Skocz do zawartości

qba-epp11

Użytkownik
  • Postów

    93
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O qba-epp11

  • Urodziny 01.12.1976

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    DWL
  • Auto
    OBK MY05 2,5i AT
  • Zainteresowania
    Kitesurfing, Paralotnie

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia qba-epp11

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

0

Reputacja

  1. Wie ktoś jak zdemontować tylny spoiler w Outbacku? Gd ie są ukryte jakieś śruby lub zatrzaski? Edit: Ok. Znalazłam . http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CCEQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.subaruoutback.org%2Fforums%2Fattachments%2Fdo-yourself-illustrated-guides%2F14863d1253303442-2006-obw-rear-spoiler-replacement-231358-roof-spoiler-40.pdf&ei=YVKWVZHeE8TRywP3zYvoBA&usg=AFQjCNE6NXcIvJmVEHCJhf_GFYf96dyR9g&sig2=nRdvaut8tFtMkf-3FFF2XA&bvm=bv.96952980,d.bGQ&cad=rja
  2. No mam na oku coś takiego. 1.3 pojemności 87 KM
  3. Jeździ ktoś tym cudeńkiem i może coś więcej napisać? Z googla wyszło że ludzie sobie to chwalą mimo ,że jest to bardzo rzadko spotykane autko. Silnik i zawieszenie od Yarisa, więc raczej bezproblemowe. Dla żony byłby jak znalazł na dojazdy do pracy i zakupy.
  4. Święte słowa. Też kiedyś byłem sceptyczny co do LPG, bo nigdy na gazie nie jeździłem ( podobnie jak do automatycznych skrzyń). Teraz mam już w moim OBK zrobione ok 50 tys na LPG i złego słowa nie mogę powiedzieć. O oszczędnościach w stosunku do Pb nie wspomnę. A wystarczy regularnie serwisować instalację założoną u gazownika który ogarnia Subaru. Auto odwdzięczy się bezproblemową pracą.. .
  5. Też miałem lekki problem z tym, ,oraz ze sworzniem od drążka kierowniczego . Rada. Spryskać dobrym penetratorem i uderzać w gniazdo sworznia. po kilku uderzeniach sam wyskoczy.
  6. Ja przerabiałem to samo jakieś 3 tyg temu w OBK i też po tej samej stronie. Musiałem zdemontować całą półoś ,a co za tym idzie zawieszenie.Dużo roboty z tym nie ma. Nie rozpinałem przegubu tylko wyciągnąłem cały ze skrzyni. Przy wkładaniu sprawdzić simering czy sprężynka nie wyleciała. Zrobiłem trasę po naprawie ok 1600 km i nie widać by coś było nie teges. Generalnie jak masz trochę czasu i narzędzia to nie ma problemu. Potrzebne szczypce i do pierścieni segera rozwierające, by ściągnąć krzyżak z półosi.
  7. Na gazie nie odpali bo sie nie da. A kręci normalnie czy z trudem. Może aku już do wymiany.
  8. Jak to bywa że każdy swoje chwali więc przedstawię moje spostrzeżenia. Ja szukając auto kierowałem się kilkoma punktami. 1. Subaru 2. Dość pojemne - z racji uprawianych sportów potrzebuje sporo miejsca na sprzęt + w międzyczasie doszedł dzieciak 3. Dość rozsądne w eksploatacji ( serwis i części) 4. Możliwość wjazdu na bezdroża oraz mało odśnieżane odcinki dróg w górach i pewnie jeszcze kilka innych których nie pamiętam. Wybór padł na Obk 2.5 wolnyssak w automacie. Może to ma tylko 4 biegi, ale odpada problem dwumasy. Zawory jak to w SOHC regulowane bez wyjmowania silnika , ostatnio robione i z uszczelkami koszt 400 pln. Z rzeczy które wymieniałem to amory z przodu - koszt coś ponad trzy stówy za sztukę KYB Excel G, tarcze i klocki też w normalnych pieniądzach. Zanim założyłem lpg to spalanie w trasie wyszło coś ponad 9 l Pb. W gazie 11. Jeśli chodzi o osiągi to na autostradzie leci się jak po szynach. Na normalnych drogach brakuje trochę mocy przy szybkim wyprzedzaniu i tu by się tylko przydało H6. Ja przełączam wtedy na tryb sport i troszku pomaga. Wyposażenie to już kwestia indywidualna. Ja lubię prostotę i funkcjonalność, bez wodotrysków. Klima latem, grzanie foteli zimą to mi wystarcza. Jedyny mankament to audio bo jest po prostu lipne. Sumując : Jeśli potrzebujesz auto do zwyczajnej jazdy bez upalania i tanie w eksploatacji to myślę , że 2,5 AT będzie rozsądnym wyborem. Jak chcesz świrować to kup 2,5 turbo ( tutaj chodzą różne opinie na temat zagazowania) lub H6, a najlepiej STI .
  9. Ja mam taki. Z początku byłem sceptyczny do tej poduchy, ale małemu to nie przeszkadza. Pierwszą dłuższą podróż Wrocek-Łeba przejechał bez problemu w wieku 6mcy. Fotel jest 9-36kg. Jak się dowiadywałem poducha ma tą zaletę że w razie Wu nie łamie dziecku kości jak to podobno jest w fotelikach z pasami. Ma też strefy kontrolowanego zgniotu.
  10. Jeśli to jeszcze aktualne to firma Robak na Kurkowej. Mi w starej Toyocie reanimowali zamki, kluczyki etc. Naprawili nawet zamek który otwierałem śrubokrętem jak zatrzasnąłem kluczyki w bagażniku Godni polecenia.
  11. Wczoraj zatankowałem gaz i paliwo na Orlenie( tam gdzie zawsze) i wybrałem się do Łeby (ok 600 km) W połowie wyskoczyła mi kontrolka Check engine i przestał działać tempomat. Migał tylko napis Cruise. Po drodze drugie tankowanie gazu na A1 . Dzisiaj Dotankowałem sobie w Łebie gaz Odpalam auto, ale silnik nie zapala tylko kręci ok 2-3 sek. Za drugim razem auto odpala normalnie a kontrolki gasną i wszystko wraca do normy. Wyłączyłem instalację gszową i chyba pośmigam troche na bęzynie . Czy to był problem ujowego gazu czy może coś innego. Na gazie przejechałem 40 tys bez problemów. Auto ma 155 tys. Jak wrócę wybieram się na kontrole luzów. Miał ktoś coś podobnego?
  12. Może u Carfit-a w Nowym Sączu. Napisz do niego na PW
  13. U mnie wiosna, w Zieleńcu rewelacji nie ma, a wystarczy podjechać 20 km dalej na drógą stronę a tam zima na całego
×
×
  • Dodaj nową pozycję...