Ten pan z zacytowanego wątku ma vf39 i największy intercooler. Ja pytam o seryjną TD04 w połączeniu z największym intercoolerem. Problem polega na tym, iż nie da się tego razem zamontować bo gruszka aktuatora dotyka do intercooler i nie można go przekręcić. Czy ktoś mail wcześniej z tym problem i go rozwiązał?
Pozdrawiam,
Czy ktoś kto montował największy intercooler z STI po 2008 do forestera SG 2.5XT z seryjnym TD04 może powiedzieć jak rozwiązał problem z kolizją między gruszką aktuatora a intercoolerem ? Brakuje dosłownie 5mm żeby wszystko się ładnie wpasowało ale jednak nie pasuje.
od którego STI intercoolera użyłeś ?
Czy wsporniki pasowały czy musiałeś coś modlić?
Pytam bo też się przymierzam do tego zabiegu w takim samym aucie. Intercooler już mam ten największy po 2008 ale nie wiem co ze wspólnikami bo jeszcze nawet nie przymierzalem.
witam.
mam mały problem z moim foresterem 2.5xt at sg. w sezonie letnim zmieniłem przednie zaciski na czterotłoczek z WRX. W lato jeżdżę na felgach 17 więc nie było problemu. w ten weekend chciałem zmienić koła na zimowe i zonk - zimowa felga 16stka obciera o zacisk. brakuje dosłownie ze 2 mm żeby było ok. Mam tu dwa pytania do znawców.
1) czy zastosowanie dystansu 3-5mm nie jest za duże, żeby użyć oryginalnej wypustki centrujacej na piascie i czy trzeba użyć innych/dluzszych szpilek
2) czy dystanse trzeba stosować na obu osiach czy wystarczy tylko przód ?
Z góry dziękuję za pomoc.
Witam. Udało mi się skonstruować układ regulacji według opisu ale nie wiem czy wszystko działa poprawnie - na mój gust to nie. Problem jest w tym iż po pokreceniu potencjometrem tylko jedna lampa jeździ wyzej/niżej. Czy tak powinno być czy może mam padnięty silniczek w lewej lampie (bo obie powinny się poruszac) ? Widać to na załączonym filmie. Gdzie szukać ewentualnej usterki ?
20170828_214219.mp4
Cena z sztukę do Forester 2.5xt 2007 w ASO Subaru Koper (aleja krakowska Warszawa) to niecałe 80 złoty. Dziś kupowałem. Nie muszę dodawać że oryginalne