Skocz do zawartości

Arcteryx

Użytkownik
  • Postów

    307
  • Dołączył

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Arcteryx w dniu 21 Lutego 2011

Użytkownicy przyznają Arcteryx punkty reputacji!

O Arcteryx

  • Urodziny 14.12.1976

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.fundacjakukuczki.pl

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    WN
  • Auto
    Jest: Forek Ostatni Mohikanin SG 2.0 N/A 2008, Forek SH 2013.
    Był: Forek SG 2.0 N/A MY05, '91 Legacy FWD, OBK II 2004 USA, MY08 Legacy, MY05 Legacy.
  • Zainteresowania
    Climb Now - Work Later

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Arcteryx

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

22

Reputacja

  1. Chciałbym odświeżyć temat opon Vradstein Quatrac 5. Padają mi zimówki Michelin, a letnie Geolandary są na wykończeniu. Ze względów finansowych zacząłem się zastanawiać nad oponami wielosezonowymi - nigdy do tej pory takich nie miałem i od ponad 20 lat stosowałem wyłącznie gumy sezonowe. 80% moich przebiegów to asfalt i drogi utwardzone. Jeżdżę też dużo po drogach leśnych, dziurawych i błotnistych. Co ważne, jeżdżę też sporo po górach, w tym oczywiście po śniegu. Samochód to poliftowy Forek SG, wolny ssak, manual. Roczne przebiegi to minimum 20.000km. Jak takie Vradsteiny sprawdzają się w praktyce? Lepiej kupić takie, czy np. Toyo OpenCountry A/T albo Falken Wildpeak AT3? A może po prostu JEDNAK komplet na lato i komplet na zimę...? Felg mam trzy komplety jakby co Z góry dzięki za porady!
  2. W weekend przejechałem w sumie prawie 2000 km i problem nie wrócił. Samochód jechał normalnie. Spróbuję podjechać w tym tygodniu na diagnostykę i zastanowię się co z tym dalej zrobić - pewnie wyprucie sondy zamknie temat na lata
  3. No więc byłem rano w serwisie, podpięli komputer i wyszła właśnie 2 sonda lambda. Błąd został skasowany, przejechałem 200 km i na razie problem nie wrócił.... W poniedziałek, po powrocie do Polski, zabieram się za to. Wielkie dzięki dla wszystkich za rady i pomoc!
  4. Oby, oby! Dzięki za uspokojenie! Spróbuję gdzieś podjechać teraz, żeby sprawdzić kod błędu - wieczorem dam znać co wyszło.
  5. Stan na rano, po 12 godzinach resetu akumulatora: CEL świeci się od razu, cruise miga. Silnik nie szarpie, nie trzęsie się, pracuje równo i miarowo. nie ma żadnego falowania obrotów - ani na benzynie, ani na LPG. Po rozgrzaniu się do "prawie 85'C" trzyma obroty na poziomie ok. 700. Olej OK. WTF.....
  6. Oby to nie to... Tak jak pisałem - wymiana rozrządu (a przy okazji regulacja zaworów) była 5.000 km temu - zakładam, że wszystko było sprawdzone wtedy. Ale, ale... Przypomniała mi się jedna rzecz: przy okazji zaświecenia się CEL zauważyłem też, że wskaźnik temperatury silnika jest lekko poniżej normy, tj. jeśli strzałka w "równym poziomie" oznacza 90', to teraz jest tak na - umownie - 85'.... Może to tylko złudzenie, ale mam wrażenie, jakby lekko opadła.
  7. Dzięki, Panowie! Z kupieniem czytnika będzie problem, bo jutro ostatni dzień tutaj, a od soboty rano powrót. Na pewno pierwsze co zrobię w poniedziałek, to serwis Na razie: nie ma żadnych innych objawów - przyspiesza, hamuje, nic nie wyje, nic nie szarpie. Dzięki za ten pomysł z sondą lambda - miałem coś takiego w poprzednim Forku z 10 lat temu - skończyło się wypruciem sondy i problem z CEL zniknął na zawsze. Zobaczymy co będzie jutro po podpięciu akumulatora po nocnej przerwie (cruise by się bardzo przydał w drodze powrotnej....).
  8. Hej, Samochód: 2008 Forester SG N/A MT 158KM; LPG (STAG) założony 5.000 km temu. Dziś zaświecił mi się ("na stałe") CEL + miga cruise. Nie ma żadnych innych objawów - nie szarpie, nie ma falowania obrotów, wszystko jest jak zwykle. Wyłączenie silnika, przegazowanie nic nie daje - objawy są jak były. Odłączyłem teraz na noc akumulator - może to coś pomoże? Wiadomo, że trzeba podjechać do serwisu i podpiąć samochód pod komputer; problem polega na tym, że jestem 1800 km od domu, we Włoszech, a do Polski wracam dopiero w niedzielę wieczorem. Było dużo jazdy autostradowej, teraz ciągle po górach i zakrętach. Dzisiaj leje deszcz cały dzień i jest 99% wilgotności powietrza, więc może to jakieś elektryczne kłopoty? Olej jest, regulacja zaworów + rozrząd z pompą wody robione były tuż przed instalacją gazu (przy okazji świece, wszystkie płyny itp). Martwić się?
  9. Arcteryx

