ok 10 dni a samo zestrojenie i wycięcie grota ok kwadransa. Polecam
słowa klucze: trójmiasto, Impreza 156KM MY2018 USA Kanada
Okazuje się, ze system KeyLess pochodzi od Toyoty.
 
 
 
Kurde za taką reklamę to uważaj, kiedyś można było bana dostać na forum
@ferszta co tak Maćka chwalisz musiałeś dobry rabat dostać
Próbowałem go przekierować na stronę Subaru żeby miał do lasu, ale nie chce woli coś większego i niby "mniej zgnitego"
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Max 84 napisał:

Kurde za taką reklamę to uważaj, kiedyś można było bana dostać na forum emoji23.png
@ferszta co tak Maćka chwalisz musiałeś dobry rabat dostać emoji3.png
Próbowałem go przekierować na stronę Subaru żeby miał do lasu, ale nie chce woli coś większego i niby "mniej zgnitego" emoji38.png

Z tym banem to jest pewne ryzyko, ale po lekturze forum i jego regulaminu to za każdy wpis dotyczący motoryzacji ban się  należy. Zdaje się  że  moderatornia trochę poluzowała cugli. Ostatecznie nie wszystko da się  zrobić u dealerów,  a działalność drobiazgu usługowego wokół raczej nie szkodzi ASO, a wręcz pomaga. Co do lasu to rzeczywiście coś wspominał, ale zdaje się  że szukał w wykopaliskach auta dla siebie. Jak blachark jest Alu a kielich amorka stalowy to musi gnić panie kierowniku, nie na rady. A że się  godnie zachował z własnej inicjatywy to co mam go szkalować. Grono takich odszczepieńców plejadowych jak ją co się  autami zza oceanu wożą rośnie, a też potrzebują różnych usług. Siłownika do maski ci w ASO nie założą zamiast druta.

MODERATORNIA MA ZAWSZE RACJĘ, OD ICH DECYZJI NIE MA ODWOŁANIA -ZNAM TO BO SAM JESTEM ADMINEM GDZIE INDZIEJ.

Edytowane przez ferszta
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie długa lista zakupów zaczynając od używanych z forum:

Dwa komplety łańcuchów pod Bieszczady

Cewka zapłonowa (niech w bagażniku leży , lepiej mieć niż nie mieć w długie trasy)

Tłumik końcowy prodrive

Z nowych:

Olej 5w40 Valvoline  na zimę 

Filtr oleju OEM

Filtr paliwa knecht

Filtr powietrza knecht

Filtr gazu KME

Podkładka pod korek spustu

Płukanka silnika Liqui Moly

Świece zapłonowe  ILFR6B

Klucz dynamometryczny 10-60 Nm (do wymiany tych świec)

Podkładka łączeniowa tłumika końcowego z układem wydechowym środkowym

Tylko kiedy ja znajdę czas na to wszystko :huh:

 

20221106_093010.thumb.jpg.2945bfd30d55aec06659521159eabd26.jpg

Edytowane przez ipsx82
  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, ipsx82 napisał:

Płukanka silnika Liqui Moly

W kilku miejscach na Forum widziałem teksty o stosowaniu płukanek do silnika. Dajcie jakiś komentarz do tego. Przyznaje się  że nie stosowałem dotąd takich preparatów. Raczej mechanicy tego nie polecają, chyba że w specjalnych potrzebach. Boxer tego potrzebuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe puszki WM sport. Kolektor zrobiony już trochę czasu temu a seryjne puszki w legacy IV nie dawały efektu postanowiłem założyć półśrodek. Oczywiście jeździć będę bez silencerow , możliwe że tylko w dłuższej trasie założę. Efekt wow. Może te mugeny nie wyglądają ale puki co nie kupię nic innego.

IMG_20221103_220921.jpg

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.11.2022 o 12:19, ferszta napisał:

W kilku miejscach na Forum widziałem teksty o stosowaniu płukanek do silnika. Dajcie jakiś komentarz do tego. Przyznaje się  że nie stosowałem dotąd takich preparatów. Raczej mechanicy tego nie polecają, chyba że w specjalnych potrzebach. Boxer tego potrzebuje?

W tym temacie to mam wrażenie, że co człowiek to opinia. Jedni, że broń Boże, inni, że sprawa oczywista. Kiedyś były oleje mineralne i mechanicy lali przy wymianie naftę do oleju i tak czyścili silnik z nagaru (przynajmniej mój dziadek, będący mechanikiem lotniczym tak robił), dziś w oleje są syntetyczne, albo pół/ćwierć/itd. syntetyczne i te oleje mają super dodatki myjące itp., itd. Ergo w teorii nie ma potrzeby płukania silnika, a tylko wymieniać co 6-7Kkm olej w silniku. U mnie było tak, że kilka ładnych lat temu ASO zmieniło olej z Lotosa na Mobil1 ESP. Silnik zrobił się głośny, klekotał jak traktor, a olej zaczął znikać magicznie w dużych ilościach. Jak wcześniej dolewałem 100ml na 2-3Kkm, to na tym oleju potrafił łyknąć litr na 1Kkm. Pojechałem do tego ASO, a oni, że to ok i normalne jak jadę po autostradzie., a że klekocze, bo tak ma. Jak łyknął mi na trasie Warszawa-Zielona Góra-Warszawa ponad 2l to poszedłem do nich znowu, a oni, że zapewne pierścienie do wymiany, a silnik do generalnego remontu. Pogadałem ze znajomym mechanikiem, który powiedział, że spróbujemy „taniej” ruszyć zapieczone pierścienie. Zalał go płukanką, zlał czarna smołę, zalał „flush it”, i zalał coś lepszego od M1. Przejechałem na tym 1Kkm, znowu płukankę i nowy olej na 3Kkm. Wtedy forek miał jakieś 170Kkm na liczniku dziś ma 325Kkm. Płukanki weszły u mnie do rutyny przy każdym 15Kkm, gdzie olej wymieniam co 5Kkm. Co 1Kkm dolewam 100-200 ml. Na niektórych olejach mniej, na innych więcej.Jak pali olej, to gdzieś to całe „dobro” musi się odkładać, a i pierścienie lubią się w subaraczach zapiekać. To i trzeba temu „dobru”,moim zdaniem, jakoś pomóc opuścić silnik. W każdym razie mi silnika płukanki nie zabiły, choć niektórych z nich nie wlałbym do silnika. 

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...