Skocz do zawartości

majer

Użytkownik
  • Postów

    79
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    krakow

Osiągnięcia majer

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

0

Reputacja

  1. Ten malutki wiatraczek to nie ma siły dmuchać dalej ,choć wydaje się mi że powinien dać rade z 0,7 do końca :wink: .Z powodu zauważalnego braku chęci do jazdy forka powyżej 5.5 wymieniłem mu wiatraczek na ciut większy.Po takiej operacji wskaźnik dłużej zachowuje godność
  2. ja takze o nowych,brembo to chyba markowe ? :-) ale prawda, felg nie policzylem a razem to 8-10 tysi ...
  3. na wersje sti wystarczy 50/60 % tej kwoty ...
  4. wersja sti dziala - sprawdzone na dwoch xt,trzeba jedynie wymienic seryjne felgi,tyl to wieksze kombinacje ,imo zbedne.zaciski mozna kupic dosc czesto w rozsadnych pieniadzach tam gdzie buduja rajdowki.
  5. majer

    Ile można upalać.

    a diabli wiedzą.Przytkana rura to zawsze jakaś przeszkoda na drodze spalin i u mnie w 3 autach po wyjęciu silencera była szybsza reakcja na gaz i niższe egt.W każdym troche inaczej i zawsze nie jakieś olbrzymie różnice :razz:
  6. majer

    Ile można upalać.

    Mniej restrykcyjny wydech to niższe egt.
  7. majer

    S 203

    DAĆ MU KRECHE No ale z drugiej strony to jazda odkurzaczem też może sprawiać frajde, choć ja nie lubie za bardzo tego urządzenia :wink: wiesz jesli odkurzacz ma z 360km to mi to odpowiada "Pokreciliście "śrubką ?
  8. Jak bedzie okazja postaram sie zerknąć jak bardzo rozbudowana jest mapa nazwijmy ją "bazowa".Jest to wersja bezpieczniejsza niż uniwersalny aem bo tak naprawde "wtykasz" i odpalasz auto na seryjnych ustawieniach np doładowania.Może skopiowli seryjną mape ? :mrgreen:Dodatkowo można sobie ustalić korekcje np po egt czy ciśnieniu paliwa.
  9. Jeżeli kupujesz aem-a dedykowanego do konkretnego modelu to dostajesz go wraz z mapą seryjną (przynajmniej ja taką miałem do eclipsa ) Czy ma wszystkie korekcje za to głowy nie dam ale wydaje mi sie że jest to kopia seryjnej mapy.
  10. Trasa Kraków - Sopot w evo (ale na bilsteinach) jest do przeżycia więc pewnie i sti da sie dojechać Ale tak naprawde to zgadzam sie z przedmówcą że istnieja nawet w palecie subaru wygodniejsze samochody :wink: I pomimo posiadania forestera rekomendowałbym wycieczki nad morze wraz z rodzina urządzać legacy czy outbackiem nie foresterem a już na pewno nie sti czy evo Kiedy rozmawiam z chłopakami z zaprzyjaźnionego warsztatu to także słysze że im do szczęścia spora moc,dobry (czytaj twardy) zawias wystarcza i takie pierdólki jak klima czy wygodne fotele nie są do niczego potrzebne - ja mam już nieco inne spojrzenie
  11. W to nie watpie Ale wazy znacznie wiecej, jest wiekszy itd. Wiadomo, nie jechalem tym, ale podejrzewam ze na nasze krajowe, gdzie jest duzo wyprzedzania, to jednak lepszy jest STI. A jeszcze lepszy Forys dlubniety do 300KM Mam okazje od dwóch lat z końcem lata "posprawdzać " A-8 i różne "S" w okolicach Trójmiasta i w A8 wersja tdi czuć na krętej drodze 2 tony auta :razz: Zaś foryś 300hp to już moim zdaniem materiał na zabawe z zawieszeniem i na 100 z hamulcami.
  12. Chyba zbyt sie sugerujesz w tym wzgledzie evo Owszem układ kierowniczy to nie najmocniejsza strona forka(była to pierwsza rzecz która mnie wkurzyła w tym aucie-duża w tym zasługa geolanderów ) ale to w końcu mały bo mały ale jednak suv a porównawszy sobie prowadzenie forka i ostatnio cherokee to naprawde forek świetnie sie prowadzi Wg mnie to najbardziej uniwersalne auto jakie można obecnie kupić,doskonałe do miasta i ca 150km okolica.Gdybym jednak "żył "w trasie wybrałbym legacy :wink: nie zdecydowanie nie sugeruje sie tu EVO, tylko raczej innymi suvami... ktorymi mailem okazje jezdzic, co nie zmienia faktu ze takiego 2.5 XT bardzo chetnie bym przygarnol Gr1zly no prosze Cie litości powiedz mi jaki suv sie dobrze prowadzi bo ja mam w firmach ze mna powiazanych malutki przegląd (3 x xt,1x pajero,1x cherokee- 1 x nawara i 1x wrangler -niech bedzie że to tez suvy )Przed kupnem xt testowalismy outlandery i x3.Rzeczywiście jak dla mnie forek mógłby mieć bardziej precyzyjny układ kierowniczy i także jak dla mnie delikatniejsze wspomaganie ale ... Albo podróżowałeś jakimś "biednym" wytłuczonym egzemplarzem albo mamy inne rozumienie słowa "tragiczny"
  13. Chyba zbyt sie sugerujesz w tym wzgledzie evo Owszem układ kierowniczy to nie najmocniejsza strona forka(była to pierwsza rzecz która mnie wkurzyła w tym aucie-duża w tym zasługa geolanderów ) ale to w końcu mały bo mały ale jednak suv a porównawszy sobie prowadzenie forka i ostatnio cherokee to naprawde forek świetnie sie prowadzi Wg mnie to najbardziej uniwersalne auto jakie można obecnie kupić,doskonałe do miasta i ca 150km okolica.Gdybym jednak "żył "w trasie wybrałbym legacy :wink:
  14. majer

