boyscout1 Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Witam, mam Imprezę sti 2,5l z 2006r. Zawieszenie oryginalne, wersja SPRT. Co można zrobić żeby zmniejszyć podsterowność? Przy każdym przyspieszeniu autem w zakręcie, przód po prostu wypluwa mi z zakrętów. Jak można dostroić zawieszenie żeby to chociaż trochę zniwelować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kts Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 nowe Sti... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Co można zrobić żeby zmniejszyć podsterowność Poeksperymentować ze sztywniejszym stabem z tyłu. Kontrowersyjne... ale spróbować z ciśnieniem w oponach. Nauczyć się z tym żyć - inaczej się składać do zakrętów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Witam, mam Imprezę sti 2,5l z 2006r. Zawieszenie oryginalne, wersja SPRT. Co można zrobić żeby zmniejszyć podsterowność? Przy każdym przyspieszeniu autem w zakręcie, przód po prostu wypluwa mi z zakrętów. Jak można dostroić zawieszenie żeby to chociaż trochę zniwelować? Najpierw zanim wywalisz fortunę na gadżety , ustaw dobrze geometrię i wydaj kilka stów na nauke jazdy na torze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedex Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Staby i śruby do geometrii eibach, dobra geometria na spory ( - ), odpowiednie opony i ciśnienie i może się uda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Staby i śruby do geometrii eibach, dobra geometria na spory ( - ) Potwierdzam. U mnie po zamontowaniu stabów P+T eibacha i ustawieniu geometrii na minus samochód zaczął skręcać . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Witam, mam Imprezę sti 2,5l z 2006r. Zawieszenie oryginalne, wersja SPRT. Co można zrobić żeby zmniejszyć podsterowność? Przy każdym przyspieszeniu autem w zakręcie, przód po prostu wypluwa mi z zakrętów. Jak można dostroić zawieszenie żeby to chociaż trochę zniwelować? Najpierw zanim wywalisz fortunę na gadżety , ustaw dobrze geometrię i wydaj kilka stów na nauke jazdy na torze Potwierdzam. Te dwa stosunkowo tanie zabiegi potrafią zdziałać zadziwiająco sporo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boyscout1 Opublikowano 24 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Nauka jak najbardziej. To jak ustawić tą geometrię? Seryjnie wiadomo jak ustawić, a jak ustawić "dobrze"? Jakieś dokładne dane? co jak ustawić? dodam że mam wersję sprt. z tego co pamiętam, to sprężyny i stabilizatory są sti. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EDDIE Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Ja mam z przodu negatyw 2,5 i jest roznica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 dodam że mam wersję sprt. z tego co pamiętam, to sprężyny i stabilizatory są sti. Czyli nie za grube . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boyscout1 Opublikowano 24 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 dodam że mam wersję sprt. z tego co pamiętam, to sprężyny i stabilizatory są sti. Czyli nie za grube . no to co polecasz??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 dodam że mam wersję sprt. z tego co pamiętam, to sprężyny i stabilizatory są sti. Czyli nie za grube . no to co polecasz??? Whiteline albo eibach. Ja mam tego drugiego i robi robotę . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedex Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Whiteline to syf, który zardzewieje zanim go założysz,generalnie jakosć produktów tej firmy to porażka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Whiteline to syf, który zardzewieje zanim go założysz,generalnie jakosć produktów tej firmy to porażka. Ciekawe, bo połowa imprez jeździ z tymi stabami... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 dodam że mam wersję sprt. z tego co pamiętam, to sprężyny i stabilizatory są sti. zgadza sie , i tego akurat bym nie wymieniał bo są grubsze jak seryjne STI , bodaj 22 przód i tył i są bardzo dobrej jakości , sprezyny masz Prodrive ( eibach ) więc tego też bym nie tykał , poza tym w SPRT masz tylne wahacze na uniball , i to jest naprawdę całkiem dobry setup, pod warunkiem że wszsytko działa jak nalezy i jest dobra geometria . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boyscout1 Opublikowano 25 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 ok, w sobotę jadę sprawdzić geometrię. CO mam powiedzieć mechanikowi? Jak ma ustawić zbieżność? Rozbieżnie ? I co jeszcze może ustawić?czy w tym aucie da się ustawić pochylenie kół albo kąt wyprzedzenia zwrotnicy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radnor Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Kupić EVO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Kupić EVO. Amen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Dupa tam. @@radnor,@@matros1 to jest pójście na łatwiznę i sporo droższe niż zakup konkretnych gratów do STi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Dupa tam. @@radnor,@@matros1 to jest pójście na łatwiznę i sporo droższe niż zakup konkretnych gratów do STi. Może i tak, ale zakup odpowiednich gratów do STI nie rozwiązuje w 100% problemu i znów wracamy do punku wyjścia czyli evo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 (edytowane) Dupa tam. @@radnor,@@matros1 to jest pójście na łatwiznę i sporo droższe niż zakup konkretnych gratów do STi. Ja żeby się upewnić że Evo jeździ lepiej kupiłem sobie Subaru do porównania To jest dopiero wydatek Także masz rację, Evo są dużo za drogie....... ale za to skręcają Edytowane 25 Lutego 2015 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boyscout1 Opublikowano 25 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 To może powtórzę pytanie: CO mam powiedzieć mechanikowi? Jak ma ustawić zbieżność? Rozbieżnie ? I co jeszcze może ustawić?czy w tym aucie da się ustawić pochylenie kół albo kąt wyprzedzenia zwrotnicy? A evo nie kupuje... na razie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Ja żeby się upewnić że Evo jeździ lepiej kupiłem sobie Subaru do porównania To jest dopiero wydatek Także masz rację, Evo są dużo za drogie....... ale za to skręcają z tego co widzę, to masz w podpisie WRX, a to nie jest konkurencja dla EVO. Trzeba było kupić STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 z tego co widzę, to masz w podpisie WRX, a to nie jest konkurencja dla EVO. Trzeba było kupić STI Tym WRX'em ostatnio skutecznie ganiałem w Kielcach jedno czerwone Evo Jak kierowca dupa to i Evo nienastarcza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 CO mam powiedzieć mechanikowi? Jak ma ustawić zbieżność? Rozbieżnie ? Może to trochę rozjaśni sytuację http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/20702-co-zrobic-by-poprawic-prowadzenie-imprezy-sti/?hl=%2Bnastawy+%2Bgeometrii+%2Bsti#entry653987 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się