AlexClyde

Użytkownik
  • Zawartość

    191
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O AlexClyde

  • Ranga
    ..:: Bywalec :..
  • Urodziny 07.12.1989

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Rheinböllen
  • Auto
    Subaru Impreza WRX 2.5, Subaru Impreza 1.8
  • Zainteresowania
    Subaru ;)

Contact Methods

  • Skype
    OneAirs

Ostatnio na profilu byli

86 wyświetleń profilu
  1. a z ciekawości ile Pan Partacz zainkasował za wymianę rozrządu, bez części sama robocizna?
  2. Witam, od razu widać, że 'kowal' bo mechanikiem tego kogoś nie ma pojęcia o Subaru, ciesz się, że Ci się pasek jeszcze nie urwał, zmień mechanika to podstawa, załóż nowy pasek jeśli wszystko było wymienione proponuję aby ktoś wszystko rozmontował łącznie z pompą i złożył od nowa dokręcił rolki odpowiednimi momentami i ustawił szczelinę na osłonie paska rozrządu na wale, to jest tylko w manualnych skrzyniach, do tego można użyć nawet takiego ekstra dokładanego do rozrządu specjalnego plastikowego półksiężyca. ew szczelinomierzem ustawić luz coś koło 1mm, ale w tej chwili nie wiem dokładnie. Pozdrawiam
  3. w minimalnych ilościach;)
  4. wróżenie z fusów... może jakiś filmik byś nagrał? bo nie wiadomo co obstawiać, turbina czy co...
  5. może za duży luz ustawiony na którymś z zaworów, proponuję przeprowadzić regulację jeszcze raz, regulowałeś sam czy w serwisie?
  6. pompa jest za akumulatorem, widać ją po otwarciu maski, między aku a kielichem przy skrzynkach z bezpiecznikami
  7. kiedyś gdzieś na forum ktoś wrzucał nie raz manuale do wszystkich świnek, ale trzeba poszukać, do mojego były wszystkie momenty od dyfra po silnik itd luzy itd.
  8. kolega wstawił zdjęcie i na masce właśnie jest naklejka na której przynajmniej w moim hawku są wartości luzów;)
  9. pompa współpracuje z egr, nawet jak sie kosc rozepnie lekko od EGR to potrafi wywalać byka z pompy, dobra diagnoza, albo całkowite usunięcie. pozdro
  10. ogólnie w subarkach leje sie full chlodnice i ma byc, a to ze Ci ubylo to normalne bo pod wplywem temperatury plyn zwieksza objetosc i nadmiarem go wypchalo do tego zbiornika bialego obok chlodnicy;)
  11. Nie ma sprawy, forum jest aby sobie pomagać a co tam Ci się dzieje temp szaleje? Może nadszedł czas UPG?
  12. musisz wymontowac alternator, bo czujnik temp jest tak stojac z przodu po lewe stronie pod kolektorem ssacym wkrecony w rure i instalacja tam elektryczna, jak wyjmiesz alternator to bedziesz widzial dostep jest ok
  13. na górze, wykręć alternator i zobaczysz czujnik ciśnienia oleju i bardziej z tylu w rurze co na chlodnice idzie aluminiowej jest jeden czujnik na pewno temp płynu.
  14. i takie tematy lubię, kiedy jest usterka zostaje zlokalizowana i wszystko się dobrze kończy. Pozdrawiam;)
  15. to teraz ciekawostka, pierwszy wolny termin w pobliskim ASO (okolice Frankfurtu) 8 Kwietnia hehe;)