Gość zajacpieter Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 Witam kolegów . Posiadam legacy IV kombi w którym chciał bym zrobić sobie nawigacje . Myślę nad projektem zamontowania Nexusa 7 coś takiego jak na tym filmiku. Ale mianowicie mam problem z dostaniem takiej ramki jak gość na tym filmiku dlatego się zwracam czy nie macie jakiegoś źródła gdzie można kopic taka ramkę tanio . Lub ewentualnie jestem otwarty na wasze propozycje lub ciekawe projekty , może ktoś z was zamontował coś ciekawego w swoich samochodach . Z góry dziękuje za odpowiedzi i pomysły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 (edytowane) Ja kilka miesięcy temu kupiłem taką na allegro za chyba 45 zł i wtedy było ich kilka na różnych aukcjach. Aktualnie są same od wersji ze schowkiem i na dodatek nieprzyzwoicie drogie: http://allegro.pl/subaru-outback-legacy-kratka-nawiewu-nawiew-2009-i5042827707.html http://allegro.pl/subaru-legacy-03-08-kratka-nawiewu-srodkowa-i5639630573.html ale jak będziesz trzymał oko i ucho na pulsie, to z pewnością niebawem trafisz. Edytowane 8 Listopada 2015 przez Kambol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Witam kolegów . Posiadam legacy IV kombi w którym chciał bym zrobić sobie nawigacje . Myślę nad projektem zamontowania Nexusa 7 coś takiego jak na tym filmiku. Ale mianowicie mam problem z dostaniem takiej ramki jak gość na tym filmiku dlatego się zwracam czy nie macie jakiegoś źródła gdzie można kopic taka ramkę tanio . Lub ewentualnie jestem otwarty na wasze propozycje lub ciekawe projekty , może ktoś z was zamontował coś ciekawego w swoich samochodach . Z góry dziękuje za odpowiedzi i pomysły Jak Ci idzie bo temat też mnie interesuje.?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kana23 Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 Załączam obrazek fajnieszej ramki na tableta 1. Chcesz po modyfikacji wyrzucić zegarek, termometr? 2. Jak podłączysz tablet do głośników auta? 3. Co z zasilaniem tabletu? podobno standardowe ładowarki nie do końca się dobrze spisują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 Wymieniał już ktoś w Legacy IV kierownicę na tą ze sterowaniem radia i czy radio oryginalne reaguje.?, czy jest pod kierą wiązka ?, żeby to wszystko ze sobą połączyć.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolz Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Załączam obrazek fajnieszej ramki na tableta 1. Chcesz po modyfikacji wyrzucić zegarek, termometr? 2. Jak podłączysz tablet do głośników auta? 3. Co z zasilaniem tabletu? podobno standardowe ładowarki nie do końca się dobrze spisują Mam nexusa 2013 w Legacy IV 1. Zegarek w nexusie, termometr (apka pogodowa), średnie spalanie i inne pierduły - ELM327 2. normalnie, auxem 3. Bez problemu - kupujesz "markową" ładowarkę 2A i daje radę. Długo trwa pełne ładowanie ale ładuje bez problemu przy włączonych apkach jak automapa itp... Dodam, że mam "podwójną" ładowarkę - 2A na tablet, 1A na komórę. Podłączone oba urządzenia... Tablet ładuje, telefon podtrzymuje (tzn przy włączonym ekranie ładuje baaaardzo wolno) Tablet odpala się i gasi wraz z autem, podpięte pod zapalniczkę czyli wraz z przekręceniem kluczyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 Wymieniał już ktoś w Legacy IV kierownicę na tą ze sterowaniem radia i czy radio oryginalne reaguje.?, czy jest pod kierą wiązka ?, żeby to wszystko ze sobą połączyć.? Ja wymieniałem ale nie kierownicę tylko zaślepkę po lewej stronie na taką z przyciskami. Dobra wiadomość jest taka że instalacją już tam była, a zła że trzeba było kupić komplet przycisków do radia i tempomatu. Sebastian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 Wymieniał już ktoś w Legacy IV kierownicę na tą ze sterowaniem radia i czy radio oryginalne reaguje.?, czy jest pod kierą wiązka ?, żeby to wszystko ze sobą połączyć.? Ja wymieniałem ale nie kierownicę tylko zaślepkę po lewej stronie na taką z przyciskami. Dobra wiadomość jest taka że instalacją już tam była, a zła że trzeba było kupić komplet przycisków do radia i tempomatu. Sebastian Masz inne radio, te po FL mają wbudowane sterowanie przyciskami + jak piszesz nawet instalacje. Jest to znacznie prostsze. Przed FL tak nie było, i wg schematu ejst jeszcze potrzebny LAN modul. AFAIR inaczej jest w USDM tam radia miały wbudowane sterowanie, ale to trzeba doczytać na forach US. