Skocz do zawartości

Duże mocne kombi od Subaru


Lukasz80

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Szukam większego auta niż obecny Janosik. Wydaje mi się, że takie Legacy od 2009 roku byłoby ok. Tylko jest problem z mocniejszymi wersjami. Z tego, co patrzyłem występowała wersja 2.5 GT 265KM (chyba silnik z WRX?), ale na rynku nie mogę znaleźć żadnego egzemplarza. Jest też Outback z silnikiem 3.6 260KM, ale jest ciężki (do setki aż 7.5s), a poza tym wolałbym turbo. Marzy mi się większe auto jeżdżące chociaż porównywalnie jak obecnie. :)  Plan jest taki, żeby mieściły się torby oraz wózek dziecka (albo rowerek), zakup najlepiej przed wakacjami. Czy są jeszcze inne auta warte zainteresowania?

Pozdrawiam

W Poznaniu, w komisie salonu, stał (może jeszcze stoi) Forek. Dół od STI. 350 KM i około 550 Nm. O ten:http://subaru.nie-ASO.pl/pl/projekty/projekty/Forester_STI_350KM_550Nm_54

Wózek wejdzie  :biglol:  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi.

Na chwilę obecną wg mojego rankingu:

 

1. LGT

2. Levorg 2.0 (raczej nieosiągalny cenowo)

3. OBK 3.6 (nie potrzeba mi właściwości terenowych, ciężki, brak turbo)

4. Forester (najmniejszy bagażnik)

 

Nie przychodzi mi żadna inna możliwość (2009 rok w górę), jednak wiem, że nie ma co się napalać na LGT, tylko przede wszystkim kupić samochód z jasną historią i dobrym stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OBK 3.6 z wymienionym w EL_TEC układem wydechowym i już nie 260 tylko spoko 280 KM, nie 7,5 tylko jakieś 6,5 do 100 (tak zakładam, nie mam wyników pomiarów). Do tego niepozorna sylwetka kombi i bagażnik na 2 księży  -  czego chcieć więcej ? Jest na forum wątek załozony przez MaciekGT.

W 20KM mogę uwierzyć, ale 1sek dzięki 20KM to już gruba przesada. To ile tutaj forumowicze powinni urywać sekund przy programach rzędu 50-60KM, już nie mówie o projektach + 100KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oprócz podniesienia mocy H6, robi się też korektę pracy automatycznej skrzyni zmiany biegów. Przy dodaniu 30 Nm i ze strzału sprzęgła, jedna osoba w aucie, 10 litrów paliwa w baku + z wiatrem, można 1 sekundę urwać  :) Ale tak normalnie to faktycznie nieco optymistyczna informacja. 

 

Generalnie modyfikacja H6 polega na poprawie "oddychaniu" auta (dolot, wylot) i optymalizacji procesu spalania - zapłon, zmienne fazy rozrządu. Poprawia się głównie dynamika jazdy i elastyczność układu napędowego oraz zmniejsza się paliwożerność. Naprawdę bardzo fajny efekt. Pod warunkiem, że nie montujemy lpg  :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Nie chciałbym zbytnio dokładać po sprzedaży Janosika. Mam nadzieję, że znajdzie się kompromis pomiędzy 70 (podejrzewam, że bite) a 120 tys.

Niekoniecznie bite, te auta też już mają kilka lat. Ja kupiłem swojego w 2014 roku i wtedy ceny oscylowały w granicach 70-90 tys zł. Chyba większym problemem może być silnik (ale nie musi).

Łącznie sprzedało się 40 egzemplarzy w Polsce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...