Skocz do zawartości

AlexClyde

Użytkownik
  • Zawartość

    231
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O AlexClyde

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..
  • Urodziny 07.12.1989

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Rheinböllen
  • Auto
    Subaru Impreza WRX STI 2017 Limited. Subaru Impreza WRX 2.5 Hawk
  • Zainteresowania
    Subaru ;)

Contact Methods

  • Skype
    OneAirs

Ostatnie wizyty

188 wyświetleń profilu
  1. Terkotanie, Impreza WRX 2.5 T

    Witam sonda wymieniona, spaliny powróciły do normy, silnik zaczął głośniej pracować na wolnych obrotach (cykanie wtrysków i zaworów) tak jak było kiedyś, terkotanie podczas jazdy pozostało, może nie aż takie jak było ale nadal jest, auto zyskało na mocy, ale nie jest to tak jak powinno być, w weekend wezmę się za sprawdzenie ciśnienia paliwa i obadam szczelność kolektora ssącego i całego dolotu, brak mi już pomysłów, jeździ wszystko ok, ale wkurza mnie niesamowicie to terkotanie.
  2. SH 2.5 XT słabe przyspieszenie

    Nie wiem ile masz przebiegu, ale zapach spalin nie świadczy czesto o katalizatorach... może Ci go zalewać paliwem i spalanie różnicy za dużej nie będzie mieć ja bym się skupił najpierw na Sondzie NR 1 w kolektorze, jakie ma wskazania wg komputera i przemierzyć ją oscyloskopem oraz zbadać oporność grzałki w sondzie. Zacznij od niej;) ja miałem emisję CO na poziomie 4.3 gdzie normalnie było 0,2 na biegu jałowym, żadnych błędów w kompie, też z wydechu smierdzialo, zdemontowałem kpl. wydech katalizatory przebadałem i nic, skupiłem się na sondzie, producenci przewidują żywotność 100-150 tys w przypadku Denso. Pomierzyłem i nie było tragicznie bo w tolerancji się mieściła, ale przekłamywała albo stała dęba, wymieniłem i z głowy. Pozdro! A bym zapomniał, też moje auto troszkę mniej mocy miało.
  3. Przedziurawiony blok silnika 2.5 w Foresterze III - prośba o pomoc

    Każdy warsztat/mechanik ma swoje sposoby na docieranie, propozycje olei itd, ale Carfit wie co robi i jak to się mówi będzie Pan zadowolony:)
  4. Solenoid nie działa w trybie test mode - dlaczego?

    Komputer widzi oporność solenoidu, dlatego po podpięciu Ci nie podaje prądu 12V, tylko odpowiednio nim steruje, nie wiem co to za test mode o którym mówisz o jakich wtyczkach, ale wtyczki służą do sprawdzania błędów i w momencie gdy są spiętę auto działa tak jakby w trybie testowym a nie "test mode" pewne podzespoły nie są wtedy brane pod uwagę np sonda lambda, ale lepiej nie jeździć ze spiętymi. solenoid możesz samemu sprawdzić "ręcznie" jak działa ale w takim trybie nie bardzo i jak checka nie masz. Westgate się nie zacina? powodem szarpania może być sprzęgło, zła dawka paliwa, regulator ciśnienia paliwa, wtrysk i wiele innych. Jakie masz ciśnienie doładowania? podciśnienia wszystkie ok? nie ma nieszczelności w dolocie? przepływka jakie ma wartości? nie przekłamuje? Sprzęgło wymieniałeś?
  5. Terkotanie, Impreza WRX 2.5 T