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 w USDM tam radia miały wbudowane sterowanie, ale to trzeba doczytać na forach US. Czytam ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 w USDM tam radia miały wbudowane sterowanie, ale to trzeba doczytać na forach US. Czytam ! o ile pamiętam tam masz w kostce radia sygnały o odp rezystancji które sterują radiem. Wystarczą w sumie przyciski, przewody i kostka. Na US stronach widziałem lata temu manuale, było to dość proste w realizacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 w USDM tam radia miały wbudowane sterowanie, ale to trzeba doczytać na forach US.Czytam ! o ile pamiętam tam masz w kostce radia sygnały o odp rezystancji które sterują radiem. Wystarczą w sumie przyciski, przewody i kostka. Na US stronach widziałem lata temu manuale, było to dość proste w realizacji. Kierownicę już mam, jutro robię wiozkę i podłączam jak piszą na forum LGT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BW. Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 (edytowane) ja właśnie zakupiłem na avojdm.com za jakieś chore pieniądze, bo się zniecierpliwiłem do szukania na allegro, ramkę wyglądającą tak:i mam zamiar w niej zamontować radio Pioneer SPH-DA120, o ile doczekam się na tę ramkę z Japonii, bo coś ani widu ani słychu. Edytowane 6 Grudnia 2015 przez BW. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 A co zrobisz z przyciskami komputera pokladowego. Kupiles ramke do instalcji w miejscu popielniczki? Seb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolz Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 Seb, czy tak bardzo zależy Ci na zachowaniu tego panela? Zegarek masz na "multimediach". Zużycie paliwa na torque... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 Kiedyś też myślałem o tej ramce gdy przerabiałem temat audio w legacy. Ostatecznie jednak podpiąłem wzmak pod fabryczne audio. Nie kręcą mnie wyświetlane bajery na ekranie, flmiki, navi bo nie jeżdżę w trasy. Chciałem zamontowac dobre audio ale odpuscilem bo: obecnosc drugiego fabrycznego radia ponizej wyglada dziwnie, za duzo kombinacji, pomimo wyciszenia legacy nie daje takiej izolacji akustycznej aby dalo sie sluchac komfortowo muzyki przy predkosciach autostradowych ( cienkie szyby), wg mnie super audio w autach pokroju starego legacy to nieporozumienie. Wole posluchac muzyki w domu w ciszy. Nie inwestuje juz w bajery do legacy poza serwisowaniem bo czekam na brz i zbieram do niego graty ale z audio rezygnuje z ww. powodow. Seb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 Jak jest z zamiennością radia przed i po FL w Legacy IV i jeszcze US na EU.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BW. Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 tak, kupiłem też ramkę pod ten wyświetlacz zamiast popielniczki. Jak skończę to wrzuce efekty pracy i sam ocenisz czy wygląda to dziwnie Wymyśliłem, że połącze stare orginalne radio z nowym i będzie robiło za odtwarzacz płyt, ponieważ to nowe, które chce kupić, musi być płaskie i czytnika płyt brak. Tez nie jestem jakimś audiofilem, ale mnie uszy aż "bolą" jak słucham muzyki w tym samochodzie, a najważniejsze dla mnie jest to, żeby móc podłączyć to czego ja chce słuchać, a póki co w fabrycznym radiu mogę co najwyżej odpalić płytę i to nie mp3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 w USDM tam radia miały wbudowane sterowanie, ale to trzeba doczytać na forach US.Czytam ! o ile pamiętam tam masz w kostce radia sygnały o odp rezystancji które sterują radiem. Wystarczą w sumie przyciski, przewody i kostka. Na US stronach widziałem lata temu manuale, było to dość proste w realizacji. Kierownicę już mam, jutro robię wiozkę i podłączam jak piszą na forum LGT. link do instrukcji http://legacygt.com/...4e3ee0cdcc& Sterowanie radiem już zrobione teraz zabieram się za AUX-a.