Skocz do zawartości

AlexClyde

Użytkownik
  • Zawartość

    238
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O AlexClyde

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..
  • Urodziny 07.12.1989

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Rheinböllen
  • Auto
    Subaru Impreza WRX STI 2017 Limited. Subaru Impreza WRX 2.5 Hawk
  • Zainteresowania
    Subaru ;)

Contact Methods

  • Skype
    OneAirs

Ostatnie wizyty

266 wyświetleń profilu
  1. AlexClyde

    Sonda

    Kolego rozwiń swój post, sonda regulacyjna czy sonda za katem to po pierwsze, jakie auto konkretnie wydaje mi sie, że masz silnik ej20 od 2000.10 to masz DOX 0113 i DOX 0120 ew DOX 0357 z Denso Sondy. Nie szukaj używek, to lepiej wyrzuć od razu pieniądze do śmietnika...
  2. AlexClyde

    Blad P0011 i blad P0171

    P0011 też może mieć związek z LPG, to błąd czujnika wałka rozrządu, P0171 dotyczy ubogiej mieszanki, ale nie zawsze, nie wiem czy Twój silnik ma zmienne fazy, jeśli tak to tam może tkwić problem, jeśli chodzi o jakieś płukanki to daj spokój, zmień olej na taki jaki chcesz i śmigaj, P0171 może świadczyć również o uszkodzonej sondzie 1 regulacyjnej, przeklamywaniu MAFa, ciśnienie paliwa, wtryski, regulacja gazu itd..
  3. AlexClyde

    Sprawdzanie szczelności dolotu

    podciśnienia są bez opasek i może rury "pozdejmować" nieszczelności w układzie są trudne do zlokalizowania, ciśnienie nie powinno tak uciekać szybko jeśli nic nie odepnie się w dolocie więc mając spryskiwacz z płynem do naczyń i woda coś tam może znajdziesz, ale może być tak, że silnik łapie lewe powietrze na podciśnieniu, robiąc nadciśnienie może być szczelne miejsce gdzie jest nieszczelność. szarpanie podczas ruszania to nie tylko nieszczelności układu dolotowego, winny może być przeływomierz, przepustnica, złe ustawienie zaworów, lambda, sprzęgło i wiele innych rzeczy, ciężko to zlokalizować, zwykle metodą prób i błędów.
  4. AlexClyde

    JAK żyć, gdy spać nie mogę...?

    stary temat, ale odgrzeję kotleta, jeśli chodzi o rozkręcanie się pompy i słabsze ciśnienie to we wszystkich silnikach subaru boxer lewa głowica jest na koncu "łańcucha pokarmowego" i to ona najpierw zaczyna głośniej klepać ( lewa od strony kierowcy 1 i 4 cylinder) ciekaw jestem jak zakończył się temat tego posta? bo na forum tylko rozpoczynają się posty i nigdy nie kończą, na nic nie można znaleźć odpowiedzi, a jeśli zrobisz nowy temat to zaraz kasacja bo "temat już był" tyle, że bez rozwiązania:/
  5. AlexClyde

    Szarpanie gt 96 211km

    powyżej 1V powinno checka wywalać że za bogata mieszanka, może na 4 czy 5 biegu zaczyna działać w close loop, ale niby na każdym biegu powinno tak być po przekroczeniu 3tys RPM
  6. AlexClyde

    Dziwny szum podczas jazdy 40-100 km/h WRX - przegub/łożysko?

    na zakrętach nie ma jakiś zmian, np w lewo mocniejszy szum a prawo słabszy? skoro guma pęknięta to i tak musisz wyjąć półoś, wtedy możesz swobodnie pokręcić piastą i będziesz miał odpowiedź, przy okazji sprawdzisz stan przegubu po wymyciu ze smaru.
  7. AlexClyde

    Subaru Impreza wrx Type Ra WRC limited remont

    Oczywiście, że opcja druga, kute tłoki, korby, lepsze panewki, pompa spec, pasowanie tłoka to już Twoja indywidualna sprawa.
  8. AlexClyde

    Terkotanie, Impreza WRX 2.5 T

    Witam sonda wymieniona, spaliny powróciły do normy, silnik zaczął głośniej pracować na wolnych obrotach (cykanie wtrysków i zaworów) tak jak było kiedyś, terkotanie podczas jazdy pozostało, może nie aż takie jak było ale nadal jest, auto zyskało na mocy, ale nie jest to tak jak powinno być, w weekend wezmę się za sprawdzenie ciśnienia paliwa i obadam szczelność kolektora ssącego i całego dolotu, brak mi już pomysłów, jeździ wszystko ok, ale wkurza mnie niesamowicie to terkotanie.
  9. AlexClyde

    SH 2.5 XT słabe przyspieszenie

    Nie wiem ile masz przebiegu, ale zapach spalin nie świadczy czesto o katalizatorach... może Ci go zalewać paliwem i spalanie różnicy za dużej nie będzie mieć ja bym się skupił najpierw na Sondzie NR 1 w kolektorze, jakie ma wskazania wg komputera i przemierzyć ją oscyloskopem oraz zbadać oporność grzałki w sondzie. Zacznij od niej;) ja miałem emisję CO na poziomie 4.3 gdzie normalnie było 0,2 na biegu jałowym, żadnych błędów w kompie, też z wydechu smierdzialo, zdemontowałem kpl. wydech katalizatory przebadałem i nic, skupiłem się na sondzie, producenci przewidują żywotność 100-150 tys w przypadku Denso. Pomierzyłem i nie było tragicznie bo w tolerancji się mieściła, ale przekłamywała albo stała dęba, wymieniłem i z głowy. Pozdro! A bym zapomniał, też moje auto troszkę mniej mocy miało.
  10. AlexClyde

