Skocz do zawartości

WYMIANA SILNIKA DIESEL FORESTER- HELP !


EasyForester

Rekomendowane odpowiedzi

@@eddie_gt4 zadziwiające jest to,że przyjmujesz bezkrytycznie i jako pewnik informację,że te diesle stojące w warsztacie miały padnięty silnik,natomiast informacje @@Andrzej Koper czy innych w temacie SBD starasz się dyskredytować,ośmieszyć itp.

Domagasz się konkretnych informacji,danych,liczb bo zbierasz materiały do statystyk? :P Spróbuj takie informacje uzyskać od ASO czy przedstawicieli na Polskę innych marek. ;)

@@lojszczyk to poszukajcie również informacji w temacie spraw sądowych,dotyczących innych marek. ;)  

Jedna sprawa sądowa tycząca Subaru może nie zrobić odpowiedniego wrażenia,a pewnie nie samej marki tylko ASO.I o czym niby ma to świadczyć?Każdy może się mylić i każdemu zdarzają się błędy w sztuce. ;)

Generalnie "wisi" mi opinia w temacie SBD innych osób,wyrobiona na podstawie coś ktoś widział,słyszał czy wyczytał w necie. :P

Mój się ma dobrze. :mrgreen:

Edytowane przez cybel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@eddie_gt4 zadziwiające jest to,że przyjmujesz bezkrytycznie i jako pewnik informację,że te diesle stojące w warsztacie miały padnięty silnik,natomiast informacje @@Andrzej Koper czy innych w temacie SBD starasz się dyskredytować,ośmieszyć itp.

Domagasz się konkretnych informacji,danych,liczb bo zbierasz materiały do statystyk? :P Spróbuj takie informacje uzyskać od ASO czy przedstawicieli na Polskę innych marek. ;)

@@lojszczyk to poszukajcie również informacji w temacie spraw sądowych,dotyczących innych marek. ;)  

Jedna sprawa sądowa tycząca Subaru może nie zrobić odpowiedniego wrażenia,a pewnie nie samej marki tylko ASO.I o czym niby ma to świadczyć?Każdy może się mylić i każdemu zdarzają się błędy w sztuce. ;)

Generalnie "wisi" mi opinia w temacie SBD innych osób,wyrobiona na podstawie coś ktoś widział,słyszał czy wyczytał w necie. :P

Mój się ma dobrze. :mrgreen:

 

 

Mnie raczej chodzi o stosunek do klienta, a nie o zepsute SBD. Wszystkie marki maja jakieś problemy. Kilka dni temu mojej koleżance padło sprzęgło w passacie po 20kkm- przywieźli zastępcze auto na lawecie i zabrali zepsute w ciągu godziny. To jest dbałość nie tylko o klienta, ale i swój interes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) Spróbuj takie informacje uzyskać od ASO czy przedstawicieli na Polskę innych marek. ;)[/b]

SIP w osobie Dyrekcji przy kazdej niemal okazji chwali sie wyjatkowoscia TF (i bardzo slusznie, btw!) jako unikalnym intrumentem komunikacji... ale czy komunikacja ta z zalozenia ma byc jednostronnie-marketingowa? jezeli TF ma byc platforma do komunikacji, to imho trzeba byc przygotowanym na rozne pytania, rowniez te mniej "wygodne"

 

chyba ze cos nie tak rozumiem...

A czy istnieje jakaś oficjalna statystyka awaryjności SBD (odsetek w skali sprzedaży wszystkich egzemplarzy w Polsce) - od najmniejszej usterki aż po wymianę silnika? (...)

SIP na pewno dysponuje info nt. ilosci napraw gwarancyjnych, ale jak kiedys napisal AK: jeszcze nie pora, jeszcze nie czas :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

jezeli TF ma byc platforma do komunikacji, to imho trzeba byc przygotowanym na rozne pytania, rowniez te mniej "wygodne"

Oczywiście,jak najbardziej.Ale przyjmujesz również fakt,że czasem na te pytania nie dostaniesz odpowiedzi?Bo to tajemnica handlowa czy zalecenia FHI albo taki prozaiczny powód,który zresztą przez Dyrekcję został podany,jak brak prowadzenia takich statystyk? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Mnie raczej chodzi o stosunek do klienta, a nie o zepsute SBD.

Akurat po swoich doświadczeniach z SIP i ASO nie mogę złego słowa powiedzieć. A jestem małą firmą, mam raptem 7 samochodów, w tym jedynie 2 Subaru (w planach trzecie). Naprawdę, życzyłbym sobie, żeby mieć taki kontakt i taką obsługę (w tym elastyczność i dostosowanie się do potrzeb) czy w Skodzie czy w Mercedesie (gdzie też jestem klientem)

Powiedzcie sami, gdzie indziej można liczyć na osobiste zaangażowanie się najwyższych władz importera w rozwiązanie jakiegoś problemu jednego z wielu klientów?

