Skocz do zawartości

Duże mocne kombi od Subaru


Lukasz80

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Szukam większego auta niż obecny Janosik. Wydaje mi się, że takie Legacy od 2009 roku byłoby ok. Tylko jest problem z mocniejszymi wersjami. Z tego, co patrzyłem występowała wersja 2.5 GT 265KM (chyba silnik z WRX?), ale na rynku nie mogę znaleźć żadnego egzemplarza. Jest też Outback z silnikiem 3.6 260KM, ale jest ciężki (do setki aż 7.5s), a poza tym wolałbym turbo. Marzy mi się większe auto jeżdżące chociaż porównywalnie jak obecnie. :)  Plan jest taki, żeby mieściły się torby oraz wózek dziecka (albo rowerek), zakup najlepiej przed wakacjami. Czy są jeszcze inne auta warte zainteresowania?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LGT MY2010 bardzo polecam, bo mam i się super sprawdza. Po małym remapie na 300KM robi powtarzalnie mniej niż 6 s od 0-100km/h. (seryjnie 6.2)

Czasem się zdarzają na Otomoto, ale rzadko, bo sprzedały się tego śladowe ilości.

Ja szukałem prawie rok. Trochę jest w Szwajcarii, ale koszty sprowadzenia duże jak się doda cło,VAT i akcyze.

Na Europę były sedany i kombi ale tylko z automatem. Automat działa super, ale wiadomo, że w porównaniu z MT trochę nudno się jeździ (mimo osiągów).

Z kolei na USA były tylko sedany ze skrzynią manualną.

 

OBK 3,6 tez jeździłem, ale zdecydowanie wolę LGT jeśli nie jeździsz poza asfaltem. LGT ma seryjnie amortyzatory Bilsteina B6 i genialnie się prowadzi, a OBK się buja i jest wyraźnie wolniejszy.

Funkcjonalność i przestronność dokładnie ta sama, czyli doskonała.

 

Z dużych Subaru masz jeszcze Tribece 3,6, ale osobiście już bym wolał OBK, bo nie lubię SUVów. Pewnie jest jeszcze wolniejsza niż OBK, a niekoniecznie bardziej funkcjonalna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jeszcze zostaje Legacy STI S402

Najrzadziej spotykane Legacy, a odpycha się zacnie.

Tutaj masz link do podglądnięcia https://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_Legacy_%28fourth_generation%29#STI_S402_.28DBA-BL9.2FDBA-BP9.29_.282008.E2.80.932009.29

 

 

PzDr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Duży samochód i 5s do setki? Hmmm, może być ciężko :)

 

Wiem, dlatego dopuszczam 6s do setki, bo 7.5s to w zaokrągleniu 8s w Outbacku 3.6.  :D Trochę już sporo.

 

 

Raczej w tym przypadku trzeba zaokrąglać w dół. Ale OBK to samochód trochę do innych celów. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Duży samochód i 5s do setki? Hmmm, może być ciężko :)

 

Wiem, dlatego dopuszczam 6s do setki, bo 7.5s to w zaokrągleniu 8s w Outbacku 3.6.  :D Trochę już sporo.

 

Jeśli ma to być Subaru, to ewentualnie możesz zrobić tak, że kupić Outbacka 3,6 i motocykl, w sumie będą miały 10s do setki, czyli średnio po 5 :D;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LGT MY2010 bardzo polecam, bo mam i się super sprawdza. Po małym remapie na 300KM robi powtarzalnie mniej niż 6 s od 0-100km/h. (seryjnie 6.2)

Czasem się zdarzają na Otomoto, ale rzadko, bo sprzedały się tego śladowe ilości.

Ja szukałem prawie rok. Trochę jest w Szwajcarii, ale koszty sprowadzenia duże jak się doda cło,VAT i akcyze.

Na Europę były sedany i kombi ale tylko z automatem. Automat działa super, ale wiadomo, że w porównaniu z MT trochę nudno się jeździ (mimo osiągów).

Z kolei na USA były tylko sedany ze skrzynią manualną.

 

OBK 3,6 tez jeździłem, ale zdecydowanie wolę LGT jeśli nie jeździsz poza asfaltem. LGT ma seryjnie amortyzatory Bilsteina B6 i genialnie się prowadzi, a OBK się buja i jest wyraźnie wolniejszy.

Funkcjonalność i przestronność dokładnie ta sama, czyli doskonała.

 

Z dużych Subaru masz jeszcze Tribece 3,6, ale osobiście już bym wolał OBK, bo nie lubię SUVów. Pewnie jest jeszcze wolniejsza niż OBK, a niekoniecznie bardziej funkcjonalna.

 

LGT jest aktualnie moim faworytem. Odezwę się do Ciebie, gdy już będę 100% pewien, bo pomoc przy zakupie na pewno się przyda. Niestety jest ich jak na lekarstwo.

