dzioba Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Po gorach z cagnes prze Gap do Valence z na prawym. Po dolinach miałem 7,6 na 500km ale dalej nerwy puściły -- 5 paź 2011, o 17:48 -- dodam ze srednia z 50kkm jest 11,8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 czym ? dieslem :shock: u mnie srednia 6,8. do 8 dochodze walac 210 po Autobahnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 haubi65, chyba licznikowe 210 W niemczech jest mniej geste powietrze albo buty korkowe Albo ja nie umie jezdiec A może nie chce się nauczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 licznikowe 225 prawdziwe 210 (GPS ). ale przy 210 sa juz 9 L/100km wiecej nie udalo mi sie zaliczyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 czym ? dieslem :shock: u mnie srednia 6,8. do 8 dochodze walac 210 po Autobahnie. 8l przy 210?? Ale na pierwsze 50 kilometrow, tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 nie no wiadomo, ze przy 210 bierze kolo 14-16 ale tak sie dluzej nie da. tak srednio pomiedzy 180 -210 wychodzi cos kolo 8-9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 6 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 szybka jazda po stolicy wieczorem między korkami wyszło 20l na 100km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcteryx Opublikowano 6 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 Forek 2.0 N/A, 3 dorosłe osoby na pokładzie, średnia ilość bagażu. Wyjazd z Wawy o 4 rano, w czasie przejazdu przez Niemcy but w podłodze, przystań promowa w Dunkierce o 18:30. Potem jeszcze 2 godziny krętymi wiejskimi drogami po Anglii. W sumie 1680 km. i średnie spalanie wyszło 10.5 litra. Jak na taki kredens i zero eco-drivingu, to całkiem nieźle, ale jednak Legaś sprawdza się na takich trasach znacznie lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naLeśnik Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 turbowanna, trasa/miasto: mniejsze pół/większe pół :wink: wynik niecałe 14L/100km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadziejS Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Forek My99 S-turbo - Miasto, ale raczej luźne, rzadko w korkach - wychodzi ok. 14 l LPG (benzyny nie wiem ile, przełącza się dość szybko). W trasie z Wawy w góry i do Pragi wyszło mi ok. 11,5 l LPG, ale więcej niż 140 nie jechałem. Gdyby tak było nadal, byłbym zadowolony. Tylko dlaczego tak gaz drożeje?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkadias Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Spala kazda ilosc jaka wleje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybex Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Panowie z kilka miesięcy temu czytałem że najlepiej podróżować czwórką z predkością 90 km//h że jest to najekonomiczniejsze. Prawda to? Jeśli tak to dlaczego ? Coś tam było że akurat wtedy turbo bije ileś tam bar i wychodzi najlepiej. Często jadę akurat tak że jest wielki ciąg samochodów i właśnie max się jedzie 90 km/h, wrzucając 5 mogę bez problemu dalej jechać, ale właśnie gdzieś na forum przeczytałem że lepiej przy takiej prędkości trzymać dalej 4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Zależy jaka skrzynia zwykle "4" była biegiem bezpośrednim i niby on jest najsprawniejszy co może przełożyć się na nieco mniejsze spalanie (w pewnym zakresie obrotów), możliwe że o to chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybex Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Skrzynia oryginalna GT MY99 Silnik seria Tam coś bardziej pisało o tym właśnie doładowaniu turbo , że to najwięcej oddziałowywuje, w sumie się bardzo dziwie bo przecież piątką też mogę wejść na dany zakres obrotów. Dlatego pytam speców bo jestem pewien że było to poruszany w tym wątku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek_gdynia Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 jeżeli piątką wejdziesz na taki zakres obrotów jak podczas jazdy czwórką 90 km/h, będzie to oznaczało że będziesz musiał jechac szybciej żeby te obroty wyrównać, a jak wiemy liniowy wzrost prędkości powoduje wzrost oporu do kwadratu, czyli opór powietrza jest nieproporcjonalnie ("kwadratowo") większy a co za tym idzie spalanie też jest większe. jadąc czwórką 90 km/h prawdopodobnie samochód porusza się w optymalnych warunkach ( opór powietrza, moment, obroty silnika, etc.). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybex Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 jeżeli piątką wejdziesz na taki zakres obrotów jak podczas jazdy czwórką 90 km/h, będzie to oznaczało że będziesz musiał jechac szybciej żeby te obroty wyrównać, a jak wiemy liniowy wzrost prędkości powoduje wzrost oporu do kwadratu, czyli opór powietrza jest nieproporcjonalnie ("kwadratowo") większy a co za tym idzie spalanie też jest większe.jadąc czwórką 90 km/h prawdopodobnie samochód porusza się w optymalnych warunkach ( opór powietrza, moment, obroty silnika, etc.). Właśnie tak samo o tym myśle i tak samo to rozumuje, ale właśnie chce usłyszeć że ktoś jest akurat tego pewny w Imprezie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Zależy jaka skrzynia zwykle "4" była biegiem bezpośrednim Ale nie w Subarynkach: http://spda-online.ca/modules/tinyconte ... tc_28.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 sobotnie ślubne jazdy wyszło 200km na 28km czyli w normie 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba-epp11 Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 Jestem po przejechaniu pierwszego zbiornika LPG. Na 40 l gazu przejechałem 346 km w cyklu mieszanym co daje średnia 11.6 l/100km. Ciekawe czy spadnie jeszcze spalanie po pierwszej regulacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 Moje 2.0TT przy jeździe na trasie mieści się w 10l/100 ale gdy zaczynam używać obu turbin to na 50l zrobiłem 300km. W mieście min. 15l/100. Jest jeszcze wciąż ograniczony do 180km/h i na 5 przy tej prędkości chodzą już obie turbiny (4700 rpm). tankuje 99 oktanów + 3l Silkolene ProBoost (octan booster). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petronews Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 16l/100 (lpg): 120km z solidnie załadowaną dwuosiową przyczepą i powrót z tą samą, ale pustą przyczepą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 Ja wczoraj policzyłem trase do dojczów. Chorzów-Heilbronn + dojazd do Ludwigsburga. Tam i nazot- 2005km w sumie, z tego ok. 100km w miescie Auto to Impreza 2000r RX 125km kombik, 3 osoby + zaposowe kolo z GT + jedna torba i troche towaru. Więc jednak ciezaru troche było! 5 tankowań : 40,27,30,31,30 litrów. Dolewane zazwyczaj w okolicach "ostatniej ćwiartki" zeby nie zostać na oparach Niestety mam ogromny problem, bo tankowany w okolice 'pod kark" bak popuszcza paliwo! Także sporo z tych 40l moglo uciec, dodatkowo zawyzajac spalanie do granicy. Nie robie tylu tras ,wiec nie leje zazwyczaj tyle ,ale jak bede robil wiskoze to musze rozebrac caly naped i sciagnac w koncu zbiornik co nastepuje: na 2005km spaliłem 158 litrow (95) co daje średnie 7.8l/100km . W ostatecznym rozrachunku jestem zadowolony. :wink: Do granicy sie nieco wnerwilem. Brakuje szóstki straszliwie... 130-150km/h (w rzeczywistosci ok 130km/h na gps. licznik sporo oszukuje) przy 4.200rpm. Wydech wtedy cichnie ale jednak auto musi pokonac wiekszy opor wiatru... na 40 litrach zrobilem 337km co daje 12 litrów. Sporo jak na trase :? Ale tu tez wychodzi blad obliczen- zalawszy po tym drenowaniu pod granica 27l zrobilem 412km co daje niemozliwe 6.5 litra. Niestety bez komputera lub jazdy do oświecenia komornika (który też nie jest dokladny!) nie policze tego idealnie Także procz paowania do granicy i scigania z "porszogolfem" w okolicach Zwickau jechalem praktycznie non stop 106km/h (licznikowe 110) Porównując do Legacuf palacych 8 przy 210km/h mozna poczuc smutek Za to jestem rad z elastycznosci na 5. Moment Boxera robi swoje Chyba tylko 2 razy dojcze musieli hamować gdy wyprzedzałem ,ale raz byl to Bentley GT a raz jakiś Mertz. Obaj mieli powyzej 200 :wink: jeszcze apropo ludwigsburga: Okazalo sie ze trafilem na coroczny zlot Oldtimerow... panowie.. widok 4 DeTomaso Panter obok siebie, Benza 190E Evolution ,CAPRI PERANA V8! to na prawde robilo wrazenie :shock: Postaram sie podrzucic filmik jak skleje http://www.motor-klassik.de/bilder/saisonabschluss-ludwigsburg-bis-bald-und-auf-wiedersehen-2864377.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 20 Października 2011 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 Jako ciekawostka - tutaj jest porównanie spalania w/g normy ECE i zmierzonego podczas testów niemieckiego AMS: http://www.auto-motor-und-sport.de/bild ... how_item=0 ( trzeba przechodzić przez kolejne zdjęcia ). Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryzli Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 Szok jak testowe spalanie odbiega od ECE :shock: :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krysztal Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 a najlepsze jak właściciel się upiera że mu auto pali tyle co podaje producent... albo i mniej... bo mu komputer tak pokazuje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się