Takie coś jest w środku chra turbosprężarki albo dopływ do duszy natrysku oleju na denko tłoka.
To pierwsze nie występuje chyba w Twoim silniku więc pochodzi z obcego silnika - proponuję zmierzyć ciśnienie oleju
na gorącym oleju i porównać z service manualem aby nie zrobić kabum silnikowi
Błędy masz od pierwszej sondy a wymieniłeś tą za katalizatorem ?
Podaj kolory kabli pieszej sondy bo jak masz biały, żółty, niebieski, szary, czarny to sonda tylko bosch lub ntk.
Po pierwsze to nie jest skoda z OC komunikacyjnego a oc działalności gospodarczej. W Pzu działa to tak, że właściciel pojazdu dostaje pieniądze na konto i naprawia gdzie chce a nie firma popełniająca szkodę.
Może napisz jaki konkretny kosz wycenili za naprawę skrzyni, jest tu na forum garstka osób naprawiająca subaru
a nóż ktoś ci zaproponuje korzystną wycenę w stosunku do kota w worku skrzyni używki.
Skoro się przyznali do błędu poproś o nr. ubezpieczenia OC działalności i zgłoś szkodę.
Teoretycznie kwotę po przeliczeniu kosztów dostaniesz na konto i możesz naprawiać gdzie chcesz.
Nie możesz sobie zalać specyfiku obniżającego tarcie bo oleje do CVT zawierają modyfikatory podwyższające siły tarcia - na czymś musi być
przeniesiony moment ślizgowy metalowy łańcuch- stalowa bieżnia stożkowa.
Dlatego zapytałem kto naprawia to auto. Każdy myślący mechanik zloguje sygnał z softu jak się da a jak nie to wepnie się do wiązki przy kompie TCU i odczyta poziomy napięć a nie będzie odraz kazał wymieniać mechatronikę.
Najważniejszą poduszką w tym aucie jest ta od rozrządu. Możesz ją sprawdzić odkręcając od nadwozia, podnieść żabą za miskę oleju
i podłuż jakiś kawałek pianki lub styropianu. Nie dokręcając na śruby odpal silnik i oceniaj, nie próbować jeździć.
Zabierasz się do tego od d.. strony. Ty naprawiasz to auto czy mechaniki , kolega w przedostatnim poście wysłał Ci rozwiązanie na talerzu - oglądałeś filmik ?
Masz taką płytę zaworową czy starego typu z elektrozaworem na przewodach w dupce skrzyni ?
Nie napisałeś czy na postoju przy podgazowaniu też drga.
W VW zamienniki poduszek się nie sprawdzają a w tdi to już zapomnij. Kup nawet używane ori w dobrym stanie.
To silnik AGN ? Tam nawet zmiennej fazy wałka nie ma jest za to zmienna długość kolektora dolotowego - może coś się rozleciało lub zacina.
Katalizator się nie rozleciał ?