Jump to content

Jaki zestaw kluczy

raph

Recommended Posts

Witam,

Pytanie pośrednio samochodowe, ale co tam.

Nie jestem mechanikiem - nawet amatorem, ale nawet mi by się czasem przydało mieć jakiś zestaw sensownych kluczy do auta. Niedawno mi gumka od podpórki maski spadła gdzieś niżej i trzeba było część układu doprowadzającego powietrze odkręcić - no i bez sensownych kluczy bieda.

Może mi jakiś sensowny niewielki zestaw polecicie? Musiałby być klucze z zapadką i żeby te końcówki nie wypadały - żebym nie musiał ich potem szukać. Zresztą - pewnie piszę oczywiste rzeczy. :)

Ja wychodzę z założenia, że biednego nie stać na oszczędności, więc niech to będzie sensownej jakości.

http://allegro.pl/listing/listing.php?order=p&string=zestaw+kluczy+bosch&bmatch=seng-ps-mp-p-sm-isqm-1-mt-0519 - może coś z tego?

Z góry dzięki za porady.

-- 

Rafał

Używam w garażu Yato. W garażu... kilka samochodów w miesiącu :D Od wymiany klocków po generalne remonty silników.  Fakt że do profesjonalnych zastosowań po czasie się poddają, ale do amatora nie do zarżnięcia.

• Upvote 1

Kilka lat temu kupiłem zestaw Yato i do dzis służą i sa ok. Pół roku temu kupiłem nowe Yato tym razem wózek z narzędziami i niestety ale jakoś już nie ta co kiedyś. także jak masz okazję kupić nowe yato to omijaj z daleka.

Odradzam kupowanie bitów robionych nie wiadomo gdzie a jedynie sygnowanych przez znaną firmę

Nie będę o konkurencji pisał źle więc temat Y... pomijam ...

Radzę kompletować bity (raczej na pokrętło 1/4') uznanych firm narzędziowych 

Z zasady nie wspomnę o kluczach firmy której przedstawicielem jestem :P  

Z zasady nie wspomnę

A ja moge :D ... polecic:

Stanley-nie do zdarcia, z tanszych (ale dobrych) Proxxon i Gedore. Niestety kosztuja wiecej niz te marketowe popularne :(