    Evcia STi wróciła

    Evo dostało nowe 3 calowe wyjście z turbiny,test pipa-a i 3 downpipe (hks ma 2,5) i wkręca sie pięknie :razz: Przy 2500 jest 1.0 a 1.5 już przy 3000.Przy 1,7 w piku powinno byc jakieś 360/370.Szybkość z jaka napedza sie ta turbina troche mnie ostudziło w zapedach do zmian Jakieś 2 tyg temu gdy rozmawiałem z A.T to jeszcze nie przetestował 20 g,więc poczekam i zobacze jak sie zachowuje jego testowy egzemplarz a szczególnie o ile przesunie sie w góre zakres użyteczny.Myśle tez o wałkach coby zostawić 16 a dodac jeszcze u góry 25/30 hp Generalnie tak mi sie podoba to auto że jak mówi gal szkoda go psuć zwłaszcza że reaktywowałem projekt eclipsa gdzie będzie można próbowac przekroczyć 550+ pzdr
  15. majer

    Evcia STi wróciła

    Nie zrozumiałeś. Idąc tokiem myślenia, o którym mówimy -> możesz sobie zafundować operację dopiero, gdy wyczerpią się metody naturalne, które powinny dawać satysfakcję No cóż , ciężkim zadaniem wydaje mi sie być przekonanie faceta który znalazł sobie nową/młodszą "laske" że ma jeszcze duże ,nie do końca wyeksploatowane pokłady "przyjemności" w byłej żonie Równie skazane na niepowodzenie sa próby przekonania kobiety że nie powinna kupować nowych łaszków bo w tych które ma nie bywała przecież zbyt czesto i wyglada oszamiałajaco
×
×
  • Dodaj nową pozycję...