 

 

No to jeszcze zostaje Legacy STI S402

Najrzadziej spotykane Legacy, a odpycha się zacnie.

Tutaj masz link do podglądnięcia https://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_Legacy_%28fourth_generation%29#STI_S402_.28DBA-BL9.2FDBA-BP9.29_.282008.E2.80.932009.29

 

 

PzDr

 

Tak jak wyżej wolałbym 5 generację.

 

 

 

 

Duży samochód i 5s do setki? Hmmm, może być ciężko :)

 

Wiem, dlatego dopuszczam 6s do setki, bo 7.5s to w zaokrągleniu 8s w Outbacku 3.6.  :D Trochę już sporo.

 

 

Raczej w tym przypadku trzeba zaokrąglać w dół. Ale OBK to samochód trochę do innych celów. 

 

 

Dokładnie. Bardziej interesuje mnie kombi, niż właściwości terenowe.

 

 

Duży samochód i 5s do setki? Hmmm, może być ciężko :)

 

Wiem, dlatego dopuszczam 6s do setki, bo 7.5s to w zaokrągleniu 8s w Outbacku 3.6.  :D Trochę już sporo.

 

Jeśli ma to być Subaru, to ewentualnie możesz zrobić tak, że kupić Outbacka 3,6 i motocykl, w sumie będą miały 10s do setki, czyli średnio po 5 :D;)

 

 

Trzeba mieć prawko na motor (chociaż niektórzy twierdzą, że nie zawsze), a poza tym jakoś zawsze wolałem 4 kółka.  :P

 

 

Ściągaj Levorga 2.0

 

Chcę się zmieścić w kwocie 5 cyfrowej. Poza tym, chyba Levorg jest mniejszy od LGT?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Poza tym, chyba Levorg jest mniejszy od LGT?

Od piątej generacji może być mniejszy nieco, bardziej wymiarami pasuje do generacji I-IV.

 

 

Trafna uwaga. Z tego co patrzę wszędzie z 1.6. Chyba będzie ciężko wyhaczyć go z 2.0tak samo jak LGT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurs franka i euro + akcyza 19% za auto >2.0 l. powoduje że import bezwypadkowego LGT jest mało opłacalny,szczególnie z CH.

Czasem jednak się coś pojawia na Otomoto z polskich salonów i warto się przyjrzeć. Na pewno częściej teraz niż 3 lata temu jak ja szukałem, ale też przebiegi często niemałe.

Szkoda, że te auta były w Europie tylko w 2010 roku.

 

Dla lubiących dłubać zawsze można ściągnąć LGT z Japonii z silnikiem 2.0DIT i przełożyć, ale to upokarzające, że FHI zmusza swoich użytkowników w Europie do rozważania takiej rzeźby.

Można też obrazić się na politykę modelową Subaru w Europie (czego byłem już bliski) i kupić Audi S4 albo BMW 335ix w ramach protestu :-(


Spojrzałem na szwajcarskiego autoscouta, jest w tej chwili 9 aut z małymi przebiegami, ale najtańsze po doliczeniu opłat wychodzi .... 120 tys zł......

Musisz poczekać, aż coś się trafi w Polsce, ceny obecnie od ok 70 tys. zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spojrzałem na szwajcarskiego autoscouta, jest w tej chwili 9 aut z małymi przebiegami, ale najtańsze po doliczeniu opłat wychodzi .... 120 tys zł......

Musisz poczekać, aż coś się trafi w Polsce, ceny obecnie od ok 70 tys. zł.

 

Nie chciałbym zbytnio dokładać po sprzedaży Janosika. Mam nadzieję, że znajdzie się kompromis pomiędzy 70 (podejrzewam, że bite) a 120 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znajdziesz legacy  Gt szukaj po otomoto ostatnio przez moment były piękne dwa ale to szybko idzie wiec codziennie przeglądaj 

Autko polecam zacne sam go mam juz długo. Dobry wydech kilka poprawek w silniku i masz potwora w "cywilnej " budzie 

jakbys miał jakies pytania chętnie podpowiem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt, w porównaniu do innych szybkich Subaru LGT ma tę zaletę, że jest nie do odróżnienia od SBD (poza jedną rurą wydechową więcej).

Pozwala to sobie jeździć nie będąc niepokojonym, a jeśli nastrój dopisuje, to generuje stosowną dawkę "szoku i niedowierzania", szczególnie przy ruszaniu na śliskim :-)

Edytowane przez Bosman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OBK 3.6 z wymienionym w EL_TEC układem wydechowym i już nie 260 tylko spoko 280 KM, nie 7,5 tylko jakieś 6,5 do 100 (tak zakładam, nie mam wyników pomiarów). Do tego niepozorna sylwetka kombi i bagażnik na 2 księży  -  czego chcieć więcej ? Jest na forum wątek załozony przez MaciekGT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...