bakupno Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 kiosk na 1/4mili; rozgrzanie silnika 4przejazdy plus dojazd i powrót, wyszło 12L Według moich obliczeń to jakieś 75 l/100km :shock: jestem w szoku nie liczyłem tego pod tym kątem :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dolphin Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Spalanie wskazane przez komputer wyniosło 6,6 l/100km, Ale mam nadzieje 2.0 RS diesel... :wink: No... niestety nie, ale przynajmniej 2.0 N/A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 No... niestety nie, ale przynajmniej 2.0 N/A No to nieźle. Mój rekord w N/A 2.0 to 7,7. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 czasem jak tu poczytuje to śmiać mi się chce z tego jak ludzie się dziwią ile im auta palą a to nie auta palą przecież tylko to my kierowcy... to od nas zalezy ile autko weźmie...fizyki i chemii nie oszukamy. howgh Wczoraj miałem takie oczy :shock: . Seat Alhambra 2,0TDi 140KM. Jazda po mieście pod Warszawą i okolicach, bez stania korku (2x czerwone światło). Spalanie na odcinku ok.25km - 12,6l/100km (w/g komputera). Jazda średnio dynamiczna (jak dla mnie normalna) chwilowo osiągałem 110km/h, zmiana na następny bieg tuż powyżej 3000obr/min. Po przesiadce z mojego sti tak mam, tyle że tutaj już nic nie było miejsca pod pedałem . Właściciel Alhambry też :shock: . A śmiał się z mojego "nieekonomicznego" jeepa (pojemność 5.9, spalanie 25-28l lpg/100km), który wciąga nosem ten wynalazek z "hiszpańskim temperamentem". Przy takim spalaniu ropy, to nawet moje sti (ok.20l lpg/100km) użytkowane głównie koło domu (te okolice co Alhambrą) jest lepsze od diesla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas. Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 Mnie ostatnio mój Legaś zaszokował. Pojechałem z Zieleńca do Dzierżoniowa i z powrotem w normalnym nie emeryckim stylu jazdy i wyszło mi spalanie 8,8 litra. :shock: A znowu bujając sie między odcinkami NA świdnickim wyszło 11 litrów. Chyba się zepsuł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dorsz914 Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 Moj 1.8 jak bym nie jechal pali 10l/100km ale zobacze jak bedzie po wymianie opon bo nadal jezdze na wysokich zimowkach. GT My97 mojego znajomego na trasie pali 8/9 litrow, mysle ze to calkiem dobry wynik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hemi112 Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 1100km trasy przez Polskę ,w trasie spokojnie ok 100-110km/h,czasem jakieś 140km/h podczas wyprzedzania,przeloty przez miasto,bez wiekszych korków,do butli wchodzi 35 litrów,a zasięg na butli to 340-350km,czyli ok 10l muchozolu na setkę. Dobrze jak na dwulitrowego czterołapa:)acha skład: dwie osoby ,a wagowo to i trzy,bo bambetli z 50-60kg;) -- N maja 06, 2012 2:26 pm -- Moj 1.8 jak bym nie jechal pali 10l/100km ale zobacze jak bedzie po wymianie opon bo nadal jezdze na wysokich zimowkach. GT My97 mojego znajomego na trasie pali 8/9 litrow, mysle ze to calkiem dobry wynik jak na GieTka to bardzo ładnie :wink: To,że wiatrak,to nie znaczy,że musi byc smok,trzeba tylko stope sobie obciąć aby gaz dotykać delikatnie końcem piszczeli Igiego Forek (duża buda ptzy okazji wiatrak pd maską) jak jechał w stylu emeryckim po autostradce A4 to też zszedł do 8 litrów :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Trasa Berlin - Hamburg - Berlin (tankowanie w drodze powrotnej) wyszło 10.6 litra. Przebieg trasy: 0-10km po mieście - wyjazd z Berlina, 11km-76km - 130km/h na tempomacie 77km-265km - 150km/h na tempomacie 266km-280km - 120km/h na tempomacie 281mk-300km - po mieście 301-311km -120km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 btw wyniki niskiego spalania innych forków 2.5t są lepsze niż moje :shock: http://www.spritmonitor.de/en/overview/47-Subaru/407-Forester.html?fueltype=2&vehicletype=1&power_s=211&power_e=230&gearing=1&sort=3&powerunit=2 a ja myślałem, że jak zejdę z 12 to jest mega wyczyn a tutaj lipa :roll: Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 btw wyniki niskiego spalania innych forków 2.5t są lepsze niż moje :shock: http://www.spritmonitor.de/en/overview/47-Subaru/407-Forester.html?fueltype=2&vehicletype=1&power_s=211&power_e=230&gearing=1&sort=3&powerunit=2 a ja myślałem, że jak zejdę z 12 to jest mega wyczyn a tutaj lipa :roll: Pozdrawiam Teoretycznie, na 0W30 powinieneś palić nieco mniej... :wink: Chociaż u mnie, przy CFS-ie 5W40 wychodzi podobnie, jak w tych raportach (cykl mieszany: 10-12 litrów). