Lukasz80 Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Witam! Szukam większego auta niż obecny Janosik. Wydaje mi się, że takie Legacy od 2009 roku byłoby ok. Tylko jest problem z mocniejszymi wersjami. Z tego, co patrzyłem występowała wersja 2.5 GT 265KM (chyba silnik z WRX?), ale na rynku nie mogę znaleźć żadnego egzemplarza. Jest też Outback z silnikiem 3.6 260KM, ale jest ciężki (do setki aż 7.5s), a poza tym wolałbym turbo. Marzy mi się większe auto jeżdżące chociaż porównywalnie jak obecnie. Plan jest taki, żeby mieściły się torby oraz wózek dziecka (albo rowerek), zakup najlepiej przed wakacjami. Czy są jeszcze inne auta warte zainteresowania? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Duży samochód i 5s do setki? Hmmm, może być ciężko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Legacy Spec B + kompresor 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 LGT MY2010 bardzo polecam, bo mam i się super sprawdza. Po małym remapie na 300KM robi powtarzalnie mniej niż 6 s od 0-100km/h. (seryjnie 6.2) Czasem się zdarzają na Otomoto, ale rzadko, bo sprzedały się tego śladowe ilości. Ja szukałem prawie rok. Trochę jest w Szwajcarii, ale koszty sprowadzenia duże jak się doda cło,VAT i akcyze. Na Europę były sedany i kombi ale tylko z automatem. Automat działa super, ale wiadomo, że w porównaniu z MT trochę nudno się jeździ (mimo osiągów). Z kolei na USA były tylko sedany ze skrzynią manualną. OBK 3,6 tez jeździłem, ale zdecydowanie wolę LGT jeśli nie jeździsz poza asfaltem. LGT ma seryjnie amortyzatory Bilsteina B6 i genialnie się prowadzi, a OBK się buja i jest wyraźnie wolniejszy. Funkcjonalność i przestronność dokładnie ta sama, czyli doskonała. Z dużych Subaru masz jeszcze Tribece 3,6, ale osobiście już bym wolał OBK, bo nie lubię SUVów. Pewnie jest jeszcze wolniejsza niż OBK, a niekoniecznie bardziej funkcjonalna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz80 Opublikowano 24 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Duży samochód i 5s do setki? Hmmm, może być ciężko Wiem, dlatego dopuszczam 6s do setki, bo 7.5s to w zaokrągleniu 8s w Outbacku 3.6. Trochę już sporo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 No to jeszcze zostaje Legacy STI S402 Najrzadziej spotykane Legacy, a odpycha się zacnie. Tutaj masz link do podglądnięcia https://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_Legacy_%28fourth_generation%29#STI_S402_.28DBA-BL9.2FDBA-BP9.29_.282008.E2.80.932009.29 PzDr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Duży samochód i 5s do setki? Hmmm, może być ciężko Wiem, dlatego dopuszczam 6s do setki, bo 7.5s to w zaokrągleniu 8s w Outbacku 3.6. Trochę już sporo. Raczej w tym przypadku trzeba zaokrąglać w dół. Ale OBK to samochód trochę do innych celów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Duży samochód i 5s do setki? Hmmm, może być ciężko Wiem, dlatego dopuszczam 6s do setki, bo 7.5s to w zaokrągleniu 8s w Outbacku 3.6. Trochę już sporo. Jeśli ma to być Subaru, to ewentualnie możesz zrobić tak, że kupić Outbacka 3,6 i motocykl, w sumie będą miały 10s do setki, czyli średnio po 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz80 Opublikowano 24 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Legacy Spec B + kompresor Wolałbym w nowszej budzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Ściągaj Levorga 2.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz80 Opublikowano 24 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 LGT MY2010 bardzo polecam, bo mam i się super sprawdza. Po małym remapie na 300KM robi powtarzalnie mniej niż 6 s od 0-100km/h. (seryjnie 6.2) Czasem się zdarzają na Otomoto, ale rzadko, bo sprzedały się tego śladowe ilości. Ja szukałem prawie rok. Trochę jest w Szwajcarii, ale koszty sprowadzenia duże jak się doda cło,VAT i akcyze. Na Europę były sedany i kombi ale tylko z automatem. Automat działa super, ale wiadomo, że w porównaniu z MT trochę nudno się jeździ (mimo osiągów). Z kolei na USA były tylko sedany ze skrzynią manualną. OBK 3,6 tez jeździłem, ale zdecydowanie wolę LGT jeśli nie jeździsz poza asfaltem. LGT ma seryjnie amortyzatory Bilsteina B6 i genialnie się prowadzi, a OBK się buja i jest wyraźnie wolniejszy. Funkcjonalność i przestronność dokładnie ta sama, czyli doskonała. Z dużych Subaru masz jeszcze Tribece 3,6, ale osobiście już bym wolał OBK, bo nie lubię SUVów. Pewnie jest jeszcze wolniejsza niż OBK, a niekoniecznie bardziej funkcjonalna. LGT jest aktualnie moim faworytem. Odezwę się do Ciebie, gdy już będę 100% pewien, bo pomoc przy zakupie na pewno się przyda. Niestety jest ich jak na lekarstwo. No to jeszcze zostaje Legacy STI S402 Najrzadziej spotykane Legacy, a odpycha się zacnie. Tutaj masz link do podglądnięcia https://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_Legacy_%28fourth_generation%29#STI_S402_.28DBA-BL9.2FDBA-BP9.29_.282008.E2.80.932009.29 PzDr Tak jak wyżej wolałbym 5 generację. Duży samochód i 5s do setki? Hmmm, może być ciężko Wiem, dlatego dopuszczam 6s do setki, bo 7.5s to w zaokrągleniu 8s w Outbacku 3.6. Trochę już sporo. Raczej w tym przypadku trzeba zaokrąglać w dół. Ale OBK to samochód trochę do innych celów. Dokładnie. Bardziej interesuje mnie kombi, niż właściwości terenowe. Duży samochód i 5s do setki? Hmmm, może być ciężko Wiem, dlatego dopuszczam 6s do setki, bo 7.5s to w zaokrągleniu 8s w Outbacku 3.6. Trochę już sporo. Jeśli ma to być Subaru, to ewentualnie możesz zrobić tak, że kupić Outbacka 3,6 i motocykl, w sumie będą miały 10s do setki, czyli średnio po 5 Trzeba mieć prawko na motor (chociaż niektórzy twierdzą, że nie zawsze), a poza tym jakoś zawsze wolałem 4 kółka. Ściągaj Levorga 2.0 Chcę się zmieścić w kwocie 5 cyfrowej. Poza tym, chyba Levorg jest mniejszy od LGT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Poza tym, chyba Levorg jest mniejszy od LGT?Od piątej generacji może być mniejszy nieco, bardziej wymiarami pasuje do generacji I-IV. