
Gustaf
Użytkownik-
Content Count
151 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
12 DobryAbout Gustaf
-
Rank
..:: Bywalec :..
Profile Information
-
Gender
nie powiem :-P
-
Skąd
Sosnowiec
-
Auto
Impreza GX 2.0AT 01'
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Z GSP nigdy nie miałem problemu a to jedne z najtańszych części czy to przeguby, piasty czy łożyska. Na problem z paleniem polecam sprawdzić zaworek zwrotny w pompie paliwa i przy kielichu amortyzatora + czujnik wałka rozrządu. Przeważnie jak pompa paliwa ma już dość to dłużej trzeba kręcić - przerobiłem to już w wielu autach.
-
Powiedziałbym, że napinacz paska rozrządu padł ale u Ciebie go nie ma.Może padł napinacz łańcucha.
-
Po lekturze z sąsiedniego forum o wyczynach Polok Welding mam obawy czy w aucie jest jeszcze oryginalny motor... Kilka głowic tam zleciłem na wymianę gniazd zaworowych wydechu, miały być super hiper twarde do LPG... 50tkm i luzy z 0,40mm zleciały do 0 praktycznie.
-
Jak ma dobry sprzęt taki jak ja oddaję do Katowic na ustawianie valvetronica na korekty to niech sprawdzi Ci jak wyglądają korekty SFTR i LFTR w czsie jazdy z różnymi obciążeniami.
-
Dobry gazownik jak wyłapie gubienie zapłonu nie założy Ci instalacji LPG a ten co założy to lepiej rozważyć czy aby jestem we właściwym miejscu.
-
Skąd wiesz, że cofa zapłon- podłączyłeś się do romraidera ? Bez tego to błądzenie po omacku.Doładowanie masz seryjne czy coś modzone ? Zapłon wypada przy delikatnym przyśpieszaniu czy przy mocnym bucie też czy w obu przypadka jednocześnie ?
-
Katowice - konduktorska za spodkiem. Nie będzie wtopy jak powiesz żeby zrobili mapę na korekty.
-
Dwie sondy.W przeciwieństwie do turbo i późniejszych wersji ma sondę szerokopasmową bosch LS4,2
-
Uszczelki głowic nie warto eksperymentować bo kwota 3k zł za ponowną wymianę wydaje się być czystą rozrzutnością. A rolki Snr musiałeś trafić jakąś podróbę, jak kupować to od kogoś kto to ma z oficjalnej dystrybucji i może przedstawić f. zakupu choćby z zamazanymi cenami. Lepiej stosować rolki ntn i koyo bo takie są w zestawach OEM.
-
http://opposedforces.com/parts/impreza/en_g11/type_28/exhaust_system/exhaust/illustration_1/ nr.8 to sonda odpowiedzialna za moc wychodzi dox-0361 . Sonda za katalizatorem po założeniu będzie sypać błędem silnika więc albo założyć elektroniczny emulator albo założyć sprawny kat. co wpłynie na wzrost elastyczności silnika przy niskich obrotach - zawsze w układzie z pustą puszką jest mułek przy niskich obrotach.
-
Jak będziesz jeździł stale z tą sondą to musisz liczyć, że padają i to nawet często. Nie wiem co jest powodem bo dieslach wytrzymują długo.
-
Miałem na myśli, że jak masz org. manetkę i przekaźnik świateł przeciwmgielnych to wykorzystujesz wolne miejsce w zegarach bo na pewno jest takich kilka wstawiasz nowy piktogram, diodę led i działa jak org. kontrolka nie sądzę aby ktoś się poznał, że to dokładane. Te lewe światło w klapie masz też takie białe ala diodowe ? Jak tak to z płytki i drivera lub kilku rezystorów robisz pasek ledowy 2 rzędowy z czerwonych ledów flux - one mocno święcą w lagunie 2 i 3 są oryginalnie wykorzystywane do 3 światła stopu w klapie.
-
A czy strzela Ci z rury ? na org. tłumiku końcowym czy sportowym ?