Skocz do zawartości

AlexClyde

Użytkownik
  • Postów

    245
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O AlexClyde

  • Urodziny 07.12.1989

Contact Methods

  • Skype
    OneAirs

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Rheinböllen
  • Auto
    Subaru BRZ
  • Zainteresowania
    Subaru ;)

Ostatnie wizyty

1377 wyświetleń profilu

Osiągnięcia AlexClyde

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

18

Reputacja

  1. AlexClyde

    problem brz

    czasami trzeba bardzo długo odpowietrzać zanim będzie git, ale jeśli już pompujecie ponad pol godziny to szukalbym problemu w pompce sprzęgła;)
  2. Szkoda, że nikt nic nie odpowiada nie podpowiada, a więc to co masz na zdjęciu to "cewka" do zaworu zmiennych faz rozrządu, jakby tam nie śmigało to byś miał checka z czujnika położenie wałku który jest na boku obudowy na zdjęciu widać śrubke 6tke na 10tke w lewym rogu (to jest czujnik położenia wałka) dobry trop to pomiar kompresji w silniku, sprawdź stan świec zapłonowych albo od razu wymień na nowe, te silniki mimo tego, że mają hydraulike zaworów to są też malutkie szklaneczki na zaworach między dźwigienkami, może być coś z luzem zaworowym( jeśli jest za duży ciśnienie oleju zredukuje to ,ale jak jest za ciasno to lipa...( konieczność wyjęcia silnika) kolejna sprawa to w silnikach FA i pokrewnych jest problem z odprowadzaniem ciepła za cewek wysokiego napięcia- może któraś nie domaga, w sumie dawno posta pisałeś, a jak ogarnąłeś temat to podrzuć co było przyczyną:) pozdrawiam
  3. Ja sprawdzam raz w tygodniu i wymieniam co 7 tys max, silnik nie ma lekko, remont miałem z powodu luźnego dekla w pompie oleju, na liczniku 180 tys, silnik 2.5 T ;)) następne auto będzie również ze znaczkiem plejad i następne.... i tak zawsze wierny marce mimo pewnych wad, to Subaru oddaje przyjemność z jazdy
  4. kolego sprawdź na zgaszonym silniku naciąg paska, możesz kupić taki mały przyrząd do sprawdzania naciągu pasków rozrządu i wielorowkowych albo pożycz od kogoś, fajnie by było jakby ktoś miał identyczny silnik i miałbyś porównanie, wtedy będziesz miał odpowiedź czy napinacz jest ok czy za słaba już sprężyna w nim, ale skoro alternator ogarnąłeś to wina leży w napinaczu, samej rolki bym się nie czepiał, jeśli bez paska obraca się ładnie, nie hałasuje, nie ma luzów i oporów to obstawiam napinacz...;)
  5. TOP MOTO na ul. Przeskok, jeśli chodzi o silnik to do nich, o gaz to proponuję kogoś kto tylko tym się zajmuje;)
  6. Odgrzeje kotleta, a co mi tam, kolego SNR NTN to jedna firma miałem rozrząd tej firmy do dziś z paskiem Conti, sprawa wygląda następująco, robię duże przebiegi świnia nie stygnie, OEM wylatał mi 115 tys bez problemu i jedna rolka była padaka, przy NTN SNR przejechałem 65 tys i malutka rolka, oraz dolna zębata totalny kibel, napinacz zapocony, więc na własnym przykładzie mogę powiedzieć. że raczej do 100 tys by to nie dało rady... polecam teraz tylko OEM kupiony w serwisie lub sklepie Subaru, ze sprzęgłami jest podobnie Exedy FJK i tu konkretny numer to nie to Exedy które kupisz w Subaru....;)
  7. AlexClyde

    Chip z Allegro

    Nie będę zakładał nowego tematu, ale już nie w kwestii Chipa a remapu- może nie remap- wyłączenie pewnych opcji w ECU, ktoś używa Kess V2? Tactrixa? z Ecuflashem czy romraiderem, bo na stronie producenta jest napisane, że nie działa ze starszymi świniami czyli tam do 2000r, ok rozumiem, ale modele z którymi współpracuje tez tylko do 2005, a dalej co? Ciekawi mnie Kess V2 wersja master bez limitu tokenów, używał ktoś w Subaru? Planuję coś zakupić nie do jakiś tam tuningów, mocy wystarcza, ale chcę pozbyć się TGV i SAI i w aucie brata zwiększyć obroty biegu jałowego. Nie potrzebuję rad, że uwalę sterownik czy coś, wiem jak wyglądają Mapy czy to tekstowe 2/3D i jak liczy się checksum.
  8. AlexClyde