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz80 Opublikowano 24 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Poza tym, chyba Levorg jest mniejszy od LGT?Od piątej generacji może być mniejszy nieco, bardziej wymiarami pasuje do generacji I-IV. Trafna uwaga. Z tego co patrzę wszędzie z 1.6. Chyba będzie ciężko wyhaczyć go z 2.0tak samo jak LGT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 2.0 chyba nie zawita do Europy - nic tego nie zapowiada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz80 Opublikowano 24 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 To jeszcze gorzej. Preferuję auta europejskie, najlepiej import z Niemiec/Szwajcarii. Btw. cena Euro teraz przeraża. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Kurs franka i euro + akcyza 19% za auto >2.0 l. powoduje że import bezwypadkowego LGT jest mało opłacalny,szczególnie z CH. Czasem jednak się coś pojawia na Otomoto z polskich salonów i warto się przyjrzeć. Na pewno częściej teraz niż 3 lata temu jak ja szukałem, ale też przebiegi często niemałe. Szkoda, że te auta były w Europie tylko w 2010 roku. Dla lubiących dłubać zawsze można ściągnąć LGT z Japonii z silnikiem 2.0DIT i przełożyć, ale to upokarzające, że FHI zmusza swoich użytkowników w Europie do rozważania takiej rzeźby. Można też obrazić się na politykę modelową Subaru w Europie (czego byłem już bliski) i kupić Audi S4 albo BMW 335ix w ramach protestu :-( Spojrzałem na szwajcarskiego autoscouta, jest w tej chwili 9 aut z małymi przebiegami, ale najtańsze po doliczeniu opłat wychodzi .... 120 tys zł...... Musisz poczekać, aż coś się trafi w Polsce, ceny obecnie od ok 70 tys. zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 ale to upokarzające, że FHI zmusza swoich użytkowników w Europie do rozważania takiej rzeźby.Nie FHI tylko limity emisji narzucone przez UE a także system podatkowy nie sprzyjający zakupowi mocniejszych konstrukcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 2.0 chyba nie zawita do Europy - nic tego nie zapowiada. Racja, dlatego napisałem żeby ściągać.... Trochę szkoda, bo tam 300km siedzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 (edytowane) W budzie 2010 LGT 2.5T byl oferowany tylko w niektorych krajach EU, w tym m.in. w Polsce dzieki staraniom Dyrekcji. ano i cos tam idzie Edytowane 24 Lutego 2016 przez Than_Junior Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 OBK H6 + Rotrex i tyle. OBK kupić łatwo, Rotrex odpowiedni jest do wzięcia w dziale sprzedam a niżej podpisany wie jak to poskładać do kupy żeby jeździło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz80 Opublikowano 24 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Spojrzałem na szwajcarskiego autoscouta, jest w tej chwili 9 aut z małymi przebiegami, ale najtańsze po doliczeniu opłat wychodzi .... 120 tys zł...... Musisz poczekać, aż coś się trafi w Polsce, ceny obecnie od ok 70 tys. zł. Nie chciałbym zbytnio dokładać po sprzedaży Janosika. Mam nadzieję, że znajdzie się kompromis pomiędzy 70 (podejrzewam, że bite) a 120 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dybson Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 znajdziesz legacy Gt szukaj po otomoto ostatnio przez moment były piękne dwa ale to szybko idzie wiec codziennie przeglądaj Autko polecam zacne sam go mam juz długo. Dobry wydech kilka poprawek w silniku i masz potwora w "cywilnej " budzie jakbys miał jakies pytania chętnie podpowiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 (edytowane) Fakt, w porównaniu do innych szybkich Subaru LGT ma tę zaletę, że jest nie do odróżnienia od SBD (poza jedną rurą wydechową więcej). Pozwala to sobie jeździć nie będąc niepokojonym, a jeśli nastrój dopisuje, to generuje stosowną dawkę "szoku i niedowierzania", szczególnie przy ruszaniu na śliskim :-) Edytowane 24 Lutego 2016 przez Bosman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SUBORO Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 OBK 3.6 z wymienionym w EL_TEC układem wydechowym i już nie 260 tylko spoko 280 KM, nie 7,5 tylko jakieś 6,5 do 100 (tak zakładam, nie mam wyników pomiarów). Do tego niepozorna sylwetka kombi i bagażnik na 2 księży - czego chcieć więcej ? Jest na forum wątek załozony przez MaciekGT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 OBK 3.6 z wymienionym w EL_TEC układem wydechowym i już nie 260 tylko spoko 280 KM, nie 7,5 tylko jakieś 6,5 do 100 (tak zakładam, nie mam wyników pomiarów)Sekundę urwać po dołożeniu 20 KM to zbytni optymizm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się