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 sebachon, jakoś ostatnio nie daję rady :roll: Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzikus7 Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Kurcze ja nie wiem jak wy macie takie spalanie ja jazda w trasie w okolocy 130 km/h to spalania 10-12 lpg po mieście bez korków ale dużo skrzyżowań bo mała mieścina 14 lpg. Średnie spalanie 12 lpg, ale zdarza się że spali i 16. Legacy 2.0R N/A A dodam cały czas klima on =====EDIT===== Jeszcze w trasie nie udało mi się zejść poniżej 10 lpg czy coś nie tak z moim autem czy ze mną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 bzikus7, 2.5t bardzo prowokuje i raczej nie ma porównania do NA Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzikus7 Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 bzikus7, 2.5t bardzo prowokuje i raczej nie ma porównania do NA Pozdrawiam Ale mi chodzi odwrotnie że koledzy mocniejszymi autami maja sporo niższe spalanie. Nie żeby mi to przeszkadzało bo w przeliczeniu na PB/ON wychodzi od 6-8 l/100 km czyli spalanie jakie miałem w jettcie ze 105 konnym TDI. Czy mój wynik to norma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhof Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Długi weekend majowy, Trasa Trójmiasto - Wroceń (Podlasie, okolice Twierdzy Osowiec): 3 osoby + bagażnik po brzegi wypchany. W trasie: 1,5 godzinny przejazd w korku przez Trójmiasto, na trasie prędkości 90 - 120, przy wyprzedzaniu więcej, a wyprzedzania trochę było... Po dojeździe na miejsce jazda w 5 osób po szutrach, polnych drogach i błocie z włączoną klimą non stop... 8,62 l na 100 (Pb 95). 2,5l n/a w automacie. Sposób mierzenia: zatankowany do odbicia przed wyjazdem i pozniej do odbicia przed wyprawa w droge powrotna. Chyba popsute Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati92 Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 czasem jak tu poczytuje to śmiać mi się chce z tego jak ludzie się dziwią ile im auta palą a to nie auta palą przecież tylko to my kierowcy... to od nas zalezy ile autko weźmie...fizyki i chemii nie oszukamy. howgh Wczoraj miałem takie oczy :shock: . Seat Alhambra 2,0TDi 140KM. Jazda po mieście pod Warszawą i okolicach, bez stania korku (2x czerwone światło). Spalanie na odcinku ok.25km - 12,6l/100km (w/g komputera). Jazda średnio dynamiczna (jak dla mnie normalna) chwilowo osiągałem 110km/h, zmiana na następny bieg tuż powyżej 3000obr/min. Po przesiadce z mojego sti tak mam, tyle że tutaj już nic nie było miejsca pod pedałem . Właściciel Alhambry też :shock: . A śmiał się z mojego "nieekonomicznego" jeepa (pojemność 5.9, spalanie 25-28l lpg/100km), który wciąga nosem ten wynalazek z "hiszpańskim temperamentem". Przy takim spalaniu ropy, to nawet moje sti (ok.20l lpg/100km) użytkowane głównie koło domu (te okolice co Alhambrą) jest lepsze od diesla. Z tym 3tyś obrotów/min mam tak samo w obojętnie jakim aucie . A Jak działa LPG w Sti? Nie jest to niewskazane dla tego auta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 A Jak działa LPG w Sti? Nie jest to niewskazane dla tego auta? Działa, ale jest niewskazane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tranquilizer Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Ostatnio zrobiłem test jazdy na kropelce jak zaświeciła mi się rezerwa. Zalałem 5 litrów i czekałem aż zapali się znowu rezerwa. W tym czasie przeturlałem 46 km jazdy miejskiej. Daje to średnio jakieś 11 l/100 km. Chyba całkiem znośnie :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wielki Szu Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Legacy 2.5 SOHC AT średnio 10L. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 A Jak działa LPG w Sti? Nie jest to niewskazane dla tego auta? Działa, ale jest niewskazane Oj tam, oj tam... Skoro te mizernej jakości silnik 2,5 mają do bani panewki, tłoki, uszczelki pod głowicami, to co im może lpg zaszkodzić? Ja już jestem po przebudowie silnika i zobaczymy co mu zrobi instalacja. Mogę powiedzieć na razie, że jest fajnie, nie muszę ćwiczyć jazdy o kropelce, muskając pedał gazu tylko korzystam z walorów auta (do wyścigów raczej się nie nadaje bo brak góry, ale do miasta po bułki jest super, choć moja specyfikacja z bilsteinem B16, spiekiem bez sprężyn i kubłem jest mało miejska ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skiba STI Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 Odgrzebałem stary wątek spalania sti i po przeczytaniu postanowiłem sprawdzić jakie najmniejsze wartości uda mi się osiągnąć. W poniedziałek zalałem full, jeżdżę jak pipa i przez to mnie wszystko wku... . Fakt, już widać, że wychodzi mniej ale chyba się wykończę! Co robić? Dzielnie dotrwać do końca czy to walić :?: :!: Myślę, że robię coś ok 13l/100! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 Możesz śmiało jeździć dalej. Tylko po co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skiba STI Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 hmm, no właśnie, krew mnie zalewa z taką jazdą. Poczytałem ów wątek gdzie ludzie piszą o różnych dziwnych wartościach spalania- chodzi mi o te minimalne i chcę sam sprawdzić co jest do osiągnięcia. Spróbuję wytrzymać jeszcze dwa dni. Potem zaleję, przekalkuluję i nadrobię zaniżone wartości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 To ja mam swój mały rekord na odcinku prawie 200km 90-100km/h a tempomacie. Wyszło 9l/100km na oponach R888. Na normalnych drogowych, może jeszcze 0,5l by dało się urwać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gimli2 Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 no jak tak czytam to mój OBK 2.5 n/a AT jest jakiś dziwny bo pali w mieście minimum 16 lpg - odcinki do 8 km, średnio na 44 litrach lpg robię 280 km. z Waszych wypowiedzi wynika że pali 3-4 litry za dużo :shock: o co kaman :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się