koszykbb Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 Witam, Po przejechaniu okolo 160km od Carfita (odbieralem auto z serwisu) wyskoczyl mi blad P0171. Skasowalem go bo wyczytalem na forum ze to blad od czujnika EGT i nic waznego. Po przejechaniu bardzo spokojnie kolejnych ~150km wyskoczyl znowu check. Podpinam kabel i wyszli ze tym razem blad to P0136. Ponizej zdjecie. Co to moze byc? Auto jedzie normalnie, nie zamula. W trasie spalilo na tych 150km okolo 8,5l wiec jestem zadowolony z wyniku (jezdze jak emeryt, szczegolnie w trasie). Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatiKTP Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 sonda lambda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaro Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 u mnie ostatnio przy P0171 była nieszczelność przy dolocie ... mechanik przy demontażu musiał dziabnąć wężyk (po wymianie ustało) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koszykbb Opublikowano 27 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 sonda lambdaZe sonda lambda to widze w programie bo jest napisand o2 sensor. Tylko pytanie czy w gre wchodzi jedynie wymiana na nowa? Czym grozi jazda z tym bledem? Czy to zawsze oznacza uszkodzona sonde czy mozs to byc cos innego? Samochod jedzie normalnie, nie spala duzo, nie szarpie i w ogole mam wrazenie ze jezdzi normalnie. Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 odebrałeś auto z serwisu i co, nie masz gwarancji na naprawę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 Masz przelotowy wydech ? Błąd tyczy się drugiej sondy, która w zasadzie sprawdza tylko czy katalizator jest sprawny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koszykbb Opublikowano 27 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 odebrałeś auto z serwisu i co, nie masz gwarancji na naprawę?Nie robilem nic z druga sonda w serwisie wiec nie moge miec o to pretensji. Do Carfita mam prawie 4h drogi wiec nie widzi mi sie jechac tam tylko z jednym bledem jesli jest mozliwosc zrobić to na miejscu. Masz przelotowy wydech ? Błąd tyczy się drugiej sondy, która w zasadzie sprawdza tylko czy katalizator jest sprawnyWydech mam przelotowy ale auto jest po remapie i nigdy wczesniej nie wyskakiwal mi ten blad. Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 Przy okazji mapy wyłączany jest zazwyczaj p0420, natomiast komp dalej widzi druga sondę, jeśli wiązka jest uszkodzona lub sam czujnik wywali błąd. Sprawdzić w pierwszej kolejności instalację ( zaśniedziałe styki, urwany kabelek) jeśli wszystko jest ok założyć inną drugą sondę ( używka powinna być bardzo tania) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 odebrałeś auto z serwisu i co, nie masz gwarancji na naprawę? odebrałeś auto z serwisu i co, nie masz gwarancji na naprawę?Nie robilem nic z druga sonda w serwisie wiec nie moge miec o to pretensji. Do Carfita mam prawie 4h drogi wiec nie widzi mi sie jechac tam tylko z jednym bledem jesli jest mozliwosc zrobić to na miejscu Zanim coś napiszesz w swoim poświątecznym amoku , zastanów sie trzy razy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 Nie lepiej zadzwonić jutro do Carfita ,wytłumaczy co i gdzie grzebnąć i będzie Ok, Bo tak to wróżenie z fusów i wątek na 10 stron . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tamer9 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 W opisie masz obwód sondy - a więc problem może być w instalacji, a nie w samej sondzie. 2 sonda odpowiada jedynie za sprawdzanie poprawności działania katalizatora i powinna wskazywać średnią wartość napięcia pierwszej (która normalnie zmienia się sinusoidalnie w zakresie 0,1-0,9 V), a więc cały czas około 0,45 V - możesz więc łatwo to sprawdzić zwykłym multimetrem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 Po przejechaniu okolo 160km od Carfita (odbieralem auto z serwisu) wyskoczyl mi blad P0171.Już pierwsze zdanie jest bardzo tendencyjne... Jeżeli warsztat nic nie robił w tych okolicach, to nie powinno się go mieszać. Jeżeli robił, to zacząłbym od telefonu jutro z rana a nie wypisywania się na forum... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koszykbb Opublikowano 27 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 (edytowane) Po przejechaniu okolo 160km od Carfita (odbieralem auto z serwisu) wyskoczyl mi blad P0171.Już pierwsze zdanie jest bardzo tendencyjne... Jeżeli warsztat nic nie robił w tych okolicach, to nie powinno się go mieszać. Jeżeli robił, to zacząłbym od telefonu jutro z rana a nie wypisywania się na forum... Bron boze nie wiaze tego w zaden sposob z Carfitem. Z jego usług jestem bardzo zadowolony i to co zrobił w aucie dziala dokladnie tak, jak powinno.Napisalem, ze wyskoczyl mi blad okolo 160km po serwisie bo wczesniej ponad 3 miesiace samochodem nie jezdzilem. Po prostu wyskoczyl mi nowy problem w aucie i staram sie go rozwiazac samemu. Jesli nie uda sie go