    LPG w Subaru

    Zainteresuję się tym Zenitem - nie słyszałem nigdy wcześniej o takim rozwiązaniu. Ciekaw jestem, czy w przypadku jakichś nagłych awarii łatwo jest znaleźć znający się na tym systemie warsztat (np. "gdzieś w trasie")?
  10. Arcteryx

    LPG w Subaru

    Dziękuję! Ad. 1 - o to poproszę na pewno, dzięki! Ad 2. - w poprzednim Forku wymieniłem SLSy na sztywne od razu po zakupie (tj. na przełomie 2009/2010) i wciąż są w super stanie. Przy okazji tego serwisu nowszego SG poproszę o kontrolę SLSów - jeśli jeszcze są w miarę OK, to się na razie wstrzymam ($$$). Ad. 3 - skłaniam się ku STAGowi BRC w poprzednim SG sprawował się rewelacyjnie i wymagał - przez cały czas od instalacji do sprzedaży jednej tylko regulacji; obyło się bez wymiany wtrysków. Być może trafiłem po prostu na jakiś doskonały zestaw. Do STAG przekonuje mnie to co piszecie o większej dostępności warsztatów/specjalistów. Na to liczę, tj. bardziej na sto tysięcy
  11. Arcteryx

    LPG w Subaru

    Hej, Właśnie sprzedałem Forka SG w wersji 125KM, który przy przebiegu 330.000 przejechał na gazie (BRC) ok. 200.000 km. Z tej okazji przywracam do codziennego użycia Ostatniego Mohikanina (SG 2.0 NA MT 158KM) z 2008 roku w stanie mint (przebieg na dziś 204.000 km (przez ostatnie dwa i pół roku zaledwie 9.000; stał w garażu i okazjonalnie jeździł po suchym). Jutro Forester jedzie na wymianę rozrządu z pompą wody + standard (płyny, filtry, co-tam-jeszcze-wyjdzie). Silnik: EJ204LSPLB. Mam w związku z tym pytania: 1) Ponieważ planuję szybką instalację LPG (o tym za chwilę), to czy poprosić serwis, by korzystając z okazji "rozrządowej" zrobiono kontrolę i ew. regulację zaworów? 2) O co jeszcze poprosić / na co zwrócić uwagę w kontekście planowanej instalacji LPG - może np. o sprawdzenie zawieszenia pod kątem instalacji dużej butli? Samochód ma już hak (nie był używany); stoi całkiem zdrowo na SLSach. 3) Dostałem dwie oferty na instalację LPG z wiarygodnego zakładu: STAG i BRC. STAG jest kilkaset złotych tańszy, ale ten zakład go poleca. Tak jak pisałem, wcześniej jeździłem na BRC; STAG jest mi kompletnie nieznany. Ma to współcześnie jakieś znaczenie? Z góry bardzo dziękuję za rady! Kacper
  12. Zależy mi na kontakcie dotyczącym legasia. Mój numer 502390075. Pozdrawiam

  13. Arcteryx

    Przegląd techniczny

    Papiery i homologacja są w porządku. Przekażę - mam nadzieję, że się uda! Rozumiem, że kolejność jednak: diagnosta -> wydział komunikacji, a nie odwrotnie? Jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc!!
  14. Arcteryx

    Przegląd techniczny

    Cześć, Mam głupią sytuację w rodzinie i poproszono mnie o radę. Z grubsza sytuacja wygląda na typowy Paragraf 22, a w dużym skrócie przedstawia się tak: 1) Samochód miał założoną we wrześniu 2018 (czyli rok i 2 miesiące temu) instalację gazową. 2) Właścicielka zapomniała, czy nawet nie wiedziała o konieczności wpisania tej instalacji do dowodu rejestracyjnego. 3) Wczoraj okazało się, że ostatnie badanie techniczne (do dowodu rej.) było przed wakacjami (5 miesięcy temu). Wiem, idiotyczna sytuacja. Pytanie jak to teraz załatwić. Samochód jest całkowicie sprawny technicznie, serwisowany w ASO, na wszystko ma papiery. Stacja diagnostyczna nie wbije przeglądu bez adnotacji o LPG w dowodzie rejestracyjnym. Wydział Komunikacji nie wpisze adnotacji o LPG bez ważnego badania technicznego (chyba?). Co radzicie? Jak to rozwiązać? Z góry dzięki za rady! K.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...