dominikon Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Witam, próbowałem znaleźć informacje na forum ale niczego dokładnie w temacie nie udało mi się odszukać. Mam pytanie - czy wymieniał ktoś tuleje wahacza wzdłużnego tylnego w Imprezie 2,0 bez turbiny sedan - te o numerze katalogowym 20271AA021? One są wprasowywane na zimno w wahacz? Da się to zrobić samemu bez dostępu do prasy hydraulicznej - jeśli tak to jak z tym sobie radziliście? Jakiś czas temu zostały mi one wymienione ale kupiłem gówniane, nieoryginalne i stukają i piszczą gorzej jak uszkodzony oryginał będący pierwotnie w moim samochodzie. Te obecnie zamontowane lecz słabej jakości podróby były mi wprasowane w warsztacie i też nie byłem świadkiem jak to było robione i może podczas montażu jakiś "fachowiec" je po prostu uszkodził? Teraz kupiłem oryginalne części ale chciałbym sobie je zamontować samemu ale nie wiem czy bez odpowiednich narzędzi (prasy) dam radę to zrobić. Jakiekolwiek sugestie będą bardzo mile widziane. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gustaf Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Bez prasy ciężko to bedzie Ci wymienić bo jest tam cięka tuleja metalowa na zew. krawędzi. Jak będziesz to miał zdjęte podjedź to Ci to wprasuję za browca - mam prasę hydrauliczną 20t w sosnowcu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominikon Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Kurczę - wielkie dzięki z góry. Bardzo chętnie skorzystam. Planuję się tego chwycić w sobotę. Resztę napiszę na priv. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Kumpel w robocie wbija niektóre młotem ,ale zależy jaka tuleja. Do vw zazwyczaj włażą dość lekko (scianki alu chyba)ja robiłem u mnie tuleje dyfra i wymysliłem pare nowych przekleństw. Wygląda na to że reszta też bedzie miała stalowy pierscionek ,więc młotka bym raczej nie brał pod uwage.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dexter4127 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 (edytowane) Dlatego ja nauczony doświadczeniem, wolałem oszczędzić sobie nerwów i założyłem poli, do których wciśnięcia wystarczyło małe imadełko i trudniej było w sumie wyjąć stare niż wsadzić nowe. Dlatego jeśli masz propozycję włożenia tego praską, to nawet się nie zastanawiaj. Edytowane 18 Sierpnia 2015 przez dexter4127 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brunon Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Dlatego ja nauczony doświadczeniem, wolałem oszczędzić sobie nerwów i założyłem poli, do których wciśnięcia wystarczyło małe imadełko i trudniej było w sumie wyjąć stare niż wsadzić nowe. Dlatego jeśli masz propozycję włożenia tego praską, to nawet się nie zastanawiaj. Też zamierzam włozyć poli. Nie skrzypią? Używałeś smaru silikonowego przy montażu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dexter4127 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Dałem w miarę obficie załączony smar silikonowy, póki co nic nie trzeszczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominikon Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Dzięki za wszystkie informacje - naprawdę! Też myślałem nad tulejami poliuretanowymi ale jako, że nie jeżdżę Imprezką zbyt agresywnie i z wielkim zacięciem sportowym, a raczej spokojnie to stwierdziłem, że kupię raz jeszcze zwykłe metalowo-gumowe tuleje ale tym razem darowałem sobie wszelakiego typu "wysokiej jakości zamienniki" i kupiłem japońskie oryginały. Z propozycji wprasowania którą otrzymałem od Gustawa najprawdopodobniej skorzystam - jesteśmy wstępnie już ugadani :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlexClyde Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 wcisnąć można oczywiście prasą lub imadłem, młotki odpadają w tego typu tulejach, a jeśli chodzi o pozbycie się starej w subaru jest bardzo łatwo, palnik i wyjarać stare:P później oczyścic ładnie wachacze odmalować i zaaplikować nowe tuleje:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Różnice w cenie oryginał/zamiennik to 100zł za parę, warto brać oryginał ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Różnice w cenie oryginał/zamiennik to 100zł za parę, warto brać oryginał ? Wszystko zależy od tego jak to jest zamiennik. Czy jest 4dni max ? Czy cos lepszego np lemforder ? Większość poleci Ci oryginały lub poli więc wszystko zalezy od tego ile masz kasy na części i wymianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 A "Febest"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 (edytowane) A "Febest"? Nie mam zdania. Nie mialem do czynienia z ta marka. Edytowane 13 Grudnia 2015 przez niebieskiultras Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlexClyde Opublikowano 25 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2015 o ile pamiętam zakładałem Febesta w subarynie mojej mamy i już chodzi to z 3 lata;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz198403 Opublikowano 22 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 (edytowane) Cena z sztukę do Forester 2.5xt 2007 w ASO Subaru Koper (aleja krakowska Warszawa) to niecałe 80 złoty. Dziś kupowałem. Nie muszę dodawać że oryginalne Edytowane 22 Lipca 2016 przez Lukasz198403 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 11 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2017 (edytowane) ma w planie zabrac sie za wymiane wszystkich gum w tylnych wahaczach czy dam rade bez kanalu ogarnac temat? jak najlepiej sie za to zabrac? kazdy z osobna? wykrecic jeden wymienic gumy i skrecic i pozniej nastepny czy wszystko wywalic odrazu? myslalem zeby zalozyc jakies "miekkie" poli. Edytowane 11 Grudnia 2017 przez chudy__ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się