ukaszWRX Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 mi moj wrx ciagle pali tyle samo od 13,5 w gore 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naLeśnik Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 a moja kobita powiedziała: "dawaj mi Forka na tydzień to ci pokażę że wysokie spalanie to twoja ciężka stopa a nie wina Subaru". Pojeździła tydzień, zatankowałem, wyszło tyle samo co mi: "eee, ten Forek jakiś popsuty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszozon Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 Zalane za Krakowem, trasa na Wawę. Spokojnie ponieważ był lód i śnieg, dużo śniegu i było czuć opór. Z 20 km przed Piasecznem zrobiło się czarno więc jechałem ok 130 km/h. Nocka w Piasecznie i w niedzielę po południu przejazd przez Wawę do Łomianek. W poniedziałek koło 18-tej przejazd do centrum stolicy - mały korek, powrót do Łomianek - większy korek. W nocy powrót do Łodzi znowu po lodzie, czasami czarnym asfalcie ale < 100 km/h. Dzisiaj 20km po Łodzi, mały korek. W miedzy czasie kilka butów spod świateł i wyprzedzań tirów. Dystans do zapalenia się lampki - 495,7 km :shock: Wiem, sam padłem na cycki. Mi lampka zapala się przy ok 50 przepalonych litrach. Na stacji dokładnie wyjdzie. Teraz rozwiązanie zagadki: W weekend byłem w Krakowie ponieważ auto było na przeglądzie u Pana na "C" w mieście na "N" i "S" Ogólnie duża poprawa elastyczności pomiędzy 2-3 kprm co przełożyło się na spalanie. Jak polatam po swoim mieście to dokładnie powiem o ile spadło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omen Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 Mi przy spokojnej jeździe w mieście pali cały czas ok 10l/100. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszozon Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 Mi przy spokojnej jeździe w mieście pali cały czas ok 10l/100. Automat ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omen Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 Manual, wg.komputera średnie spalanie na poziomie 9,6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wełniacz Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 Raczej mocno dynamicznie na pełnym baku 45l LPG zrobiłem 290km ale odliczając początkowe km na PB to z 260km/45l LPG daje okolice 17l/100km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gimof Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 Justy`nka w warunkach bojowych 16l/100km. Chyba taniej będzie GieTekiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
premier Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 1100 km , w tym cała A2 w obie strony + trochę śniegu na niej - 11,7 gaziu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 Justy`nka w warunkach bojowych 16l/100km. Chyba taniej będzie GieTekiem. Zakładając prawidłowe ( ) użycie GieTeka w takich warunkach (bojowych), uważam, że wątpię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 Witam Wczesniej podawałem spalanie w warunkach jesiennych (deszcz). Teraz pora na zimowe Autko to samo Subaru Legacy 2.2 automat LPG spalanie po miescie najbardziej zasnieżonym w Polsce czyli w Łodzi z wcisnientym HOLD 15,5 na 100km bez wcisniętego HOLD 14 na 100km kto mi wyjasni czemu z HOLDem spalanie jest większe , przecież to redukuje obroty silnika :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszozon Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 Wciskasz HOLD :?: :shock: Ja w zimę czasami latam na "3" + POWER. Może palić więcej ponieważ startujesz w wyższego biegu i silnik później osiąga prawidłowy moment. Dodatkowo przyśpieszasz dłużej. (tak mi się wydaje) Ogólnie HOLD w Subaraku przydaje się na oblodzonym podjeździe. Więcej przepadków nie znam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrowa Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 a mój pali tak: paliwa starcza tak w przedziale na 280 - 350 km bak... nie wiem ile mi pali bo wolę o tym nie myśleć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 Ogólnie HOLD w Subaraku przydaje się na oblodzonym podjeździe. Więcej przepadków nie znam. Lub w miescie Łódź gdzie drogowcy mają w dupie odśnieżanie dróg i na asfalcie lezy lód, a cała Polska ma polewke z tego miasta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Chudy- Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 U mnie ostatnio od tankowania do pełna po 70 km zabaw na śniegu po kolejnym tankowaniu gazu do pełna weszło 18,5 litra co daje jakieś 26,5 litra gazu na 100km :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 A ja w swoim N/A uzyskałem ostatnio 17,6 l/100 km Całkiem niezły wynik, ach ta śnieżna zima, a w zasadzie :wink: jesień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszozon Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 Lub w miescie Łódź gdzie drogowcy mają w dupie odśnieżanie dróg i na asfalcie lezy lód, a cała Polska ma polewke z tego miasta True, true ... Ale nagle zrobiło się mnóstwo miejsca do parkowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniopro Opublikowano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 169 km i pół baku zostało :roll: nie wiem czy sie cieszyc czy płakać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru_Forester Opublikowano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 169 km i pół baku zostało :roll: nie wiem czy sie cieszyc czy płakać Bez Turbo?... Plakać :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 169 km i pół baku zostało :roll: nie wiem czy sie cieszyc czy płakać Bez Turbo?... Plakać :-) nie plakac :!: tylko ryczec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stianley Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 U mnie bardzo łatwo się liczy wychodzi 1zł za kilometr. 100zł =100km przy normalnej jezdzie po miescie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 Całe szczęście nadal taniej niż taksówką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinK Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Całe szczęście nadal taniej niż taksówką A frajda z jazdy... bezcenna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIREK Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 No mój kochany Forek spala obecnie 20l/100km ale w cięzkich warunkach: - rano chodzi sobie 15 min na mrozie zanim kierowca wsiądzie - nastepnie trasa z dziećmi do szkoły 1.300 m - powrót do domu i postój kilka godzin - kolejna rundka do szkoły z drugim dzieckiem - no i kolejne powroty cały czas na zimnym silniku wiec ja go rozgrzeszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
California Opublikowano 25 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2010 - rano chodzi sobie 15 min na mrozie zanim kierowca wsiądzie No to gratuluję. Niestety jeszcze duża większość kierowców nie zdaje sobie sprawy że to niedobre dla silnika i bardzo nieekologiczne, choć wygodne. Gdybyś szybko ruszył, to spalanie pewnie miałbyś mniejsze. Dodam jeszcze, że w niektórych krajach np. w Niemczech obowiązuje zakaz rozgrzewania auta w ten sposób na postoju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się