Jump to content

Gustaf

Użytkownik
  • Content Count

    151
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

12 Dobry

About Gustaf

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Sosnowiec
  • Auto
    Impreza GX 2.0AT 01'

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Z GSP nigdy nie miałem problemu a to jedne z najtańszych części czy to przeguby, piasty czy łożyska. Na problem z paleniem polecam sprawdzić zaworek zwrotny w pompie paliwa i przy kielichu amortyzatora + czujnik wałka rozrządu. Przeważnie jak pompa paliwa ma już dość to dłużej trzeba kręcić - przerobiłem to już w wielu autach.
  2. Powiedziałbym, że napinacz paska rozrządu padł ale u Ciebie go nie ma.Może padł napinacz łańcucha.
  3. Po lekturze z sąsiedniego forum o wyczynach Polok Welding mam obawy czy w aucie jest jeszcze oryginalny motor... Kilka głowic tam zleciłem na wymianę gniazd zaworowych wydechu, miały być super hiper twarde do LPG... 50tkm i luzy z 0,40mm zleciały do 0 praktycznie.
  4. Gustaf

    Hamulce

    Z tyłu nie trzeba wymieniać zwrotnic tylko same tarcze kotwiczne mocowane na 4 śruby m10 a żeby się tam dostać trzeba zdjąć piastę. Zwrotnice do bębnów są takie same jak do tarcz poza sti bo tam jest większe łożysko.
  5. Jak ma dobry sprzęt taki jak ja oddaję do Katowic na ustawianie valvetronica na korekty to niech sprawdzi Ci jak wyglądają korekty SFTR i LFTR w czsie jazdy z różnymi obciążeniami.
  6. Dobry gazownik jak wyłapie gubienie zapłonu nie założy Ci instalacji LPG a ten co założy to lepiej rozważyć czy aby jestem we właściwym miejscu.
  7. Skąd wiesz, że cofa zapłon- podłączyłeś się do romraidera ? Bez tego to błądzenie po omacku.Doładowanie masz seryjne czy coś modzone ? Zapłon wypada przy delikatnym przyśpieszaniu czy przy mocnym bucie też czy w obu przypadka jednocześnie ?
  8. Katowice - konduktorska za spodkiem. Nie będzie wtopy jak powiesz żeby zrobili mapę na korekty.
  9. Dwie sondy.W przeciwieństwie do turbo i późniejszych wersji ma sondę szerokopasmową bosch LS4,2
  10. Raczej to wygląda jak robota pod jedno zamówienie. Czy masz budżet 2k$ za szt. na taką imprezę ?
  11. Uszczelki głowic nie warto eksperymentować bo kwota 3k zł za ponowną wymianę wydaje się być czystą rozrzutnością. A rolki Snr musiałeś trafić jakąś podróbę, jak kupować to od kogoś kto to ma z oficjalnej dystrybucji i może przedstawić f. zakupu choćby z zamazanymi cenami. Lepiej stosować rolki ntn i koyo bo takie są w zestawach OEM.
  12. http://opposedforces.com/parts/impreza/en_g11/type_28/exhaust_system/exhaust/illustration_1/ nr.8 to sonda odpowiedzialna za moc wychodzi dox-0361 . Sonda za katalizatorem po założeniu będzie sypać błędem silnika więc albo założyć elektroniczny emulator albo założyć sprawny kat. co wpłynie na wzrost elastyczności silnika przy niskich obrotach - zawsze w układzie z pustą puszką jest mułek przy niskich obrotach.
  13. Jak będziesz jeździł stale z tą sondą to musisz liczyć, że padają i to nawet często. Nie wiem co jest powodem bo dieslach wytrzymują długo.
  14. Miałem na myśli, że jak masz org. manetkę i przekaźnik świateł przeciwmgielnych to wykorzystujesz wolne miejsce w zegarach bo na pewno jest takich kilka wstawiasz nowy piktogram, diodę led i działa jak org. kontrolka nie sądzę aby ktoś się poznał, że to dokładane. Te lewe światło w klapie masz też takie białe ala diodowe ? Jak tak to z płytki i drivera lub kilku rezystorów robisz pasek ledowy 2 rzędowy z czerwonych ledów flux - one mocno święcą w lagunie 2 i 3 są oryginalnie wykorzystywane do 3 światła stopu w klapie.
  15. A czy strzela Ci z rury ? na org. tłumiku końcowym czy sportowym ?
×
×
  • Create New...