man111 Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 Hmmmm :???: Cierpię na wrodzoną awersję do instrukcji więc tak po prawdzie nie mam zielonego pojęcia :?: Ale mogę sprawdzić... Kiedyś chciałem zmienić kolor (nadal nie wiem czy można :razz: ) ale obiecałem Galowi niebieski i jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blue76 Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 Type-1 nie ma możliwości zmiany podświetlenia. P.S. Instrukcje po angielsku są na stronie HKS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
man111 Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 Ja mam instrukcje po angielsku i włosku ale nie chce mi się czytać :roll: :shock: :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 Odpowiadajac na pytanie z tematu, turbotimer nie jest konieczny. Ostatnio sprawdzilem kilka razy turbo, zaraz po intensywnej jezdzie gdzie EGT utrzymywalo sie powyzej 700 stopni przez ponad godzine i ani razu nie udalo sie doprowadzic go do takiego rozgrzania zeby zaczelo swiecic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
man111 Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 Rozumiem, że to wstęp do oferty w dziale Kupię/Sprzedam :roll: :wink: Za ile chcesz go opchnąć ? :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majer Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 To jakieś straszne zimno musiało panować skoro przy intensywnej jeździe tylko 700 stopni :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 Napisalem ponad 700 stopni, nie patrzylem przez godzine na EGT. Pozatym mam tak wystrojone auto ze EGT nigdy mi nie przekracza 820 stopni w najgorszym przypadku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majer Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 Mnie EGT przy WOT w evo dochodzi do 880 i nie uważam tego za jakiś niebezpieczny wynik,w hondzie długo jeździłem z egt 920 i przez 40 tkm nic sie nie stało (nie wytrzymał blok eksperymentu z 1,7 bara )w eclipsie, na poprzednim setapie EGT na poziomie 900 i przy tych temp cześć ciepła ślimaka może nie świeci ale sie żarzy :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 900 stopni w peaku temperatury jest OK. A turbo timer nie jest do niczego potrzebny, może poza lansem. Co więcej analizując odczyty z mojego Blitza FATT DCCII stwierdzam, że algorytm wyliczenia czasu odpoczynku na podstawie doładowania turbiny jest błędny i nijak się ma do faktycznej temperatury na EGT. pozdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majer Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 Ok ,ale tez jak sie nad tym zastanawiam to dochodze do wniosku że szkodzić raczej także nie szkodzi, a mam w aucie jeszcze kilka rzeczy które podobnie jak tt bardzo mi nie są potrzebne (np audio ) ale też jak juz zamontowałem to nie chce mi sie ich wydzierać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PLayer Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Pozwolicie, że podłaczę się pod temat. Mam pytanie dotyczące turbo timera. Mam u siebie Apexi takiego jak na zdjęciu poniżej i czy mógłby mi ktoś powiedzieć co to jest gdy zjade na 'czas' dam w prawo pojawia się np. 2n0, można to zmieniać na np. 1n0, 2L2, 3H2 i inne tego typu kombinacje. Czy jest to za coś odpowiedzialne? Proszę o pomoc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Pozwolicie, że podłaczę się pod temat. Mam pytanie dotyczące turbo timera. Mam u siebie Apexi takiego jak na zdjęciu poniżej i czy mógłby mi ktoś powiedzieć co to jest gdy zjade na 'czas' dam w prawo pojawia się np. 2n0, można to zmieniać na np. 1n0, 2L2, 3H2 i inne tego typu kombinacje. Czy jest to za coś odpowiedzialne? Proszę o pomoc... Obrazek Ma to znaczenie. Pierwsza cyfra oznacza maksymalny czas chłodzenia auta od 1 min do 8 min drugie oznaczenie określa szybkość stwierdzania przez autotimer ile czasu powinien się chłodzić H (High), n (Normal), L (Low). Najlepsze ustawienie jest n/H (Ja mam u siebie H) Trzecie pole określa minimalny czas pracy silnika na wolnych obrotach 0-60s. Ja u siebie mam ustawienie 5n6. Działa to idealnie, w szczególności jak masz podłączone jeszcze O2 sensor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PLayer Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Dzięki wielkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 Mam pytanie za 100pkt.: czy wie ktoś jak odnaleźć przewód elektryczny w wiązce zegarów który podaje impuls dla prędkościomierza (SI MY99).Od razu mówie że schematów elektrycznych nie mam bo nigdzie w sieci ich nie znalazłem a w ASO nie mają czasu na takie pierdoły,a chciałbym podłączyć TT do prędkościomierza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 Kruk, słabo szukasz, bo odnośnik jest w FAQ. http://www.northursalia.com/modificatio ... iring.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 No rzeczywiście do tej strony nie dotarłem :roll: Impreza RS MY99 to będzie to samo co Impreza GT MY99? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 RS to wolnossąca w USA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 Hmm...to w takim razie wiesz może w którym z tych modeli będzie tak samo jak w GT MY99 bo takiego tam nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 Tak jeszcze raz przeczytałem Twój post i... do tej pory wydawało mi się, że sygnał na prędkościomierz jest ze skrzyni biegów a nie z ECU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 Zgadza się,sygnał do prędkościomierza biegnie z czujnika w skrzyni biegów ale to tak naprawdę jest bez różnicy bo muszę znaleźć ten przewód w kostkach które wchodzą do zegarów żeby do niego podłączyć TT - myślałem że jak tyle ludzi ma TT w autach to mi ktoś powie,ale spoko nie ma problemu-sam go znajdę i napiszę na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoniN_ Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 jest mega lans, jak się wychodzi z fury, która zostaje włączona . taa i setka idiotow probujacych to auto ukrasc hehehehe poza tym reasumujac ile minutek trzeba poczekac mniejwiecej aby bezpiecznie zgasic silnik ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 Jestem człowiekiem podatnym na reklamę chyba. Poczytałem sobie topic, po czym naprędce zamówiłem TT "Gridiego" Chyba muszę przestać czytać temat o STI 08 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 ile minutek trzeba poczekac mniejwiecej aby bezpiecznie zgasic silnik 1-3min Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 reasumujac ile minutek trzeba poczekac mniejwiecej aby bezpiecznie zgasic silnik ?? To zależy...ogólnie od 0-4min. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoniN_ Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 dzieki czyli od dzisiaj regulaminowe 3 minutki w aucie po zakonczonej jezdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się