    Narazie auto jeździ, byłem na analizie spalin i wyszło na biegu jałowym CO na poziomie 4,3 gdzie normalnie było kiedyś 0,2-0,3, z wydechu smierdzi jakbym na plaku diesla odpalał, zdemontowałem cały wydech obejrzałem katalizatory- są idealne, postanowiłem czepić się sondy lambda nr1, okazuje się że od razu po odpaleniu na zimnym podaje stale 0,35V i zmienia się nawet po przegazowaniu do 0,34 i po rozgrzaniu do 90 stopni, gdzie z tego co wiem na pierwszej sondzie powinno oscylować 0,1 do 0,9V biedna i bogata mieszanka a dopiero na drugiej sondzie za katem jest na prawie stałym poziomie i druga sonda kontroluje tylko stan katalizatorów, komputer byka nie wywala bo napięcie nie jest na poziomie 0V i nie przekracza 1V, ale moim zdaniem sonda nie pracuje poprawnie przez co "możliwie" mam takie CO, a skoro go przelewa czy coś nie tak z dawka paliwa to i mogą występować spalania stukowe, ew zły AFR doprowadza do hałasu mojego silnika gdzie do 3 tys obr, sonda lambda jest brana pod uwagę przez ECU do korekt czasu otwarcia wtrysków. Zamówiłem Sondę wymienię i zobaczymy czy pomoże, jeśli nie to szukam dalej, dodam, że silnik skontrolowałem rozrząd OK, w misce olejowej nie ma opiłków itd. temperatura, moc ok, pracuje równo.
  6. Forester 2.5.xt

    tu masz cały czas ten sam blok o oznaczeniu EJ25. Subaru Forester SF9 Applied A EJ254 (02/1997-08/1998)Subaru Forester SF9 Applied B EJ254 (09/1998-12/1999)Subaru Forester SF9 Applied C EJ254 (01/2000-12/2000)Subaru Forester SF9 Applied D EJ254 (01/2001-01/2002)Subaru Forester SG9 Applied A EJ255 (02/2002-01/2003)Subaru Forester SG9 Applied B EJ255 (02/2003-01/2004)Subaru Forester SG9 Applied C EJ255 (02/2004-12/2004)Subaru Forester SG9 Applied D EJ255 (01/2005-11/2005)Subaru Forester SG9 Applied E EJ255 (12/2005-12/2006)Subaru Forester SG9 Applied F EJ255 (01/2007-11/2007) Rozwinę swoją wypowiedź, możesz zastosować blok z silników uturbionych (są inne tłoki) ej255 np z Imprezy WRX, może być blok z STI ej257. Reviews
  7. Terkotanie, Impreza WRX 2.5 T

    Witam wszystkich, nie będę się rozpisywał, dźwięk identyczny jak na filmiku z Legacy, słychać go tylko podczas jazdy, na postoju, podnośniku jest tak mało wyraźny, że nie mogę określić co to i skąd dochodzi, wydech itd sprawdzone, nie szukam diagnozy internetowej, tylko skoro są filmiki z czymś identycznym co pojawiło się u mnie to już ktoś doszedł do tego co to i może wiec gdzie leży problem. Link do filmu
  8. Imprezia GT 95 błąd 45

    Sprawdz podcisnienia, westgate, solenoid mozesz wymyc i przedmuchac.
  9. Chodził chodził i zgasł :(

    zaznaczyłeś 2 sztuki na zdjęciu, spalił Ci się no.5 a później no.6? czy 2 razy po kolei no.6? no.5 wiązka pod tylnym fotelem do sprawdzenia cała, no.6 to do szyb( tak szyb elektrycznych) ale ma coś wspólnego z zapłonem, Moduły MB-12 i FB33, masz coś nie alo i musisz znaleźć problem bo będzie Ci dalej palić ten bezpiecznik i nie rób zadnej druciarni bo auto z dymem moze pojsc, sprawdz najpierw czy zawsze wszystkie szyby chca isc w dol czy moze jakas sie blokuje(wybija termik wmontowany w silniku)-wtedy czas oczekiwania ok 7 sek, czasem wina moze lezec w sterowniku (drzwi kierowcy)- caly czas chce domykac jakąś szybę jak są styki wychodzone. Możesz całkiem odpiąć sterownik szyb i jeśli nie będzie palić bezpiecznika dalej to będziesz miał odpowiedź, więcej na odległość nie jestem w stanie pomóc. Pozdrawiam
  10. Stukające tłoki podczas jazdy? między 2 a 3 tys obrotów WRX 2.5T

    https://streamable.com/0d897 jeszcze jeden filmik udało mi się nagrać na postoju, słychać tak przy 2900 obr./min
  11. Impreza 2,5t wciąga olej