-> http://legacygt.com/forums/showthread.php/plug-n-play-aux-mod-2005-6cd-radios-18504p4.html a póżniej czas na http://legacygt.com/forums/showthread.php/car-pc-52252p5.html . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yARO_81 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 (edytowane) Czy wydaje mi sie czy ramka z nawiewami jest niesymetryczna a co za tym idzie ta z avojdm.com jest tylko do angoli, kangurow i kitajcow :/ Dzisiaj tak swoja z grubsza ogladalem i bez mierzenia da sie to wypatrzec. Tez planuje nexusa 2013 wraz z DAC wsadzic miedzy nawiewy ale priorytet to ramka :/ Edit: No i znalazlem potwierdzenie na legacygt.com Kolo pisze, ze z lewej jest dosyc ciasno a z prawej sa szpary. Kicha. Orientuje sie ktos czy ta ramka jest w wersji EU lub USDM? Wysłane z mojego Lenovo TAB 2 A10-70L przy użyciu Tapatalka Edytowane 13 Stycznia 2016 przez yARO_81 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BW. Opublikowano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 ja sie orientuje na to, ze jestem wku%wiony, bo kupiłem tę ramkę i jeszcze nie wkładałem, ale już przykładając miałem wrażenie, że coś jest nie tak. Przy montażu ramki do przeniesienia zegarka w zapalniczkę musiałem przerobić połowę tego plastiku przy skrzyni. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yARO_81 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 No to tez konkretna informacja. Problem ogólnie spasowania czy tez roznica miedzy RHD i LHD? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 A pisałem, kilka postów wyżej, że lepiej odpuścić temat .... Sebastian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BW. Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 @yARO_81 raczej problemy mogą być 2 w jednym, teraz już nie jestem w stanie tego zweryfikować, ale możliwe że RHD/LHD miała tu znaczenie, ale mam silne podejrzenia, że pomimo iż na stronie było napisane, że pasuje do legacy od 2004+ to ramka przeznaczona była do polifta, przynajmniej tak wynika z obrazków w instrukcji. @Sebastian32, jak Ty to napisałeś, to ja już miałem ramkę zamówioną. Poza tym, będzie więcej pieprzenia, ale efekt uda się uzyskać super. Dorzucam zdjęcia mojej walki. Tu widać na 2 planie poodcinane plastiki, z 2 strony analogicznie: tu mamy przesunięcie otworów w ramce z Japonii, w plastikowej częsci analogicznie: tak wygląda efekt końcowy: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yARO_81 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 @BW. - Na stronie bylo napisane o RHD tylko wczesniej nie mialem pewnosci o asymetrycznosci ramki. Aczkolwiek gdyby byla symetryczna to tematu RHD/LHD by nie bylo w opisie. Mialem wykosztowac sie na ta ramke 7" i ta do zmiany lokalizacji kompa ale teraz wiem, ze je odpuszczam. Bede mozdzyl cos inaczej. Albo dremelek z ramki ze schowkiem albo uda sie wyczaic ramke po navi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 ja sie orientuje na to, ze jestem wku%wiony, bo kupiłem tę ramkę i jeszcze nie wkładałem, ale już przykładając miałem wrażenie, że coś jest nie tak. Przy montażu ramki do przeniesienia zegarka w zapalniczkę musiałem przerobić połowę tego plastiku przy skrzyni. A kupiłeś: #0 A-C (prawidłowy wybór do przedlifta), czy #1 D-F (polift)? https://www.japanparts.com/parts/detail/13925 Może się pomylili przy przesyłce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się