A  nie sądzę, abym był jakimś wyjątkiem :)

 

Więc rodzi się pytanie - czy to SIP ma złe nastawienie do klienta, czy część klientów od razu podchodzi z wrogim nastawieniem i z góry zakłada, że będzie źle. A skoro nastawiamy się, że będzie "nie tak", to tak zapewne też się stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

jezeli TF ma byc platforma do komunikacji, to imho trzeba byc przygotowanym na rozne pytania, rowniez te mniej "wygodne"

 

Oczywiście,jak najbardziej.Ale przyjmujesz również fakt,że czasem na te pytania nie dostaniesz odpowiedzi?Bo to tajemnica handlowa czy zalecenia FHI albo taki prozaiczny powód,który zresztą przez Dyrekcję został podany,jak brak prowadzenia takich statystyk? ;)
sam wierzysz w to co piszesz? :lol:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

jezeli TF ma byc platforma do komunikacji, to imho trzeba byc przygotowanym na rozne pytania, rowniez te mniej "wygodne"

Oczywiście,jak najbardziej.Ale przyjmujesz również fakt,że czasem na te pytania nie dostaniesz odpowiedzi?Bo to tajemnica handlowa czy zalecenia FHI albo taki prozaiczny powód,który zresztą przez Dyrekcję został podany,jak brak prowadzenia takich statystyk? ;)
sam wierzysz w to co piszesz? :lol:

 

To może inaczej - czy jeżeli TF jest platformą komunikacji to oznacza obowiązek brudzenia własnego gniazda przez gospodarza? :blink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

sam wierzysz w to co piszesz?

To teraz dyskutujemy o tym w co wierzę? :mrgreen: 

Ok. masz prawo zadawać pytania ale odmawiasz prawa do nie udzielenia odpowiedzi drugiej stronie.Wszak przymusu odpowiedzi nie ma.Czyż nie? ;) 

Kup SBD,"pęknij" sobie wał i wtedy dostaniesz wszelkie odpowiedzi,ba będziesz miał to czarno na białym i zdobędziesz doświadczenia. :P  ;)   :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bazując na XV SBD co jakisz czas sprawdzam oferty sprzedaży na mobile.de

 

obecnie są dwa z przebiegami powyżej 200 k km, dokładnie 215 635 km i 200 489 km

 

przyjmując warunki wyszukiwania: Subaru, diesel o poj. powyżej 1800 cm3, przebieg powyżej 100 k km i rocznik od 2012 otrzymujemy 8 wyników z opisów wynika że wszystkie mają pierwszy silnik 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może inaczej - czy jeżeli TF jest platformą komunikacji to oznacza obowiązek brudzenia własnego gniazda przez gospodarza? :blink:

"brudzenie wlasnego gniazda"? w jaki sposob? poprzez podawanie realnych cyferek?

dobrze sie czujesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

obecnie są dwa z przebiegami powyżej 200 k km, dokładnie 215 635 km i 200 489 km przyjmując warunki wyszukiwania: Subaru, diesel o poj. powyżej 1800 cm3, przebieg powyżej 100 k km i rocznik od 2012 otrzymujemy 8 wyników z opisów wynika że wszystkie mają pierwszy silnik

 

Oj, nie pisz takich rzeczy, bo podważasz podstawy pewnej religii, która próbuje rozgościć się na TF. ;):)


 


dobrze sie czujesz?

 

Dzięki, w porządku. A skąd raptem ta troska? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

obecnie są dwa z przebiegami powyżej 200 k km, dokładnie 215 635 km i 200 489 km przyjmując warunki wyszukiwania: Subaru, diesel o poj. powyżej 1800 cm3, przebieg powyżej 100 k km i rocznik od 2012 otrzymujemy 8 wyników z opisów wynika że wszystkie mają pierwszy silnik

 

 

Oj, nie pisz takich rzeczy, bo podważasz podstawy pewnej religii, która próbuje rozgościć się na TF. ;):)

dobrze sie czujesz?