rozwiazac na miejscu na pewno oddam go w rece Carfita bo lepszych specjalistow chyba w tej czesci Polski nie ma:) Staralem sie po prostu jak najdokladniej opisac problem a jesli ktos zrozumial post w inny sposob to przepraszam. Wracajac do tematu usterki: jesli to sonda nr 2 i odpowiada ona tylko za wskazanie czy katalizator jest sprawny (a u mnie nie ma go w ogole bo jest przelot 3"), to teoretycznie chyba moge ten blad zignorowac i normalnie jezdzic? Jesli nie mam racji to prosze, niech ktos laikowi wytlumaczy;-) Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Edytowane 27 Grudnia 2015 przez koszykbb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 odebrałeś auto z serwisu i co, nie masz gwarancji na naprawę? odebrałeś auto z serwisu i co, nie masz gwarancji na naprawę?Nie robilem nic z druga sonda w serwisie wiec nie moge miec o to pretensji. Do Carfita mam prawie 4h drogi wiec nie widzi mi sie jechac tam tylko z jednym bledem jesli jest mozliwosc zrobić to na miejscu Zanim coś napiszesz w swoim poświątecznym amoku , zastanów sie trzy razy. jeśli to do mnie to nie mam potrzeby się zastanawiać, oddaję sprzęt do naprawy, pojawia się problem - dzwonię do serwisu i pytam o co chodzi, to chyba nie boli? jeśli serwis jest kompetentny to wytłumaczy co i jak bez żadnych problemów, jeśli nie ich wina to też to wytłumaczy więc ja tu potrzeby do zastanawiania się nie widzę. wystarczy jeden telefon z pytaniem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koszykbb Opublikowano 8 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Przejechalem kolejne 500km po skasowaniu błędów i blad drugiej sondy już nie wyskakuje (cos musialo nie stykać). Regularnie co około 150km pojawia się błąd P0171. Auto jezdzi normalnie i nie pali za dużo. Co sprawdzic w pierwszej kolejności? Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tamer9 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 tutaj masz odpowiedź:http://www.obd-codes.com/p0171 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koszykbb Opublikowano 21 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 Błąd wyskakiwal z rozna częstotliwością (150-200km) a teraz po skasowaniu i przejechaniu spokojnie 1-5km wyskakuje ponownie. Juz nie wiem co mam sprawdzac, praktycznie wszystko sprawne. Jezdze autem krotkie odcinki bardzo spokojnke bo boje sie ze ta uboga mieszanka moze narobic balaganu w silniku. Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubexx Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 (edytowane) U mnie paradoksalnie ten błąd załatwiło przepalowanie auta. Mozesz jeszcze kupic kontakt spray i psiknac we wtyczki. Mogły zasniedziec, sa na wierzchu wiec łatwo je znajdziesz. Jak nie pomoże to dzwoń do carfita, bardziej niż on, to nikt ci nie pomoże. Edytowane 21 Stycznia 2016 przez Kubexx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaarolekkk Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 Ja ten blad i p174 mam w audi a6 v6 2.4. Tylko ze niestety auto ma braki mocy. Juz ostatnie rzeczy jakie mi pozostaly do sprawdzenia to cisnienie paliwa poniewaz zostalo to wywnioskowane po logach dynamicznych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablosik Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 Hej,U mnie ten problem zniknął po:- wymianie przepływki- rury dolotowej turbo (lewe powietrze)- warto sprawdzić cewki- wystroiłem autoObstawiam pierwsze 3 rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koszykbb Opublikowano 21 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 Dolot szczelny. Przeplywka sprawdzona (podmieniona z innym WRX). Cewki ok, swiece ok. Sonda sprawna (sprawdzona miernikiem). Cisnienie paliwa sprawdzone. Blad dalej wyskakuje co kilkanascie albo kilkadziesiąt kilometrow. Dodam, ze najczesciej pojawia sie w czasie postoju. Co jeszcze sprawdzac? Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz56 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 Wtryski ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablosik Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 Dolot szczelny. Przeplywka sprawdzona (podmieniona z innym WRX). Cewki ok, swiece ok. Sonda sprawna (sprawdzona miernikiem). Cisnienie paliwa sprawdzone. Blad dalej wyskakuje co kilkanascie albo kilkadziesiąt kilometrow. Dodam, ze najczesciej pojawia sie w czasie postoju. Co jeszcze sprawdzac? Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Z moich amatorskich dywagacji nie będę mógł nic więcej podpowiedzieć, polecam udać się do jednego z polecanych na forum warsztatów. Zostawić chłopakom samochód i dać wolną rękę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 podciśnienie do regulatora ciśnienia paliwa? nieszczelności w dolocie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz56 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 Pisał, że dolot jest szczelny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się