    Jak robisz u Carfita, to "będzie Pan zadowolony" tak pytałem z ciekawości
  12. Impreza 2,5t wciąga olej

    Czemu akurat kucizna? nurtuje mnie to zawsze, każdy ma inne zdanie, jeździsz autem tylko na torze? czy śmigasz duże przebiegi? poszedł nowy nominał blok, czy jakieś szliwy i tłoki nadwymiarowe, ciasno, luźno pasowane? moj 2.5 przeszedł remont w kwietniu, ale wszystko oprócz panewek (ACL) to OEM, 14 tys po remoncie, oleju nie łyka buta ma, ale jakieś inne atrakcje mi wychodzą, osobny temat założony mam. Pozdro
  13. Impreza GH EE20 problem w silnikiem....

    korowód? rozrząd przestawił się albo urwał? Zacząłbym najpierw od sprawdzenia rozrządu
  14. videoWitam wszystkich! Nowy rok i już problemy ze świnką, przekopałem forum i nie znalazłem podobnego tematu, do rzeczy: W trakcie trasy Warszawa-Frankfurt pojawił mi się dźwięk podobny do piston slap, może jak do panewki, albo bulgoczącego wydechu z dziurą gdzieś, słychać to tylko podczas w miarę delikatnego dodawania gazu ew. jazdy ze stałymi obrotami tylko w przedziale między 2000 a 3000 obrotów tylko podczas jazdy, nie ważne czy z górki czy pod górkę, silnik mam po remoncie, zrobione 14 000 km i do tej pory nie było żadnych problemów, sprawdziłem wszystkie osłony wydechów, wszystko podokręcane, wymieniłem olej, rozciąłem filtr i czysto zadnych opilkow czy cos. silnik na postoju gazowałem itd osłuchiwałem stetoskopem i nic, słychać to tylko podczas jazdy, bez znaczenia silnik zimny czy ciepły, wiem, że to wróżenie z fusów, ale jak mogę zlokalizować taki dźwięk skoro słychać to tylko podczas jazdy, już zaczynam tracić wiarę w Subaru:/ Może ktoś miał podobny przypadek? jestem pewien, że dźwięk słychać za ścianą grodziową albo z silnika ew gdzieś pod nim, jak otworzę szybę i jadę koło jakiś barierek nie słychać odbicie, slychac najbardziej w aucie taki głuchy jak panewka, no ale to bym i na postoju coś wysłuchał a tak nic:/ Proszę o rady co mogę ew. przepatrzeć, znam się na mechanice, ale wiadomo, że rady innych też się przydadzą, a nie chcę wyrywać silnika rozbroić a okazać się może mała pierdoła gdzieś indziej. błędów żadnych nie ma auto normalnego kopa ma, ciśnienie oleju wszystko ok. dodałbym filmik, ale to nic nie da bo na żadnych video tego nie słychać, zagłusza huk opon i wydechu. https://streamable.com/nripk nagrałem video, przy 16 sekundzie najbardziej słychać, ale proponuję założyć słuchawki, chodzi mi o to "popukiwanie, dudnienie" nie wiem jak nazwać, jechałem z górki więc słychać trochę skrzynię, ale to akurat nie ma znaczenia.
  15. Impreza wrx 2.5 turbo my08 p0011 i p0021

    który Bank jest przy błędzie? numer czujnika? Oil Control Valve, inaczej: Valve assembly-oil control, czujnik zmiennych faz rozrządu, zawór ciśnienia oleju.
×