    Sonda

    Kolego rozwiń swój post, sonda regulacyjna czy sonda za katem to po pierwsze, jakie auto konkretnie wydaje mi sie, że masz silnik ej20 od 2000.10 to masz DOX 0113 i DOX 0120 ew DOX 0357 z Denso Sondy. Nie szukaj używek, to lepiej wyrzuć od razu pieniądze do śmietnika...
  9. P0011 też może mieć związek z LPG, to błąd czujnika wałka rozrządu, P0171 dotyczy ubogiej mieszanki, ale nie zawsze, nie wiem czy Twój silnik ma zmienne fazy, jeśli tak to tam może tkwić problem, jeśli chodzi o jakieś płukanki to daj spokój, zmień olej na taki jaki chcesz i śmigaj, P0171 może świadczyć również o uszkodzonej sondzie 1 regulacyjnej, przeklamywaniu MAFa, ciśnienie paliwa, wtryski, regulacja gazu itd..
  10. podciśnienia są bez opasek i może rury "pozdejmować" nieszczelności w układzie są trudne do zlokalizowania, ciśnienie nie powinno tak uciekać szybko jeśli nic nie odepnie się w dolocie więc mając spryskiwacz z płynem do naczyń i woda coś tam może znajdziesz, ale może być tak, że silnik łapie lewe powietrze na podciśnieniu, robiąc nadciśnienie może być szczelne miejsce gdzie jest nieszczelność. szarpanie podczas ruszania to nie tylko nieszczelności układu dolotowego, winny może być przeływomierz, przepustnica, złe ustawienie zaworów, lambda, sprzęgło i wiele innych rzeczy, ciężko to zlokalizować, zwykle metodą prób i błędów.
  11. stary temat, ale odgrzeję kotleta, jeśli chodzi o rozkręcanie się pompy i słabsze ciśnienie to we wszystkich silnikach subaru boxer lewa głowica jest na koncu "łańcucha pokarmowego" i to ona najpierw zaczyna głośniej klepać ( lewa od strony kierowcy 1 i 4 cylinder) ciekaw jestem jak zakończył się temat tego posta? bo na forum tylko rozpoczynają się posty i nigdy nie kończą, na nic nie można znaleźć odpowiedzi, a jeśli zrobisz nowy temat to zaraz kasacja bo "temat już był" tyle, że bez rozwiązania:/
  12. AlexClyde

    Szarpanie gt 96 211km

    powyżej 1V powinno checka wywalać że za bogata mieszanka, może na 4 czy 5 biegu zaczyna działać w close loop, ale niby na każdym biegu powinno tak być po przekroczeniu 3tys RPM
  13. na zakrętach nie ma jakiś zmian, np w lewo mocniejszy szum a prawo słabszy? skoro guma pęknięta to i tak musisz wyjąć półoś, wtedy możesz swobodnie pokręcić piastą i będziesz miał odpowiedź, przy okazji sprawdzisz stan przegubu po wymyciu ze smaru.
  14. Oczywiście, że opcja druga, kute tłoki, korby, lepsze panewki, pompa spec, pasowanie tłoka to już Twoja indywidualna sprawa.
  15. Witam sonda wymieniona, spaliny powróciły do normy, silnik zaczął głośniej pracować na wolnych obrotach (cykanie wtrysków i zaworów) tak jak było kiedyś, terkotanie podczas jazdy pozostało, może nie aż takie jak było ale nadal jest, auto zyskało na mocy, ale nie jest to tak jak powinno być, w weekend wezmę się za sprawdzenie ciśnienia paliwa i obadam szczelność kolektora ssącego i całego dolotu, brak mi już pomysłów, jeździ wszystko ok, ale wkurza mnie niesamowicie to terkotanie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...