Krzysztof43200 Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Mój ukochany Forek zgasł podczas jazdy : objawy takie jak by ktoś przekręcił kluczy w pozycję wyłączony : lampki się świecą a autko się kula bezwładnie . Prawdopodobnie odruchowo wcisnąłem sprzęgło i chciałem go ponownie odpalić ale już tylko siłą rozpędu zjechałem na pobocze . Teraz tylko słychać cykanie przy przekręcaniu kluczyka i mam piękną iluminację na desce rozdzielczej . Objawy pokazuje filmik ( w załączniku ) Czy ktoś z was spotkał się z czymś takim ? Załączam link do filmiku na Youtube z "objawami" Z góry dziękuję za podpowiedzi https://youtu.be/7cYL8yCMGa8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Sprawdź napięcie / rozrusznik. Albo masz skopsany rozrusznik, albo słabe napięcie. Ewentualnie wchodzi jeszcze w grę awaria silnika - spróbuj zakręcić wałem korbowym za pomocą klucza. Jak jest zablokowany, rozbiórka motoru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Czesc poczytaj moze cos znajdziesz: http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/59596-awaryjno%C5%9B%C4%87-boxer-diesel/?hl=sbd http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/84773-koszty-naprawy-sb-diesel/?hl=sbd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Kabum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 234000, to i tak super wynik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof43200 Opublikowano 21 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Karas, dzięki za podesłane linki . Poczułem się jak bym czytał Forum Chorych na Raka . Zawsze myślałem że jak coś pada w silniku : np zatrze się silnik to będzie wielkie bum i sru , mam jednak nadzieję że to nie silnik bo żadnego "bum" nie było W poniedziałek zaprzyjaźniony mechanik zajrzy do autka bo ja musiałem wrócić do domu . W poniedziałek wrócę na forum to napiszę coś więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Krzysztof to tylko samochod, naprawisz bedziesz smigal dalej bezproblemowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Mysle ze coś z elektryka. U mnie był podobny objaw przy luźnej klemie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof43200 Opublikowano 21 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Diamond, dziękuję za dobre słowo , wlewasz w moje serce otuchę . Zastanawiam się tylko czy "luźne klemy" mogą powodować wyłączenie się auta w trakcie jazdy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Zastanawiam się tylko czy "luźne klemy" mogą powodować wyłączenie się auta w trakcie jazdy ? Raczej nie, ale brak ładownia tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Niestety raczej wał korbowy pękł , gdyby był rozładowany akumulator na skutek awarii alternatora , kontrolki by przygasały , lub prawie wogóle buy sie nie świeciły , tu raczej jest blokada mechaniczna układu korbowo-tłokowego i rozrusznikiem nie zakręci . Widze że jezdziłeś z uszkodzonym DPF-em ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 (edytowane) Diamond, dziękuję za dobre słowo , wlewasz w moje serce otuchę . Zastanawiam się tylko czy "luźne klemy" mogą powodować wyłączenie się auta w trakcie jazdy ? Dodatkowo śruba napinająca pasek alternatora była luźna ...ale to moja sytuacja ... Choć znam też podobny przypadek, w którym gościowi obróciło panewki... Edytowane 21 Lutego 2016 przez diamond Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 A który to rocznik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luke Skywalker Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Widze że jezdziłeś z uszkodzonym DPF-em ? Czołem! Carfit uprzedził moją wypowiedź o godzinkę... Właśnie miałem zapytać, jak długo jeździsz z tą migającą kontrolką? Mając świadomość, że najczęściej oznacza to rozrzedzenie oleju paliwem, jazda z tą usterką jest dalece nieodpowiedzialna. Prędzej czy później i niezależnie od marki, każdy silnik się sypnie. Zdrówka! Luke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Wał korbowy powiedział papa. Szukaj nowego silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof43200 Opublikowano 22 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Odpowiadając na pytania : rocznik 2009 Co do kontrolki DPF : to DPF jest wycięty dlatego świeci kontrolka . Wiem teraz odezwie się grupa oburzonych moim zachowaniem . Zrobiłem to na sugestię pracownika serwisu Subaru Tylko ten kto to robił nie potrafił poradzić sobie z kontrolką. Ale co się stało to się nie odstanie . Co do diagnozy to poszedł wał . Nie wiem czy będę go naprawiał czy sprzedam . Jak podejmę decyzję o naprawie to napiszę parę słów o kosztach . Dziękuję wszystkim za cenne uwagi i wsparcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pilat Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Współczuje. Czy pęknięcie wału poprzedzało jakieś zachowanie czy nastąpiło nagle i pojawiło się jak trzęsienie ziemi? Wysłane z mojego MI 4W przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof43200 Opublikowano 22 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Wyglądało to tak jak by ktoś przekręcił mi kluczyk w pozycję wyjściową , żadnych niepokojących dźwięków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wielki Szu Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Co do diagnozy to poszedł wał . W takich przypadka Carfit mógłby się czasem mylić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 To po herbacie... Na szczęście wszystko da się naprawić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof43200 Opublikowano 22 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Tak , tylko dlaczego za połowę wartości samochodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pilat Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Tylko pytanie za jaką cenę. Ehh. Zaczynam się bać o mojego potworka Wysłane z mojego MI 4W przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Mnie w tym wszystkim dziwi jedno, a mianowicie to że do awarii dochodzi nie tylko w autach zaniedbanych serwisowo ale także w tych , które na przeglądy okresowe wstawiają się planowo i dziwne jest to iż od początku zaistnienia awarii z pękniętym wałem w SBD czyli od około 2010roku nie znaleziono sposobu na wcześniejsze wykrycie nadchodzącej tak poważnej awarii ,co na pewno zredukowałoby koszt naprawy o zakładam połowę . Bo skoro uszkodzeniu ulega obudowa czyli blok ,to jakaś część np. panewki , wał lub bądź co jest za to odpowiedzialna. Więc dlaczego nikt nie kontroluje i w razie potrzeby nie wymienia wcześniej zużytych części co na pewno jak już pisałem zredukowałoby znacznie koszty. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Tak , tylko dlaczego za połowę wartości samochodu Poszło na priv info.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 (edytowane) Fhi po prostu nie testuje swoich wyrobow przed sprzedaża. Co jakis czas na forum pojawia sie nowy użytkownik z awaria pękniętego walu, gdzies w dziale obk pojawia sie temat w ktorym uzytkownik sprzedaje swojego sbd bo samo aso w ktorym serwisowal swoje auto od nowosci mowi ze to "tykajaca bomba"... W USA Subaru przegrywa sprawe sadowa wytoczona przez użytkowników silnikow serii fb ktore zra olej na potege i robi akcje naprawcza w postaci wymiany pierścieni na szczelne... Az sie boje co bedzie za 10-15 lat z nowymi motrorami tej marki Niegdys Subaru bylo ikona bezawaryjnosci, obecnie silnik sbd calkowicie zburzyl wizerunek tej zacnej marki. A szkoda:( Edytowane 22 Lutego 2016 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się