AlexClyde

Użytkownik
  • Zawartość

    204
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O AlexClyde

  • Ranga
    ..:: Bywalec :..
  • Urodziny 07.12.1989

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Rheinböllen
  • Auto
    Subaru Impreza WRX 2.5, Subaru Impreza 1.8
  • Zainteresowania
    Subaru ;)

Contact Methods

  • Skype
    OneAirs

Ostatnio na profilu byli

107 wyświetleń profilu
  1. Radio mam inne niż OEM, a jeśli chodzi o klime to podobna sytuacja również żaróweczki T5 i filtry za pryzmatami, jak masz czas i ochotę to dasz radę;)
  2. ja grzebałem w hawku, po zastosowaniu czerwonych ledów nie widać blatu tylko same wskazówki, problem jest taki, że żeby to dobrze zrobić to trzeba licznik rozebrać w drobny mak i pozbyć się zielonych filtrów a nie tylko same żaróweczki wymienić, znów jak wymienisz na zielone ledy to znikają wskazówki bo jak z fizyki wiadomo 2 filtry zielony i czerwony dają czarny. A żaróweczki są T5 w oprawkach tylko OEM są takie bańki większej mocy a nie tak jak standardowe 1,2W. Więc jak szukasz ledów to T5
  3. Dla mnie też rozrusznik, a akurat w naszych świnkach wymontowanie trwa 5-10 minut to warto do niego zajrzeć coś z automatem albo bendiksem.
  4. Witam, już opisuję. okazało się, że zawór upustowy bov zaczął puszczać ciśnienie, spadek nie był duży ok 0,2 bar, ale komputer oczywiście widział, że coś nie alo i odcinał turbo. Po założeniu zaworu DV i próbach wszystko znów ok. Zamówiony teraz zawór turbosmarta i ma być ok;) miałem HKS, ale już miał tyle lat, że miał prawo się wypracować. Osłabła w nim sprężyna i jest rysa w cylinderku gdzie pracuje tłok zaworu. Pozdrawiam !:)
  5. Witam, pojawił mi się problem w mojej śwince, w momencie gdy przyspiesze ostro i tak do 5 tys obr nagle auto potrafi stracić moc, bost z 1 bara spada do 0,3. Po zgaszeniu odpaleniu wraca do normy i poki nie przekrocze 5 tys smiga git, podlaczelm kompa i tu mój ból bo żadne byki nie wychodzą, żadnych błędów, check sie oczywiscie nie zapala kiedy wpada w ten tryb. w bramce zamkniętej również nic, wiec jak byl w trybie awaryjnym podpialem kompa nie gaszac auta, dalej nic. Ktoś miał podobny problem? Nie sądzę, żeby go turbo przeładowywało. Proszę o porady Witam jescze raz. Jestem bardzo zawiedziony ze nikt nie udzielil zadnych wskazowek. Problem juz rozwiazalem bylo troche szukania ale auto znow smiga jak powinno. Info na priv. Prosze o zamkniecie tematu.
  6. Nic dodać nic ująć, profesjonalna odpowiedź.
  7. Ja też niedoczytałem;) i skoro sprzęgło w podłodze to coś nie alo faktycznie może być z ta pompa
  8. lepiej sprawdzać układ chłodniczy ciśnieniowo, test co2 to strata pieniędzy i czasu, w zupełnie nowym silniku 100% z dobrymi UPG jestem w stanie zrobić test co2 który zmieni barwę wskazując podwyższoną zawartość co2 czyli niby walnięte UPG...
  9. Napewno porównał części czy są takie same? skrzynia jak już była zrzucona i był problem z pierwszym biegiem, należałoby ją rozebrać, nie masz luzów na lewarku zmiany biegów? może tuleje gdzieś szlag trafił, możnaby jeszcze zluzować łapy skrzyni odpalić auto zeby popyrkotało i dopiero dokręcić może nie popadla skrzynia jak należy i z samym lewarkiem coś nie alo. A i sprzęgło "Japan Exedy" to nie jest sprzęgło "OEM Subaru"
  10. manual mówi co innego każdy robi co innego... to zależy wszystko od tego jaki masz silnik jakie napędy i jak użytkujesz, przykład mój - Subaru WRX 2.5 ej255 podkręcony do 280 koni, dupowóz, bez upalania olej w silniku wymieniam co 7 tys (Motul 5W30) most i skrzynia Motul Gear 300 75w90 co 50 tys. Płyn hamulcowy co 2 lata, chłodniczy razem z rozrządem więc co 105kkm ew. max 10 lat można jeździć badając temperaturę i jakość, wspomaganie dopiero jak coś padnie, płyn do spryskiwaczy dolewam jak już pusto się robi:D Pozdro!
  11. nie wiem co masz dokładnie za auto, jestem świeżo po remoncie ej255 2.5 T w imprezie WRX, koszty spore, ale wiadomo co się ma, zajechało mi 4 tłok, koszt robocizny 3tys + części, cylindrowanie bloku, szlify, glowicem zzawory itd razem 12 tys. Ja jestem zdania, że lepiej motor zrobić, masz wtedy jak nowy, a używki to kupowanie kota w worku, może paść za tydzień a cena też wysoka za silniki.
  12. Witam, mam silnik świeżo po remocie i dotarciu, do tej pory auto śmigało zawsze na oleju 5W30 Castrol, później przez kilka lat Motul 5W30 C3,autem jeżdżę na codzień i często długie trasy po autostradach, po miastach mało co, jakie parametry oleju sprawdzą się mi najbardziej? ktoś użytkuje taki silnik jak ja bez upalania? Może jakieś inne parametry lepsze by były dla pierścieni, panewek, wałków itd, 5W40, jakiś półsyntetyk? jakieś większe doświadczenie, proszę o Pomoc
  13. 2 tys... w profesjonalnym warsztacie zaplacilbys 2500-3000 za robocizne max... nie udało się oszczędzić;)
  14. a z ciekawości ile Pan Partacz zainkasował za wymianę rozrządu, bez części sama robocizna?
  15. Witam, od razu widać, że 'kowal' bo mechanikiem tego kogoś nie ma pojęcia o Subaru, ciesz się, że Ci się pasek jeszcze nie urwał, zmień mechanika to podstawa, załóż nowy pasek jeśli wszystko było wymienione proponuję aby ktoś wszystko rozmontował łącznie z pompą i złożył od nowa dokręcił rolki odpowiednimi momentami i ustawił szczelinę na osłonie paska rozrządu na wale, to jest tylko w manualnych skrzyniach, do tego można użyć nawet takiego ekstra dokładanego do rozrządu specjalnego plastikowego półksiężyca. ew szczelinomierzem ustawić luz coś koło 1mm, ale w tej chwili nie wiem dokładnie. Pozdrawiam