Skocz do zawartości

AlexClyde

Użytkownik
  • Zawartość

    215
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O AlexClyde

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..
  • Urodziny 07.12.1989

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Rheinböllen
  • Auto
    Subaru Impreza WRX STI 2017 Limited. Subaru Impreza WRX 2.5 Hawk
  • Zainteresowania
    Subaru ;)

Contact Methods

  • Skype
    OneAirs

Ostatnie wizyty

144 wyświetleń profilu
  1. Czy to panewy tłuko?

    owalizacji nie było, jedynie na 4 cylindrze były bardzo głębokie rysy, został "wyfrezowany" i zatulejowany w nominalnym rozmiarze, pozostałe 3 cylindry w pięknym stanie, moje auto nie było katowane itd, problem dla którego został rozebrany to klepanie szklanek na lewej głowicy ( strona kierowcy) auto kupiłem z 1 rąk, ale jeden z serwisów wsadził łapy w pompe oleju celem sprawdzenia jej stanu, została złożona niewłaściwie skręcony dekiel rotoru( śruby bez kleju, nie zastąpione nowymi, 2 dokręcone za mocno, 2 w miarę ok a 2 odkręcaliśmy palcami) pompa oleju w pewnych momentach nie domagała ciśniemiem, zaczęło podcierać słabe punkty silnika, a jak wiadomo lewa głowica jest smarowana na końcu dlatego mi tam cykało. Bardzo długo szukałem przyczyn dopóki silnik nie wylądował na stole.
  2. Czy to panewy tłuko?

    tłoki kupiłem nowe fabryczne jaka gradacja to nie mam pojęcia, tuleje cylindrów 99,5 trzyma wszystko wymiar, piston slap mam bardzo minimalny także raczej wszystko jest ok, znika jakieś 30 sek po odpaleniu, zobaczymy jak coś kucnie to reklamacja będzie:D
  3. Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)

    A ja dziś profilaktycznie po zmianie zawieszenia ustawieniach itd, sprawdziłem czy geometria jest tak jak ustawiłem. Zawsze coś się w śwince do roboty znajdzie;)
  4. Czy to panewy tłuko?

    Piston slap, Subaru już tak ma miałem do 145 tys, zrobiłem remont i po 8 tys znów jest delikatny, widzialne było to na tłokach starych, nasze boxery mają bardzo krótkie tłoki w miare luźno spasowane i w jednych jest innych nie, panewki przy wkręcaniu na obroty by się nasilały więc po Twoim filmiku ja stwierdzam, że to piston slap. Jeździć i nie katować na zimno a nic się nie stanie złego. Pozdro
  5. Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)

    Wyjechał stary zawias H&R i wjechał nowy Maxpedingsrods;)
  6. Stukanie przy jednostajnych obrotach.

    sprawdź napinacz rozrządu, stukać mogą też panewki, ale z Twojego opisu bardziej pasuje to do tulei korbowodowych w tłokach, zacząłbym najpierw od napinacza rozrządu, nawet nowy potrafi zacząć stukać.
  7. Klekot

    od strony kierowcy głośniej? te silniki klepią trochę, ale może być wiele rzeczy, jaki przebieg? dobrze byłoby sprawdzić ciśnienie oleju, mogą cykać zawory, wtryski, może być fuel damper, panewka, korbowód, tłoki, wiele tematów, lepiej osłuchać i dobrze zbadać żebyś po zakupie zaraz nie musiał 12tys zł zainwestować w silnik
  8. Odpowietrzanie układu chłodzenia

    Witam wszystkich, rozpisali się wszyscy jak trzeba Proponuję wywalić na okres próbny termostat, wtedy układ napewno będzie odpowietrzony, jak objaw pozostanie to wiadomo, że UPG, a mechanik który stwierdza, że nie nabierze pokory, wiem, że to kosztowna diagnoza, ale nie takie rzeczy przerabiałem w mojej świni;) Pozdrawiam
  9. Na moim przykładzie dedykowana rura samco kosztuje ok 80 euro, prawie taka sama tyle że dłuższa o 1cm również samco kosztuje 11 euro.... wystarczy skalpel i można sporo oszczędzić Pozdro
  10. WRX STI hawkeye jaka geometria

    Witam odgrzeję kotleta bo akurat jestem w temacie, zmieniając zawias szukałem ustawień, ale to bardzo ciężki temat, a więc kąt pochylenia kół przednich tolerancja -0,55 do 0,05 stopnia, wyprzedzenie na przodzie 2,50 do 4,20, zbieżność od - 0,05 do 0,05 czyli najlepiej około 0. kąt pochylenia mcphersona w stosunku do zwrotnicy ok 11,4 stopnia. Teraz tył pochylenie koła -.2,00 do -1,00 oczywiście negatyw zbieżność -0,05 do 0,05, kąt pochylenia fabrycznie nie jest regulowany, można dołożyć śruby mimośrodowe, a teraz takie standardowe badanie np u mnie jak jest przod pochyl -0,11 zbieżność -0,02 tył pochylenie -1,51 i zbieznosc -0,01 Dodam, że mam zawias H&R gwintowany i regulować wszystkim mozna bardzo pięknie, ale nie chcę robić z auta taczki na lotnisko:) Pozdrawiam
  11. UPG - na co zwrócić uwagę

    musisz najpierw rozebrać i pomierzyć czy bloku nie zjadła korozja gdzie przylega uszczelka, czy mieści się w normie krzywizny itd, jeśli jest ok będziesz mógł sam przygotować powierzchnię pod uszczęlkę, ale jak będą wżery czy krzywizna to magnesówa czyli silnik do wyjęcia:) , dopiero dalej można coś myśleć, czym jak itd;) głowice raczej w całości do szlifierzy się wozi. Uwagę zwróć na stan cylindrów, pęknięcia czy są jakieś progi itd.
  12. Zmiana koloru podświetlenia zegarów i panela klimy

    Radio mam inne niż OEM, a jeśli chodzi o klime to podobna sytuacja również żaróweczki T5 i filtry za pryzmatami, jak masz czas i ochotę to dasz radę;)
  13. Zmiana koloru podświetlenia zegarów i panela klimy

    ja grzebałem w hawku, po zastosowaniu czerwonych ledów nie widać blatu tylko same wskazówki, problem jest taki, że żeby to dobrze zrobić to trzeba licznik rozebrać w drobny mak i pozbyć się zielonych filtrów a nie tylko same żaróweczki wymienić, znów jak wymienisz na zielone ledy to znikają wskazówki bo jak z fizyki wiadomo 2 filtry zielony i czerwony dają czarny. A żaróweczki są T5 w oprawkach tylko OEM są takie bańki większej mocy a nie tak jak standardowe 1,2W. Więc jak szukasz ledów to T5
  14. Dziwny dźwięk podczas odpalania silnika

    Dla mnie też rozrusznik, a akurat w naszych świnkach wymontowanie trwa 5-10 minut to warto do niego zajrzeć coś z automatem albo bendiksem.
  15. WRX 2.5t utrata mocy

    Witam, już opisuję. okazało się, że zawór upustowy bov zaczął puszczać ciśnienie, spadek nie był duży ok 0,2 bar, ale komputer oczywiście widział, że coś nie alo i odcinał turbo. Po założeniu zaworu DV i próbach wszystko znów ok. Zamówiony teraz zawór turbosmarta i ma być ok;) miałem HKS, ale już miał tyle lat, że miał prawo się wypracować. Osłabła w nim sprężyna i jest rysa w cylinderku gdzie pracuje tłok zaworu. Pozdrawiam !:)
×