Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 2 Lutego 2016 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 w WRC GB Rally, w WRC2 Higgins jechał nowym STI. To co to było ? Rzecz polega na tym, że TMR wycofał się z przygotowywania Subaru. Funkcję tę przejął tuner z GB, który zareklamował swój samochód ( swoją wersję ) podczas cytowanego rajdy. Problem w tym, że takie auta są bardzo drogie, a jednocześnie wymagają dalszego fine-tuningu ( przypominam, że na początku wersja, z której aktualnie korzystamy nie była konkurencyjna ). A taki fine-tuning na potrzebny rajdów, w których startujemy, wymaga znowu czasu ( i pieniędzy ). Tak więc uwzględniając faktor ekonomiczny ( mamy jedno auto praktycznie nowe !) oraz posiadane doświadczenie z tym właśnie samochodem w większości rajdów, w których planujemy tegoroczne starty zdecydowaliśmy w sezonie 2016 bazować na sprawdzonym rozwiązaniu ( nawet jeżeli marketingowo oczywiście byłoby lepiej jechać nowym modelem ). Pozdrowienia 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Dziękuję, z punktu widzenia nie tylko finansowego, ale też sportowego (doświadczenie w ustawianiu auta) faktycznie to najlepsze wyjście... bo nie sądzę, aby nowy był jakoś drastycznie szybszy od "Starego"...o ile w ogóle jest szybszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 To jest w ogóle ciekawy temat, że jednak nowsze modele, mimo że cięższe i większe, są w rajdach bardziej konkurencyjne niż starsze. Wszyscy się obecnie zachwycają, jakie to np GC8 RA jest super, bo ma motor o podobnych parametrach do współczesnych modeli, a jest wyjściowo o 200-300kg lżejsze. Ale mało kto pamięta, ze w czasie gdy był produkowany, to RA nie było zbyt konkurencyjne w gr.N względem np. Lancera. Nie wiem czy chodziło o słabe skrzynie, czy małą sztywność budy czy o setki innych niuansów dopracowanych w późniejszych modelach, ale dopiero GD zaczeło być konkurencyjne w gr.N, chociaż było znacznie cięższe od GC8. W sumie debiut "Lanosa" (N14) był wyjątkiem od tej reguły, bo wypadł słabo (zdaje się m.in. tylne wahacze się gięły), ale po dopracowaniu kolejne wersje N14-15 znowu były bardziej konkurencyjne w rajdach niż GD (N10-12). Teraz pewnie będzie podobnie, jeśli nie od razu, to po dopracowaniu modelu. Technika idzie do przodu, nawet jeśli gołe cyfry w katalogu sugerują co innego. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 2 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 (edytowane) Lotos wyszedł z RSMP. I w czarną głęboką dziurę poniżej pasa poszły ładne słowa pana kierownika, czy jak mu tam PZM o tym jak będzie słodko i kolorowo. Edytowane 2 Lutego 2016 przez Dehnel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 szkoda oby wszystkie zaplanowane rundy się odbyły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Tja... nie chce rozpoczynac dyskusji politycznej, ale podejrzwam, ze to niestety wlasnie polityka jest powodem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herrkam Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Chyba polityka PZM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Buduje sie w tej chwili PROTO na bazie STI MY 15 , nawet będę miał jakimś w tym udział Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Buduje sie w tej chwili PROTO na bazie STI MY 15 Będzie miał jak inne proto napęd z EVO ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Jak bedzie dobre to jeszcze SPRT odkupi na przyszły sezon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 (edytowane) Będzie miał jak inne proto napęd z EVO ? Będzie miał jedynie słuszny napęd , i uwierzcie mi , jak znam pomysłodawce i finansistę to nie będzie popierdułka . Edytowane 3 Lutego 2016 przez carfit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Buduje sie w tej chwili PROTO na bazie STI MY 15 ma startować w RSMP ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 ma