 

Dzięki, w porządku. A skąd raptem ta troska? :P

odkad widze, powiedzialbym, niezdrowe zainteresowanie moimi postami, hm? :mrgreen:

bazując na XV SBD co jakisz czas sprawdzam oferty sprzedaży na mobile.de

 

obecnie są dwa z przebiegami powyżej 200 k km, dokładnie 215 635 km i 200 489 km

 

przyjmując warunki wyszukiwania: Subaru, diesel o poj. powyżej 1800 cm3, przebieg powyżej 100 k km i rocznik od 2012 otrzymujemy 8 wyników z opisów wynika że wszystkie mają pierwszy silnik

 

a teraz to samo wyszukiwanie, tylko rocznik od 2008 ;):lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Moja "lepsza połowa", jest w zarządzie dużej firmy farmaceutycznej. Kilka lat temu mieliście sprawę o zepsute subaru. Niestety nie pamięta tamtej sprawy, ale jak wrócimy do domu i pracy to poszuka

 

ale ja pamiętam....  :)  opiekun floty i użytkownik wykonali "dobrą robotę" , szczególnie opiekun floty!..... :) moja firma jest ubezpieczona  więc odwołanie nie miało sensu , szkoda czasu..., użytkownik zadowolony , nie musiał płacić własnej firmie za jazdę bez oleju ich samochodem  :) (dwukrotnie !) U mnie szef serwisu dostał naganę za "słowne ustalenia zakresu naprawy" i "wiarę w człowieka"... :D

 

 

 

Moja "lepsza połowa", jest w zarządzie dużej firmy farmaceutycznej.

 

przy okazji , warto ustalić kto tam odpowiada za spr. stanu oleju....".floty".. :rolleyes:

 

 

 

Niestety- ja na urlop bedę musiał jechać przez to VW a nie OTB.

 

zdecydowanie VW to nie OBK  :(  ale WV szybko naprawiają , jak Pan napisał , a to też się liczy.

 

ps. co prawda jeden OBK wśród prawie 200 VW i Mercedesów może wzbudzać zazdrość innych  ale gdyby był jakiś chętny/a  :rolleyes: ....to zapraszam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale ja pamiętam.... :) opiekun floty i użytkownik wykonali "dobrą robotę" , szczególnie opiekun floty!..... :) moja firma jest ubezpieczona więc odwołanie nie miało sensu , szkoda czasu..., użytkownik zadowolony , nie musiał płacić własnej firmie za jazdę bez oleju ich samochodem :) (dwukrotnie !) U mnie szef serwisu dostał naganę za "słowne ustalenia zakresu naprawy" i "wiarę w człowieka"... :D

A raczej nie miało sensu odwoływać od przegranej sprawy, bo wynik byłby oczywisty. Lepiej niech ubezpieczyciel zapłaci, bo to nie moje pieniądze :D

Jakim cudem zabrakło oleju w nowym aucie serwisowanym w ASO?

W takim razie proszę nie pisać, że nie przegraliście w sądzie.

Edytowane przez lojszczyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie Andrzeju a tak na serio ile SBD padło na sprzedanych 100 egzemplarzy od 2008 roku ?

Pan Andrzej nie odpowie. Już go wcześniej przy wychwalaniu diesla pytałem o podanie statystyk tj. ilości sprzedanych diesli  i napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych silnika i osprzętu.

I w tym momencie kontakt z Panem Andrzejem ustał. Nie wiem tylko dlaczego, skoro takie dobre to można podać takie dane, jako administratora danych nie wiąża w tym zakresie żadne ograniczenia prawne, chyba że coś się ukrywa. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie jest w stanie policzyć napraw. Możesz dostać wyłącznie liczbę naprawianych w ASO. Nikt nie wie, ile naprawiał Carfit, ile zostało naprawionych w innych zakładach a ile zostało wymienionych poza ASO.


Nikt też nie wie ile zostało sprowadzonych poza SIP i ile z nich było już padnietych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

A raczej nie miało sensu odwoływać od przegranej sprawy, bo wynik byłby oczywisty.

 

a skąd Pan wie...?

 

 

 

Lepiej niech ubezpieczyciel zapłaci, bo to nie moje pieniądze

 

kilkanaście lat płacę składki. :( ....ich wysokość ustala ubezpieczyciel. :rolleyes: ....myśli Pan , że to niemoralne ? czy może coś jeszcze gorszego...  :biglol:

 

 

 

Jakim cudem zabrakło oleju w nowym aucie serwisowanym w ASO?

 

jakim nowym ? :)  napisałem wcześniej stary For.T 2.5...leasing się kończył za 3 miesiace....stąd pertraktacje opiekuna floty co do zakresu naprawy....itd

 

 

 

W takim razie proszę nie pisać, że nie przegraliście w sądzie.

 

proszę przeczytać jeszcze raz moją odpowiedz na Pana post/informację?/wiem coś :rolleyes: /...."ile spraw sadowych....itd"

 

 

 

Panie Andrzeju a tak na serio ile SBD padło na sprzedanych 100 egzemplarzy od 2008 roku ?

