Skocz do zawartości

Power Stage Bednary


-=nikon=-

Rekomendowane odpowiedzi

Arek Bałdyga / Kasia Bałdyga Subaru Impreza 4 Motors (III Power Stage Bednary)

Jako znafca prze duże "F" (upalałem w wszystkie Gran Turismo i obejrzałem każdy film Chris'a Harris'a) śmiem twierdzić, że tą szykanę w okolicach 40 sekundy da się lepiej pojechać. Po pierwsze na wejściu można szerzej (bliżej krawędzi trawy), po drugie apex pierwszego nawrotu nie jest centralnie na krawędzi szykany, lecz trochę wcześniej, po trzecie na wyjściu z pierwszego nawrotu trzeba być bliżej prawej ściany opon, po czwarte na drugim nawrocie nie można tak rzucać, bo auto zostało zdławione. W tym miejscu jest mega dużo czasu do nadrobienia Panie Bęben  -_-  :P  :D Dodam też, że Yeti straaaaasznie zap...ina, jak z katapulty na lotniskowcu (wiem co mówię, bo widziałem Top Gun)  :drool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wola wyjasnienia, wypadl nam wezyk z czujnika turbo i ECU powyzej 3 tys wariowalo, wycofalismy sie z 4 przejazdu, na 5ty bylo naprawione dzieki pomocy @mzy.


no i wszystkie nawroty z dupy bo reczny lapal jak chcial, a wlasciwie nie lapal wcale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wola wyjasnienia, wypadl nam wezyk z czujnika turbo i ECU powyzej 3 tys wariowalo, wycofalismy sie z 4 przejazdu, na 5ty bylo naprawione dzieki pomocy @mzy.

no i wszystkie nawroty z dupy bo reczny lapal jak chcial, a wlasciwie nie lapal wcale.

I tak miło ogląda się twój samochód na trasie. Taki rodzynek a używany w odpowiedni sposób.

 

 

Rotnicki Arkadiusz Subaru WRX STi (III Power Stage Bednary)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikon pokazał najgorszy zestaw nawrotów jaki zrobiłem tego dnia ;) Przejazd wcześniej zrobiłem hamowanie życia, gdy z końca 5 biegu (180-190 km/h) trafiłem w punkt z sekwencją 5,4,3,2,1 i łapa, odjazd, łapa i papapapa :lol: 

 

 

poza tym sekund to ja tam zostawiłem ze dwa wiadra .... jest co zbierać . I nie mam na myśli zębów ze skrzyni !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

i dać się wyprzedzić chyba jakiemuś sejowi:)

 

To nie jakiś sej, tylko sej kierowany przez Prof. Kubickiego.

 

Żadna ujma na honorze, gość jest niesamowity za kółkiem. ;)  

 

Również opeklowany przez Profesora. Sej latał na dwóch kołach momentami ;) Kierownik strasznie ogarnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za starych czasów, kiedy odbywał się SuperOes w niedziele, równolegle z giełdą samochodową, Prof. Kubicki rano potrafił kupić strucla na giełdzie, dolać paliwa, sprawdzić olej, ciśnienie w kołach, pojechać zawody i wygrać.

 

;)

 

Pisząc strucla naprawdę mam na myśli padlinę nie samochód.  :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem był/jest instruktorem w Szkole Jazdy Skody. 

 

Jak chcesz to zorganizuje Ci do niego numer, ewentualnie Dr. Piątek ale tu koszt już znasz bo rozmawialiśmy ;)  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Tomek Śliwa Subaru Strongflex STi (III Runda Power Stage Bednary 2015)

Piknie Panie Tomku

 

Wola wyjasnienia, wypadl nam wezyk z czujnika turbo i ECU powyzej 3 tys wariowalo, wycofalismy sie z 4 przejazdu, na 5ty bylo naprawione dzieki pomocy @mzy.

no i wszystkie nawroty z dupy bo reczny lapal jak chcial, a wlasciwie nie lapal wcale.

I tak miło ogląda się twój samochód na trasie. Taki rodzynek a używany w odpowiedni sposób.

 

 

Rotnicki Arkadiusz Subaru WRX STi (III Power Stage Bednary)

 

Brawo Kolego Arkadiuszu. 2.5 dobrze ułożone, seria i jedzie. Tak się użytkuje te samochody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 Tomek Śliwa Subaru Strongflex STi (III Runda Power Stage Bednary 2015)

Piknie Panie Tomku

 

Wola wyjasnienia, wypadl nam wezyk z czujnika turbo i ECU powyzej 3 tys wariowalo, wycofalismy sie z 4 przejazdu, na 5ty bylo naprawione dzieki pomocy @mzy.

no i wszystkie nawroty z dupy bo reczny lapal jak chcial, a wlasciwie nie lapal wcale.

I tak miło ogląda się twój samochód na trasie. Taki rodzynek a używany w odpowiedni sposób.

 

 

Rotnicki Arkadiusz Subaru WRX STi (III Power Stage Bednary)

 

Brawo Kolego Arkadiuszu. 2.5 dobrze ułożone, seria i jedzie. Tak się użytkuje te samochody.

 

Samuraj walczył dzielnie i bez strat więc jest ok. Czekam na kolejną lekcję. Oczywiście liczę na tą samą pozytywną ekipę z WRO i przy okazji pozdrawiam skład "pokoju nr 3" :biglol: !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 Tomek Śliwa Subaru Strongflex STi (III Runda Power Stage Bednary 2015)

Piknie Panie Tomku

 

Wola wyjasnienia, wypadl nam wezyk z czujnika turbo i ECU powyzej 3 tys wariowalo, wycofalismy sie z 4 przejazdu, na 5ty bylo naprawione dzieki pomocy @mzy.

no i wszystkie nawroty z dupy bo reczny lapal jak chcial, a wlasciwie nie lapal wcale.

I tak miło ogląda się twój samochód na trasie. Taki rodzynek a używany w odpowiedni sposób.

 

 

Rotnicki Arkadiusz Subaru WRX STi (III Power Stage Bednary)

 

Brawo Kolego Arkadiuszu. 2.5 dobrze ułożone, seria i jedzie. Tak się użytkuje te samochody.

 

Samuraj walczył dzielnie i bez strat więc jest ok. Czekam na kolejną lekcję. Oczywiście liczę na tą samą pozytywną ekipę z WRO i przy okazji pozdrawiam skład "pokoju nr 3" :biglol: !!!

 

Urwisy z trójki:)fakt:)

https://www.youtube.com/watch?v=9Ekg3S0l3MM

 

Mój przejazd. A ze środka było tak twardo i szybko:) Pochwała dla opon Yokohama Advan Neowa i pilota Piotra Tabora. Mega zabawa. Kto nie był wpadać, a kto był wie jak fajnie. Pozdrawiam Subarakowiczów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomasz Siwiński Subaru Impreza (III Runda Power Stage Bednary 2015)

 

Olchawski Grzegorz Mitsubishi Lancer EVO X (III Runda Power Stage Bednary 2015)

 

Kajman Mitsubishi Lancer Evolution IX (III Runda Power Stage Bednary 2015)

 

Michał Potoczek Subaru Impreza STI N14 (III Runda Power Stage Bednary 2015)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, Lancery z czołówki, które jeżdżą na Bednarach nie mają nic wspólnego z 400 konną serią ;)

 

Tam większość aut ma już ponad 450 PS w Evo i mniej lub jeszcze mniej seryjną turbinę :D

450 tan są dwie fury co mają ponad 500 konia i 680 nm, ale Bęben chyba na 3 mapie wcale nie ma mniej :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...