Izotom Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Witam! Szukam większego auta niż obecny Janosik. Wydaje mi się, że takie Legacy od 2009 roku byłoby ok. Tylko jest problem z mocniejszymi wersjami. Z tego, co patrzyłem występowała wersja 2.5 GT 265KM (chyba silnik z WRX?), ale na rynku nie mogę znaleźć żadnego egzemplarza. Jest też Outback z silnikiem 3.6 260KM, ale jest ciężki (do setki aż 7.5s), a poza tym wolałbym turbo. Marzy mi się większe auto jeżdżące chociaż porównywalnie jak obecnie. Plan jest taki, żeby mieściły się torby oraz wózek dziecka (albo rowerek), zakup najlepiej przed wakacjami. Czy są jeszcze inne auta warte zainteresowania? Pozdrawiam W Poznaniu, w komisie salonu, stał (może jeszcze stoi) Forek. Dół od STI. 350 KM i około 550 Nm. O ten:http://subaru.nie-ASO.pl/pl/projekty/projekty/Forester_STI_350KM_550Nm_54 Wózek wejdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz80 Opublikowano 25 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Dzięki za odpowiedzi. Na chwilę obecną wg mojego rankingu: 1. LGT 2. Levorg 2.0 (raczej nieosiągalny cenowo) 3. OBK 3.6 (nie potrzeba mi właściwości terenowych, ciężki, brak turbo) 4. Forester (najmniejszy bagażnik) Nie przychodzi mi żadna inna możliwość (2009 rok w górę), jednak wiem, że nie ma co się napalać na LGT, tylko przede wszystkim kupić samochód z jasną historią i dobrym stanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 ...brak turbo Nie brak, tylko niepotrzebne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 Potrzebne, potrzebne Btw, czy levorg 2.0 w ogole gdzies wystepuje jako LHD? Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 Nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 Ale Outback 2.0 DIT jest w ChRL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 OBK 3.6 z wymienionym w EL_TEC układem wydechowym i już nie 260 tylko spoko 280 KM, nie 7,5 tylko jakieś 6,5 do 100 (tak zakładam, nie mam wyników pomiarów). Do tego niepozorna sylwetka kombi i bagażnik na 2 księży - czego chcieć więcej ? Jest na forum wątek załozony przez MaciekGT. W 20KM mogę uwierzyć, ale 1sek dzięki 20KM to już gruba przesada. To ile tutaj forumowicze powinni urywać sekund przy programach rzędu 50-60KM, już nie mówie o projektach + 100KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Oprócz podniesienia mocy H6, robi się też korektę pracy automatycznej skrzyni zmiany biegów. Przy dodaniu 30 Nm i ze strzału sprzęgła, jedna osoba w aucie, 10 litrów paliwa w baku + z wiatrem, można 1 sekundę urwać Ale tak normalnie to faktycznie nieco optymistyczna informacja. Generalnie modyfikacja H6 polega na poprawie "oddychaniu" auta (dolot, wylot) i optymalizacji procesu spalania - zapłon, zmienne fazy rozrządu. Poprawia się głównie dynamika jazdy i elastyczność układu napędowego oraz zmniejsza się paliwożerność. Naprawdę bardzo fajny efekt. Pod warunkiem, że nie montujemy lpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Na czym polega ta korekta pracy skrzyni?Chodzi Ci o soft czy konwerter? Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polobmw Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Witam jestem świeźak, mam takie pytanie (wybaczcie mi jeśli nie w tym dziale) na allegro jest legacy spec b h6 z 2005 rok za 28 tyś czy to nie jet podejrzanie mało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahu Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 @@polobmw, o takie rzeczy pytaj tutaj: http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/61215-legacy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 A jeszcze lepiej tutaj -----> http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/20282-specb-grupa-operacyjna/page-102#entry2433571 @@OWOC, momentalnie rozgryzie co i jak PzDr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polobmw Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Podziękował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Nie chciałbym zbytnio dokładać po sprzedaży Janosika. Mam nadzieję, że znajdzie się kompromis pomiędzy 70 (podejrzewam, że bite) a 120 tys.Niekoniecznie bite, te auta też już mają kilka lat. Ja kupiłem swojego w 2014 roku i wtedy ceny oscylowały w granicach 70-90 tys zł. Chyba większym problemem może być silnik (ale nie musi). Łącznie sprzedało się 40 egzemplarzy w Polsce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się