Skocz do zawartości

wojtek_gdynia

Użytkownik
  • Postów

    86
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Gdynia
  • Auto
    KDJ120

Osiągnięcia wojtek_gdynia

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

3

Reputacja

  1. Ja rozwiązałem problem w taki sposób, że sprzedałem auto Swojego czasu wymieniłem oba zawory ale problem powrócił. Następnie szlag trafił pompę powietrza wtórnego. Do środka dostała się woda i kumotator silnika umarł. To była walka z wiatrakami.
  2. Pomaga podobno adaptacja przepustnicy- cokolwiek miałoby to znaczyć. Mnie się kiedyś przepustnica parokrotnie zawiesiła a objawiało się to tym, że obroty osiągały poziom około 2 tys. i przy okazji nie było żadnej reakcji na pedał gazu. Niezbyt fajna sytuacja z dzieckiem w samochodzie na środku skrzyżowania. Na szczęście pozbyłem się tej padaczki w postaci 2.0 DOHC.
  3. Silnik 2.0 DOHC jest fajny do momentu, w którym wysypią się zawory EGR, pompa powietrza wtórnego i dopadnie go znany problem opóźniania zapłonu w związku z wykrywaniem fałszywego spalania stukowego
  4. Jeżeli doszło do głębokiego rozładowania ( poniżej 9,1 V) to prawdopodobnie akumulator uległ zasiarczeniu i jest nieodwracalnie zniszczony. Napięcie w 12V akumulatorze nie powinno być niższe niż 10V.
  5. Sewa, nie łam się. Na forum jakiś czas temu podczas dyskusji o awaryjności SBD, ktoś proponował, że odkupi w dobrych pieniądzach takie samochody ponieważ wszystko jest cacy.
  6. Co ma katalizator do spalin przenikających do środka samochodu? W imprezie miałem kiedyś podobny problem ze smrodem spalin w środku. Okazało się, że winowajcą był układ EGR a dokładnie odcinek pomiędzy zaworem EGR a pompą powietrza wtórnego. Dotyczyło to silnika 2.0 DOHC. Nie wiem jak zbudowany jest ten układ w Twoim przypadku.
  7. "Wygrać" z układem EGR w NA DOHC jest chyba jednak trudno. Jak nie jeden zawór to drugi, jak nie drugi to kumotator pompy pływa w wodzie z powodu nieszczelności pompy i tak w koło macieju. Te zawory są tak skonstruowane, że nie mają prawa długo działać w środowisku w którym działają.
  8. wojtek_gdynia

    ile wam pali ?

    Ile pali Legacy V 2,5 CVT ?
  9. Wiem wiem, ale myślę, że te parametry w większości opon się wzajemnie znoszą, tj. opony bardziej miękkie i "delikatne" będą lepiej trzymać na mokrej nawierzchni. Podobnie jest z Dunlop Blueresponse. Opona bardzo dobra na mokrym ale ma boki delikatne.
  10. Jeżeli wierzyć parametrom dotyczącym oporów toczenia i przyczepności na mokrej nawierzchni- bardzo dobrze wypada Goodyear Efficientgrip Performance ale one mają miękkie boki.
  11. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  12. Tak więc jest ten problem czy go nie ma? W wypowiedzi Dyrekcji wnioskuję, że nie ale tak? Skoro problem jest marginalny tzn., że mimo wszystko jest. Czyli?
  13. wojtek_gdynia

    LPG w Subaru

    Jako, dzieki za info. Powiedz jeszcze proszę czy ten silnik w Forku 3 gen o mocy 150 KM jest sterowany komputerem Hitachi i czy występuje tam podobny układ EGR jak w przypadku silników 158, 160 i 165 KM.
  14. Mam to samo, nie zawsze ale wystepuje. Prawdopodobnie oslony kolektora wydechowego. Olej to. Da sie z tym zyc. Wystepuje przy 3-3,5 tys. obr.
  15. wojtek_gdynia

    LPG w Subaru

    Czy silnik w Foresterze 3 generacji 2,0 150 KM jest konstrukcyjnie tym samym silnikiem, który siedzi w wolnossących Imprezach, Legacy i Forkach 2 generacji odpowiednio o mocach 160, 165 i 158 KM?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...