Jump to content

Jak zmniejszyć podsterowność w imprezie STI?


boyscout1

Recommended Posts

Witam,

mam Imprezę sti 2,5l z 2006r. Zawieszenie oryginalne, wersja SPRT. Co można zrobić żeby zmniejszyć podsterowność?

Przy każdym przyspieszeniu autem w zakręcie, przód po prostu wypluwa mi z zakrętów.

Jak można dostroić zawieszenie żeby to chociaż trochę zniwelować?

Link to comment
Share on other sites

 

 

Co można zrobić żeby zmniejszyć podsterowność

Poeksperymentować ze sztywniejszym stabem z tyłu. 

Kontrowersyjne... ale spróbować z ciśnieniem w oponach.

Nauczyć się z tym żyć - inaczej się składać do zakrętów.

Link to comment
Share on other sites

Witam,

mam Imprezę sti 2,5l z 2006r. Zawieszenie oryginalne, wersja SPRT. Co można zrobić żeby zmniejszyć podsterowność?

Przy każdym przyspieszeniu autem w zakręcie, przód po prostu wypluwa mi z zakrętów.

Jak można dostroić zawieszenie żeby to chociaż trochę zniwelować?

 

Najpierw zanim wywalisz fortunę na gadżety , ustaw dobrze geometrię i wydaj kilka stów na nauke jazdy na torze :) 

Link to comment
Share on other sites

 

Witam,

mam Imprezę sti 2,5l z 2006r. Zawieszenie oryginalne, wersja SPRT. Co można zrobić żeby zmniejszyć podsterowność?

Przy każdym przyspieszeniu autem w zakręcie, przód po prostu wypluwa mi z zakrętów.

Jak można dostroić zawieszenie żeby to chociaż trochę zniwelować?

Najpierw zanim wywalisz fortunę na gadżety , ustaw dobrze geometrię i wydaj kilka stów na nauke jazdy na torze :)

Potwierdzam. Te dwa stosunkowo tanie zabiegi potrafią zdziałać zadziwiająco sporo.
Link to comment
Share on other sites

 

 

dodam że mam wersję sprt. z tego co pamiętam, to sprężyny i stabilizatory są sti.

zgadza sie , i tego akurat bym nie wymieniał bo są grubsze jak seryjne STI , bodaj 22 przód i tył i są bardzo dobrej jakości , sprezyny masz Prodrive ( eibach ) więc tego też bym nie tykał , poza tym w SPRT masz tylne wahacze na uniball , i to jest naprawdę całkiem dobry setup, pod warunkiem że wszsytko działa jak nalezy i jest dobra geometria . 

Link to comment
Share on other sites

Dupa tam.

@@radnor,@@matros1 to jest pójście na łatwiznę i sporo droższe niż zakup konkretnych gratów do STi.

Ja żeby się upewnić że Evo jeździ lepiej kupiłem sobie Subaru do porównania ;) To jest dopiero wydatek Także masz rację, Evo są dużo za drogie....... ale za to skręcają ;) Edited by matros1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Ja żeby się upewnić że Evo jeździ lepiej kupiłem sobie Subaru do porównania ;) To jest dopiero wydatek Także masz rację, Evo są dużo za drogie....... ale za to skręcają ;)

z tego co widzę, to masz w podpisie WRX, a to nie jest konkurencja dla EVO. Trzeba było kupić STI :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...