    Przedziurawiony blok silnika 2.5 w Foresterze III - prośba o pomoc

    Każdy warsztat/mechanik ma swoje sposoby na docieranie, propozycje olei itd, ale Carfit wie co robi i jak to się mówi będzie Pan zadowolony:)
  11. AlexClyde

    Solenoid nie działa w trybie test mode - dlaczego?

    Komputer widzi oporność solenoidu, dlatego po podpięciu Ci nie podaje prądu 12V, tylko odpowiednio nim steruje, nie wiem co to za test mode o którym mówisz o jakich wtyczkach, ale wtyczki służą do sprawdzania błędów i w momencie gdy są spiętę auto działa tak jakby w trybie testowym a nie "test mode" pewne podzespoły nie są wtedy brane pod uwagę np sonda lambda, ale lepiej nie jeździć ze spiętymi. solenoid możesz samemu sprawdzić "ręcznie" jak działa ale w takim trybie nie bardzo i jak checka nie masz. Westgate się nie zacina? powodem szarpania może być sprzęgło, zła dawka paliwa, regulator ciśnienia paliwa, wtrysk i wiele innych. Jakie masz ciśnienie doładowania? podciśnienia wszystkie ok? nie ma nieszczelności w dolocie? przepływka jakie ma wartości? nie przekłamuje? Sprzęgło wymieniałeś?
  12. AlexClyde

    Terkotanie, Impreza WRX 2.5 T

    Narazie auto jeździ, byłem na analizie spalin i wyszło na biegu jałowym CO na poziomie 4,3 gdzie normalnie było kiedyś 0,2-0,3, z wydechu smierdzi jakbym na plaku diesla odpalał, zdemontowałem cały wydech obejrzałem katalizatory- są idealne, postanowiłem czepić się sondy lambda nr1, okazuje się że od razu po odpaleniu na zimnym podaje stale 0,35V i zmienia się nawet po przegazowaniu do 0,34 i po rozgrzaniu do 90 stopni, gdzie z tego co wiem na pierwszej sondzie powinno oscylować 0,1 do 0,9V biedna i bogata mieszanka a dopiero na drugiej sondzie za katem jest na prawie stałym poziomie i druga sonda kontroluje tylko stan katalizatorów, komputer byka nie wywala bo napięcie nie jest na poziomie 0V i nie przekracza 1V, ale moim zdaniem sonda nie pracuje poprawnie przez co "możliwie" mam takie CO, a skoro go przelewa czy coś nie tak z dawka paliwa to i mogą występować spalania stukowe, ew zły AFR doprowadza do hałasu mojego silnika gdzie do 3 tys obr, sonda lambda jest brana pod uwagę przez ECU do korekt czasu otwarcia wtrysków. Zamówiłem Sondę wymienię i zobaczymy czy pomoże, jeśli nie to szukam dalej, dodam, że silnik skontrolowałem rozrząd OK, w misce olejowej nie ma opiłków itd. temperatura, moc ok, pracuje równo.
  13. AlexClyde

    Forester 2.5.xt

    tu masz cały czas ten sam blok o oznaczeniu EJ25. Subaru Forester SF9 Applied A EJ254 (02/1997-08/1998)Subaru Forester SF9 Applied B EJ254 (09/1998-12/1999)Subaru Forester SF9 Applied C EJ254 (01/2000-12/2000)Subaru Forester SF9 Applied D EJ254 (01/2001-01/2002)Subaru Forester SG9 Applied A EJ255 (02/2002-01/2003)Subaru Forester SG9 Applied B EJ255 (02/2003-01/2004)Subaru Forester SG9 Applied C EJ255 (02/2004-12/2004)Subaru Forester SG9 Applied D EJ255 (01/2005-11/2005)Subaru Forester SG9 Applied E EJ255 (12/2005-12/2006)Subaru Forester SG9 Applied F EJ255 (01/2007-11/2007) Rozwinę swoją wypowiedź, możesz zastosować blok z silników uturbionych (są inne tłoki) ej255 np z Imprezy WRX, może być blok z STI ej257. Reviews
  14. AlexClyde

    Terkotanie, Impreza WRX 2.5 T

    Witam wszystkich, nie będę się rozpisywał, dźwięk identyczny jak na filmiku z Legacy, słychać go tylko podczas jazdy, na postoju, podnośniku jest tak mało wyraźny, że nie mogę określić co to i skąd dochodzi, wydech itd sprawdzone, nie szukam diagnozy internetowej, tylko skoro są filmiki z czymś identycznym co pojawiło się u mnie to już ktoś doszedł do tego co to i może wiec gdzie leży problem. Link do filmu
  15. AlexClyde

    Imprezia GT 95 błąd 45

    Sprawdz podcisnienia, westgate, solenoid mozesz wymyc i przedmuchac.
×