startować w RSMP ? zobaczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Straszna tajemnica o której zdążył już nawet autoklub napisać http://rajdy.autoklub.pl/news/serafinowicz-w-nowej-fiescie-proto,65918 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boorek Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Carfit pisal przeciez o STI my 15, a nie o jakiejs tam fiescie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 (edytowane) Na bazie n15 a nie n15 Edytowane 3 Lutego 2016 przez beben Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Carfit pisal przeciez o STI my 15, a nie o jakiejs tam fiescie... Proto z grubsza właśnie na tym polega, że bierzesz wnętrzności z Sti lub Evo i upychasz w budzie innego auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boorek Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 (edytowane) No tak, ja to odczytalem tak ze buda z sti... a graty tez z sti, tylko innego. No nic poczekamy zobaczymy Edit: Dobra, doczytalem artykuł do końca... Macie racje Edit 2: A jednak nie zastanawialem sie wlasnie po co ktos mialby wsadzac niesprawdzone w boju i pewno baaardzo drogie graty do fiesty, skoro jest tyle gotowych i niezlych rozwiazan... Edytowane 4 Lutego 2016 przez boorek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Straszna tajemnica o której zdążył już nawet autoklub napisać http://rajdy.autoklub.pl/news/serafinowicz-w-nowej-fiescie-proto,65918 Jak nie masz nic do powiedzenia , oraz wiedzy , to nie pisz No tak, ja to odczytalem tak ze buda z sti... a graty tez z sti i dobrze zrozumiałeś , tylko krist ze swoim wpisem urwał sie z choinki i wprowadził zament, bo to nie będzie fiesta z wnętrznościami Subaru , tylko jak pisałem subaru MY15 PROTO a jak ktoś nie umie czytać ze zrozumieniem , to już nie moja wina 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 (edytowane) Fiesta Proto z wnętrznościami subaru jednak powstaje, czy Autoklub się myli, co znawco? Anyway sezon 2016 w RSMP, o ile się odbędzie, bedzie sezonem zawiedzionych właścicieli Proto, ich zdziwionych min, dlaczego nie robie wyników jak Bouffier Edytowane 4 Lutego 2016 przez krist Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Oba pomysły ciekawe. Fiesta Proto/Subaru - ciekawe czy łatwo upchnąć w budzie Fiesty boksera i wzdłużną skrzynię... Sti15 Proto (czy Open N jak kto woli) to może też być b.ciekawy projekt. Większe auto ma na polskich super szybkich dziurawych oesach sporo zalet, bo jest stabilniejsze na prędkości/dziurach. A z masą pewnie i tak da się zejść do regulaminowego minimum. Jeśli do tego coś a'la kit R4 (większy skok zawiasu), to tym lepiej. Motor z jakiegoś starszego Spec C czy z japońskiego STI? Na 2,5 regulamin nie pozwala.... A że tempem Briana nikt u nas nie pojedzie takim autem (z tych co planują RSMP), to oczywista oczywistość. Nie znaczy to jednak, że nie mają budować fajnych samochodów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Fiesta Proto z wnętrznościami subaru jednak powstaje, czy Autoklub się myli, co znawco? nie odwracaj kota do góry ogonem .... obaj wiemy że strzeliłeś kulą w płot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 (edytowane) Ale widzisz różnicę miedzy autem proto a open n? I drobna uwaga, jeśli używasz zwrotów frazeologicznych rób to poprawną polszczyzną. Edytowane 4 Lutego 2016 przez krist Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Ale widzisz różnicę miedzy autem proto a open n? Nieee , no skąd , to jest dla mnie czarna magia…… A może Ty nie słyszałeś o nowym akceptowanym projekcie FIA pt. Maxi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozekpatryk Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 (edytowane) Habaj i Gryc jadą na Wyspy Kanaryjskie Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Edytowane 4 Lutego 2016 przez rozekpatryk 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się