 

nie mam takich informacji i nie prowadzę statystyki . Słyszalem jedynie , że koło 180 sztuk sbd było brane pod uwagę przez producenta  ale na ile jest to prawdziwa informacja i o jakie lata i kraje chodzi ...nie wiem.


 

 

Pan Andrzej nie odpowie.

 

 

w tym momencie kontakt z Panem Andrzejem ustał.

 

 

coś się ukrywa. 

 

a jak tam z katastrofą smoleńską było..? zamach.. :D  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Kilka dni temu mojej koleżance padło sprzęgło w passacie po 20kkm- przywieźli zastępcze auto na lawecie i zabrali zepsute w ciągu godziny. To jest dbałość nie tylko o klienta, ale i swój interes

Tak dla równowagi, kilka m-cy temu mój znajomy kupił nowego Golfa, po 4-5 tyś km pojechał do serwisu bo zawieszenie tłukło tak że pląby w zębach wypadały. W serwisie dostał soczystego kopa w d.pe i został zapewniony o tym, że TTTM i tak ma jeździć.... I tak jeździ  :biglol:  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

jakim nowym ? :) napisałem wcześniej stary For.T 2.5...leasing się kończył za 3 miesiace....stąd pertraktacje opiekuna floty co do zakresu naprawy....itd

Pertraktował, aby nie wymieniać oleju, czy nie wlewać. Dlaczego zabrakło? Chciał, aby auto się zepsuło przed czasem i mu w tym pomogliście? :biglol:

To już lepiej poczytam, to co na piśmie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A raczej nie miało sensu odwoływać od przegranej sprawy, bo wynik byłby oczywisty.

 

a skąd Pan wie...?

 

 

 

Lepiej niech ubezpieczyciel zapłaci, bo to nie moje pieniądze

 

kilkanaście lat płacę składki. :( ....ich wysokość ustala ubezpieczyciel. :rolleyes: ....myśli Pan , że to niemoralne ? czy może coś jeszcze gorszego...  :biglol:

 

 

 

Jakim cudem zabrakło oleju w nowym aucie serwisowanym w ASO?

 

jakim nowym ? :)  napisałem wcześniej stary For.T 2.5...leasing się kończył za 3 miesiace....stąd pertraktacje opiekuna floty co do zakresu naprawy....itd

 

 

 

W takim razie proszę nie pisać, że nie przegraliście w sądzie.

 

proszę przeczytać jeszcze raz moją odpowiedz na Pana post/informację?/wiem coś :rolleyes: /...."ile spraw sadowych....itd"

 

 

 

Panie Andrzeju a tak na serio ile SBD padło na sprzedanych 100 egzemplarzy od 2008 roku ?

 

nie mam takich informacji i nie prowadzę statystyki . Słyszalem jedynie , że koło 180 sztuk sbd było brane pod uwagę przez producenta  ale na ile jest to prawdziwa informacja i o jakie lata i kraje chodzi ...nie wiem.

 

 

Pan Andrzej nie odpowie.

 

 

w tym momencie kontakt z Panem Andrzejem ustał.

 

 

coś się ukrywa. 

 

a jak tam z katastrofą smoleńską było..? zamach.. :D  

 

Smoleńsk..., a czemu Pan zmienia bezsensownie temat, Proszę odpowiedzieć na zadane pytania, przeze mnie i przez innych , a nie bezsensownie wtrącać tak samo bezsensowne wątki ze smoleńskiem

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

ale ja pamiętam.... :) opiekun floty i użytkownik wykonali "dobrą robotę" , szczególnie opiekun floty!..... :) moja firma jest ubezpieczona więc odwołanie nie miało sensu , szkoda czasu..., użytkownik zadowolony , nie musiał płacić własnej firmie za jazdę bez oleju ich samochodem :) (dwukrotnie !) U mnie szef serwisu dostał naganę za "słowne ustalenia zakresu naprawy" i "wiarę w człowieka"... :D

A raczej nie miało sensu odwoływać od przegranej sprawy, bo wynik byłby oczywisty. Lepiej niech ubezpieczyciel zapłaci, bo to nie moje pieniądze :D

Jakim cudem zabrakło oleju w nowym aucie serwisowanym w ASO?

W takim razie proszę nie pisać, że nie przegraliście w sądzie.

 

Ja to nie rozumiem jednego. A co olej wymieniony na nowy czy tylko dolany ma wspólnego z brakiem oleju i zatarciem silnika. A gdzie kontrolka oleju? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...