kefir Opublikowano 23 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 Prawdopodobnie jest nieszczelność w układzie podciśnienia! ( sprawdź dobrze wszystkie przewody , rurki , czujnik! ). Daj znać co było jak dojdziecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 23 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 a dolot przed turbo? tam często lubi pęknąć rura między przepływką a turbo, a to nieraz ciężko zauważyć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koszykbb Opublikowano 30 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2016 (edytowane) Wyskoczyly znowu dwa błędy. Wywnioskowalem ze bedzie to sonda. Ktora sonde wymienic? Ta w kolektorze czy kolo podlogi? Dodatkowo z tego co widze u mnie Rear O2 sensor voltage jest stale: caly czas 1.245 a u kumpla w WRX sie waha pomiedzy 0.035 a 0.565 Mysle ze to moze byc ten rear o2 sensor walniety. Tylko ktora to sonda? Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Edytowane 31 Stycznia 2016 przez koszykbb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tamer9 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 No przecież masz napisane: rear = tylna (czyli za katalizatorem). Sama sonda może być dobra, a może być problem z wiązką (kable, złącza). W porównaniu z błędem ubogiej mieszanki, to najprawdopodobniej masz jakąś nieszczelność w układzie dolotowym (za przepływomierzem) lub w układzie wydechowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się